Rankin päihtymystila minkä olet kokenut?
-
lonecell
Re: Kovin kuosi missä olet ollut ???
Enkö oo vielä vastannut tähän?
No jokatapauksessa, reilusti O-desmetyylitramadolia + marzinea + bentsoja + sativaista kukkaa sai aikaan sen, että visuaalit pamahtivat melkoisella voimalla päälle silmien auki tai kiinni olon vaikuttavan asiaan mitenkään, olo oli muutenkin sekava ja pelotti. 60mg 2C-E:tä oli kanssa melkolailla intensiivinen mut selkeämpi, aika hidastui aivan absurdille tasolle, musiikin sekaan pystyi kuvittelemaan omia sooloja ja sama kuolemanrajakokemus looppasi useamman kerran. 100mg tsolpideemia sai aikaan sen, että hukkasin läppärin 12 neliön huoneeseen siten, että en meinannut löytää sitä seuraavana päivänä millään, sit aamulla muka selvänä töihin ja keskipäivällä havainto et aamusta ei muista mitään. Viinasta varmaan kanssa riittäis useampikin tarina jos viitsisi muistella..
No jokatapauksessa, reilusti O-desmetyylitramadolia + marzinea + bentsoja + sativaista kukkaa sai aikaan sen, että visuaalit pamahtivat melkoisella voimalla päälle silmien auki tai kiinni olon vaikuttavan asiaan mitenkään, olo oli muutenkin sekava ja pelotti. 60mg 2C-E:tä oli kanssa melkolailla intensiivinen mut selkeämpi, aika hidastui aivan absurdille tasolle, musiikin sekaan pystyi kuvittelemaan omia sooloja ja sama kuolemanrajakokemus looppasi useamman kerran. 100mg tsolpideemia sai aikaan sen, että hukkasin läppärin 12 neliön huoneeseen siten, että en meinannut löytää sitä seuraavana päivänä millään, sit aamulla muka selvänä töihin ja keskipäivällä havainto et aamusta ei muista mitään. Viinasta varmaan kanssa riittäis useampikin tarina jos viitsisi muistella..
-
xxx-men
- Kameleontti
Mitä on tämä?spor wrote: PAASI
-
SinatraPesonen
- Lepakko
^Lienee savuista kyse.. muistelisin joskus kuulleeni kyseisen nimityksen tälle rakkaalle lapselle...
..tarkemmi ilmeisesti lätkästä, korjatkaa lingvistit jos oon väärässä.
..tarkemmi ilmeisesti lätkästä, korjatkaa lingvistit jos oon väärässä.
"All in all not a bad guy - if looks, brains and personality don't count"
-
THC
Viime kesä oli kyllä kokonaisuudessaan niin sekava, että vaan ne todella, todella kovat kuosit on jäänyt mieleen.. Pullo viinaa+esso+paljon paljon budia oli aika kova. 2 viikon dokaamisen päälle.
Ja sitten noitten nopeitten kans ku tuli leikittyä, viikon valvomisen päälle pari kaljaa ja kunnon budi (tappobudiksi kutsuttu
) savut.. Näin ihan oikeesti halluja
Mut joo, ohan noita..
-
kokasmurffi
- Psykonautti
Re: "Sekaisimmat" olot mitä sinulla on ollut?
ei nyt ehkä kaikkein sekaisimmat mut todella mielen kiintoisimmat olotilat..
eli alkuun vähän taustoja miten tälläseen pääsiin.. enkä enää oikeen muista olotiloja mut ei voi mtn..
eli noin kolme päivää nukkumatta olin vetänyt savuja eemeleitä alkoo ja piriä koko ajan..
ja sitten sain jostain bromoo käsiini ja liuttelin kielellä ne sitten joskus 11-12 aikaan illal..
kun aamulla joskus kuuden aikaan alkoi olla suurimmat hallut ohi uskaltauduin polttamaankukkaa vähän rauhottavaksi..
ja siitä sitten suihkuun piri vedoille..niin se pienihetki kun vauhti alkoi nousemaan päähän makasin kuumassa suihkussa silmät kiinni,
niin uskon että en tule koskaan enää kokemaan samanlaista olotilaa.. kun sellanen lyhyt täysin kristallin kirkas ajatus (tai ei se ollut sellanen täysin selvä tilanne mut kyl te tiedätte joille piri rauhoittaa ja selventää ajatuksia kovasti, niinku minulla.. ) vähän aikaa
pitkän melkein psykoottisen olotilan jälkeen..
eli alkuun vähän taustoja miten tälläseen pääsiin.. enkä enää oikeen muista olotiloja mut ei voi mtn..
eli noin kolme päivää nukkumatta olin vetänyt savuja eemeleitä alkoo ja piriä koko ajan..
ja sitten sain jostain bromoo käsiini ja liuttelin kielellä ne sitten joskus 11-12 aikaan illal..
kun aamulla joskus kuuden aikaan alkoi olla suurimmat hallut ohi uskaltauduin polttamaankukkaa vähän rauhottavaksi..
ja siitä sitten suihkuun piri vedoille..niin se pienihetki kun vauhti alkoi nousemaan päähän makasin kuumassa suihkussa silmät kiinni,
niin uskon että en tule koskaan enää kokemaan samanlaista olotilaa.. kun sellanen lyhyt täysin kristallin kirkas ajatus (tai ei se ollut sellanen täysin selvä tilanne mut kyl te tiedätte joille piri rauhoittaa ja selventää ajatuksia kovasti, niinku minulla.. ) vähän aikaa
pitkän melkein psykoottisen olotilan jälkeen..
-
Cosmologist
- Karvakuono
pameja, viinaa, piriä, subua, savuja(tarviiko ees mainita) ja jotaaain random ryynejä. en oikee tiijä mitä aattelin tuolloin, ei ollu mikään ajateltu kombottelu, tuli vaan otettua kaikkea
'
onhan noita olllu vaikka millasia.
onhan noita olllu vaikka millasia.
Just a perfect day, you made me forget myself. I thought I was someone else, someone good.
-
Vape
- Lepakko
Tulis parikin eri juttua mieleen mut sanotaan nyt että jos sekavinta kuosia tässä haetaan, niin se kun kovan humalan päälle poltin tuhdin jointin. Voi pojat sitä pahan olon määrää, oksensin erään kerrostalon rappuun kivan oksennusmeren. Ei ikinä enää
Ehkä parhaat "kovimmat kuosit" mitä ollut niin kun nautin ensimmäistä kertaa silokkeja. 30 silokkia nassuun ja olin seuraavat neljä tuntia juurtunut sohvaan kiinni, paidat hiestä märkänä ja pidin sohvasta niin lujaa kiinni kuin pystyin kun tuntuu että lähtee lentoon. Oli minulle ehkä liikaa, mutta oli se jälkeenpäin mietittynä ihan kiva kokemus
kaikennäköstä keksisi, mutta tuossa nyt pari mitä tuli mieleen
Ehkä parhaat "kovimmat kuosit" mitä ollut niin kun nautin ensimmäistä kertaa silokkeja. 30 silokkia nassuun ja olin seuraavat neljä tuntia juurtunut sohvaan kiinni, paidat hiestä märkänä ja pidin sohvasta niin lujaa kiinni kuin pystyin kun tuntuu että lähtee lentoon. Oli minulle ehkä liikaa, mutta oli se jälkeenpäin mietittynä ihan kiva kokemus
kaikennäköstä keksisi, mutta tuossa nyt pari mitä tuli mieleen
-
Rastis
- Lepakko
- Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.
Juu no onhan noita mut ensimmäisenä tulee mieleen ku tuli nollatoleilla bentsoihin ottaa 12mg rivaa ja päälle tuli hiisittyä 3g "daavidin tähti" leimaista läpyä jota tuli myös syötyä noin tota lätkää joku 2,5g -.- meni vähän teho tosta lätkästä noitten rivojen jälkee... seuraavana päivänäki vielä ihan seis...
Toisaalta aika monipiippuinen tää kyssäri koska ^tuolloin olin ehkä eniten sekasin, mutta kun otin 2c-e/4-aco-dmt 50/50 mixiä ensin 20mg nokkaan ja sitte 30mg oraaliin ja poltin sauhua samalla (white widow), niin sekin vei kyllä ihan vitun kauas ja pitkälle
Toisaalta aika monipiippuinen tää kyssäri koska ^tuolloin olin ehkä eniten sekasin, mutta kun otin 2c-e/4-aco-dmt 50/50 mixiä ensin 20mg nokkaan ja sitte 30mg oraaliin ja poltin sauhua samalla (white widow), niin sekin vei kyllä ihan vitun kauas ja pitkälle
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"
-
getto
- Apteekki
En kyllä mitään ehdotonta ykköstä löydä mutta alkoholista ja bentsoista sekaisin käytettynä oon varmaan eniten sekasin ollu. Toki tulee mieleen myös erilaisia komboja kuten vaikka bromo, happo ja mdma... Joidenkin mukaan olin dexmiäkin sillon ottanut mutta itse en ole varma, täysin pihalla olin kuitenkin seuraavankin päivän. Mdma ja essot on antanu joskus erittäin outoja oloja, muistan kun vanhalla kämpällä reivattiin kauan sitten ja kolmen timantin ja erittäin pienen 2-ce annoksen (jota meni siihen aikaan lähes joka päivä) olin ihan pihalla... Tuijotin parvekkeella aurinkoa ties kuinka kauan ja tärisin pelkät bokserit päällä lattialla puhuen sekavia. Toinen muistamani kombo on bupre, happo ja cubensikset joista tuli loppujen lopuks jotenkin ERITTÄIN selvä olo. Onhan noita vaikka kuinka paljon mutta näin äkkiseltään ei muista kuin nuo. Kuitenkin 750mg:n annos tramadolia + pienet savut vei ihan vitun ihan vitun kauas, kaikki ympärillä muuttu mustaks mössöks ja luulin olevani ruumishuoneella, mikä tuntuu ajatuksenakin nykyään ihan päättömältä. Laitan edittiä jos muistan vielä jotain kiinnostavaa =)
-
spor
- Karvakuono
Paasi = Kannabis.xxx-men wrote:Mitä on tämä?spor wrote: PAASI
Life without music is a mistake.
-
anaganja
- Psykonautti
Kyllä taitaa kovin kuosi olla kun viikon putkeen olin ryynikännissä ja joka päivä vähintään 2mg subua.. Muistikuvana jostain päivästä kun nappasin vielä 600mg lyricaa (eka kerta) ja sit mentiin rautatieasemalla ristiin ja rastiin
Niin ja siis rivatrilia oli nuo bentsot. Kouluunkin olin mennyt ja pitänyt seinistä tukea enkä meinannut hereillä pysyä. Bussista kuulemma kannettiin tajuttomana kämpille joku päivä. En ehkä tule ikinä vetämään samanlaista putkea mutta pakko myöntää että hyviä muistoja (siis ei mitään muistoja). 
-
damazca
- Lepakko
Ei nyt varsinaisesti "kuosi", mutta ~100mg 2C-E ja JWH-018:sta...
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
-
Dexma
- Moderator
hmm kyllä kuulostaa aika huhuhuhuuh.akazaa wrote:Ei nyt varsinaisesti "kuosi", mutta ~100mg 2C-E ja JWH-018:sta...
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Kyllä toi munkin mielestä nimenomaan aika kuosilta kuulostaa.Dexma wrote:hmm kyllä kuulostaa aika huhuhuhuuh.akazaa wrote:Ei nyt varsinaisesti "kuosi", mutta ~100mg 2C-E ja JWH-018:sta...
-
dazerc
Mun ehkä elämäni kovin pettymys oli ~100mg 2C-E ja budia päälle. Pienet visuaalit tuli mut ei muuta... Mulla saattaa olla tähän jotkut yliluonnollisen korkeet luontaiset toleranssit tai sitte tää ei vaan jostain syystä toimi mulla (?)SahkoinenVelho wrote:Kyllä toi munkin mielestä nimenomaan aika kuosilta kuulostaa.Dexma wrote:hmm kyllä kuulostaa aika huhuhuhuuh.akazaa wrote:Ei nyt varsinaisesti "kuosi", mutta ~100mg 2C-E ja JWH-018:sta...
-
zero
- Kameleontti
jurrissa puol purkkia puolikkait rivoja ja puskasta löydetty ulkomaalainen metadoni purkki missä oli joku puolet jälellä. hihaa vaa ni olin kuulemma tippunu värkki kädes siihen ja eiköhän muualle ku juoppoputkaa. ihmekkää että noita juoppoputkakuolemia tulee. onhan noita muitaki överikomboja ollu vähä liikaa, ihan vaa välinpitämättömyyttäää sitä vetelee ku ei vaa välitä. aika sama se mulle oonko elossa vaiko en.
-
Chronic123
- Lepakko
12mg 2c-p ja 0,3g kukka imut bongista puolenvuoden tauon jälkeen
Sillo kyl ei ollu todellisuudesta mitää käsitystä 
-
jermus
- Psykonautti
Alkoa, Lyricaa, ganjaa, ryynei aivan helvetisti tauluun yhessä päivässä. Aivan mieletöntä sekoilua ja 4 päivää olin aivan totaalisen out tästä maailmasta. Olo oli aivan kun dementoituneella päiväkausia, puhumaan ei kyenny normaalisti eikä mitään muutakaan järkevää tekemään. Tolettomana tosiaa joku 150 mg pameja, lyricaa sellain 1000mg, alkoa koppa kaljaa ja ganjaa joku 1-2 grammaa vähintään. En muista otinko vielä jotain muutakin tuolloin mutta noita nyt ainakin. Kuin ihmee kaupalla selvisin ilman sen kummempii hölmöilyjä tosta, tosin kun 4 päivän päästä ei puhuminen ollu vieläkää normaalia niin aloin jo aavistuksen huolestumaan. Ohi se sit meni.
-
KarstaFari
alkoa, vitummonet töötit mexee, lyricoita ja sauhua. 
-
placebo
- Kameleontti
Kaikkein eniten sekaisin olin kyllä kun ensin join mäyräkoiran olutta ja olin sitten jo pienessä humalatilassa, siihen päälle sitten vaporisaattorista melko paljonkin budia, jonka jälkeen vielä jointti kiertämään. Tässä vaiheessa jo koko maailma pyöri, eikä ollut niin hyvä fiilis. Sitten kuitenkin huippuidea, minullahan on kymppi pameja ja 1mg xanttuja taskussa! Kolme kymppi pamia mieheen ja 2xanttua vielä minulle ja yhdelle toiselle jätkälle. Tässä vaiheessa aivan turpa tukossa. Kuitenkin piti vielä polttaa lisää ja sitten tämä huonoin idea:
"Hei placebo, mitä noi pillerit on mitä sul tossa on?"
"Ne on seroqueleita. Ei tuu oloja."
"Mut vois toimia täs kombos."
"Hei...niinhän ne vois."
Ja sitten neljän seroquelin jälkeen ei mitään muistikuvaa illasta. Heräsin miespuolisen kaverini vierestä sohvalta, siten että hänen jalkansa olivat mahani päällä, Tekken3:nen pyöri televisiossa. Kaksi muuta ystävääni olivat sammuneet vierekkäin sänkyyn, jääkaapin ovi auki, ikkuna ulos auki (Turussa) ja koko kämppä haisi kuolemalle.
"Hei placebo, mitä noi pillerit on mitä sul tossa on?"
"Ne on seroqueleita. Ei tuu oloja."
"Mut vois toimia täs kombos."
"Hei...niinhän ne vois."
Ja sitten neljän seroquelin jälkeen ei mitään muistikuvaa illasta. Heräsin miespuolisen kaverini vierestä sohvalta, siten että hänen jalkansa olivat mahani päällä, Tekken3:nen pyöri televisiossa. Kaksi muuta ystävääni olivat sammuneet vierekkäin sänkyyn, jääkaapin ovi auki, ikkuna ulos auki (Turussa) ja koko kämppä haisi kuolemalle.
Periaatteet perustana, totuus selustana.
-
porter
Aijemmin vastasin että Xanor+alkoholi, mutta nyt mietin että kyllä eka sienitrippi hyvien kavereiden kanssa oli "sekaisin" olo ja hienoin, se oli yhtä naurua ja räkätystä kokoajan
ai että odotan ens kesää et pääsee taas luonnonkeskelle lämpimään, kauas pois ihmisistä vetään oikein tripin!!
-
farout
- Psykonautti
ryynikännit, miksi olla "sekaisin" mielummin skarppina.
Mind Explorer
-
Mushru
- Moderator
Xanor-kännit vs. dxm 3000mg ja lisäsin mää ton ihmekombon tonne... Mikä taitaa kilpailla enempi dexmin kans ku ryynikännit...
kyllä tuo dexmitrippi oli sekasempi,kuitenkin tullut sitä ennen nautittua kaikennäköstä ja laskuihin sit tuo 1200mg+1200mg ja 12 h pääst 600mg buustimal..
yöög... Havahtuminen oli hämmentävää kun sai miettiä miksi kädestä vuotaa vitusti verta ja missä v i t u s s a sitä on tullut oltua..
xanttukänneis kuitenki tuli sammuttua ja sit herättyä saanu miettiä mitähän sitä on vuorokauden tullut tehtyä...
Kaverin kämppä ainakin oli palasina
Mut just siks dexmittely voittaa sekavuudellaan koska siitä sentään muisti jotain :---D
No,molemmissa tapauksissahan sitä ei hiffaa et on helvetin sekasin,tosin dexmeis se on pelottavampaa koska silloin sentään
sattuu ja tapahtuu paljon enemmän,paikan-ja ajantaju siirtyy kolmekerroksiseen avaruuteen josta ei niin vaa pääse...
Huh huh onneks sitä on nyt niin vastuuntuntonen ja muuta paskaa
...
No mut se trippi kyl oli osaltaan mun loppuelämään vaikuttava vähintään fyysises.. Ööööhm..
Ja onhan nuita ryynikännejä ollu kuitenkin otettuu monta kertaa mut tuo tapaus tuppas olee hämmentävin...
Ihmettelen kyl miks on pitäny rääkkää kroppaa ja mieltä mitä ihmeellisimmillä määrillä joista ei kuitenkaa seuraa mitää hyvää oloo...
Ja siis nyt kun pohdin ni olihan sekin osiltaan sekavin olo ganja+jwh+pcp+pevekki,koska mä oikeest kelasin et kuolen ja jälkeepäin
pohdittuna hyvin psykoosinomanen olotila. Mut eihä se ikin selvinny mikä siinä sairaalaan kiidätti. Tai emmä muista... tai jotai..
Ei ne kertonu sit mitää aamul...
kyllä tuo dexmitrippi oli sekasempi,kuitenkin tullut sitä ennen nautittua kaikennäköstä ja laskuihin sit tuo 1200mg+1200mg ja 12 h pääst 600mg buustimal..
yöög... Havahtuminen oli hämmentävää kun sai miettiä miksi kädestä vuotaa vitusti verta ja missä v i t u s s a sitä on tullut oltua..
xanttukänneis kuitenki tuli sammuttua ja sit herättyä saanu miettiä mitähän sitä on vuorokauden tullut tehtyä...
Kaverin kämppä ainakin oli palasina
No,molemmissa tapauksissahan sitä ei hiffaa et on helvetin sekasin,tosin dexmeis se on pelottavampaa koska silloin sentään
sattuu ja tapahtuu paljon enemmän,paikan-ja ajantaju siirtyy kolmekerroksiseen avaruuteen josta ei niin vaa pääse...
Huh huh onneks sitä on nyt niin vastuuntuntonen ja muuta paskaa
No mut se trippi kyl oli osaltaan mun loppuelämään vaikuttava vähintään fyysises.. Ööööhm..
Ja onhan nuita ryynikännejä ollu kuitenkin otettuu monta kertaa mut tuo tapaus tuppas olee hämmentävin...
Ihmettelen kyl miks on pitäny rääkkää kroppaa ja mieltä mitä ihmeellisimmillä määrillä joista ei kuitenkaa seuraa mitää hyvää oloo...
Ja siis nyt kun pohdin ni olihan sekin osiltaan sekavin olo ganja+jwh+pcp+pevekki,koska mä oikeest kelasin et kuolen ja jälkeepäin
pohdittuna hyvin psykoosinomanen olotila. Mut eihä se ikin selvinny mikä siinä sairaalaan kiidätti. Tai emmä muista... tai jotai..
Ei ne kertonu sit mitää aamul...
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Arsonist
- Psykonautti
Bentsokännin jälkeen ketamiini ja dxm 3+plt. Mistään en oo ollu niin totaalisen solmussa, kujalla, sekasin, tutkalla ja ihan vitun sekasin kuin noista. Missään ei oo mitään järkeä ja kaikki vaan räjähtää, ei löydy sanoja kuvaamaan ainakaan suomeksi.
Zolpideemi(stella), etenkin iv tai jos on valvonut on myös
Zolpideemi(stella), etenkin iv tai jos on valvonut on myös
LSD is a psychedelic subtance, which occasionally causes psychotic behaviour, in people who have not taken it.
-
Feya
- OD
Happo + MXE + piri + alkoholi + kokaiini + kannabis + hasis + salvia + Rivatril. Tuossa järjestyksessä, tosin koksua tuli otettua useamman kerran. Aluksi olin tanssimassa psytrancen tahtiin, sitten lähdin jatkoille erään porukan mukana. Aamuyöstä (taisi olla jo aamu?) olin sekavan euforisessa koomassa.
Jättiannos MXE:tä + JWH-018:aa yleisellä paikalla oli myös suht sekainen kokemus. En tajunnut mitään mistään, onneksi kaverini sai vietyä mut oikeaan bussiin (tai ehkä se oli ratikka - en silloin edes tajunnut, missä oikein olin).
Myös LSD + 4-HO-MET + MXE + kannabis oli aika mielenkiintoinen kokemus, vaikkei ehkä mitenkään yltiösekava - lähdimme kävelemään sumuiselle peltotielle kuun valossa enkä meinannut uskoa sitä näkyä todeksi. Toisella kerralla otin taas LSD:tä ja paaaljon MXE:tä sekä reilusti alkoholia, jolloin visuaalit peittivät koko näkökenttäni ja olin ihan varma, että kaikki kokemani oli vain unta.
Jättiannos MXE:tä + JWH-018:aa yleisellä paikalla oli myös suht sekainen kokemus. En tajunnut mitään mistään, onneksi kaverini sai vietyä mut oikeaan bussiin (tai ehkä se oli ratikka - en silloin edes tajunnut, missä oikein olin).
Myös LSD + 4-HO-MET + MXE + kannabis oli aika mielenkiintoinen kokemus, vaikkei ehkä mitenkään yltiösekava - lähdimme kävelemään sumuiselle peltotielle kuun valossa enkä meinannut uskoa sitä näkyä todeksi. Toisella kerralla otin taas LSD:tä ja paaaljon MXE:tä sekä reilusti alkoholia, jolloin visuaalit peittivät koko näkökenttäni ja olin ihan varma, että kaikki kokemani oli vain unta.
-
testeri420
- OD
Juu ei mitää hajua sekaisimmista oloista mut jos kymmenise vuotta sekäkäyttää kaikkee nii veikkaan että sekaisin olo on ollut se koko aika.
Ei jaksa alkaa erottelemaan tai muistelemaan niitä aikoja sinänsä. Typerältä vaan se lähinnä nyt nykyään tuntuu. Onneksi osaan olla ilman päihteitä nykyään.
Että käytän kuitenki mut harvoin käytän niin ne emmeet sit toimiikin melkei samallailla niinkuin ennen mut ei lähellekkään samanlailla kun alussa.
Taikka sitten se että on selvinpäin jos on ollut rankka putki takana ja joutunu olee vaikka päivän kaks selvinpäin nii huh huh mikä meininki sillon.
Selvinpäisyydestä sekaisin.
Varsinkin kun syö pillereitä nii tuntuu että itte ois selvinpäin ja kaikki muut ois ihan sekaisin.
Vastaavasti jos itte oon selvinpäin niin tuntuu että kaikki muut ovat aivan pillereissään.
Tarpeeks terve ettei tarvi lataamossa olla mut tarpeeks sairas että lääkityksessä oon.
Ei jaksa alkaa erottelemaan tai muistelemaan niitä aikoja sinänsä. Typerältä vaan se lähinnä nyt nykyään tuntuu. Onneksi osaan olla ilman päihteitä nykyään.
Että käytän kuitenki mut harvoin käytän niin ne emmeet sit toimiikin melkei samallailla niinkuin ennen mut ei lähellekkään samanlailla kun alussa.
Taikka sitten se että on selvinpäin jos on ollut rankka putki takana ja joutunu olee vaikka päivän kaks selvinpäin nii huh huh mikä meininki sillon.
Selvinpäisyydestä sekaisin.
Varsinkin kun syö pillereitä nii tuntuu että itte ois selvinpäin ja kaikki muut ois ihan sekaisin.
Vastaavasti jos itte oon selvinpäin niin tuntuu että kaikki muut ovat aivan pillereissään.
Tarpeeks terve ettei tarvi lataamossa olla mut tarpeeks sairas että lääkityksessä oon.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
trollol
- Kameleontti
Ehdottomasti DXM 4. plateau + 1g sieniä.
Meno meni jo kuumottavaksi, kun niissä oloissa oli 3 ihmistä eli kaikki asunnossa olleet....
Meno meni jo kuumottavaksi, kun niissä oloissa oli 3 ihmistä eli kaikki asunnossa olleet....
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
-
King Ink
- LD50
Ja ne kaikki 26 muuta ihmistä asunnossa.trollol wrote:Meno meni jo kuumottavaksi, kun niissä oloissa oli 3 ihmistä eli kaikki asunnossa olleet....
Oon ite saanut sekavimmat olot viinalla. 0,7l vähän turhan nopeesti.
-
damazca
- Lepakko
jotain 38h putkeen hereillä, jona aikana meni aineita jotakuinkin näin:
-Aloitus DOC:lla miltei heti heräämisen jälkeen.
-Nousuja odotellessa kaljaa
-Nousuja odotellessa/DOC:n vaikutusten aikana AM-2201:sta piipusta
-DOC:n enää pelkästään stimuloidessa (n. 12h myöhemmin) 4-HO-METtiä ja Methylonea pommilla
-Pari kaljaa uskomattoman hyvänolontunteen kera.
-Sekavaa häröilyä ympäri kämppää n.4h ajan.
-tämän jälkeen kaljoittelua + mietoja am-2201 paukkuja siihen asti että heräämisestä alkoi olla se 30h mennyt, kellonaika tässä vaiheessa alkuiltaa.
-MXE:tä pommina
jossain vaiheessa lisää MXE:tä lisää, tällä kertaa nokkiin + am-2201:sta.
-lisää mxe nokkiin
-jossain vaiheessa paaljon myöhemmin havahdun sängyltäni tietoisuuteen ja katselen melkoisen siivouksen tarpeessa olevaa kämppääni. Muistan kyllä kaiken tapahtuneen mutta en ole mielestäni itse tehnyt mitään :F
-Aloitus DOC:lla miltei heti heräämisen jälkeen.
-Nousuja odotellessa kaljaa
-Nousuja odotellessa/DOC:n vaikutusten aikana AM-2201:sta piipusta
-DOC:n enää pelkästään stimuloidessa (n. 12h myöhemmin) 4-HO-METtiä ja Methylonea pommilla
-Pari kaljaa uskomattoman hyvänolontunteen kera.
-Sekavaa häröilyä ympäri kämppää n.4h ajan.
-tämän jälkeen kaljoittelua + mietoja am-2201 paukkuja siihen asti että heräämisestä alkoi olla se 30h mennyt, kellonaika tässä vaiheessa alkuiltaa.
-MXE:tä pommina
jossain vaiheessa lisää MXE:tä lisää, tällä kertaa nokkiin + am-2201:sta.
-lisää mxe nokkiin
-jossain vaiheessa paaljon myöhemmin havahdun sängyltäni tietoisuuteen ja katselen melkoisen siivouksen tarpeessa olevaa kämppääni. Muistan kyllä kaiken tapahtuneen mutta en ole mielestäni itse tehnyt mitään :F
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
-
junky
- Psykonautti
No joskus teininä tuli vedettyä ryynikännit pariin kertaa. Silloin on oltu kyllä absoluuttisten segisten äärellä..
Jotain hataria muistikuvia löytyy mäkkärin välioven paukuttamisesta. Ja kaverilla oli kännyssä video jossa pöllin nakkipaketin huoltoasemalta, silleen oikeen hitaasti huojuen ja madollisimman hämyisästi.
Varmasti myyjä huomasi muttei välittänyt.
Nykyään ei hotsita samanlainen kuosailu.
Tossa viime kesänä oli kyllä aika mielenkiintoista kombotella alkoholia, buprea, sieniä ja runsaasti pajaria.
Makoilin kallioilla ja muovailin pilvistä ystävieni naamoja tahdonvoimalla. Meh.
Jotain hataria muistikuvia löytyy mäkkärin välioven paukuttamisesta. Ja kaverilla oli kännyssä video jossa pöllin nakkipaketin huoltoasemalta, silleen oikeen hitaasti huojuen ja madollisimman hämyisästi.
Varmasti myyjä huomasi muttei välittänyt.
Nykyään ei hotsita samanlainen kuosailu.
Tossa viime kesänä oli kyllä aika mielenkiintoista kombotella alkoholia, buprea, sieniä ja runsaasti pajaria.
Makoilin kallioilla ja muovailin pilvistä ystävieni naamoja tahdonvoimalla. Meh.
i know a girl who cries when she practices violin