Konsertit, keikat, tapahtumat jne.
-
wRRa
- Moderator
Re: Konsertit, keikat, tapahtumat jne.
Mäntsälän lähellä, helsingistä ainakin mahdollisuus bussikuljetukseen ja kimppakyydeillähän porukka yleensä menee. Lipussa on tarkemmat ohjeet, tarkkaa paikkaa ei ihan syystä oo julkaistu missään yleisesti koska nää on ug.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Neste
- OD
Hmmm... vaikuttaa mielenkiintoselta
Voisin ainakin näin alustavasti tarjota kyydin pk-seudulta. PM tai neste@synirc jos kiinnostaa.
edit: lippu hallussa eli kyyti onnistuu
edit: lippu hallussa eli kyyti onnistuu
Last edited by Neste on Thu 08 Sep 2011, 17:33, edited 1 time in total.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Tavantallaaja
- Psykonautti
Taitaa vissiin olla yhessä samassa paikassa kun ennenkin. Onko lahesta kukaan lähössä autolla? Vois tulla kuhan fattat laittaa rahaa tilille. 
Parhaimmillaan: luova, syvällinen ja ilmaisuvoimainen
Huonoimmillaan: loukkaantuva, oikutteleva, ylitunteellinen
"mietin usein miltä tunteeni tuntuvat minusta."
Huonoimmillaan: loukkaantuva, oikutteleva, ylitunteellinen
"mietin usein miltä tunteeni tuntuvat minusta."
-
Feya
- OD
Tuo kyllä kiinnostaisi todella paljon. Jos jollain on kimppakyytiä tarjota Tampereelta, niin se olisi aivan mahtavaa, mutta voisin kyllä myös tulla junalla Helsinkiin ja tavata siinä samalla joitain kavereita...
Hmm, pitää katsoa.
Hmm, pitää katsoa.
-
VoodooPeople
- Karvakuono
"Brittiläisen elektronisen musiikin parhaimmistoon lukeutuva Plaid saapuu keikalle Suomeen syksyllä. Plaid tanssittaa Helsingin Kuudennella linjalla yleisöä lauantaina 29. lokakuuta"
Taidanpa olla täällä!
Taidanpa olla täällä!
-
zerk
Tänään turun Klubilla:
Torstai 8.9.
ILTA: Aurajoki Cha Cha Cha! -elokuvan ensi-iltabileet:
TELENOVELAS, N. PULUT
Ovet klo 20, show klo 21
Torstai 8.9.
ILTA: Aurajoki Cha Cha Cha! -elokuvan ensi-iltabileet:
TELENOVELAS, N. PULUT
Ovet klo 20, show klo 21
-
juss111
- Lepakko
huomena eli lauantaina gloriassa space budha ym ym ym mitä en nyt muista. Ketään lähdössä? Ite ajattelin mennä
-
Neste
- OD
^ Tulossa! Parhaillaan fiilistelen yksin himassa 
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
just1fix
- Lepakko
Onks kukaan tulossa tsekkaan luomuhappoo tampereelle????
http://www.futuristics.fi/futuruma-luom ... -14-9-2011
-
wRRa
- Moderator
juss111 wrote:huomena eli lauantaina gloriassa space budha ym ym ym mitä en nyt muista. Ketään lähdössä? Ite ajattelin mennä
Jos näitte lavalla poin pyörittelijöitä ni mä olin sitte yks niistä :-DNeste wrote:^ Tulossa! Parhaillaan fiilistelen yksin himassa
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Neste
- OD
Piti tulla kysymäänkin että ootko wRRa mutta en huomannu sua missään vaiheessa et olisit ollu pois lavalta.wRRa wrote:Jos näitte lavalla poin pyörittelijöitä ni mä olin sitte yks niistä :-D
Itellä oli purppura t-paita ja kalju pää.
-
wRRa
- Moderator
Neste, hehe, olisit tullu vaa
Jotkut porukasta luuli että oltiin jotain tilattuja esiintyjiä, mutta siis joku järkkärihän vaan spontaanisti työnsi meiät siihen lavalle kun aluksi yleisössä pyöriteltiin... Sit jos vähänki yritti huilia ni se kävi sanomassa että "ÄLÄ LOPETA!"
Oli kyl mukavaa että jengi tykkäs, tuli pyöritettyy sormet rakoille.
Luoviuksen 5v bileisiin tuleville sitte tiedoksi että klo 19.00 alkaa kakunleikkaus yms. sillon saa salaattipöydästä jotain pientä ja avajaisseremonia klo 20.00, älkää missatko (koska mä oon siinä)!!!
Luoviuksen 5v bileisiin tuleville sitte tiedoksi että klo 19.00 alkaa kakunleikkaus yms. sillon saa salaattipöydästä jotain pientä ja avajaisseremonia klo 20.00, älkää missatko (koska mä oon siinä)!!!
-
psycoma
- Lepakko
joo tulossasikku wrote:Onks kukaan tulossa tsekkaan luomuhappoo tampereelle????
-
Hitler
- Apteekki
En tiä ku viimeks olin reivaamassa tuli semmonen olo et tanssiminen ei oo tarpeeks, olis tehny mieli ruveta töniin ihmisiä. Olin hapoissa sillon. Moshpit- meininki sopis mun mielestä hyvin vähä rankempaan konemusaan.
Tähän tyyliin http://www.youtube.com/watch?v=pr00YRHbEsE
Tähän tyyliin http://www.youtube.com/watch?v=pr00YRHbEsE
pirun hyvä nuolla kuorena
-
wRRa
- Moderator
Eikö käynyt mielessä mikään siistimpi kuin ihmisten töniminen? Tollanen on imo aika tylsää, varsinkin kun se ei ole mukavaa muiden mielestä. Eikö esim. tanssin kehittäminen paremmaks veis keskittymistä johonki järkevämpään? Tai ooks koittanu keppii, poita, tms? Ne vois tuoda mukavaa lisää tanssiin.Hitler wrote:En tiä ku viimeks olin reivaamassa tuli semmonen olo et tanssiminen ei oo tarpeeks, olis tehny mieli ruveta töniin ihmisiä.
-
Hitler
- Apteekki
^Ooks ikinä ollu moshpitissa? Semmosta adrenaliiniryöppyymistä ja mulla ainaki agressionpurkamista. Ei siellä yleensä ketään satu, pahasti ainakaan. Jos joku kaatuu nii porukka nostaa pystyyn ja meno jatkuu.
-
wRRa
- Moderator
Joo, oon mä ollu moshpiteissä. Tuskassa tainnu käydä 5 vuotta putkeen... mut moshpitit ei mun mielest kuulu reiveihin. Jos tykkää niistä niin kantsii käydä hevifestareilla yms.
-
Hitler
- Apteekki
Juujuu, spekuloinkin vaan tossa että sopis hyvin hardcoreteknomeininkiin. Tois keikkaan lisää semmosta intensiivisyyttä. Aika verenmaku suussa väännettyä bassolinjaa kuitenkin esimerkiksi tuossa aikasemmin linkittämässäni biisissä, hahhah.
-
Neste
- OD
Tanssi rajummin!Hitler wrote:En tiä ku viimeks olin reivaamassa tuli semmonen olo et tanssiminen ei oo tarpeeks, olis tehny mieli ruveta töniin ihmisiä. Olin hapoissa sillon. Moshpit- meininki sopis mun mielestä hyvin vähä rankempaan konemusaan.
-
Feya
- OD
Tulossa ollaan.sikku wrote:Onks kukaan tulossa tsekkaan luomuhappoo tampereelle????
-
porter
Oliks feya paikalla, mietin hetken et olis pitäny siihe yhtee sivupöytää laittaa kyltti PSYVAULT!!!!Feya wrote:Tulossa ollaan.sikku wrote:Onks kukaan tulossa tsekkaan luomuhappoo tampereelle????
-
wRRa
- Moderator
Mä en kans jaksa tanssia mitään hardcoreteknoa. Dark psykin alkaa ottaa voimille jos sitä soitetaan yhtä paljon kuin esim. Ozorassa... (jotain 6-8h yö...)Neste wrote:Tanssi rajummin!Kävisin itekkin mieluusti noissa hard/dark menoissa mutta mun kroppa ei kestä tanssia niin kovaa kun haluisin ja sen takia ei oikein pääse siihen fiilikseen. Ehkä se hoituis stimuilla mutta vois olla aika hajalla sen jälkeen
ja kun muutenkin tykkään tanssia ennemmin selvänä.
Oon muuten huomannu et selvinpäin tanssiessa jossain vaiheessa tulee sellanen kynnys, jonka kohdalla tuntuu ettei enää millään jaksaisi tanssia. Se tulee yleensä aika nopeasti tanssin aloittamisen jälkeen, 1-2h. Kun sen on ylittänyt, sitä jaksaakin helposti koko loppuyön
Enää muutama päivä Luoviuksen bileisiin
-
dazerc
Ihan hyvät pippalot oli lukuunottamatta oksennuksen hajusta & makusta kaljaa ja hirveetä kuumotusta joka luultavasti johtu kokaiinistaporter wrote:Oliks feya paikalla, mietin hetken et olis pitäny siihe yhtee sivupöytää laittaa kyltti PSYVAULT!!!!Feya wrote:Tulossa ollaan.sikku wrote:Onks kukaan tulossa tsekkaan luomuhappoo tampereelle????
-
haureus
- Lepakko
Kehon energian tuotanto muuttuu anaerobisesta aerobiseen, ihan terveystiedon perusteita.wRRa wrote:Oon muuten huomannu et selvinpäin tanssiessa jossain vaiheessa tulee sellanen kynnys, jonka kohdalla tuntuu ettei enää millään jaksaisi tanssia. Se tulee yleensä aika nopeasti tanssin aloittamisen jälkeen, 1-2h. Kun sen on ylittänyt, sitä jaksaakin helposti koko loppuyönSama homma ilmeisesti ihmisillä on juostessa pitkää lenkkiä. Mun itteni vaan on helpompi ylittää toi kynnys tanssiessa kuin juostessa...
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
-
wRRa
- Moderator
Aijaa, mä en ollu ennen kuullu tota (terveystiedon opinnot jäivät yläasteeseen), mutta kiitos kun kerroit! Oonkin miettiny mistä johtuu. Pitääpä ottaa tosta enempi selville.haureus wrote:Kehon energian tuotanto muuttuu anaerobisesta aerobiseen, ihan terveystiedon perusteita.
-
Mushru
- Moderator
Neo & Live Nation present: Infected Mushroom live in concert (USA)
...mukanaan yli parikymmentä kotimaista elektro- drum&bass-, techno- ja dubstep-artistia mm. Texas Faggot live, Eliot Ness, Vanity Beach dj:t, Johnny Lee Michaels, Nebula Meltdown live, Joelle Reefer, Muffler, Indigo, Aegonox sekä vj'tä ja tanssiperformaatioita.
Jaa no itse taidan mennä. Circus on kyl hanurist mut neeh.
...mukanaan yli parikymmentä kotimaista elektro- drum&bass-, techno- ja dubstep-artistia mm. Texas Faggot live, Eliot Ness, Vanity Beach dj:t, Johnny Lee Michaels, Nebula Meltdown live, Joelle Reefer, Muffler, Indigo, Aegonox sekä vj'tä ja tanssiperformaatioita.
Jaa no itse taidan mennä. Circus on kyl hanurist mut neeh.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Neste
- OD
Harmittaa toi Luovius kun jaksoin vaan pyörähtää. Flunssan takia oli tosi heikko olo niin henkisesti kun fyysisestikkin. Jokusen tunnin jaksoin tampata mutta lopulta lähin himaan jo jossain ennen yhtä. Pari tuttua tuli nähtyä vilaukselta mutta ei yhtään huvittanu käydä edes moikkaamassa 
-
wRRa
- Moderator
No voi vitsi, lähit sit just ennen meiän Lampi-esityst! 
-
Vape
- Lepakko
-
King Ink
- LD50
Torstaina Ufomammut Lutakko Jyväskylä, vai mitä.