Recipect
-
powergrower
- Kameleontti
Recipect
Tämä reseptivapaa yskänlääke löytyy apteekista 150ml pullossa 5,84€ hintaan.
Kodeiinia tuo sisältää 0,958mg/ml eli jo puolesta pullollisesta saa aika kivat pörinät aikaan ilman toleranssia (kodeiinista löytyy lisää juttua täältä vaultista aika helposti). Kodeiinin lisäksi vaikuttavana aineena on guaifenesiinia 20mg/ml. Kyseisen aineen ei pitäisi kohtuullisilla annoksilla aiheuttaa terveyshaittoja (vaikka joisit koko pullollisen).
Alla linkki tuoteselosteeseen jos jotakuta kiinnostaa.
http://wolf.orion.fi/laakeluettelo/haku ... L(203).pdf
Kodeiinia tuo sisältää 0,958mg/ml eli jo puolesta pullollisesta saa aika kivat pörinät aikaan ilman toleranssia (kodeiinista löytyy lisää juttua täältä vaultista aika helposti). Kodeiinin lisäksi vaikuttavana aineena on guaifenesiinia 20mg/ml. Kyseisen aineen ei pitäisi kohtuullisilla annoksilla aiheuttaa terveyshaittoja (vaikka joisit koko pullollisen).
Alla linkki tuoteselosteeseen jos jotakuta kiinnostaa.
http://wolf.orion.fi/laakeluettelo/haku ... L(203).pdf
-
zero
- Kameleontti
-
powergrower
- Kameleontti
-
Asidyyli
- LD50
'Pectissä on sorbitolia ja guaifenesiiniä, eli puolestakin pullosta ilman toleja tosiaan saa jo kivat pörinät.
Sorbitoliin yms. väärinkäytönestoaineksiinkin tolet kyllä nousee. 150 ml voi vielä kiskoa ilman kauheita haittavaikutuksia, toisaalta kodeiinitolekin nousee samaan mittaan, joten tuo 150 ml on määrä joka juuri ja juuri minulla toimii (jos ottaa vähän alkoa kyytipojaksi).
Sorbitoliin yms. väärinkäytönestoaineksiinkin tolet kyllä nousee. 150 ml voi vielä kiskoa ilman kauheita haittavaikutuksia, toisaalta kodeiinitolekin nousee samaan mittaan, joten tuo 150 ml on määrä joka juuri ja juuri minulla toimii (jos ottaa vähän alkoa kyytipojaksi).
-
m
- Lepakko
-
Asidyyli
- LD50
Muistan kun vedin eka kerran pullon (150 ml) tais olla juuri recipect jossa siis sorbitolin lisäksi vielä tuo guaifenesiini.
Mukavat notkut tuli, mutta maha myös meni pirun kipeeksi. Pöntöllä joutui kertaalleen istumaan, odotin että enemmänkin.
Mutta vatsaa lähinnä väänsi. Muistan kun teeveestä tuli joku vitun dracula ja vatsaa vaan väänsi. Ei ollut kivaa, mutta ei siis mitään ylitsepääsemätöntä tuskaa. Sen verran kipeänä olin ettei nukuttua saanut, niin piti sitten kattoo sitä fucking draculaa...
Tuon jälkeen kun olen pullollisen tai enemmänkin vetänyt, niin ei enää mitään vatsanväänteitä.
Paitsi jos olen ottanut tramadolia kaveriksi, mutta olen kai muutenkin sille yliherkkä, kun menen siitä aina tosi huonoon kuntoon.
Mukavat notkut tuli, mutta maha myös meni pirun kipeeksi. Pöntöllä joutui kertaalleen istumaan, odotin että enemmänkin.
Mutta vatsaa lähinnä väänsi. Muistan kun teeveestä tuli joku vitun dracula ja vatsaa vaan väänsi. Ei ollut kivaa, mutta ei siis mitään ylitsepääsemätöntä tuskaa. Sen verran kipeänä olin ettei nukuttua saanut, niin piti sitten kattoo sitä fucking draculaa...
Tuon jälkeen kun olen pullollisen tai enemmänkin vetänyt, niin ei enää mitään vatsanväänteitä.
Paitsi jos olen ottanut tramadolia kaveriksi, mutta olen kai muutenkin sille yliherkkä, kun menen siitä aina tosi huonoon kuntoon.
-
oxycontin
- Psykonautti
-
Lasipallo
- Kameleontti
No ei todellakaan kaikki tykkää, aika epämääräistä kuosata tannoponilla, missä on oopiumjauhetta 10% ja belladonnauutetta 1.4%. Belladonna on lähinnä atropiinia, joka on aikalailla myrkkyä (jotkut kyllä tykkää siitä, mutta harvat) ja estää oopiumjauheen sisältämien aineiden vaikutusta. Sama toisinpäin myös.oxycontin wrote:eikös voisi olla ihan asiallista napata joku 5-10 tannoponia? meinaa aattelin et vois ny napata paketin noita ja sit jonki verran cocillanaa... siis en nyt nyt, vaan joskus tässä lähiaikoina... ku kumminkin tannoponissa on ihan noita hyviäkin aineksia... tai ei kaikki tykkää...
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Asidyyli
- LD50
-
HUUHAA
- Apteekki
-
Lasipallo
- Kameleontti
Etsin tässä nopeasti lähteitä esille:Asidyyli wrote:Tannopon ei tosiaan minullekaan tee mitään. Tuosta en ole kuullutkaan, että toi belladonna olisi oopiumille vasta-aine? Siksiköhän lisätty tuohon. :?:
http://www.erowid.org/culture/character ... cle3.shtmlOutlines of the Opium-Cure wrote: In few cases will a patient reach the Island in time for the advantageous use of belladonna. That is a direct antidote -- exerting its function in antagonism to the earlier toxical effects of the opium. In cases where a single overdose has worked the difficulty and produced the coma which Mr. Edgerton's now resembles, it may be given to an old habitué of the drug with as good advantage as to a person whose overdose is his first experience of opium. It is of especial value where the absorbents have carried the excess beyond the reach of an emetic, any time, indeed, within fifteen or twenty hours after the overdose, when sulphate of zinc and the stomach-pump have failed to bring the poison. If our patient on the Island has taken his overdose so recently, and it seems still worth while to act by antidote, we shall be obliged to get over the difficulty presented by his stomach's lack of retention by administering our belladonna in the form of atropin in solution as a hypodermic injection.
http://spc.nam.fi/humspc/t/287845.xml?T ... plate.htmlLääkelaitos wrote: Morfiini lisää suolen tonusta ja hidastaa suoliston motiliteettia. Suoliston tonuksen liiallista kasvua voidaan estää belladonnauutteen sisältämien antikolinergien (atropiini ja skopolamiini) avulla. Kyseinen uute sisältää alkaloideja n. 1,4 painoprosenttia. Antikolinergeillä on myös oma suolen motiliteettia hidastava vaikutus.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Inovix
- Apteekki
-
Asidyyli
- LD50
Teoriassa mahdollista, mutta turhan hankalaa.Inovix wrote:Kuinkas on kodeiinin erottelu tästä matskusta ? Panacod kun on kuitenkin reseptillä vain saatavilla.![]()
Inovix
Eilen otin proffaa sellaiset 150 mg, päälle savut bongista ja useita annoksia vodkakolaa. Olo meni hiukan heikoksi, lähinnä siis oksetti, aina kun nousi ylös. Sitten kun meni makuulleen niin pian olo aina normalisoitui ja muuttui hyvin notkeaksi. Mutta liikkua ei passannut.
-
Inovix
- Apteekki
-
Asidyyli
- LD50
-
immuzu
-
Inovix
- Apteekki
Tässä laboranttina koetan kokoajan ottaa selvillä näiden aideiden liukoisuuksia poolisiin ja poolittomiin liuottimiin, mutta kodeiinin liukoisuuksista ei internet anna pahmmin vinkkiä. Eikä muuten sorbitolillekaan vaikka on VWR:n toimituskemikaali ja Merch valmistaa.
Kysymyksiä:
Liukeneeko kodeiini mieluummin a) Vesi, etanoli, eetteri
vai b) bensiini jne.
Entäs sorbitoli?
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
Inovix
Kysymyksiä:
vai b) bensiini jne.
Entäs sorbitoli?
Inovix
-
Asidyyli
- LD50
-
Inovix
- Apteekki
-
Lasipallo
- Kameleontti
Muistaakseni kodeiini on zwitteri, eli se ei ole selkeästi poolinen tai pooliton.
-
Inovix
- Apteekki
-
rieesu
- Tuppisuu
Re: Recipect
jos nyt ymmärsin oikein niin vedän vaan pullollisen tota recipectiä, ilman mitään erottelujuttuja ni siitä tulee jotai olotiloja? 
-
kissankorva
- Apteekki
Sain asenteestasi mielikuvan että aijot vain saada "pään sekaisin", tutustuppas hieman paremmin näihin aineisiin, ja hanki tietoa, vaikka vain oman turvallisuutesi takia.
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Re:
Tätä samaa olen monta kertaa harmitellut. Olen miettinyt pitäisikö kokeellisesti yrittää erittäin monella erotuskerralla poolittoman liuottimen kautta.Inovix wrote:Tässä laboranttina koetan kokoajan ottaa selvillä näiden aideiden liukoisuuksia poolisiin ja poolittomiin liuottimiin, mutta kodeiinin liukoisuuksista ei internet anna pahmmin vinkkiä. Eikä muuten sorbitolillekaan vaikka on VWR:n toimituskemikaali ja Merch valmistaa.
Kysymyksiä:
vai b) bensiini jne.
Entäs sorbitoli?
Inovix
AD_HD @ synirc
-
rieesu
- Tuppisuu
joo just nii. ei sitä suoraa vastausta voi antaa ?kissankorva wrote:Sain asenteestasi mielikuvan että aijot vain saada "pään sekaisin", tutustuppas hieman paremmin näihin aineisiin, ja hanki tietoa, vaikka vain oman turvallisuutesi takia.
no koitetaanpa tutustua sitten.
-
Jeshu
- OD
Kyllä se toimii mitä luultavammin. Vääntää muuten vatsaakin sitten mitä luultavammin. Oksennuskin voi tulla. Hrrr...rieesu wrote:joo just nii. ei sitä suoraa vastausta voi antaa ?kissankorva wrote:Sain asenteestasi mielikuvan että aijot vain saada "pään sekaisin", tutustuppas hieman paremmin näihin aineisiin, ja hanki tietoa, vaikka vain oman turvallisuutesi takia.![]()
no koitetaanpa tutustua sitten.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Usoda
- LD50
Minusta recipectistä saa paljon vähemmän vatsanväänteitä kun proffasta. Proffa on vaan helpompi juoda.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Pitäisi olla toisin päin, koska kodeiinia on ainakin suunnilleen sama määrä ja Recipect sisältää enemmän laksatiiveja(ainakin sorbitolia) kuin Professorin Yskänlääke.Usoda wrote:Minusta recipectistä saa paljon vähemmän vatsanväänteitä kun proffasta. Proffa on vaan helpompi juoda.
AD_HD @ synirc