Videopelit
-
Huiko
- LD50
Re: Pelit
Skyrimissä pelaillu siellä täällä. Nyt on taso 44. Ei se ainakaan mulla vielä oo tylsäksi käyny. 
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
zerk
On toi BF3 maaginen. Broidilla käyny aina välillä pelaamassa multiplayerii kun oman myllyn tehot ei riitä alkuunkaan. Se innovatiivisen perseilyn määrä tossa pelissä on valtava
. Ja saahan siitä jotain perverssiä tyydytystä, kun ampumisen sijaan ottaa vihun hengiltä romahduttamalla kerrostalon sen niskaan. Yay!
-
mauseri
- LD50
En itseasiassa muista minkä hahmon tein.. Leveli on jotain 40 ja tunteja menny n.60. Nyt on jostain syystä kiinnostanut forza enemmän. Onneks on bäfä myös peeceellä kun ei xboxilla pysty noita uusia pelejä livessä pelaan, tosin pc:llä ei pärjää padilla niin hyvin kun muut pelaa näppis/hiiri ja mulla siitä ei tuu mitään. Batman on kanssa hyvä. Eipä tarvii uusia pelejä pitkään aikaan..lordshiva wrote:Joo skyrim kyllä tykki peli , 17lvl dark elf thief/mage mennään! mites muut? Joo pelitarjonta on tällä hetkellä kyllä ylitsepursuavaa, en oo edes asentanu viel kahta peliä mitä oon ostanu ku niin paljon muuta pelattavaa. BF3 kyllä myös mahtava peli ja äänimailma parasta peleissä!
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Uniyano
- Psykonautti
Kukaa kuullu sellasesta ku Limbo? Aika jänskä pulmapeli. Löytyy mm. PC:lle piratebaystä, kokoa oli muistaakseniin alle 200mb.
Muita pelejä mitä tullu testattuu viime aikoina: Little big planet 2, RAGE, fifa 2011.
Paras näistä on Rage ehdottomasti, käyttää jotain uutta pelimoottoria ja pelaaminen sujuu tosi kitkattomasti ilman minkäänlaisia bugeja.
Rage on doomin, falloutin ja skyrimin tekijöiltä apokalyptinen peli jossa pelattavaa tuntuis riittävän. Siitä voitte jo jotain päätellä.
Ei muutako testiin tuo Rage jos vähänki mietityttää minkä pelin seuraavaks hommais!
Muita pelejä mitä tullu testattuu viime aikoina: Little big planet 2, RAGE, fifa 2011.
Paras näistä on Rage ehdottomasti, käyttää jotain uutta pelimoottoria ja pelaaminen sujuu tosi kitkattomasti ilman minkäänlaisia bugeja.
Rage on doomin, falloutin ja skyrimin tekijöiltä apokalyptinen peli jossa pelattavaa tuntuis riittävän. Siitä voitte jo jotain päätellä.
Ei muutako testiin tuo Rage jos vähänki mietityttää minkä pelin seuraavaks hommais!

-
Hitler
- Apteekki
Ainoo mitä pelaan.
http://firstpersontetris.com/
Tunteja voi mennä, existencial crisis o kova mode. Joskus happodexmeissä näin kaverin kämpän muuttavan väriä palikoiden värivariaatioissa.
Tunteja voi mennä, existencial crisis o kova mode. Joskus happodexmeissä näin kaverin kämpän muuttavan väriä palikoiden värivariaatioissa.
pirun hyvä nuolla kuorena
-
Uniyano
- Psykonautti
Vittu tuo alkaa jo olee hankalaa!Hitler wrote:Ainoo mitä pelaan.

-
Uniyano
- Psykonautti
Hellgate Global
http://www.google.fi/search?q=hellgate& ... =firefox-a
http://www.youtube.com/results?search_q ... .1.0.3l9l0
Tämmöstä pelannu viime aikoina.. On aika pirun jees!
Paitsi että paskat servut, välillä jopa kaatuvat.. Ihan ko priva servulla pelais..
edit: http://www.youtube.com/watch?v=qw3DY9r-MbU tuossa vielä gameplay video
http://www.youtube.com/results?search_q ... .1.0.3l9l0
Tämmöstä pelannu viime aikoina.. On aika pirun jees!
Paitsi että paskat servut, välillä jopa kaatuvat.. Ihan ko priva servulla pelais..
edit: http://www.youtube.com/watch?v=qw3DY9r-MbU tuossa vielä gameplay video

-
Huiko
- LD50
Eikö kukaan ole kiinnostunut?
Mass Effect 3 -haastattelu - eeppistä seikkailua ja tykitystä
http://dome.fi/pelit/artikkelit/haastat ... seikkailua
-
C0H0
Mass Effect 1 viel kesken, hieno peli.Huiko wrote:Eikö kukaan ole kiinnostunut?![]()
Fallout New Vegasta ja The Witcheria pelaillut tässä, kivasti valinnavaraa asioiden tekemisessä joilla on myös sitten vaikutusta kaikkeen muuhun.
-
Feya
- OD
Portal 2 on mahtava. Ei ihan ensimmäisen pelin veroinen, mutta silti todella hauska. Musta on hienoa, että Valve kehitti sarjaa ja lisäsi uusia ominaisuuksia eivätkä vain tyytyneet vanhan idean suosioon, niin kuin olisi ollut helppo tähdä.
Ja sain poikaystävänikin pelaamaan kanssani co-op:ia - hyvä että mulla on nyt joku, jonka kanssa pelailla, vaikkei hän nyt kaikkein innokkaimpia pelaajia olekaan.
Ja sain poikaystävänikin pelaamaan kanssani co-op:ia - hyvä että mulla on nyt joku, jonka kanssa pelailla, vaikkei hän nyt kaikkein innokkaimpia pelaajia olekaan.
-
eNZYMe
- OD
Asiaa. Just poltin xbox360 version. Pääsee testaamaan pari päivää enen virallista julkaisua. On lt3.0 flashatty firmis ja sopiva burnermax polttava asema noille ylikokoisille peleillekin. Alan pelailemaan kohta saunan jälkeen. Saa nähä, jääkö yöunet väliin.Huiko wrote:Eikö kukaan ole kiinnostunut?![]()
Last edited by eNZYMe on Mon 05 Mar 2012, 00:22, edited 1 time in total.
-
eNZYMe
- OD
Portal 2 oli yks viime vuoden parhaita pelejä. Tykkäsin.Feya wrote:Portal 2 on mahtava. Ei ihan ensimmäisen pelin veroinen, mutta silti todella hauska. Musta on hienoa, että Valve kehitti sarjaa ja lisäsi uusia ominaisuuksia eivätkä vain tyytyneet vanhan idean suosioon, niin kuin olisi ollut helppo tähdä.
-
Huiko
- LD50
-
eNZYMe
- OD
Todellakin. Jos pidit aikaisemmista, niin varmasti kolmonenkin iskee. Oon ite pelannut jo n. 8 tuntia viimeisen 2 vuorokauden aikana, enkä usein edes pelaa paljon pelejä.Huiko wrote:Ilmeisesti aikaste koukuttava? Perhana, kun itselläni menee vielä jonkin aikaa ennen kuin saan kyseisen pelin käsiini. Vähän kuolaten ootan.
Mulla ollut tuo livestä bannittu modattu xboxi jo useamman vuoden. Sain aikaiseksi päivittää boksin dvd-asemaan uusimman iXtreme firmwaren ja ostin juuri 21€ polttavan dvd-aseman, jolla saa poltettua noita uusia 360 pelejä. Skyrimiakin vois kokeilla. En ole jaksanut vielä pelata sitä.
-
Touchet
- Moderator
Mitä vittua. Kuusi tuntia ME3:tta hujahtaa ohi hetkessä, täyden immersion vallassa?

Meikän Jane on kova ämmä. Tappaa aseettomat, aiheuttaa joukkotuhoja, nussii kuolevia liskoja ja vittuilee esimiehille.

Meikän Jane on kova ämmä. Tappaa aseettomat, aiheuttaa joukkotuhoja, nussii kuolevia liskoja ja vittuilee esimiehille.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Touchet
- Moderator
Mulla pyörii ihan tyydyttävästi useimmat nykypelit pöytäkoneella jonka hankin 1½ vuotta sitten ~600 eurolla. Vastaavanlaisen vehkeen saa nykään varmaan 300-400 eurolla.zerk wrote:ME3 on kyllä suorastaan loistava, jonkin verran pelannut broidin koneella ja jonkin verran seurannut broidin pelaamista sivusta. Katsojanakin tuo peli on pirun viihdyttävä, vähänku elokuvaa seuraisi. Voi kun olis rautaa jolla sais tän pyörimään.
Riittävän tehokas kone on muutenkin silleen elämänlaatua parantava juttu, kun voi harjoittaa sulavammin kaikenlaista luovaa ja luovivaa (esim. musiikintekemistä, videoeditointia, 3D-mallinnusta), joten suosittelen kyllä tekemään sijoituksen tuollaiseen. Prioriteetit kuntoon; tietokoneella istuminen on kuitenkin jokapäiväisempää hommaa kuin esim. madman siivittämät baari-illat tai laskettelureissut.
Parhaimmillaan ja pahimmillaan tietokoneen käyttäminen on ollut ekstaattisempi, immersoivampi, addiktiivisempi ja psykedeelisempi kokemus kuin mikään douppikuosi tai mesta.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
-
zerk
Aivan totta. Mun suurimpia ongelmia on auttamattomasti vanhentunut käyttöjärjestelmä (xp ;< ) joka tosin vaihtuu ihan tässä pian uuteen, eli seiskaan. Houkuttelis kovasti myös uusi rauta, mutta tässä kohtaa on pakko kohdata tosiasiat - mulla ei tule pitkään aikaan olemaan tarpeeksi ylimääräistä kapitaalia sijoittaa uusiin komponentteihin.Touchet wrote:Mulla pyörii ihan tyydyttävästi useimmat nykypelit pöytäkoneella jonka hankin 1½ vuotta sitten ~600 eurolla. Vastaavanlaisen vehkeen saa nykään varmaan 300-400 eurolla.zerk wrote:ME3 on kyllä suorastaan loistava, jonkin verran pelannut broidin koneella ja jonkin verran seurannut broidin pelaamista sivusta. Katsojanakin tuo peli on pirun viihdyttävä, vähänku elokuvaa seuraisi. Voi kun olis rautaa jolla sais tän pyörimään.
Riittävän tehokas kone on muutenkin silleen elämänlaatua parantava juttu, kun voi harjoittaa sulavammin kaikenlaista luovaa ja luovivaa (esim. musiikintekemistä, videoeditointia, 3D-mallinnusta), joten suosittelen kyllä tekemään sijoituksen tuollaiseen. Prioriteetit kuntoon; tietokoneella istuminen on kuitenkin jokapäiväisempää hommaa kuin esim. madman siivittämät baari-illat tai laskettelureissut.
Parhaimmillaan ja pahimmillaan tietokoneen käyttäminen on ollut ekstaattisempi, immersoivampi, addiktiivisempi ja psykedeelisempi kokemus kuin mikään douppikuosi tai mesta.
-
Gabriella
- Psykonautti
Elikkäs tämmösiä pelejä suosittelisin:
FB-Pelit
-Zynga Slingo (Mukavaa ajantappoa)
-HotShot
-Slotomania
MMORPG
-World of Warcraft (Tota tuli varhaisnuoruus pelattua)
FB-Pelit
-Zynga Slingo (Mukavaa ajantappoa)
-HotShot
-Slotomania
MMORPG
-World of Warcraft (Tota tuli varhaisnuoruus pelattua)
-
Pen
- OD
Diablo 3 on tullut viimeaikoina pelattua. Mukavaa autistista putkijuoksua jota voi vetää ihan missä tahansa mielentilassa. Hyvä kun ei tarvitse mitään varsinaisesti osata, kunhan juoksee paikasta A paikkaan B.
Lisäksi tuolla on vielä jokusen satasen onnistunut rahaakin tienaamaan.
Ainoa ongelma on se, tylsäksi käy pidemmän päälle.
Tappelupelit, kuten legendaarinen Tekken 3 on myös aika kovassa kulutuksessa. Sitä tulee pelattua vuodesta toiseen aina sillon tällöin. Muuten sitten lähinnä pelailenkin morppeja - ne tosin nykyaikana tahtoo olla kaikki perseestä; tera onlinea jaksoi 2kk ja siihen se jäikin. Missähän mahtaa olla pelit, joita oikeesti jaksaa pelata vuosikausia? Runescape joskus 10 vuotta sitten taisi olla viimeinen oikeasti mielestäni hyvä peli. WoWikin nyt menetteli alkuaikoinaan. Nykyään kuitenkin pilalla, ihan pilalla.
Lisäksi tuolla on vielä jokusen satasen onnistunut rahaakin tienaamaan.
Ainoa ongelma on se, tylsäksi käy pidemmän päälle.
Tappelupelit, kuten legendaarinen Tekken 3 on myös aika kovassa kulutuksessa. Sitä tulee pelattua vuodesta toiseen aina sillon tällöin. Muuten sitten lähinnä pelailenkin morppeja - ne tosin nykyaikana tahtoo olla kaikki perseestä; tera onlinea jaksoi 2kk ja siihen se jäikin. Missähän mahtaa olla pelit, joita oikeesti jaksaa pelata vuosikausia? Runescape joskus 10 vuotta sitten taisi olla viimeinen oikeasti mielestäni hyvä peli. WoWikin nyt menetteli alkuaikoinaan. Nykyään kuitenkin pilalla, ihan pilalla.
-
Kottonmouth
Ehkä kyse ei ole enää peleistä vaan ihmisistä itsestään?Penttike wrote:Missähän mahtaa olla pelit, joita oikeesti jaksaa pelata vuosikausia? Runescape joskus 10 vuotta sitten taisi olla viimeinen oikeasti mielestäni hyvä peli. WoWikin nyt menetteli alkuaikoinaan. Nykyään kuitenkin pilalla, ihan pilalla.
Eikai kukaan aikuinen enää jaksa pelata mitään samaa peliä vuosikausia (eihän?).
Itsekin junnuna kulutin broidin kanssa pelejä jatkuvasti kauheita tuntimääriä. Nykyisin ei ole peliä mikä jaksaisi montaa viikkoa kiinnostaa.
Ehkä se on vaan että kun pelejä pelaa tarpeeksi niin odottaa uusilta peleiltä jotain sellaista uutta ja vaikuttavaa mitä ei ole mahdollista edes olla eikä tulla, ja tämän takia ne ei enää säväytä kuten junnuna.