LSD / RC-lappu topic

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Mushru
Moderator

Re: LSD / RC-lappu topic

Post by Mushru »

Oota sunnuntaihin ni saat enempi irti siitä haposta. Suosittelisin. Mut jos ei malta ni... :D
. . . (--) °
tomet
Karvakuono

Post by tomet »

Trippikaveri lähtee sunnuntaina inttiin niin siksi lauantai olis parempi :) Toisaalta voisin niin tehdä että herää sunnuntaina aikasin ja sitten lappu kielelle. Srry ny näistä kyssäreistä mut kaiken pitää olla kohillaan koska niin innoissani tästä oon :)
Edit. Joo kyllä mää siihen päädyin et sunnuntaina aamuna sitten ;)
Edit. Siirrän kyllä ensviikonlopulle vielä varmuuden vuoks (ketä kiinnostaa...:D)
frapathea

Post by frapathea »

Hyvä valinta venailla rauhassa sopivaa hetkeä :) Trippikin on sit paljon kivempi kun ei tarvii sählätä ja huolehtia niin paljon. Kyllä sen ehtii ;)
tomet
Karvakuono

Post by tomet »

Minnes noi lappuset kannattaisi pistään säilymään? Jääkaappiin minigrip pussiin? :shock:
frapathea

Post by frapathea »

Jääkaapissa on se huono, että kosteutta. Paras säilytystapa lienee silica gelin kanssa mahd. ilmatiiviisti (kotikonstein varmaan vaikka pari mahd. tyhjäkspuristettuu minigrippipussii ja tiivis pakasterasia) pakastimeen, mut kyl mulla on huoneenlämmössä laput (ja dotit) säilyny ihan hyviäki aikoja (puol vuotta ja sillee) ollessaan valolta ja liialta lämmöltä suojatussa piilopaikassa... Toiminu ovat :)
Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer »

Yli 20 tuntia kun tuota koitin ensimmäisen kerran. Kokemusta 4-Ho-METista, sienistä ja salviasta.
Nyt todella ahdistunut olo ja tuntuu kun kaikki vaa romahtas päälle. joskus 23:00 aikaan eilen otin
ja ei oikee tullu nukuttua yöllä. Trippi oli jotenkin pettymys... odotin varmaan liikaa kun iin paljon kuullut hyvää.
Lähinnä vaan odotin, että trippi menis ohi tai tulis edes jonkunlainen afterglow. Ahdistusta sain palkaksi.
frapathea

Post by frapathea »

^Kiinnostaisi kuulla tarkemmin.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kellään kokemuksia mustista doteista?
Muistelisin olevan ~180-200micin luokkaa.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer »

frapathea wrote:^Kiinnostaisi kuulla tarkemmin.
Ahdistusta ei onneksi enään ole. Laatikossa olisi ollut Mirtazapiinejä joilla ahdistuksesta olisi päässyt varmaan eroon,
mutta en jostain syystä halunnut ottaa niitä, vaan kärsiä siitä ahdistuksesta. Koin sen jostain syystä tarpeelliseksi.
Kerron nyt tässä asioita mitkä ei liity mitenkään LSD:hen, mutta tuntuu siltä, että jollekkin niistä on kerrottava.

Offtopic: Eli elämä tähän asti on ollut melkosta kamppailua. Ollut todella tyytymätön tiettyihin asioihin omassa elämässä
ja jo pitkään halunnut tehdä näille asioille jotain. Rahat mennyt melkein aina huumeisiin ja tuet huumevelkoihin. Viime yö
kuitenkin muutti ajattelua jollain tapaa. Eli näin unen, missä jouduin väkivallan uhriksi. tunsin suurta kipua ja tiesin kuolevani.
Unessa lausuin viimeisen rukouksen ja suljin silmät, koska tiesin että se on menoo nyt. Näin valoa tunnelin päässä ja heräsin.
Olo oli aamulla todella hyvä. Ei ole tehnyt mieli missään vaiheessa mitään päihdettä ja tuntuu kun ajatukset olis selkiytynyt.
Näen myös ne "huonot" puolet itsestäni uudessa valossa. hieman googletin tietoa siitä, mitä kuoleminen unessa voisi tarkoittaa,
koska olen pitkään harrastanut selkounia ja ollut kiinnostunut unien tarkoituksesta.

tässä Kopio pastaa

Kuolema unessa

Unen kuolema ei ennusta kuolemaa vaan kuvaa siirtymistä elämänvaiheesta toiseen. Jokin ajanjakso on tulossa loppuunsa ja toinen alkamassa. Yleensä kuoleminen unessa on positiivinen symboli eli tuleva muutos on muutos kohti parempaa.

To dream that you die in your dream symbolizes inner changes, transformation, self-discovery and positive development that is happening within you or your life. You are undergoing a transitional phase and are becoming more enlightened or spiritual.

Oudointa tässä on se, että eilen illalla olin aivan murtunut. Halusin niin paljon kääntää uuden sivun elämässäni ja aloittaa ns. "uudelta sivulta"
Kun nuista unista luin aamulla, tuli jotenkin todella outo olo... ei huonolla, vaan tosi hyvällä tapaa. Kai tässä jonkunlainen muutos tulee
tehtyä. Ennen oli niin vaikee kieltäytyy mistään päihdyttävästä, mutta tänään sen tei. Eli kieltäydyin savuista kun kaveri olisi tarjonnut.

Täytyy vaan toivoo ettei olis mikään yhden päivän juttu, vaan kestäis pidempään.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

PORBOT wrote:Onko 360µg lappu ensikertalaiselle liikaa?
Kannattaa muistaa lähdekritiikki. Oikeasti noin vahvoja happamia ei laiteta yleiseen levitykseen. Euroopassa standardi on jotain 100-150mcg kidettä(käytetyn kiteen puhtaus määrittelee yksittäisen annoksen vahvuuden. Normaalisti eurooppalaiset 100-120mcg lappuset on jotain 70-80mcg luokkaa analyysien mukaan!) per happo.

Suomessa ihmiset tuntuvat olevan erityisen hukassa todellisten määrien kohdalla, sillä yleensä ottaen jokainen porras sanoo omaa tuotettaan vahvemmaksi kuin edellinen. On noita juuri ja juuri toimivia "300mcg" happoja tullut syötyä muutamia itsekkin.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Neste
OD

Post by Neste »

tribh wrote:Kellään kokemuksia mustista doteista?
Kuullut 130 ja 150ug
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
tRip
Moderator

Post by tRip »

Neste wrote:
Kuullut 130 ja 150ug
Eli uskaltaa siis ottaa kenties^^
Kenties syksy ei tunnu äsidille otolliselta vuodenajalta
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
frapathea

Post by frapathea »

^imo just jees. Tähtitaivaat, metsäkävelyt ja sillee. (a.k.a. söin tuossa taas pari viikkoa sitte perinteiset vuodenaikahapot, nii on tuntunu olevan tahti.. :D)
SKEPPO
Tuppisuu

Re: LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Post by SKEPPO »

Tämä ei välttämättä ole oikea topicci mutta:
olen hankkimassa lsdtä ensimmäistä matkaani varten ja tämmöisiä lappuja tuli vastaan jossa on punainen leijona,
150 ug. (vähän niinkuin suomileijona)
onko näkynyt, ja missäpäin? Mihin hintaan?
Ettei vaan oo mitään rc, bromo ym...?
Kiitos, ja modet siirtäkää jos väärässä paikassa :up:
Last edited by King Ink on Tue 18 Oct 2011, 14:09, edited 1 time in total.
Reason: Siirretty.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

ainoastaan ozoras oon törmänny mustiin dotteihin, kaveri sano siitä riittävän hyvät matkat kolmelle hengelle ei osannu mcg määrää sanoo, mut se vois olla just joku 300+
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
mägik
Karvakuono

Post by mägik »

Harold wrote:
ainoastaan ozoras oon törmänny mustiin dotteihin, kaveri sano siitä riittävän hyvät matkat kolmelle hengelle ei osannu mcg määrää sanoo, mut se vois olla just joku 300+
Nuo on aika samaa luokkaa kuin tuos aikasemmin ne punaiset tähdet, vähän ehkä vahvempia. Oli ihan hyviä. jonkun unikon siemenen kokosia melkeenpä. Edelleen vahvimmat ollu imo nuo dalai lama paperit. :cheers:
testeri420
OD

Post by testeri420 »

200 mikrodotti mihinkä törmäsin, vai se törmäsi minuun?
Poistin sen pelistä ja sitten se vuorostaan poisti minut pelistä.

Juu ja ne ketkä näitä tuuppailee niin "tietävät" yleensä aina ihan varmasti että on niin ja niin vahva. Muuttuu matkalla vaikutus riippuen kuka säilyttää ja miten.
Minulla on kerran ollut sama määrä mutta toiminut erilailla.. Samanlainen mikrodotti molemmilla kerroilla ja toinen toimi noin puolet paremmin. Erona vain että eri paikasta tarttui mukaani...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Vähän ylihintainen on kyllä juu. Tosin muutama euro sinne tänne, jok +-5e heitto nyt ei luulisi ketään heilauttavan.
zerk

Post by zerk »

Kyllä se ensikertalaiselle voisi hyvinkin riittää.
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Ok. Veisikö savut sitä trippiä syvemmälle?
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
zerk

Post by zerk »

Hyvin todennäköisesti. Itse en yleensä tykkää budista deelien kanssa - se tuo usein mukanaan myös epämiellyttäviä vaikutuksia mun kohdalla. Useat tosin suosivat tätä yhdistelmää. Kokeilemalla se selviää, aloita varovasti.
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

zerk wrote:Hyvin todennäköisesti. Itse en yleensä tykkää budista deelien kanssa - se tuo usein mukanaan myös epämiellyttäviä vaikutuksia mun kohdalla. Useat tosin suosivat tätä yhdistelmää. Kokeilemalla se selviää, aloita varovasti.
Okei. Osaisitko mitenkään sanoa, että miten tämä budi muuttaa trippiä?
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
Grower
Lepakko

Post by Grower »

Joskus budi syventää trippiä ts. tuo uusia ulottuvuuksia.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Viimeks poltin budia kun olin syönyt sieniä,xanoreita,suputöötit ja ottanut happoja. En polta enää toiste.
Muistelen että se meni vähän niinku pilalle niitten savujen jälkeen. Lähti älli ihan totaalisesti ja muisti melkein kokonaan pois.
Havahduin vaan jostain ihme paikasta ihme asennoista ja ihmettelin miten päädyin esim pöydän alle pää kainalossa.. Tai vastaavaa..
Ei paljoa muistikuvia muuta kuin se että pumpusta otti jälleen huolella.. Ei sovi budi minulle.
Kaikkee voi ottaa mutta sitten jos polttaa savuja niin alkaa pumpusta ottamaan. Ja sama homma vaikka vetäsis selvään päähän kukkaa niin pumpusta ottaa.
Meni vähän ohi aiheen mut kuitenki.

Niin oli hyvä meininki ennen savuja. Savujen jälkeen huono meno kaiketi?
Muistelen kyllä että on tullut polteltua savuja pelkissä hapoissakin, niin se "syventää" matkaa sanotaanko näin. Eli buusteroi sitä.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
VoodooPeople
Karvakuono

Post by VoodooPeople »

Mä en ilman hittii ees suostu nauttii happoa kun sitä alkaa kuitenkin tekee mieli aina jossain vaiheessa. Helpottaa jotenkin "mukaan heittäytymistä", varsinkin nousut saa aikaan sellasta häröilyä ja vaiheilua ettei se oikein taltu kuin pesällisellä.. :P

Tuntuu myös et ei sitä visuaalista puolta pääse ihailemaan ilman niitä paukkuja. Ellei sit tietty vedä tarpeeks isoo satsii. Mut nää toki mun henk.koht. mieltymyksiä.
peijjoona
Psykonautti

Post by peijjoona »

PORBOT wrote:
zerk wrote:Hyvin todennäköisesti. Itse en yleensä tykkää budista deelien kanssa - se tuo usein mukanaan myös epämiellyttäviä vaikutuksia mun kohdalla. Useat tosin suosivat tätä yhdistelmää. Kokeilemalla se selviää, aloita varovasti.
Okei. Osaisitko mitenkään sanoa, että miten tämä budi muuttaa trippiä?

Hmmm, kyllä sen budin roolin trippiin vaikuttamisessa voi laskea melko suureksikin. Olen aina trippaillut hatsin kera, ja nyt tässä taannoin syksymmällä frendin kanssa tuumittiin, että oiskohan jo aika kokeilla hapanderia ilman hatseja. Sovittiin alustavasti sitten, että jos mieli alkaa tekemään niin kyllähän sitä voi paukut väsätä. Noin 3h pyörittiin siis polttamatta pitkin aurinkoisia puistoja ja muita mukavia huudeja vailla minkäänlaista huolen häivää, hyvissä nousuissa ja elämästä nauttien. Sitten kuitenkin iski se hatzin himo, ja kämpillehän sitä oli puskettava bongi täyttämään. Hatsien jälkeen koko iloinen ja sellainen seikkaileva boogie hävisi, ja meininki lannistui tuttuun jumitteluun kämpillä. Syvemmäkshän se meni tottakai ja enemmän pystyy ehkä saamaan irti varsinkin pienistä annoksista happoa.

Näkisin asian ehkä niin, ett sun pitää ekana funtsii, että mitä yleensä tykkäät hatsista ja missä asemassa se on sun elämässä? Jos se on sulle tosi hyvä ja iloinen juttu, vääntyy suu hymyyn kun polttaa, niin mikä jottei! Mut itse ehkä lähtisin eka kertalaiselle just suosittelemaan aluksi pelkkää happoa, sitten jos tuntuu et hatsia haluaa ni antaa palaa vaan, mutta kannattaa tyyppailla ekana sitä meininkiä ilman:)
frapathea

Post by frapathea »

Mulla hatsi vaikuttaa yleensä suhteellisen miellyttävästi kovimpien huippukohtien mentyy jo ohi. Sitä ennen menee vähän turhan kuutamolle, mut happolaskuihin hatsi.. Ööh aah... Se vaa tuo usein sitä tripin aikana kadotettuu taianomaisuutta takas elämään. Ku mult ainaki menee kaikki into välil haposta, tuntuu et tajuun jo kaiken eikä maailmas oo mitään mysteerii mulle enää ku kaikki on niin yksinkertaista. Ja se on vitun tylsää. Hatsi saa asiat vaikuttamaan siltä, et no on tääl hitto edelleenki jotai iha hämärää meininkii meneillään.

Mut mä ny en yleensäkään mee kauheen herkästi jumiin hatsista, ennemmin vuolaan innostuneisiin euforioihin..
rebirth
Apteekki

Post by rebirth »

Tänään olis tarkotus ekankerran kokeilla happoa ja jäinkin tässä miettimään että voinko halutessani juoda pari olutta siihen kylkeen tai jos trippi käy ahdistavaksi niin voinko syödä bentsoja? Ylipäinsä onko happoa nauttiessa mitä rajoitteita? Olen kyllä yrittäny tässä ettiä tietoa mutta ku en vaan löydä niin en löydä.
ps. Jos onkin huono säkä ja se on bromoa niin onko sen suhteen sitten mitä rajoituksia?

edit.

pps. tai löysin jotain tietoa tuolta "Psykedeelisen kokemuksen FAQ" mutta kaipaisin silti vastauksia noihin, kiitos.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Kalja ja bentsot rauhottaa ja latistaa vaikutuksia, suosittelisin harkitsemaan niiden käyttöä tripin aikana jos ei halua menettää vaikutuksia... Pari kaljaa tuskin mitään älyttömiä tekee, ja voi olla jopa hyvä jos tuntuu nousevan rytinällä niinkuin hapolla on joskus tapana. Tripin aikana poltettu hatsi saattaa pistää todella yllättävän sfääreihin, joten sitäkin kannattaa nauttia harkiten ja varovasti. Jos ei oo kokemusta haposta aikaisemmin, niin näkisin kyl fiksuimpana ottaa hapon ihan happona, ja jättää komboilut sikseen... Varsinaisia "rajotuksia" ei ole, mut monien mielestä esim. hitaat tosiaan latistaa psykedeelisiä vaikutuksia ja ehkä myös stimut tavallaan, ainakin tekee vaikutuksesta paljon skitsottavamman. SSRI-lääkkeet vissiin vaimentaa vaikutuksia aika huolella?

Jännä muuten, et ei oo tullu mitään bromolappuja tai muita vastaan viimeaikoina. Ehkä nää alkaa olla häviämässä kun porukka alkaa tajuamaan et oikee LSD on aina LSD:tä :)

EDIT: Mitä lappuja sulla oli, vai oliks sokereita/tippoja?
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Pari kaljaa ainakin mulla ei millään tavalla poista vaikutuksia; päinvastoin tuo siihen erilaista fiilistä ja tosiaan rauhottaakin sitä kroppaa vähän.
Bentsot sitten tosiaan jysäyttää aika nopee happofiilingit...
. . . (--) °