Psykologilta bentsoja?
-
PORBOT
- Apteekki
Psykologilta bentsoja?
Hei vaulttilaiset. Mulle määrättiin psykologille aika. Ajatellin että saisikohan sieltä helposti bentsoja sellainen joka on käyttänyt väärin ja jäänyt siitä kiinni?
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
-
Mushru
- Moderator
Re: Psykologilta bentsoja?
Psykologi ei voi määrätä lääkkeitä kun ei ole lääkäri. Duh Turhaa. Mee yksityisel jos bentsoja hingut.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
placebo
- Kameleontti
Mutta eikös psykologi kuitenkin ohjaa sua lääkärille jos tajuaa, että sun tilantees vaatii jonkinlaista rauhoittavaa? Siis jos nyt puhutaan tilanteesta, että ihminen ihan oikeasti tarvitsee lääkinnällistä apua elämäntilanteeseensa. Tämä nyt siis ihan mutu tuntumalta, koska itsellä ei siis ole minkäänlaista kokemusta. Mullakin on nyt ensi viikon maanantaina psykologille aika, koska en ole isäni kuoleman jälkeen oikeen saanut nukuttua. Niin olisi ihan mukava myös tietää, että mitä sieltä on odotettavissa.
Periaatteet perustana, totuus selustana.
-
Mushru
- Moderator
Joo toki ne eteenpäin laittavat.... Kyseenalaistan itse kovasti nuo lähetteet mutta suoraan lääkärille ne yleensä laittavat jos
jotaa lääkitystä ois tarvis... yms--jotai...
Itsellä ei ole omakohtasesti hyviä kokemuksia psykologien kautta menevien juttujen kans...mut... kyl ne laittaa etiäpäi..
jotaa lääkitystä ois tarvis... yms--jotai...
Itsellä ei ole omakohtasesti hyviä kokemuksia psykologien kautta menevien juttujen kans...mut... kyl ne laittaa etiäpäi..
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
placebo
- Kameleontti
Joo itse ainakin tarvitsisin ihan oikeasti lääkityksen tuon isäni kuoleman jälkeen. Se kaikki aiheutti minussa sellaisia asioita mitä en oikein pysty käsittelemään. Tietysti tiedän sen, että itse kun olen tällainen mitä olen
Niin niitä varmaan tulisi sitten joskus käytettyä väärinkin. Mutta jos edes vähäksi aikaa saisi nyt jonkinlaista helpotusta tähän tuskaan. Vaikka se helpotus sitten kemiallista olisikin.
-
jopasjota
- Psykonautti
Lääkäristähän niitä saa.placebo wrote:Joo itse ainakin tarvitsisin ihan oikeasti lääkityksen tuon isäni kuoleman jälkeen. Se kaikki aiheutti minussa sellaisia asioita mitä en oikein pysty käsittelemään. Tietysti tiedän sen, että itse kun olen tällainen mitä olenNiin niitä varmaan tulisi sitten joskus käytettyä väärinkin. Mutta jos edes vähäksi aikaa saisi nyt jonkinlaista helpotusta tähän tuskaan. Vaikka se helpotus sitten kemiallista olisikin.
Itse sanon aina kaikille, jotka multa bentsoja kyselevät, että lääkäriltä saat halvemmalla...
Tarvin omat bentsoni itse ja jos ei tarvii bentsoja oikeasti, eli aikoo käyttää niitä huumeena. Niin sanonpahan vaan, että löytyy paljon parempia huumeita kuin bentsot!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
-
PORBOT
- Apteekki
Siis voinko käydä arvauskeskusessa (terveuskeskus) ja varata ajan joltakin randomilta lääkäriltä ja sitten vaikka valittaa, että mul on uniongelmia,ja sitten se heittää reseptin? Vai onko se jotenkin monimutkasenmpi?jopasjota wrote:Lääkäristähän niitä saa.placebo wrote:Joo itse ainakin tarvitsisin ihan oikeasti lääkityksen tuon isäni kuoleman jälkeen. Se kaikki aiheutti minussa sellaisia asioita mitä en oikein pysty käsittelemään. Tietysti tiedän sen, että itse kun olen tällainen mitä olenNiin niitä varmaan tulisi sitten joskus käytettyä väärinkin. Mutta jos edes vähäksi aikaa saisi nyt jonkinlaista helpotusta tähän tuskaan. Vaikka se helpotus sitten kemiallista olisikin.
Itse sanon aina kaikille, jotka multa bentsoja kyselevät, että lääkäriltä saat halvemmalla...
Tarvin omat bentsoni itse ja jos ei tarvii bentsoja oikeasti, eli aikoo käyttää niitä huumeena. Niin sanonpahan vaan, että löytyy paljon parempia huumeita kuin bentsot!!!
Sori heittää vähän tosta psykologista.
-
zerk
Jos sä niitä bentsoja oikeasti tarvitset, niin siitä vaan varaamaan lääkäriaikaa. Kannattaa ihan oikeasti jättää väliin jos ideas on popsia niitä viihteeseen.
Sä kyllä vaikutat niin helvetin sekavalta kaverilta, että en tiedä tekeekö sulle hyvää. Kiltisti sanottuna et ole antanut itsestäsi kovin fiksua kuvaa - luultavasti vaan väärinkäytät niitä ja muutaman kuukauden päästä huomaat, että bentsokoukku ei olekaan kovin kivaa.
Sä kyllä vaikutat niin helvetin sekavalta kaverilta, että en tiedä tekeekö sulle hyvää. Kiltisti sanottuna et ole antanut itsestäsi kovin fiksua kuvaa - luultavasti vaan väärinkäytät niitä ja muutaman kuukauden päästä huomaat, että bentsokoukku ei olekaan kovin kivaa.
-
PORBOT
- Apteekki
Olen kokenut joskus bentsokoukun. Ei se kyllä kivaa ollut, mutta nyt olen oppinut miten niitä pystyy käyttää siten, ettei ole koukussa.zerk wrote:Jos sä niitä bentsoja oikeasti tarvitset, niin siitä vaan varaamaan lääkäriaikaa. Kannattaa ihan oikeasti jättää väliin jos ideas on popsia niitä viihteeseen.
-
Kottonmouth
Dormicum yms respan saa helposti kun valittaa että on uniongelmia.
Tosin niitä ei saa kuin sen 10 aina kerrallaan. Mutta tosiaan, bentsot on aika paskoja päihteitä.
Tosin niitä ei saa kuin sen 10 aina kerrallaan. Mutta tosiaan, bentsot on aika paskoja päihteitä.
-
zerk
"Helposti" - kyllä se dormicum on lähes aina niitä viimeisiä vaihtoehtoja ja parempi niin. Addiktoi ihan helvetin nopeasti.
-
Appe
- Tuppisuu
Itellä ainakaan ei noin onnistunut. Jouduin tässä käymään lääkärissä muista syistä aika monesti kuvauksissa ja sen jälkeen lääkärin kanssa puhumassa. Monesti oli aina joku eri lääkäri kenen juttusille ohjattiin kuulemaan niiden kuvien tuloksista. Useammalle lääkärille valitin oikeista uniongelmista, eikä yksikään määränyt niihin mitään. Antoivat vaan vinkkejä miten saa unta helpommin. Eräskin lääkäri sanoi ettei määrää mitään, koska sitten joudutaan sua niistä nappuloista vieroittamaan irti. Ei siis ole helppoa niiden saanti (arvauskeskuksesta ainakaan). Vaikka olisi takana traumaattinen kokemus ja oikeat ongelmat nukkumisen kanssa. Helpommin niitä bentsoja saa muualta ainakin täällä. Reilun kuukauden jaksoin eri lääkäreille tuosta puhua, jonka jälkeen turhauduin siihen ja hankin avun muuta kautta.PORBOT wrote:Siis voinko käydä arvauskeskusessa (terveuskeskus) ja varata ajan joltakin randomilta lääkäriltä ja sitten vaikka valittaa, että mul on uniongelmia,ja sitten se heittää reseptin? Vai onko se jotenkin monimutkasenmpi?
Alea iacta est
-
Kottonmouth
aijaazerk wrote:"Helposti" - kyllä se dormicum on lähes aina niitä viimeisiä vaihtoehtoja ja parempi niin. Addiktoi ihan helvetin nopeasti.
itse sain tuosta pieneltä arvauskeskukselta dormicumit ihan vaan sanomalla että on hankala nukkua
niin on saaneet kyllä kaikki muut kaveritkin, vain yksi sai tenoxit mutta hänellä oli kyllä jo taustaa väärinkäytöstä.
Sitten kun sanot että "ahdistaa", niin se on pamit jne.
kaipa se on paikkakunnasta kiinni tjsp ^^ (sillä esim särkyihin saa suoraan tramalia tai panacodia eikä mitään buranoita yms paskaa)
e: isäukko sai selkäsärkyihin suoraan temgesicit.
-
Mushru
- Moderator
Niin,eiköhän se eniten riipu lääkäristä ja kuka hakee.. Luulis et PORBOT osais ilman neuvojaki lääkärilt bentsoi kinuu jos ennenkin on niitä saanut.
Muutenkin arveluttavaa antaa 'vinkkei',jos osaa ite ajatella loogisest osaa niitä hankkia ja muutenkin menee huonoo osotteesee jos niitä viihteeseen haluu..
plääh..
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
placebo
- Kameleontti
Itse olen henkilökohtaisesti sitä mieltä..saattaa kuulostaa nyt todella epäkunnioittavalta mitä se ei ole: PORBOT ei tarvitsisi kyllä minkäänlaisia vihjeitä minkäänlaisten substanssien hankkimiseen. Nyt tarttisi vaan skarpata ja löytää itsensä. Jäbä on nyt aikalailla hakoteilla. Tiedän, että susta tuntuu ,että sun elämäs ei oo muutaku toi narkkaaminen ja et se pitää sut pinnalla. Mut yritä. Kaikille meille paskaa niskaan tulee. Mäki järkiinnyin tos ku olin lääkärille juttelemas rauhottavista ( Psykologi ohjas sinne, ku olin avaamas sielunelämääni isäni kuolemasta), että en niitä ottanu. Olis ne ehkä mua voinu jeesiäkki, mutta tiesin itsestäni sen puolen joka olisi halunnut niitä käyttää väärin. PORBOT peace up!Mushru wrote:Niin,eiköhän se eniten riipu lääkäristä ja kuka hakee.. Luulis et PORBOT osais ilman neuvojaki lääkärilt bentsoi kinuu jos ennenkin on niitä saanut.Muutenkin arveluttavaa antaa 'vinkkei',jos osaa ite ajatella loogisest osaa niitä hankkia ja muutenkin jos niitä viihteeseen haluu..
plääh..
-
zerk
Mulla käytiin vuosien aikana läpi kaikki muut suomessa myytävät unilääkkeet halcionia ja sonataa lukuunottamatta ennenkuin eräs lääkäri suostui dormarit määräämään. Silloin tulikin suoraan dc+insomin kombo, josta oli todella vittumaista päästä eroon.Kottonmouth wrote:aijaazerk wrote:"Helposti" - kyllä se dormicum on lähes aina niitä viimeisiä vaihtoehtoja ja parempi niin. Addiktoi ihan helvetin nopeasti.
itse sain tuosta pieneltä arvauskeskukselta dormicumit ihan vaan sanomalla että on hankala nukkua
niin on saaneet kyllä kaikki muut kaveritkin, vain yksi sai tenoxit mutta hänellä oli kyllä jo taustaa väärinkäytöstä.
kaipa se on paikkakunnasta kiinni tjsp ^^ (sillä esim särkyihin saa suoraan tramalia tai panacodia eikä mitään buranoita yms paskaa)
Mitä nyt oon kuullut (ja itse kokenut) niin aika usein pienemmistä mestoista on ainakin bentsot saanut helpommin, usein aivan liian helposti. Toki viimekädessä se suurin vaikuttava asia on lääkärin asennoituminen ja ammattitaito.
Vois kyllä munkin omalääkäri olla tuollainen
Mutta joo, miksi sä PORBOT tarviit neuvoja bentsojen hakemiselle jos sulla on kerran aikaisemminkin ollut benjolääkitys? Vai trollaatko sä vaan? Toivon ainakin niin, harvoin tulee vastaan yhtä sekavia kavereita.
-
PORBOT
- Apteekki
No kyl kaikkiin Bentoisin jää helposti koukkuun...zerk wrote:"Helposti" - kyllä se dormicum on lähes aina niitä viimeisiä vaihtoehtoja ja parempi niin. Addiktoi ihan helvetin nopeasti.
-
PORBOT
- Apteekki
No en trollaa. Lastenkodissa huomattiin et mulle olis hyvä määrätä ahdistuslääkkeitä. Se oli aika sekavaa aikaa ja siitä on muutenkin aikaa.zerk wrote:Mulla käytiin vuosien aikana läpi kaikki muut suomessa myytävät unilääkkeet halcionia ja sonataa lukuunottamatta ennenkuin eräs lääkäri suostui dormarit määräämään. Silloin tulikin suoraan dc+insomin kombo, josta oli todella vittumaista päästä eroon.Kottonmouth wrote:aijaazerk wrote:"Helposti" - kyllä se dormicum on lähes aina niitä viimeisiä vaihtoehtoja ja parempi niin. Addiktoi ihan helvetin nopeasti.
Mitä nyt oon kuullut (ja itse kokenut) niin aika usein pienemmistä mestoista on ainakin bentsot saanut helpommin, usein aivan liian helposti. Toki viimekädessä se suurin vaikuttava asia on lääkärin asennoituminen ja ammattitaito.
Vois kyllä munkin omalääkäri olla tuollainense mies ei suostu edes yskänlääkettä määräämään. Pitää jatkuvasti juosta yksityisellä jos on oikeasti tarvetta lääkkeille.
Mutta joo, miksi sä PORBOT tarviit neuvoja bentsojen hakemiselle jos sulla on kerran aikaisemminkin ollut benjolääkitys? Vai trollaatko sä vaan? Toivon ainakin niin, harvoin tulee vastaan yhtä sekavia kavereita.
-
testeri420
- OD
Joo. Oon käynyt todella monilla eri lääkäreillä.
Kaikki lääkärit ovat erilaisia ja tykkäävät määräillä usein samoja lääkkeitä ihmiselle kuin ihmiselle löyhin perustein.
Joskus joutunut oikeen tinkaamalla tinkaamaan että on saanut reseptin entsonpentsoihin.
Huomannut että se on todella paljon kiinni myös siitä missä terveys asemalla ja millä lääkärillä käyt.
Ja huomannut myös hyvin pitkälti että se on aika paljon siitä kiinni mitä siellä itse lääkärille puhut.
Nykyään ovat vissiin jo huomanneet että jos joku vain haluaa pentsoja eikä ole oikeaa tarvetta.
Koska itse käynyt samalla lääkärillä kuin kaveri. Kaveri saanut "vain" 5mg diapameja kertaa kolme päivässä.
Minä samalta lääkäriltä 3x1mg xanoria+5x 0.5mg rivatrilliä ja yksi 20mg normison yöksi. Tästä on jo vuosia vuosia aikaa...
Tiedä en että onko normisoneja enää saatavana kun pyysin lääkäriä kirjoittamaan normisonit, kirjoitti mutta apteekkari antoi tenoxit minulle.. Vieläkin arvoitus onko ko lääkettä enää saatavana.. Mutta se ei niin justiinsa,lopetin unilääkkeet. Vieläkin meinaa välistä unensaaminen olla hankalaa mutta taistelen..
Nykyään on niin hyvä lääkäri että en uskonut koskaan saavani haluamaani palvelua. Minulla lukee tai on h merkintöjä lääkärin papereissa 18 vuotiaasta asti.
Lääkärini on tietoinen päihdetaustastani koska olen puhunut avoimesti hänen kanssaan.
Kaikki lääkärit näyttävät arvostavan rehellisyyttä ja sitä että kertoo heille ongelmistaan avoimesti. Eli pyytää vilpittömästi apua vaivoihin.
Koska kaikilla lääkäreillä on sellainen kun hippokrateen vala. Mikä ei vissiin oo pakollinen enää? Mutta heillä on -vaiti-olo-velvollisuus-..
Jotkut nuoret lääkärit ovat halunneet vartijan mukaan vastaanotolle missä olen käynyt. Koitappa siinä sitten selittää vaivastasi joka sattuu olemaan sukupuoliherpes?
Paitsi on olemassa yksi ainoa lääkäri joka oli minua kohtaan kuin itse piru. Oli kaikille muillekkin jotka olivat hänen asiakkaitaan. Jos sillä lääkärillä on luvat toimia lääkärinä vielä niin voin sanoa että en menisi hänen asiakkaaksi mistään hinnasta enää. Oli varmaan päästänsä vialla oikeasti se ihminen, ei ole muuta vaihtoehtoa. Kerran ei uusinut sydänlääkereseptiäni koska väitti etten minä tarvitse niitä. Piti hakea kaksi kaveria mukaan jotka sanoivat sille lääkärille että oikeasti tarvitsen niitä lääkkeitä sydämeeni. Näitä esimerkkejä voisin kertoa kohdaltani monta mutta en taida nähdä vaivaa. Sitä kukaan jaksa lukea.
Kaikki lääkärit ovat erilaisia ja tykkäävät määräillä usein samoja lääkkeitä ihmiselle kuin ihmiselle löyhin perustein.
Joskus joutunut oikeen tinkaamalla tinkaamaan että on saanut reseptin entsonpentsoihin.
Huomannut että se on todella paljon kiinni myös siitä missä terveys asemalla ja millä lääkärillä käyt.
Ja huomannut myös hyvin pitkälti että se on aika paljon siitä kiinni mitä siellä itse lääkärille puhut.
Nykyään ovat vissiin jo huomanneet että jos joku vain haluaa pentsoja eikä ole oikeaa tarvetta.
Koska itse käynyt samalla lääkärillä kuin kaveri. Kaveri saanut "vain" 5mg diapameja kertaa kolme päivässä.
Minä samalta lääkäriltä 3x1mg xanoria+5x 0.5mg rivatrilliä ja yksi 20mg normison yöksi. Tästä on jo vuosia vuosia aikaa...
Tiedä en että onko normisoneja enää saatavana kun pyysin lääkäriä kirjoittamaan normisonit, kirjoitti mutta apteekkari antoi tenoxit minulle.. Vieläkin arvoitus onko ko lääkettä enää saatavana.. Mutta se ei niin justiinsa,lopetin unilääkkeet. Vieläkin meinaa välistä unensaaminen olla hankalaa mutta taistelen..
Nykyään on niin hyvä lääkäri että en uskonut koskaan saavani haluamaani palvelua. Minulla lukee tai on h merkintöjä lääkärin papereissa 18 vuotiaasta asti.
Lääkärini on tietoinen päihdetaustastani koska olen puhunut avoimesti hänen kanssaan.
Kaikki lääkärit näyttävät arvostavan rehellisyyttä ja sitä että kertoo heille ongelmistaan avoimesti. Eli pyytää vilpittömästi apua vaivoihin.
Koska kaikilla lääkäreillä on sellainen kun hippokrateen vala. Mikä ei vissiin oo pakollinen enää? Mutta heillä on -vaiti-olo-velvollisuus-..
Jotkut nuoret lääkärit ovat halunneet vartijan mukaan vastaanotolle missä olen käynyt. Koitappa siinä sitten selittää vaivastasi joka sattuu olemaan sukupuoliherpes?
Paitsi on olemassa yksi ainoa lääkäri joka oli minua kohtaan kuin itse piru. Oli kaikille muillekkin jotka olivat hänen asiakkaitaan. Jos sillä lääkärillä on luvat toimia lääkärinä vielä niin voin sanoa että en menisi hänen asiakkaaksi mistään hinnasta enää. Oli varmaan päästänsä vialla oikeasti se ihminen, ei ole muuta vaihtoehtoa. Kerran ei uusinut sydänlääkereseptiäni koska väitti etten minä tarvitse niitä. Piti hakea kaksi kaveria mukaan jotka sanoivat sille lääkärille että oikeasti tarvitsen niitä lääkkeitä sydämeeni. Näitä esimerkkejä voisin kertoa kohdaltani monta mutta en taida nähdä vaivaa. Sitä kukaan jaksa lukea.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
gaia
- Kameleontti
Täällä ylempänä suomessa ovat lääkärit bentsojen suhteen ainakin kovin nihkeitä. Käynyt useaan kertaan eri lääkäreillä oikeista syistä joihin tarvitsisin bentsoja, mutta ei. Kaikkea muuta maan ja taivaan väliltä kyllä mutta ei bentsoja. Mirtazapinistä pertiptyliin, ja cipralexistä imovaneen, ja ketipinorista melatoniiniin. Mietin juuri että onkohan toista vuotta uusitulla panacod-reseptilläni jotain tekemistä asian kanssa mutta vaikea mennä sanomaan. Pari H-merkintää löytyy myös. Torstaina aika A-klinikan lääkärille sen takia koska alkoholi ja päihteet maistuneet aivan liikaa kun yrittänyt peittää ahdistusta ja saada tarpeeksi unta. Saa nähdä, saa nähdä.
Vähän offtopic mutta itsellä nuo SSRI/SNRI-mössöt eivät ainakaan auta mitenkään muuten muutakuin saamaan tunnetilan aaltoilemaan pahemmin kun liverpoolin kannattajajoukko, ja imovane on aivan liian heikko. Pertiptyliin ja ketipinoriin koskin kerran mutta en toista kertaa ja melatoniini ei sanonut mitään.
Vähän offtopic mutta itsellä nuo SSRI/SNRI-mössöt eivät ainakaan auta mitenkään muuten muutakuin saamaan tunnetilan aaltoilemaan pahemmin kun liverpoolin kannattajajoukko, ja imovane on aivan liian heikko. Pertiptyliin ja ketipinoriin koskin kerran mutta en toista kertaa ja melatoniini ei sanonut mitään.
Vai toimiiko?
-
Talonmies
- Karvakuono
Niin siis psykologilla ei ole valtuuksia määrätä mitään lääkkeitä vaan tosiaan menee sit lääkäriin jos niitä bentsoja haluaa... Mut itse käyn psykiatrilla ja heillä on luvat määrätä lääkkeitä
perjantaina sinne --->
Tyhmänä tullaan ja viisaina kuollaan.
-
testeri420
- OD
Edelleen suosittelen sitä mielenterveystoimistoo koska saa hyvät tropit vaivoihin. Tai toinen on edellä mainittu psykiatri. Mutta nekin ovat aika tiukkoja päihdetaustan kanssa. Tullut siihen tulokseen että pitää joko kertoa koko sairas päihdehistoria tai jättää kertomatta. Muuten ei natsaa.
Ja paniikkihäiriö joissain tapauksissa kuten minulla ei ole helpottanut muutakuin pentsoilla ja sillä että jättäny ne päihteet pois.
Satunnaista matkailua/nappailua lukuun ottamatta.
Hyvin on pysynyt kurissa.
Muutenkin tuntuu että kun savut jättänyt pois, tai niin vähään että puolen vuoden sisään jos kaks kertaa polttaa niin paniikkihäiriö ja julkisten paikkojen pelko melkein katoaa.
Mutta silti on ikävä tunne jos koittaa mennä ilman tai vähillä xanoreilla hoitamaan asioita esim. kaupassa käyntiä. Ei oikeen voi siihenkään keskittyä kun menee se kaikki henkinen keskittyminen siihen paniikin lauhduttamiseen ja itsensä tyynnyttämiseen sekä miettimiseen että ei tässä hätiä mitiä. Ei voi keskittyä siihen normaalin asiointiin.
Ja paniikkihäiriö joissain tapauksissa kuten minulla ei ole helpottanut muutakuin pentsoilla ja sillä että jättäny ne päihteet pois.
Satunnaista matkailua/nappailua lukuun ottamatta.
Hyvin on pysynyt kurissa.
Muutenkin tuntuu että kun savut jättänyt pois, tai niin vähään että puolen vuoden sisään jos kaks kertaa polttaa niin paniikkihäiriö ja julkisten paikkojen pelko melkein katoaa.
Mutta silti on ikävä tunne jos koittaa mennä ilman tai vähillä xanoreilla hoitamaan asioita esim. kaupassa käyntiä. Ei oikeen voi siihenkään keskittyä kun menee se kaikki henkinen keskittyminen siihen paniikin lauhduttamiseen ja itsensä tyynnyttämiseen sekä miettimiseen että ei tässä hätiä mitiä. Ei voi keskittyä siihen normaalin asiointiin.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
Music is a saint.
Music is a saint.