Noh......
Eilisestä kokemuksista vähän..
Ensinnäkään ei ollut vaakaa joten otin niin pienen doussin, kun uskalsin.
Varmaan 2,5-4g harmalaa ja 4-6g mimosaa. Ok.. Keitin ensin Harmalan 20-30min, kun olin ensin murskannut siemenet minigrip pussissa vasaralla. Sitten 20-30min mimosaa. Sitruunamehua kumpaakin keitokseen lisasin reilusti. Ok.. Ensin Harmala ja Vartinpäästä mimosa. Reilu kymmenen minuuttia, niin purjo lensi. Ei tuntunut la purgalta. Vähän petyin
Noh vajaa puoli tuntia eteenpäin vaikutin tyttöystäväni mielestä todella oudolta. Olin tosi jumissa ilman pilveä. Kymmenisen minuuttia myöhemmin olo oli jotenkin todella päihtynyt ja samalla ei ollenkaan. Olin jotenkin vatsatautisen oloinen. Sitten tuli ripuli
Sen jälkeen huomasin jonkin nousevan noin tunti mimosan jälkeen. Lieviä hallusinogeenisiä visuaaleja. Ei silmät kiinni mitään mutta aiuki jotenkin. Olo voimistui ja jokin tunne päässä veti välillä minua syvemmälle. Kun suljin silmät näin hetken edelleen esim: tyttöystäväni ja muita asioita. Todella voimakas tunne, mutta ei ei hirveän hallusinogeeninen. Savut olis tehny varmaan hyvää näin lempeällä annoksella.
Unesta oli vaikea saada kiinni, koska kosvissani kävi vähän väliä kohina, joka häiritsi. Mutta unet olivat todella mielenkiintoisia
Kaikenkaikkiaan olo oli jotenkin sairas, mutta normaali ja samalla miellyttävä ja euforisoiva.
Seuraavana aamuna tunsin suurta rakkautta lähimmäisiini ja tämän päivän olen itkenyt sitä.
Noh noh.. Todella mielenkiintoinen aine. Ei niin hirveän viihteellinen, mutta kiehtova. Opetti hieman asioita ja sellaista. Oli mukava saada ensivaikutelma tähän maailmaan.
Seuraavalla kerralla, kun on vaaka, niin 5g harmalaa ja 8g mimosaa.

Hirveän usein en kylläkään tätä ota.
Katotaan mitä sitten tapahtuu, kun on kyse suuremmista annoksista.
Ei sitä voi pukea sanoiksi...