Blue Lotus (Nymphaea caerulea)
-
Kalavale
- Apteekki
Blue Lotus (Nymphaea caerulea)
The Blue Lotus (Nymphaea caerulea) is also known as Blue water lily or Egyptian lotus.
Kertokaahan viisaammat, että saako kyseistä ainettta tilata ihan laillisesti Suomeen. Tuosta uutettu tee voisi olla mukava tapa rentoutua illalla vaikkapa nuotion äärellä, ja jos jollakulla on kokemuksia aineesta niitä voisi mielellään jakaa.
Katso myös Isolumme (Nymphaea Alba) ketju.
Kertokaahan viisaammat, että saako kyseistä ainettta tilata ihan laillisesti Suomeen. Tuosta uutettu tee voisi olla mukava tapa rentoutua illalla vaikkapa nuotion äärellä, ja jos jollakulla on kokemuksia aineesta niitä voisi mielellään jakaa.
Katso myös Isolumme (Nymphaea Alba) ketju.
-
Kalavale
- Apteekki
En etsikkään aineelta kovin suuria vaikutuksia, vaan voisin aivan puhtaasta mielenkiinnosta kokeilla rentoutumiseen kyseistä ainetta. Milläköhän nimellä löytyisi ''kiellettyjen aineiden' lista jostain netin syövereistä, olisi kiintoisaa tiirailla, mikä Suomessa on tällä hetkellä laillista ja mikä ei. Sattuuko joku tietämään.
-
Lasipallo
- Kameleontti
Tässä on yleensä ajantasalla oleva lista lääkeaineista.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Ahab
-
Ahab
Katselin tuossa Conan barbaarin ja siinä Conanille ja tämän sidekickille yritettiin salamyhkäisesti pushata Styks-virran varrella kasvanutta mustaa lotusta. Sidekick epäili ettei kyseessä vaan olisi "hagaa" mutta kauppias vakuutti ettei yrittäisi myydä heille moista. Sitä ei näytetty tuliko kauppoja.
-
Ayrenum
- Lepakko
-
growy
- Kameleontti
-
Maor
- Kameleontti
Kyllähän ne sitä käyttävät siinä, Conan naureskelee laamalle ja vetääpä sitä kaikenkukkuraksi ihan turpaankin!Ahab wrote:Katselin tuossa Conan barbaarin ja siinä Conanille ja tämän sidekickille yritettiin salamyhkäisesti pushata Styks-virran varrella kasvanutta mustaa lotusta. Sidekick epäili ettei kyseessä vaan olisi "hagaa" mutta kauppias vakuutti ettei yrittäisi myydä heille moista. Sitä ei näytetty tuliko kauppoja.
-:- We're All Mad Here -:-
-
Ahab
-
Psycho
- Psykonautti
Re: Blue Lotus (Nymphaea caerulea)
Testasin polttamalla 25x:ää ilman suurempia vaikutuksia. Ainoa mikä oli, niin heti savut imailtuani tunsin voimakkaan tunteen jossakin, jota vaikea kuvailla. Se kesti muutaman sekuntin, mutta puhtia siinä oli. Kokeilin myös viinin joukossa loput extractistani. Enpä huomannut eroa viinin ja lootusviinin välillä, paitsi maun.
Ei ihminen paljon tiedä... en minä ainakaan. En edes tiedä, että tiedättekö te olevanne tai oletteko koskaan olleet.
-
Kepardi
- Psykonautti
Muutama vuosi sitten hankin käsiini 1g 5x extractia, keittelin siitä teetä ja vaikutukset olivat enimmillään miedot, just semmosta "koliseekohan" mitä odottaisi ns. vaihtoehtohöpöhöpöiltä. Vuosia myöhemmin sain ystävältäni lisää samaista yrttiä ja ajattelin testailla sitä lisää. Laitoin ripauksen kannabista ja loottusta sekaisin volcanoon (vaporisaattori) ja lämmöt sinne 230 asteen tienoille. Olin suorastaan häkeltynyt kun blue lotus heitti minut erittäin aggressiivisesti tripeille. Tosiaan tuolla 230 asteella kun höyrystelee menemään niin ei läheskään kaikki irtoa yhdestä pesästä yhteen pussiin, silti itse kasvimateriaalia tarvitsi hyvin vähän.
Erittäin vahva psykedeeli, minun tapauksessani ainakin. Olin täysin muissa maailmoissa ja visuaalit (sekä kaikki muu) menivät keveästi ohi aikaisempien kokemuksieni salvian kanssa. Taustalla SSRI- ja natriumvalporaattilääkitys, en tiedä onko sillä merkitystä. Eli ei mitään teetä tai viiniä vaan ganjaa sekaan ja eikun vapottelemaan! (Toimii minulla myös ilman ganjaa mutta kokonaisuudessaan kokemus on miellyttävämpi, vahvempi ja pidempikestoisemman tuntuinen pilvessä.)
Erittäin vahva psykedeeli, minun tapauksessani ainakin. Olin täysin muissa maailmoissa ja visuaalit (sekä kaikki muu) menivät keveästi ohi aikaisempien kokemuksieni salvian kanssa. Taustalla SSRI- ja natriumvalporaattilääkitys, en tiedä onko sillä merkitystä. Eli ei mitään teetä tai viiniä vaan ganjaa sekaan ja eikun vapottelemaan! (Toimii minulla myös ilman ganjaa mutta kokonaisuudessaan kokemus on miellyttävämpi, vahvempi ja pidempikestoisemman tuntuinen pilvessä.)
-
Wol
- Psykonautti
Oompas tässä jo jonkusen kuukauden miettiny, että kasvaiskohan tätä kyseistä yrttiä jopa Suomessa? Tiedän, että Egyptissähän jo aikoinaan nautittu, mutta voishan sitä PERIAATTEESSA Suomessakin kasvaa..? Te joilla on tietoa, teillä on valtuudet vastata.
Wöl, bongia polttava lohikäärme.
-
Ahab
Kasvaa tuota suomessa ainakin Kaisaniemen kasvitieteellisessä puutarhassa
Nykyäänhän erilaisia lumpeita saa ostaa kasvatettavaksi omaan lätäkköönsä joten jos vaan kyselisi sellaisilta kauppialta tuota niin ehkä voisi natsata ennemmin tai myöhemmin. Ilmasto on kyllä aika erilainen kuin tuon luontaisessa ympäristössä ja tuon kaisaniemen lummehuonekin oli aika kostea ja lämmin tila. Vaikka saisikin kasvamaan niin tiedä sitten saisiko sen kukkimaan jne.
Nykyäänhän erilaisia lumpeita saa ostaa kasvatettavaksi omaan lätäkköönsä joten jos vaan kyselisi sellaisilta kauppialta tuota niin ehkä voisi natsata ennemmin tai myöhemmin. Ilmasto on kyllä aika erilainen kuin tuon luontaisessa ympäristössä ja tuon kaisaniemen lummehuonekin oli aika kostea ja lämmin tila. Vaikka saisikin kasvamaan niin tiedä sitten saisiko sen kukkimaan jne.
-
nuk123
- Karvakuono
Muistaakseni Salvia Divinorumin kanssa jonkinlainen buustaava vaikutus?
-
psycho4life
- Tuppisuu
Tää on ihan mukava aine kyllä. Itse hommasin tätä joskus viime vuoden syksyn aikoihin ja testailin ja välillä olen sitä poltellut tänäkin vuonna. Ihan mukava sedatiivinen vaikutus hieman ehkä uninenkin polttaessa, mutta vaikutus katoaa kuitenkin suht nopeasti eli n. 15 minuuttia tuntuisi olevan vaikutusaika ainakin mulla. Joskus ihan mukava käyttää, mutta aika hirveätä kuraa keuhkoille poltettaessa.