Fentanyl-laastareiden hyödyntäminen i.v.-kläytössä
-
Hooddood78
- Karvakuono
Fentanyl-laastareiden hyödyntäminen i.v.-kläytössä
Jossain oli muistaakseni joklu liotellut myös fentanyl-laastareista loppuja aineita irti. Mulla saattuu nyt olemaan koko läjä (tosin jo käytettyjä) mutta silti ainetta aikamoisesti vielä sisältäviä lappuja. Mitenkähän saisin sieltä irti vaikuttavaa herkkuja kokeiluun. Etyylialkoholi (lievästi denaturoitu) vai Isopropanoli liuottimeksi? Auttakaa arvon kokeneemmat viihteilijät.. Jos nyt oikeasti yrittäisin saad homman bubren kanssa kuosiin - OK, todella vakuuttavaa sitten kysellä seuraavaksi huomattavasti stydimmän kaman liuottamisesta. Mutta on Sterifiltit käytössä ja niillä saa aika puhdasta lopputuotettu ryystettyä klikkikupista. Tilasin näitä kaikki Englannista. Hyvin ovat toimineet, suosittelen puljua..
Eli ohjeita ja neuvoja kaivataa.. Kiitos etukäteen!
-hooddood78
Eli ohjeita ja neuvoja kaivataa.. Kiitos etukäteen!
-hooddood78
Opiate - Needle - Vein - Rush
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Re: Fentanyl-laastareiden hyödyntäminen i.v.-kläytössä
http://psyvault.net/viewtopic.php?f=2&t=208
Noihin sitten kuolee IV-käytössä aivan vitusti porukkaa. Jos ei tietoa paljon laastarit fentanyyliä sisältää niin ellet omaa korkeaa toleranssia ja/tai ellet lähde erittäin varovasti kokeilemaan niin jätä homma sikseen. Ylipäänsä todella typerää touhua noiden fentanyylilaastarien IV-käyttö, noista on oikeasti todella helppo ottaa tappava yliannostus.
Fentanyyli alkaa sitten olemaan jo hyvin eri luokan aine kuin vaikka buprenorfiini. Bupretolet ei paljoa merkkaa fentanyylin IV-käytössä. Lisäks jos buprea on vielä veressä, niin kannattaa muistaa et bupre saattaa vielä blokata ison osan fentiksen vaikutuksia, ja seuraavalla kerralla kun buprea ei enää veressä olekaan, saattaakin fentanyylistä pärähtää tappavat överit.
EDIT: Saattaa olla et tiesit jo nää asiat, mut koin tarpeelliseksi sanoa tän heti alkuun, noihin on oikeasti kuollut niin paljon porukkaa IV-käytössä, vaikka ovat suht harvinaisia...
Noihin sitten kuolee IV-käytössä aivan vitusti porukkaa. Jos ei tietoa paljon laastarit fentanyyliä sisältää niin ellet omaa korkeaa toleranssia ja/tai ellet lähde erittäin varovasti kokeilemaan niin jätä homma sikseen. Ylipäänsä todella typerää touhua noiden fentanyylilaastarien IV-käyttö, noista on oikeasti todella helppo ottaa tappava yliannostus.
Fentanyyli alkaa sitten olemaan jo hyvin eri luokan aine kuin vaikka buprenorfiini. Bupretolet ei paljoa merkkaa fentanyylin IV-käytössä. Lisäks jos buprea on vielä veressä, niin kannattaa muistaa et bupre saattaa vielä blokata ison osan fentiksen vaikutuksia, ja seuraavalla kerralla kun buprea ei enää veressä olekaan, saattaakin fentanyylistä pärähtää tappavat överit.
EDIT: Saattaa olla et tiesit jo nää asiat, mut koin tarpeelliseksi sanoa tän heti alkuun, noihin on oikeasti kuollut niin paljon porukkaa IV-käytössä, vaikka ovat suht harvinaisia...
-
Hooddood78
- Karvakuono
Joo mä oon duunin puolesta aika hyvin perillä kamasta ja sen vahvuudesta. Silti vaan hinku testata on kova. Taidan tuossa aikanaan erotella pirtulla laastarista liimapinnan pois ja laskea liuoksen vahvuudeksi sen mitä laastarissa uutena olisi kokonaisuudessaan. Just katoin, että esim. 25 mikin laastarissa on yhteensä hieman reilu 4mg itse ainetta. Sitä kuluu kolmen päivän laastarin pidon jälkeen 1,8mg pois eli silti siinä laastarissa pitäisi olla vielä yli 2mg itse kamaa..
Hullua, tyhmää, idioottia ja epäterveellistä. En voi suositella kenellekään, koskaan. Älkää ihmeessä menkö kokeilemaan. Mulla on sen verran tolea opiaateille, ei tosin niinkään täysagonisteille mutta silti niillekin. Mopoa ja oxya olen jossain määrin nautiskellut.. Fentasta ootan sitä rush-tunnetta. Bubre ei enää toimi - se jääköön taas vaan kipulääkkeeksi.
Kiitti kuitenkin linkistä ja vinkeistä. Pidetään mielessä!
-hooddood78
P.S. Jotta kaikki tietää mun olevan hengissä, raportoin kokeilusta aikanaan. Korkeintaan viikon päästä pääsen kokeilemaan fentan liuotusta.
Hullua, tyhmää, idioottia ja epäterveellistä. En voi suositella kenellekään, koskaan. Älkää ihmeessä menkö kokeilemaan. Mulla on sen verran tolea opiaateille, ei tosin niinkään täysagonisteille mutta silti niillekin. Mopoa ja oxya olen jossain määrin nautiskellut.. Fentasta ootan sitä rush-tunnetta. Bubre ei enää toimi - se jääköön taas vaan kipulääkkeeksi.
Kiitti kuitenkin linkistä ja vinkeistä. Pidetään mielessä!
-hooddood78
P.S. Jotta kaikki tietää mun olevan hengissä, raportoin kokeilusta aikanaan. Korkeintaan viikon päästä pääsen kokeilemaan fentan liuotusta.
-
Hooddood78
- Karvakuono
No tulipahan tämäkin kokeiltua. Hengissä ollaan..
En voi suositella, vaikka ihan hyvät sävärit kylläkin itse sain aikaiseksi. En ihan yhtä hyviä kun eilen Oxy-napista väsäämällä mutta kuitenkin.
Uusi liemi on nyt tulossa hieman eri reseptillä, katsotaan mikä on vaikutus.
-hooddood78
En voi suositella, vaikka ihan hyvät sävärit kylläkin itse sain aikaiseksi. En ihan yhtä hyviä kun eilen Oxy-napista väsäämällä mutta kuitenkin.
Uusi liemi on nyt tulossa hieman eri reseptillä, katsotaan mikä on vaikutus.
-hooddood78
-
jopasjota
- Psykonautti
Isopropanoliin ja raaputa liimapintaa.
Samaan ruutaan laittaa vaikkapa 4mg fentaa ja 80mg oxyä, niin siinä saadaan oxyn mukavan letkeä fiilis ja fentan terävyys ja lekallapäähän -nousut.
Nuo on sitten minun toleille sopivat, tohon tarvii jo tod kovat tolet, jos ei meinaa delata.
Samaan ruutaan laittaa vaikkapa 4mg fentaa ja 80mg oxyä, niin siinä saadaan oxyn mukavan letkeä fiilis ja fentan terävyys ja lekallapäähän -nousut.
Nuo on sitten minun toleille sopivat, tohon tarvii jo tod kovat tolet, jos ei meinaa delata.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Joo noi ei oo todellakaan mitään pikkuannoksia. Älkää pliis laukoko tämmösiä juttuja ilman painotusta et tollasiin annoksiin toleton kuolee VARMASTI. Jo toi 80mg oxyä piikitettynä voi tolettomalle olla hyvinkin tappava annos. Ja toi 4mg fentanyyliä vastaa tota oxyannosta moninkertaisesti. Yleensähän oppareihin kuollaan kun niihin sekotetaan viinaa ja/tai bentsoja, mut tollasiin annoksiin jo pelkältään kuolee toleton varmasti ja jos lähtee muita lamaavia aineita sekoittamaan niin ei kyllä tartte kuin murto-osan tosta annoksesta että kuolee.jopasjota wrote:Isopropanoliin ja raaputa liimapintaa.
-
Hooddood78
- Karvakuono
Joo, toi on todellakin jo hard corea eli ei kannata missään nimessä lähteä liikkeelle näillä.
Mulla on nyt pari-kolme satsia liotettu fentaa ja ehdottomasti isopropanoliin. Tuolla Bluelightissa on erinomainen ohje näiden laastareiden liuottamiseen ja käyttöön. Suosittelen.
Tilasin myös Sterifilttien lisäksi 0,20 Micron filttereitä, joten nyt pitäisi olla tuo puoli kunnossa. Kalliita vaan ovat perhanat..
-Hooddood78
Mulla on nyt pari-kolme satsia liotettu fentaa ja ehdottomasti isopropanoliin. Tuolla Bluelightissa on erinomainen ohje näiden laastareiden liuottamiseen ja käyttöön. Suosittelen.
Tilasin myös Sterifilttien lisäksi 0,20 Micron filttereitä, joten nyt pitäisi olla tuo puoli kunnossa. Kalliita vaan ovat perhanat..
-Hooddood78
-
Hooddood78
- Karvakuono
ÄLÄ edes ajattele tämän kokeilemista!!
Nyt on sitten kokeiltu jokunen eri satsi ja edellinen tykitys olikin sitten viimeinen tykitys tätä venäläistä rulettia - sen verran pelästytti.
Nyt voi todellakin todeta, ettei missään nimessä kannata lähteä edes kokeilemaan fentanyylilaastareiden liuottamista. Aina ne liuoksien vahvuudet vähän heittelevät ja kun ainetta ei tarvita paljoa, pieni heitto voi olla fataali.
Eilen tein shotin, rännitin illalla ja alkoi se hiljalleen tuntua. Ei mitään superrush-meininkiä mutta nousi. Sitten aivan yhtäkkiä olen ilmeisesti tipahtanut, heräsin pää työpöydällä abaut 30 min myöhemmin. Ei helvetti, heräsin sentään luojan kiitos. Mutta sen verran pelästytti, että loput liuokset ja tarpeet lens saman tien roskiin. Se siitä. Ja siis mä sentään olin varsin tarkasti tehnyt noita liuoksia, laskien aina kaiken periaatteessa liuenneen ja tolea on ilmeisesti aika paljon.
Tällä kertaa onni onnettomuudessa mutta älkää Vaultin lukijat itse kokeilko. Ei ole leikkiä, edes isomilla toleilla.
-Hooddood78
Nyt voi todellakin todeta, ettei missään nimessä kannata lähteä edes kokeilemaan fentanyylilaastareiden liuottamista. Aina ne liuoksien vahvuudet vähän heittelevät ja kun ainetta ei tarvita paljoa, pieni heitto voi olla fataali.
Eilen tein shotin, rännitin illalla ja alkoi se hiljalleen tuntua. Ei mitään superrush-meininkiä mutta nousi. Sitten aivan yhtäkkiä olen ilmeisesti tipahtanut, heräsin pää työpöydällä abaut 30 min myöhemmin. Ei helvetti, heräsin sentään luojan kiitos. Mutta sen verran pelästytti, että loput liuokset ja tarpeet lens saman tien roskiin. Se siitä. Ja siis mä sentään olin varsin tarkasti tehnyt noita liuoksia, laskien aina kaiken periaatteessa liuenneen ja tolea on ilmeisesti aika paljon.
Tällä kertaa onni onnettomuudessa mutta älkää Vaultin lukijat itse kokeilko. Ei ole leikkiä, edes isomilla toleilla.
-Hooddood78
-
jopasjota
- Psykonautti
Mähän sanoin, et siihen tarvii toleranssia. Ittellä on menny 10+ vuotta kaikkea, ja jokaisen on sovitettava annos itselleen.
Mulla menee noita annoksia, mutta niin tulee menemään teillä kaikilla muillaki pennuilla, jos ette vittu tajua lopettaa ajoissa.
Anteeksi!
Mulla menee noita annoksia, mutta niin tulee menemään teillä kaikilla muillaki pennuilla, jos ette vittu tajua lopettaa ajoissa.
Anteeksi!
-
Hooddood78
- Karvakuono
Ei mitään, hyvä kommentti. Näin se vaan on.
Pian ei enää mikään tunnu miltään ja annokset, rahan meno ja terveyden pilaantuminen kasvavat. Tänään on mennyt noin 10mg bubrea ilman mitään fiiliksiä. Viimeisin satsi oli 4mg hihaan. Ei mitään tuntemusta enää siitä.
Ei kannata.
-Hooddood78
Pian ei enää mikään tunnu miltään ja annokset, rahan meno ja terveyden pilaantuminen kasvavat. Tänään on mennyt noin 10mg bubrea ilman mitään fiiliksiä. Viimeisin satsi oli 4mg hihaan. Ei mitään tuntemusta enää siitä.
Ei kannata.
-Hooddood78
-
testeri420
- OD
Liottakaa vaan kaikki irti ja lyökää hihaan nii varmaa pääsette hengestänne.
Vois vähä miettii mitä tännekki kirjottelee.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
jopasjota
- Psykonautti
Juu, kato kaikki menee toleranssiensa mukaan. Kyllä mä nyt kun jonkun viikon oxyä ottanu muilla hitailla höystettynä, niin varmaan joku näilläkin pikkuannoksilla ois kuollu. Mutta kyllähän kaikki tajuaa, että jos joku netissä kertoo heittäneensä vaikkapa 6mg fentaa hihaan, niin ehkäpä sitä ei kannata mennä suin päin kokeilemaan. En minäkään nyt kun en johku viikkoon fentaa oo ottanu ni suoraan heittäs sitä kuutta milliä vaan alottaisin jostain 500micistä. Nyt taasen kun on mennyt oxyjä, niin muutaman pampulan ja lyrican päälle joku 160mg on ihan mukavan touhukas fiilis ja jos notkumaan huvittaa mennä niin kyllä noita ruskeita saa sen 12 ottaa kertapumpulla...testeri420 wrote:Liottakaa vaan kaikki irti ja lyökää hihaan nii varmaa pääsette hengestänne.
Subua nyt voi näillä toleilla heittää vaikka levyn. Mutta subu nyt onkin minusta ennemminkin semmoinen nitkulääke, niin ku se onkin.
Luulisimpa, et suurin osa fentakuolemista tulee henkilöille, jotka ei ole näitä kovempia vetänyt. Eli esim kasipallo päivässä ja sitten fentasta 2mg, niin kyllähän se siniseksi vetää. Toinen on taas varmaan tää, et kun kaks kuukautta sitten pysty ottaan sen 25sen duron, niin otampa taas vaikka välissä pelkkiä niittejä ja sit kertapumpulla taas se nelkku mikä siitä yhestä muistaakseni irtoaa. Sekin vetää siniseksi.
Kyllähän se on se järki, tiedon ohessa, joka pitää pitää mukana.
Vaihtaako joku toleranssia, menee mulla se 6 fentaa 300oxyä, vaihdetaan 500micciin fentaa ja 40 oxyä.
Mä voisin vaihtaa, kuka haluaa.
En minä sillä koita kehua, että jotakin substanssia kestää isompiakin määriä. Asianahan se on vaan vitun huono, ellei oo sitten 100% ja halpoja luukkuja... Sekä hitosti massia.
Taas joutuu subulla kitkuttaan vielä huomisen, ennen ku saa oxyjä, kerpele...
-
Hooddood78
- Karvakuono
Olet ihan oikeassa mutta olenkin yrittänyt korjata virhettäni sen jälkeen. Eli EI kannata alkaa leikkiä ko. asian kanssa IKINÄ. Varsinkaan, jos opparit on uusi ja tuore juttu historiassa. Mulla kun tolea on jo jonkun verran ja sen verran varovaisuutta sekä toivottavasti järkeä siunaantunut hieman - etenen rauhallisesti. Mutta leikkiminen fentan kanssa on ohi. Ei siitä tullut hullua hurskkaammaksi..testeri420 wrote:Liottakaa vaan kaikki irti ja lyökää hihaan nii varmaa pääsette hengestänne.
Jostain pitäisi päästä käsiksi saamaan mopoa ja oxya satunnaiseen nautiskeluun mutta kun ei vaan kaveripiiriin lukeudu yhtään asioiden kanssa puuhastelevia - ainakaan tietääkseni.
-Hooddood78
-
testeri420
- OD
No kyllä se leikki loppuu viimestää siinä vaiheessa ku heräät ja huomaat etttä kaveri on heittäny lusikan nurkkaan tai pyyhkeen kehään... eli od
Taikka sitte ei..
Ei oo kiva tunne soittaa lanssi kotia että joo, tulisitteko tänne mutta ei tässä oikeestaa enää kiire oo....
Taikka sitte ei..
Ei oo kiva tunne soittaa lanssi kotia että joo, tulisitteko tänne mutta ei tässä oikeestaa enää kiire oo....
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
Music is a saint.
Music is a saint.