aika jännä juttu.
http://waakku.daug.net/Aku.jpg
neulahuume
-
Daali
- Karvakuono
-
kätsy
- Psykonautti
-
Loika
- Tuppisuu
-
Asidyyli
- LD50
Sitten ymmärrän. Ratto-pojathan Urpo Lehtisen(?) johdolla sävelsivät sensaatiojuttuja minkä kerkesivät. Nykypäivän Seiskat tms. on aika kesyjä verrattuina johonkin "Pyörätuolipotilaat ja susikoira raiskasivat" -juttuihinLoika wrote:Toi juttu on Ratto lehdestä. Muistaakseen sieltä 80 luvun alkupuolelta ilmestyneestä lehdestä.
-
catha
- Psykonautti
Jonkin verran tuossa on perää, mutta ei se nyt sentään aivan sekaisin pistä. Olen käynyt akupunktio hoidoissa, joissa molempiin korviin laitetaan viisi neulaa tiettyihin pisteisiin. Tämän seurauksena tulee todella nopeasti hieman rento ja rauhallinen olo. En kyllä mistään pilvessä olemisesta sentään puhuisi, vaan rentoutumisesta.
Tätä hoitomuotoa käytetään lähinnä alkoholisteilla vähentämään viinan himoa ja auttaa myös kannabis riippuvuuteen. Kannabis riippuvuuden takia niissä kävinkin. Tätä käytetään myös joillakin psykiatrisilla osastoilla, kuten hesperiassa, jossa itsekkin olin.
Tätä hoitomuotoa käytetään lähinnä alkoholisteilla vähentämään viinan himoa ja auttaa myös kannabis riippuvuuteen. Kannabis riippuvuuden takia niissä kävinkin. Tätä käytetään myös joillakin psykiatrisilla osastoilla, kuten hesperiassa, jossa itsekkin olin.