4-HO-MET / 4-AcO-MET

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
tsundere
Lepakko

Re: 4-HO-MET

Post by tsundere »

joo, mikähän siinä on :o mäki noon vaan itkenyt viimeisimmät 4-ho-met ja 4-aco-dmt tripit. ihan mukavaa sinänsä, kun en selvin päin oo itkeny hetkeen, mutta kun en tiedä sen syvällisempiä syitä tälle käytökselle.

miksi itken???? miksi? ja itku jatkuu, miksi???
vastatkaa vihaan rakkaudella
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Joskus on hyvä vaan purkaa sellaisia pieniä sisään patoutuneita surumielisiä tuntemuksia itkemällä. Jos ne asiat on tarpeeksi pieniä niin niitä ei yksittäisinä tule välttämättä itkettyä. Itku on aika puhdistavaa.

"Itku on nykykäsityksen mukaan stressiä laukaisevan parasympaattisen hermoston tapa palauttaa elimistö lepotilaan tunnekuohun aiheuttamassa hermojännitystilanteessa. Itku on yleensä myös merkki siitä, että elimistö on jo alkanut rauhoittua."

Näin sanoo wikipedia itkusta. Ehkä 4-ho-met vaan on tehokas laukomaan itkua.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
CaptainZ

Post by CaptainZ »

tsundere wrote:joo, mikähän siinä on :o mäki noon vaan itkenyt viimeisimmät 4-ho-met ja 4-aco-dmt tripit. ihan mukavaa sinänsä, kun en selvin päin oo itkeny hetkeen, mutta kun en tiedä sen syvällisempiä syitä tälle käytökselle.

miksi itken???? miksi? ja itku jatkuu, miksi???
Mietin eka että ei mulle noin oo käyny, mutta sitten muistin että onpas. Yhtenä yönä, kun 4-HO-MET-trippi oli lopuillaan, itkin pitkään erään läheisen kuolemaa. Hulluinta siinä oli, ettei hän edes ole kuollut eikä kuolemansairas. Aika vanha hän on. Tulin kuvitelleeksi sen hetken, kun saan tiedon hänen kuolemastaan. Sitä mä sitten itkin, etukäteen jo. Se ei ollut ahdistavaa vaan puhdistavaa, olo keveni ihanasti.

Mitähän sä oot ajatellut itkiessäsi? Yleensähän tunteen taustalta löytyy jokin ajatus tai ajatuksia, jos ei välittömästi niin viimeistään etsinnöissä. Kaipa noi huumeet vaan jotenkin herkistää.
damazca
Lepakko

Post by damazca »

Madmike wrote:On ollut tosi vaikeita trippejä lähiaikoina. Molemmilla viimeisillä kerroilla alkanut kovasti itkettämään kun on huomannut oman vajavaisuutensa. Täytyypä testata fenetyyliamiineja välillä.
Tai sitten nyt vaan olisi hyvä aika pitää pientä taukoa deeleistä.. Itte huomasin juurikin 4-HO-MET:n kanssa että liikaa ja liian usein ei ole hyvä juttu...
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
Neste
OD

Post by Neste »

CaptainZ wrote:Se ei ollut ahdistavaa vaan puhdistavaa, olo keveni ihanasti.
Kyllä, tuttu tunne oli kyse sitten surusta tai ilosta itkiessä.

Tällä on mun mielestä jotenkin tosi jännä afterglow. Joka kerta seuraava aamu tuntuu ihan normaalilta kunnes menee ihmisten ilmoille. Jotenkin tsekkailee tosi ilosena ja tarkkana kaikkea menoa ympärillä.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
zerk

Post by zerk »

Neste wrote:
CaptainZ wrote:Se ei ollut ahdistavaa vaan puhdistavaa, olo keveni ihanasti.
Kyllä, tuttu tunne oli kyse sitten surusta tai ilosta itkiessä.

Tällä on mun mielestä jotenkin tosi jännä afterglow. Joka kerta seuraava aamu tuntuu ihan normaalilta kunnes menee ihmisten ilmoille. Jotenkin tsekkailee tosi ilosena ja tarkkana kaikkea menoa ympärillä.
Mulla on tullut melkein joka kerta ihan samanlainen afterglow.

Mä tykkään itkemisestä. Se tekee olon kevyeksi ja puhtaaksi. Aika harvalle sitä viitsii kertoa, että iso mies tykkää itkeä. Yleensä otetaan vastaan aika negatiivisesti.
tsundere
Lepakko

Post by tsundere »

joo, afterglow on jännä tässä. varsinkin kun ihan ensimmäistä kertaa otin tätä, (no siinä sit menikin 4 päivää putkeen), niin seuraavina päivinä/viikkoina tuntui että olin ensimmäistä kertaa oikeasti elossa o_O
vastatkaa vihaan rakkaudella
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Oliko se kyseisen kemikaalin aiheuttama, tai sille ominainen afterglow? Vai psykedeelikokemuksen/kuurituksen aiheuttama havahtuminen siihen, et sä ny vaan oot elos?
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Ite en ole huomannut mitään 4-ho-metille ominaista afterglowta verrattuna muihin psykedeeleihin... Esim. ayahuascalla ja ketamiinilla tuntuis olevan ihan selkeä, ko. aineisiin perustuva afterglow mutta samaa en oo havainnut 4-ho-metissa. Se on aika normia että deeleistä tulee afterglow ja yleensä varsinkin ekoilla kerroilla tulee, sit kun tiheään tahtiin kiskoo niin ei enää tule.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Neste
OD

Post by Neste »

On tosiaan ainut deeli mistä saan kunnon afterglowin.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Juu. On kyllä tässä sellainen "nautintoaine" että alta pois.
Yhden kerran tätä testasin ja oli aika hubaa. Aivan täysin randomilla kaveri hommas sitä ja vuosi tais olla 2007?
Olin valvonut kai kolme yötä ja sitten kun hotellihuoneessa rätkäsin suoneen sen niin se riitti.
Tässä miettinyt vain että puhutteko mikrogrammoista vai milligrammoista koska tämä oli noin 0.1g noin puolet? mitä pistin nahkaani...? Joten olen miettinyt että onko kyseessä sama aine. Ainakin lukemani perusteella vaikuttaisi samalta aineelta...
Paljon erilaisia tutkareita,lappuja,bromo lsd:tä,dxm ja muita sieniä syöneenä voin sanoa että vei kyllä voiton kaikesta ja helposti veikin.
Loistava kokemus mutta jälkipöhnä oli aika maaginen... kesti pari päivää palautua siitä reissusta,olin seuraavana päivänäkin aivan seis kun kävin kirjautumassa hotellihuoneesta ulos kun sitä en pystynyt tekemään. Hotelli aamiaiselta piti lähteä pois,otin omenan ja nauroin vain katketakseni... Tuli lähinnä mieleen pelkoa ja inhoa Las Vegasissa tästä kokemuksesta.. hyvä oli....

piti korjata tätä ku meni milligrammat/grammat ja mikrogrammat sekasi. vieläkää osaa sanoo mikä vittu o milligramma. gramma o kyllä hallussa :up:
Last edited by testeri420 on Thu 04 Aug 2011, 16:32, edited 1 time in total.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Neste
OD

Post by Neste »

testeri420 wrote:puhutteko mikrogrammoista vai milligrammoista
Milligrammoista. Tuskin oli sama aine. Tämän IV/IM käytöstä en ole lukenut mitään mutta en millään usko että noin pieni annos voisi toimia niin vahvasti. Veikkaan ennemmin jotain DOx -sarjalaista.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Joo,sitten en tiiä. Kaveri sen sääti yöllä ja sitä oli noin 0.1mg ja sano jotta siitä saa noin 5 annosta. Siinä kännispäissään sitte tuumasta toimeen. Sanoi vain aineen olevan 4-ho-met ... Että en sitte tiiä millä se mut myrkytti mutta hyvin myrkytti :up: .. Mutta hullusti toimi kyllä,kirjaimellisesti aivot narikkaan meiningillä. Siis vielä enemmän kun dxm:stä aivot narikkaan. Muistan kun löi männän pohjaan nii samantien kalahti takaraivossa,ei ehtiny ottaa edes neulasta jerkusta pois kädestä kun luulin että olin tullut hulluksi. Värkit lenti seinään,t-paita lähti päältä pois,sitten katsoin kättäni ja näin ne liskon suomut jolloin päässäni tuumattiin että jaa tää onki tällästä ainetta ja repesin nauramaan ja jatkoin sitä nauramista monta tuntia putkeen.
Mutta hyvä reissu joka tapauksessa...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Neste
OD

Post by Neste »

Jos se olisikin olllut 0.1g niin hyvin paljon mahdollista että olisi samaa tavaraa. Oraalisesti tuollainen 20mg satsi toimii jo ihan hyvin, niin IV:nä varmasti melkoista menoa :D

Naurua tällä ainakin piisaa.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Joo noi tutkarit on ollu nahkaa iha ykkösiä.. kaikkia muita tutkareita oon lyöny aina nahkaa paitti en bromo drgfly:tä enkä ois saanu sitä nestemäistä lsd:tä muute siltä jantterilta muuta ku sillä eholla etten lyö hihaan sitä...
Music is a saint.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Neste wrote:Jos se olisikin olllut 0.1g niin hyvin paljon mahdollista että olisi samaa tavaraa. Oraalisesti tuollainen 20mg satsi toimii jo ihan hyvin, niin IV:nä varmasti melkoista menoa :D

Naurua tällä ainakin piisaa.
Joo naurua piisasi. Ja sitten tää kun joku täälä mainitsi että oma puhe kuulosti oudolta,ikäänkuin kuuli oman puheensa samalla kun puhui ja sitte kaikki mitä katsoi niin saattoi lainehtia terävästi ja muuttua sellaseks pikselimössöks. Että kyllä vieläkin epäilen että oli sama aine kyseessä. Valkonen puuterimainen jauhe,niin olematon määrä meni sitä sinne klikkikuppiin,nauroin kaverille vielä että joo varmaa toimii tollane määrä. Sitten myönsin olleeni väärässä,kun kaveri pyyti lyömään vedot sille niin sen kädessä suonet vaihto paikkaa ja väriä,eihä siitä mitää tullu. Täysin hallitsematon tripo oli. Edelliset yöt oli porskeen voimalla valvonu ja kännissä baarissa törmäsin tähä kaverii vielä josta lähettii nappaileen. Mutta yks mieleenpainuneimmeista (onkoha toi mikää sana edes..) reissuista. Ja näitä reissuja on paljon mutta tää aine oli sellane mihi kyllä tutustuisin useemminkin. Oli sen verran lepposa meininki kyllä. Enkä muista että ois menny edes maha sekaisin niiku tutkareista tuppaa menee,ainaki minulla.
Music is a saint.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Ei tryptamiineista maha niin sekaisin vissiin menekkään.

Ei voi kyl muuta sanoa ku että huhhuh miten typerää touhua. Vetää suoneen random määrä jotain random tutkaria josta ei oo ees tietoa miten vaikuttaa. Tästä aineesta ei muutenkaan hirveesti ole tietoa eikä varmaan kovin moni osaa sanoa miten tää suoneen mennessä käyttäytyy. Tryptamiinien injektoiminen on muutenkin semmoinen asia että kannattaa todellakin tietää mitä on tekemässä.

Vaikka en haluukkaan kenellekkään mitään pahaa niin oon osittain sitä mieltä et ois ollu ihan oikein jos teille ois käyny huonosti. Siihen kyl oli muutenkin aika iso riski.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Siinä oot iha oikeassa. Jälkeenpäin tässä miettiny ku ei ollu ennen mitää väliä millään,nii meininki oli sitten sen mukaista.. Mega säälittävää vaikka itte sanonki mutta nyt sen voi itte sanoo ku ollu nii hyvin streittinä. Vuodesta 2009 tulee ilman piriä. Ja jatkuvalla syötöllä muistaki päihteistä. Jouluna 2 vuotta selvinpäin. Oikein tulee hyvä mieli ku voi sanoo näin. Olen entinen narkomaani ja tykkään kaikista huumeista suonensisäisesti nautittuna. Pakko sanoo että tykkään koska ei voi kieltääkään eikä viitti valehella ittelleen enää. Sitä teki nii monta vuotta mutta kuitenki.
Music is a saint.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

SahkoinenVelho wrote: Tästä aineesta ei muutenkaan hirveesti ole tietoa eikä varmaan kovin moni osaa sanoa miten tää suoneen mennessä käyttäytyy..
Erittäin hyvin.
testeri420 wrote: Sitten myönsin olleeni väärässä,kun kaveri pyyti lyömään vedot sille niin sen kädessä suonet vaihto paikkaa ja väriä,eihä siitä mitää tullu.
Alottelija ;) Tuikkaa luottavaisin mielin siihen mikä muljuu vähiten. Tietenkin sen jälkeen kun on paketillinen neuloja tuhottu koska "tää piikki on iha vino!"
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Eilen jaottelin jäljellä olevat pulverit omiin kapseleihinsa, each 20+ mg ja pistin jemmaan. Tullut vähän liikaa sössittyä omia home-hommia, esim. liian usein pikku ryynikänneissä kotona nysvätessä on yhtäkkiä tullut sellainen fiilis että nytpä laitankin illan hehkumaan ja ei muutaku hometit (10-15mg) suuhun vaan. Tavallaan ihan jees mutta vituttaa tuollainen epämääräinen SPUGEdelia.

Ensi kerralla varaan aikaa, suunnittelen vähän etukäteen ja pistän valmiiksi musiikkia, hedelmiä, ruokaa, valoja ynnämuuta tarpeelliseksi havaitsemaani ja mahdollisesti pienen päihdepaaston ennen hometta. Josko sitten vihdoin se kunnon päräytys :love:
Baikonur
Kameleontti

Post by Baikonur »

Viime torstaina tuli tätä sitten testattua. Olen aiemmin käyttänyt psykedeeleistä lähinnä 2C-sarjalaisia, ja tämä yllätti erilaisuudellaan niihin verrattuna. En ole koskaan aiemmin kokenut trippiä, jolla miettisin kaikki asiat rakkaudesta kuolemaan asti läpi, mutta nyt niin kävi. Ruumiillista euforiaa oli paljon. Seksi oli kivaa, mutta ei niin kivaa eikä tehnyt mieli niin paljon kuin noiden 2C-juttujen kanssa. Välillä minua suorastaan hirvitti, kun meno oli niin intensiivistä. Otin tuon annoksen muistaakseni joskus kahdeksan aikaan illalla ja nukkumaan pääsin vasta joskus seitsemän aikaan aamulla. Visuaalit jäivät aika laimeiksi. Annos oli niinkin pieni kuin 13 mg. :o
"Never thought that a street drug would be what we need."
Feya
OD

Post by Feya »

Mulla on yksi 4-HO-MET kokemus takana (joskus talvella) ja se oli kyllä kieltämättä yksi parhaimmista psykedeeli matkoistani. Sienimäisyys on selkeää, mutta jotenkin pääsee paljon syvemmälle. Sellaista happomaista introspektiiviä, kauniiden visuaalien ja lämmön kera.

Tätä on nyt pian parisataa milliä tulossa, eli sitä odotellessa...
testeri420
OD

Post by testeri420 »

zrrl wrote:
Ensi kerralla varaan aikaa, suunnittelen vähän etukäteen ja pistän valmiiksi musiikkia, hedelmiä, ruokaa, valoja ynnämuuta tarpeelliseksi havaitsemaani ja mahdollisesti pienen päihdepaaston ennen hometta. Josko sitten vihdoin se kunnon päräytys :love:
Juu,miten ois paasto iha noin niiku 12 tuntia ei mitään safkaa eikä mehua tai mitää muutaku vettä?? Koska itte sillon olin valvonu muutaman päivän ja ku porskepäissää harvemmin tulee syötyy mitiä ku ei o pahemmin nälkä ellei oo tosissaa hyvää porsketta että voi nukkuu ja syyä siinä ku kiskoo samalla....
Nii että toimi hyvin mut oli kyllä eka ja ainut kerta ku sitä oon kiskonu että nii...
Music is a saint.
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Luin jokseenkin koko topicin. Tätä ehdottomasti kokeiluun :D . Ois saatavilla meinaa..., kuulostataa todella mahtavalta mitä luin noita juttuja.

Oraalisesti nautittuna ilmeisesti yleisintä, mutta mites onnistusko;

vapotus? (dose?)
polttaminen? (dose?)
I. V. ?(ihan vaan mielenkiinnosta, en aio harrastaa... dose?)

ja mikälaisia vivahteita olette tästä saaneet eri kombotuksilla, eli siis 4-ho-met + x. Kukka varmaan on hyvinki jee?

tuli vaa mielee et onko sääntöjen vastaista puhua aineden hinnoista? (esim. paljo oot maksanu x määrästä x tuotetta), kauppoja ei saa mainita sen tiedänkin jo..
Feya
OD

Post by Feya »

Otin tätä tosiaan eilen 15mg oraalisesti ja meno oli juuri sellaista kuin muistinkin. Toimi yllättävän vahvasti noinkin pienellä dosella.

Nousut alkoivat todella nopeasti tyhjän mahan vuoksi. Alussa oli vähän ongelmia ruumiinlämmön säätelyn kanssa - ensin tuli todella kylmä, sitten kauhean kuuma, ja sitten se vaihteli edestakaisin noin puolen tunnin ajan. Viime tripilläni en kokenut samaa, mutta nämä ruumiinlämpö-ongelmat ovat mulle kyllä tuttuja - samoin kävi Bromon kanssa, sekä kerran madmoissa.

Kävelin lenkillä ja kaikki näytti maagiselta. Koko ajan oli hymy huulilla ja nauratti. Visuaaleitakin puski hyvään tahtiin.

Taitaa olla lempideelini.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Tätä kyllä tekis mieli testata uudestaan ihan selvään päähän tässä kun saisin käsiini vaan,jäi niin hyvät muistot tästä emmeestä.. No ehkä tuolta Englannista sitä mäihällä löytää kun sinne lähden tässä viikon päästä seikkailemaan....
Music is a saint.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Ongelma wrote:Luin jokseenkin koko topicin. Tätä ehdottomasti kokeiluun :D . Ois saatavilla meinaa..., kuulostataa todella mahtavalta mitä luin noita juttuja.

Oraalisesti nautittuna ilmeisesti yleisintä, mutta mites onnistusko;

vapotus? (dose?)
polttaminen? (dose?)
I. V. ?(ihan vaan mielenkiinnosta, en aio harrastaa... dose?)

ja mikälaisia vivahteita olette tästä saaneet eri kombotuksilla, eli siis 4-ho-met + x. Kukka varmaan on hyvinki jee?

tuli vaa mielee et onko sääntöjen vastaista puhua aineden hinnoista? (esim. paljo oot maksanu x määrästä x tuotetta), kauppoja ei saa mainita sen tiedänkin jo..
Juu,itte pistelin sitä iiveenä,voin sanoo että toimii. Männän ku löi pohjaan niin koppas jo siinä vaiheessa,ei kerenny ottaa sitä neulasta jerkusta edes pois kädestä kun päässä humahti jo :up: Mutta en silti suosittele i.v:nä... Minä kyllä suosittelisin ittelleni.
Music is a saint.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ongelma wrote:tuli vaa mielee et onko sääntöjen vastaista puhua aineden hinnoista? (esim. paljo oot maksanu x määrästä x tuotetta), kauppoja ei saa mainita sen tiedänkin jo..
On sallittua, mutta tälle asialle on oma topikinsa Yleiskeskustelussa. Tässä: Katukauppahinnasto amatööreille
zerk

Post by zerk »

Pidän tästä jatkuvasti enemmän. Kaikki on kaunista ja halutessa pääsee todella syvälle.
seesee
Lepakko

Post by seesee »

10mg. Nauttimisesti sellaset 1,5h nyt.

Hirveästi naurua. Pelasin äsken Ford Racingia. Mietin, että vitsit jos saisinkin olla oikean auton ratissa nyt. Sitten tajusin että en mä kyllä niin tyhmä tai vastuuntunnoton ole. Pitää siis istua itse pelkääjän paikalla ja hakkia selvä ja vastuuntuntoinen mutta hyvä kuski joka ei suotta jarrua säästele. Sitten repesin nauruun, kun tajusin mitä olin sanonut. Mutta sitä naurua ei saatukaan loppumaan ihan heti. Paheni pahenemistaan. :mrgreen:

Eli toistaiseksi ainakin pidän. :up:

e/
Nyt vielä hämmentääkin kokoajan.
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu