Konsertit, keikat, tapahtumat jne.
-
Tora
- Psykonautti
Re: Konsertit, keikat, tapahtumat jne.
Oli ihan ok humpat ainakin siihen asti mitä ite kerkes olemaan 
-Liukkaalle jäälle, PSYKOOSI päälle-
-
Neste
- OD
Höööh.. oli aikomus tulla mutta jotenkin muistin että noi olis vasta kuukauden päästä 
Noh.. jos tonne metsään sitten ens viikolla
Noh.. jos tonne metsään sitten ens viikolla
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Muru
- Psykonautti
Mäkin olin tuolla galleriareiveissä, senverran hyvä meno oli että vieläkin reidet kipeinä ylenpalttisesta tamppaamisesta. Ainot pikkupikku miinus oli se jalkoja murhaava sora siellä tunnelissa... Ens viikonloppuna mennään metsään!
Non, je ne regrette rien.
-
snusmumrik
- Psykonautti
Eli ovatko nämä nyt varmasti samassa paikassa kuin viime vuonna?naponen wrote:Metsät by Syn4ps3, Triopsy & Equinox
Ajankohta 4. kesäkuuta 2011 kello 21:00 - 5. kesäkuuta kello 7:00
Jos metsään haluat mennä nyt.. TÄNNE!
-
wRRa
- Moderator
Mun käsittääkseni joo. Ainaki samas mestas mis metsäavajaiset oli...snusmumrik wrote:Eli ovatko nämä nyt varmasti samassa paikassa kuin viime vuonna?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Muru
- Psykonautti
Kiinnostais mennä tänään tonne vuokin metsätansseihin, eri asia onkin että osaanko suunnistaa sinne kavereilta saatujen epämääräisten vihjeiden perusteella. Oispa kiva jos joku asiasta tietävä voisi infota mua yv:llä, vinkvink.
-
Neste
- OD
Että sellaset metsät.. mä en oikeen tiiä millä mielellä olisin. Oli siis meikäläisen ekat psy kemut. Periaatteessa oli mielettömän hieno kokemus etenkin ton tunnelman osalta mut sit taas toisaalta oli ehkä jopa vähän tylsää (psyke kicki...) ja rupes väsyttämään tosi aikasin niin en jaksanut olla kovin pitkään. Jonkun substanssin alaisena olisi varmaan saanut aika paljonkin ennemmän irti kun nytkin ihan selvänä tanssiessa meininki tuntui todella psykedeeliseltä
Mut ehkä suurin miinus oli mukana olleet kaverit joilla oli aika negatiivinen suhtautuminen noihin meininkeihin 
Paikka (ja luonto muutenkin siinä lähistöllä) todella hieno ja järjestelyihin (pa, dj-koppi, dekot) oli panostettu "hieman" enemmän kun oletin. PA kuulosti todella hyvältä. Eipä ollut mitään ilmastointiputkia resonoimassa
Yllättävän vähän vaikutti olevan mitään tyhmää (känni) sekoilua siihen nähden miten paljon tuolla oli sinne sopimattomalta vaikuttavaa jengiä.
Söpöjä tyttöpeikkoja oli ihan älyttömästi. Tää yllätti kanssa
Ainakin yksi järkkäreistä taisi saada sakot? Mikähän mahtoi olla rikosnimike ja paljonko tuli? Toivottavasti kolehdit kattaa.
Paikka (ja luonto muutenkin siinä lähistöllä) todella hieno ja järjestelyihin (pa, dj-koppi, dekot) oli panostettu "hieman" enemmän kun oletin. PA kuulosti todella hyvältä. Eipä ollut mitään ilmastointiputkia resonoimassa
Yllättävän vähän vaikutti olevan mitään tyhmää (känni) sekoilua siihen nähden miten paljon tuolla oli sinne sopimattomalta vaikuttavaa jengiä.
Söpöjä tyttöpeikkoja oli ihan älyttömästi. Tää yllätti kanssa
Ainakin yksi järkkäreistä taisi saada sakot? Mikähän mahtoi olla rikosnimike ja paljonko tuli? Toivottavasti kolehdit kattaa.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
CaptainZ
Olipa kiva käydä mettäreiveissä pitkästä aikaa. Ei oo meno paljon muuttunut noissa. Joku teistä saattoi nähdä mut, jos joku näki mut siinä nuotion lähellä oksentamassa roskikseen väpättävin leuoin. Tai jos joku teistä on se iso, kalju mies joka kertoi mulle juuri pieraisseensa nuotioon. Tai jos joku teistä on se telttojen luona istunut kirkkaanpunahiuksinen tyttö, jonka kanssa eräs pieni juttu vaihtoi omistajaa. Tai jos joku teistä on se parikymppinen mies joka sanoi mulle että "sä näytät ihan kytältä" 
-
Neste
- OD
Heh... leppoisa kaveri. Olettaen että on sama joka tuli höpöttämään minulle.CaptainZ wrote:Tai jos joku teistä on se iso, kalju mies joka kertoi mulle juuri pieraisseensa nuotioon.
-
CaptainZ
Semmonen tanakka, varmaan 30-40-v, lisäili puita nuotioon, päällä muistaakseni musta liekkikuvioinen t-paita, vaikutti olevan lähinnä humalassa. Mukava miekkonen.Neste wrote:Heh... leppoisa kaveri. Olettaen että on sama joka tuli höpöttämään minulle.CaptainZ wrote:Tai jos joku teistä on se iso, kalju mies joka kertoi mulle juuri pieraisseensa nuotioon.
-
Neste
- OD
Joo.. sama jamppa
-
naponen
- OD
Näkiköhän kukaan mua metsässä, niitä lukuunottamatta ketä kävin moikkaamassa...? 
-
STRN
- Psykonautti
"Kuka lisäs puita nuotioon? Te ootte mun perhettä!"CaptainZ wrote:Semmonen tanakka, varmaan 30-40-v, lisäili puita nuotioon, päällä muistaakseni musta liekkikuvioinen t-paita, vaikutti olevan lähinnä humalassa. Mukava miekkonen.Neste wrote:Heh... leppoisa kaveri. Olettaen että on sama joka tuli höpöttämään minulle.CaptainZ wrote:Tai jos joku teistä on se iso, kalju mies joka kertoi mulle juuri pieraisseensa nuotioon.
4:20pm
-
Neste
- OD
En tainnut nähdä ketään vaulttilaista, tai ainakaan että olisin tunnistanut.naponen wrote:Näkiköhän kukaan mua metsässä...
Mulla on vieläkin ihan ihme afterglow päällä tosta
-
juss111
- Lepakko
onko lauantaina taas vuosaaressa kemut?
kuulin jotain semmosta?
kuulin jotain semmosta?
-
STRN
- Psykonautti
Kertokaa mulle myös!juss111 wrote:onko lauantaina taas vuosaaressa kemut?
kuulin jotain semmosta?
-
Neste
- OD
Taas?! Pleikkarin Goa Free Nighttiin saattaa tulla mentyä.
-
NapalmSatan
- Lepakko
-
STRN
- Psykonautti
Dark Illuminati: Agent B-Day Bashmental @ Alppipuisto 11.6 LA
Ajankohta
Huomenna kello 12:00 - sunnuntai kello 0:00
Paikka
Alppipuisto
Viipurinkatu 25 (Linnanmäen vieressä)
Helsinki, Finland
Ahoy People Of the Sun!!!
Teretulemast viettämään aurinkoista päivää alppariin! Viimehetken suunnitelmien muutosten eli "etelänmatkan" peruuntuessa, päätin et alpparissa on mukava uudelleensyntyä pienimuotoisten puistokestien ohessa! Tuokaa lahjaksi itsenne
Eli jos ei ihmeempiä suunnitelmia ni tulkaa ihmees puistoilemaan!
Äänialloilla chillimpää päiväsellä about klo 12 eteenpäin ja illan tullen menevämpää saundia \0/
---------------------------------------------------------------------------------
Line Up:
¤ SHISHYA [ Organigato ]
¤ SELEKTONI [ 4ward Squad ]
¤ MAUZER [ Kiwa, Exogenic & Highgrade Rec.)
¤ NOITARUMPU [ Dark Illuminati ]
¤ AZAR [ Synaps3, Dark Illuminati ]
¤ ZEN AGENT [ Dark Illuminati ]
¤ PAUL EYE [ Dark Illuminati ]
+ Possible Suprises
---------------------------------------------------------------------------------
Welcome!
(Kopsattu suoraan facebookista)
Ajankohta
Huomenna kello 12:00 - sunnuntai kello 0:00
Paikka
Alppipuisto
Viipurinkatu 25 (Linnanmäen vieressä)
Helsinki, Finland
Ahoy People Of the Sun!!!
Teretulemast viettämään aurinkoista päivää alppariin! Viimehetken suunnitelmien muutosten eli "etelänmatkan" peruuntuessa, päätin et alpparissa on mukava uudelleensyntyä pienimuotoisten puistokestien ohessa! Tuokaa lahjaksi itsenne
Eli jos ei ihmeempiä suunnitelmia ni tulkaa ihmees puistoilemaan!
Äänialloilla chillimpää päiväsellä about klo 12 eteenpäin ja illan tullen menevämpää saundia \0/
Line Up:
¤ SHISHYA [ Organigato ]
¤ SELEKTONI [ 4ward Squad ]
¤ MAUZER [ Kiwa, Exogenic & Highgrade Rec.)
¤ NOITARUMPU [ Dark Illuminati ]
¤ AZAR [ Synaps3, Dark Illuminati ]
¤ ZEN AGENT [ Dark Illuminati ]
¤ PAUL EYE [ Dark Illuminati ]
+ Possible Suprises
Welcome!
(Kopsattu suoraan facebookista)
-
wRRa
- Moderator
Alpparis tuli hilluroitua pari tuntia
Jos joku sattu bongaa, pyöritin sellasii vihreit lippupoit ja sit sellasii valkosii hännällisii poit ja mul oli vihree hame!
Ens viikonlopun mettäbileisiin (Cosmic Therapy) tekis mieli mennä, saa vaan nähdä jääkö väliin ku poikaystävä on täällä etelässä sillon eikä se varmaa innostu et duunin jälkee lähen johki bileisii ja sit nukun koko seuraavan päivän
Jos vetäis pirii...
Ens viikonlopun mettäbileisiin (Cosmic Therapy) tekis mieli mennä, saa vaan nähdä jääkö väliin ku poikaystävä on täällä etelässä sillon eikä se varmaa innostu et duunin jälkee lähen johki bileisii ja sit nukun koko seuraavan päivän
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Mushru
- Moderator
hähää mä ja Huiko bongattii sutwRRa wrote:Alpparis tuli hilluroitua pari tuntiaJos joku sattu bongaa, pyöritin sellasii vihreit lippupoit ja sit sellasii valkosii hännällisii poit ja mul oli vihree hame
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Neste
- OD
-
naponen
- OD
Juhannusbileet kiinnostaa kun ei kainuuseen varmaankaan tule lähdettyä.
http://ww.klubitus.org/tapahtuma.php?id=21926
Pitäisköhän kysyä lisätietoja
http://ww.klubitus.org/tapahtuma.php?id=21926
Pitäisköhän kysyä lisätietoja
-
Muru
- Psykonautti
Viidakkolämpö @ UG
Eikös tää sitten ookkaan lauantaina? Tietääkö joku?
Eikös tää sitten ookkaan lauantaina? Tietääkö joku?
-
doof
- Kameleontti
Summer Soundii täytyy tulla jos saan jonku kaverin mukaa! Tai edes tunnen jonku ketä menee sinne
Turku Airshow 2011
18.-19.6
http://www.turkuairshow.com/fi/home
Tarkotus ois tonne mennä JOS ei sada. Joku muu suunitellu menevänsä?
Turku Airshow 2011
18.-19.6
http://www.turkuairshow.com/fi/home
Tarkotus ois tonne mennä JOS ei sada. Joku muu suunitellu menevänsä?
-
Bateman
- Apteekki
Provinssirock oli aika jees (tänä iltana). DJ Shadow & Pendulum oli kovat 
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
-
King Ink
- LD50
Ois tehnyt mieli DJ Shadowin takia lähtee, mut rahat on sen verran hukas ettei mitään mahdollisuuksia.
Viime kesänä DJ Shadow ilosaarirokis oli kyl loistava.
Harmittaa toi kun Tuskaan ei pääse.
sentää Ilosaarirokkii on jo lippu.
Viime kesänä DJ Shadow ilosaarirokis oli kyl loistava.
Harmittaa toi kun Tuskaan ei pääse.
sentää Ilosaarirokkii on jo lippu.
-
Kottonmouth
Voi pyhä pillu taas mikä festarikesä. Huhhuh mitä shaissea. Ilosaari/kuopiorock lineupit näyttää lähinnä joltain susipaskalta läpältä. Odotan edelleen että julkistaisivat oikeat...
Saahan sitä toivoa
Ilosaareen olisi ilmaiset liputkin, mutta ei todellakaan mitään aikomusta mennä.
Sonisphere ainoa asiallinen tänävuonna.
Sonisphere ainoa asiallinen tänävuonna.
-
dazerc
Lawatansseille täytyy lähtee. Harmi kun siihen on niin viel niin kauan aikaa 
-
a1pp4
- Karvakuono
Hellou.. Semmosella asialla et onkohan moni täältä tulossa ilosaarirockiin?
Itse asustelen joensuussa ja tästä kämpiltä on sinne joku 4km matkaa. Kyydit alueelle onnistuu jos esim mun luona jotain miitin tynkää tai semmosta pidettäisiin. Tosin ulkona paras niin voisin miettii rauhallisen paikan ja hakea porukan paikalle esim.
Ilmotelkaa vaikka tänne tai yv:nä ketkä olis tulossa jos saataisiin jonkunlainen kööri niin voitas istuskella esim alkupäivä muualla kuin alueen lähistöllä ja siitä sitten lähteä jokainen omille teilleen taikka samoille
Itse asustelen joensuussa ja tästä kämpiltä on sinne joku 4km matkaa. Kyydit alueelle onnistuu jos esim mun luona jotain miitin tynkää tai semmosta pidettäisiin. Tosin ulkona paras niin voisin miettii rauhallisen paikan ja hakea porukan paikalle esim.
Ilmotelkaa vaikka tänne tai yv:nä ketkä olis tulossa jos saataisiin jonkunlainen kööri niin voitas istuskella esim alkupäivä muualla kuin alueen lähistöllä ja siitä sitten lähteä jokainen omille teilleen taikka samoille