Hyvät opiaattikokemukset

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
porter

Re: Hyvät opiaattikokemukset

Post by porter »

Pari kertaa kokeillu subua ja ei siitä oo huono olo tullut muttei läheskää nii hyväkään kun esim isosta kodeiini tai tramadol annoksesta! subua ottanut 0,5mg nokkaan ekalla kertaa ja tokalla jonku viä pienemmän..
Ai saakuti 300mg kodeiinia tai 1000mg tramadolia :twisted:
jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota »

Juu ei minustakaan pubrekokemuksiani voi sanoa kovinkaan viihdyttäviksi (ekan teemun otin joskus 15v sitten).
Ja nyt olenkin k-hoidossa (vaikka viime viikolla, tai sitä edellisellä, repsahdinkin tähän fentaan) eka repsahdus moneen vuoteen a-klinen säännöistä. :down:

Mutta kyllä yksi parhaista on ekat lievästi yliannostellut mopotöötit ja hyvää budia, muutaman päivän pirikuurin jälkeen.
Tottakai smackki on hyvää. Siihen aikaan ei oikein tullut komboiltua kylläkään.
Yksi ihan parhaista on kun laitoin samaan pumppuun fentanyyliä, midatsolaamia ja sopivasti mdma:ta, elikäs rikkaan miehen speedball. :love:

En osaa laittaa järjestykseen näitä. Oksikodoni on kans hyvää kyllä mutta sitä on tullut vedettyä ihan liikaa, joten en niitä hyviä ekoja laita kuitenkaan listalle. Sain itseni oxyillä joskus todella huonoon kuntoon. :(
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Kovasti muistan lukeneeni joitain tutkimuksia, joissa todettiin että opioidiriippuvaiset näyttivät suosivan kovasti IV:nä annosteltuna heroiinia ja morfiinia, ja vähemmän mm. hydromorfonia, oksikodonia ja fentanyyliä. Eli nyt kysynkin teiltä, arvon opioidistit: onko hepo ja mopo tykimpää, vai pidättekö jostain muusta opioidista enemmän?
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Psychonautilus wrote:Kovasti muistan lukeneeni joitain tutkimuksia, joissa todettiin että opioidiriippuvaiset näyttivät suosivan kovasti IV:nä annosteltuna heroiinia ja morfiinia, ja vähemmän mm. hydromorfonia, oksikodonia ja fentanyyliä. Eli nyt kysynkin teiltä, arvon opioidistit: onko hepo ja mopo tykimpää, vai pidättekö jostain muusta opioidista enemmän?

En ole piikittänyt moneen vuoteen, mutta kyllä juuri IV-käytössä Heroiini ja Morfiini ovat mahtavia. Heroiini euforisempaa/voimakkaampaa pienemmillä sivuvaikutuksilla.

Oma lista

1. Heroiini ( Loistavaa ja hiton koukuttavaa. En ole ottanut vuosiin ja en aio enää ikinä tykittää, mutta voisin nokittaa tai vapottaa pelliltä jos tulisi vastaan. Ehkä ulkomailla sitten. Suomesta en viitsi alkaa etsimään, kun kaveripiiriiini ei enää kuulu juurikaan nistejä, enkä halua siihen porukkaa kovin mielälläni tutustua. Muutenkin bupre taitaa edelleen olla se ainoa säännöllisesti kierrossa oleva piikkijarru täälläpäin)

2. Opium / unikot ( Ei juuri nousuja suun kautta nautittuna, mutta erittäin miellyttävä ja pitkäkestoinen luonnontuote. Sisältää Lukuisia muita opioidi-alkaloideja Morfiinin ja Kodeiinin lisäksi, jotkat tuovat ainutlaatuisen säväyksen vaikutuksiin. Osa hidastaa Morfiinin puoliintumisaikaa salpaamalla maksaentsyymejä ja osa alkaloideista tai niiden aineenvaihduntatuotteista on itsessään aktiivisia. Erityisesi Tebaiinin aineenvaihduntatuote Oripaviini potkaisee siinä 3 tuntia teen nauttimisesta olon pykälän verran ylöspäin.)

3. Oksikodoni tai Morfiini (Morfiini on mielestäni IV parempaa, mutta muilla nautintotavoilla Oksikodoni toimii euforisemmin)
opa4
Tuppisuu

Post by opa4 »

En tiedä, voiko huonoa opiaattikokemusta olla, sillä vaikka kaikenlaista on matkan varrella tapahtunut.. nää on todellakin SE juttu minulle. Parhautta nämä ovat.

parasta euforiaa elämässäni on antanut fenta, mutta vaikutus suussa liuottamalla oli ainakin aaaaivan liian lyhyt , jotenkin kuitenkin pidän lievemmästä opiaattipöhöstä.. eli sellasesta kuosista mikä kestää pitkään, ei välttämättä voimakkaana se olon löytäminen on juurikin sitä jotain.. ainoat opiaatit mitä olen päässyt kokeilemaan lukeutuu kolmikkoon: tramal, fenta, kodeiini. kodeiini on ehkäpä suosikki, mutta jonain sunnuntaina vielä joskus haluaisin palkita itseni hyvin suoritetusta viikosta vicodin nimisellä valmisteella 8)

Viimeisin mukava opiaattikuosi lienee 200mg kodeiinia, se vaan yksinkertaisesti miellyttää.
Savu on kivaa, opiaatit on tosin paljon kivempia. Jotenkin ganjabis on niin lamauttavaa ja sisäänpäin käännyttävää verrattuna kivaan pikku euforiaan joka pyörittelee mahaa, välillä peukaloita ja välillä tuntuu kivasti ohimossa samalla kun pystyy toimimaan normaalisti ja ajattelu ei muutu, vaan välillä siirtyy euforiaan. Kivasti jumittavaa vrt. ganja. Tämäkin siis minun henk. koht. mielipiteeni.

editttiä: koskaan en ole IV:nä ottanut, enkä otakkaan.. en perustele, vaan tämä on järkkymätön mielipiteeni.
Esittele itsesi erikoisena, hyvästele kummajaisena.
Feya
OD

Post by Feya »

Mulla on vain yksi oikeasti huono opiaattikokemus takana ja siihen liittyi reilusti opateetä, methoxetamiinia ja raju orgasmi. Seuraava asia, jonka muistan, on happimaski kasvoillani ja kaksi ambulanssimiestä kittaamassa lääkehiiltä kurkustani alas. Menetin kuulemma hengityslaman takia tajuntani eikä poikaystäväni saanut mua hereille edes raistelemalla ja kasvojani läimimällä. Sairaalaan ei onneksi tarvinnut lähteä.

Muut opiaattikokemukset ovat sen sijaan olleet loistavia.

Paras niistä on ehdottomasti buprenorfiini, joka pienillä (n. 1-2mg) annoksilla suo mulle ihanaa euforiaa, motivaatioita asioiden tekemiseen, puheliaisuutta, sosiaalisuutta ja aivan järjetöntä panetusta. Ahdistuksesta tai sosiaalisten tilanteiden pelosta ei tietoakaan. Ainoa huono puoli on satunnainen pahoinvointi, mutta kärsin siitä kyllä aika harvoin.

Unikkotee on myös oikein nautinnollista. Sitä on ihana litkiä pitkin päivää ja nauttia sen pumpulimaisesta lämmöstä ja miedosta euforiasta.

Oksikodonistakin pidän, mutta se tuppaa olemaan vähän liian nuokuttavaa mun makuuni. Mä oon ehkä sillä tavalla poikkeava opiaattien käyttäjä, että en yksinkertaisesti välitä sängyn pohjalla nuokkumisesta, vaan pidän paljon enemmän siitä pienten annosten motivaatioboostista, ahdistuksen poistosta ja sosiaalisuudesta.

Muista opiaateista morfiini vaikutti lupaavalta, mutta en yhden käyttökokemuksen pohjalta voi vielä sanoa paljoakaan. Kodeiini sen sijaan ei innosta, tramal on ihan jees. Heroiinia ja fentaa kun vielä pääsisi kokeilemaan.
frapathea

Post by frapathea »

Mulla ei oo ollut kauheen monia hyviä opiaattikokemuksia, ku oon niin herkkä oppareille ja muutenki veri vetää vähän toisenlaisten tujusteiden pariin yleens... Mut! Ku ekaa kertaa kokeilin oksikodonii. Heitin 10mg hihhaan ja sit makasin kaverin paskasella lattialla ku kevätaurinko lämmitti pärstää. Niihin maailmanaikoihin, ku en sattuneist syist ollu kovinkaan onnellinen kovinkaan usein, ni se ohikiitävä hetki, jolloin mikään ei painanu mieltä ja maailma oli oikestaan ihan rento paikka merkitsi hirmusasti. Siit on reilut kaks ja puol vuotta aikaa.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Subun laittaisin hyväksi kokemukseksi, Oksensin ja nauroin samaan aikaan. Eka kerta tramalia jotenki mieleenpainuvin, yöunet oli katkonaiset ja todella euforiset 700mg oli ihan riittävä määrä ensikertalaiselle. O-rambo ja todella pitkäksi venynyt yö, buustia buustin perään 300mg riitti ihan hyvin. Brittien kodeiinia (DHC) ja joululahja tilauksia kiinasta. Opateehen petyin, kun toimi hitaasti, mutta silti aamun löllöhattara olo ja Pink Floyd on=listalle.
porter

Post by porter »

Parhaat opiaattikokemkset ollu sairaalassa kun sai fentaa ja oksikodonia. Sitten tramadolia tulee vedettyy kipulääkkeeks aikapaljon :) hieno aine... sillee päässy siitä riippuvuudesta yli onneks.. bubreeki vedän ajoittain, ihan ok sekin.
Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 »

Sairaalassa eivät Suomessa anna mitään lähellekään sopivia annoksia, jotta oloja saisi... :down:

Mutta mutta... Varmaan ihan ensimmäinen noin 18-vuotiaana nautittu tramal 50mg kapseli yöksi teki ihan himmeen kokemuksen. Koko yön valveunia, hyvää oloa (ei ehkä kaikkien voimakkainta euforiaa) ja aamulla erittäin pirteä ja hyvä olo. Tuo on jäänyt mieleen ehdottomasti yhtenä parhaista.

Hyviä oloja on sitten vuosien varrella tullut ihan puhtaasti sairauteni hoitoon käytettyjen lääkkeiden käytössä - Tramal, Panacod ja bubre mutta kyllä se/ne ensimmäiset suoneen tuikatut annokset ovat antaneet unohtumattomat fiilarit.

Ehkä noista parhain oli 20mg mopoa suoneen illalla kotona rauhassa. Rysähti lämplmänä aaltona päähän ja jatkoi koko kroppaan. Harmillisen lyhyt setti vaan. Hyvä olo jatkui kyllä aikansa mutta euforinen rysäys oli ohi aika äkkiä.

Niin ja joo... Joskus 14-vuotiaana mulla oli ihan sairauden hoitoon lääkkeenä Panacod. Silloin olin vielä hyvin neitseellinen oppareitten kanssa. Ensimmäisen kerran kun uskaltauduin ottamaan kaksi nappia - aah, sitä lämmintä hyvää ja nuokkuvaa oloa. En varmaan ekaksi ees tajunnut mikä sen aiheutti mutta myöhemmin kyllä....

Ne ekat kerrat siis... Ei sitä enää toleilla saa aikaan kunnollista rushia. Tekee vaan tyhmyyksiä yrittäessään. Pitäisi vain pysyä erossa riittävän pitkään ja sitten aina välillä ottaa sopiva annos, jolla saa kunnon fiilikset ja sit taas ilman riittävän kauan. Eli ihan viihteelliseen käyttöön

-Hooddood78
Opiate - Needle - Vein - Rush
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Seitsemän vuotta olin koukussa jarruihin, ja samalla vedin sekaan kaikkea mahdollista, joten hyviä kokemuksia varsinkin komboilla on noin triljoona (joista tosin muistan valitettavan vähän :oops:).

Mutta yksi hyvä synttärisetti jäi mieleen: kaksi 100ug-fentanyylilaastaria, kaksi mahtavaa nipsua, paketillinen Stilnocteja, runsaasti pilveä ja paljon viinaa :up:
Looking for planet Gong...
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Hooddood78 wrote:Sairaalassa eivät Suomessa anna mitään lähellekään sopivia annoksia, jotta oloja saisi... :down:
Aikalailla totta, mutta poikkeuksia on. Kun jouduin leikkaukseen, tein selväksi että jarrutoleni on taivaissa. Kun sitten havahduin heräämössä, oli tuska hirvittävä, vaikka minuun tietty oli jo pumpattu kipulääkkeitä. Onneksi minua hoiti joku nuori kiva nainen, jolle äkkiä kerroin historiani, ja hän piti huolen siitä että sain troppeja. Puolentoista tunnin aikana hän toimitti minulle kuusi kertaa oksikodonia, osan kanyylin kautta ja osan oraalisesti. Sanoin vain joka kerran jälkeen, etten pysty ajattelemaan mitään muuta kuin kammottavaa kipua (mikä oli totta). Kuudennen kerran jälkeen olo helpottui sen verran että pystyin jo ajattelemaan muutakin.

Mutta sen päivän jälkeen en sitten saanutkaan enää riittävää kipulääkitystä, ja tuskat olivat hirveät. 10mg oksikodonia päivässä ei oikein riitä jos oma päiväannokseni on ollut 160mg, enkä silläkään enää ihmeempiä pöhinöitä saanut. Ja senkin oksikodonikuurin jälkeenkin olin nostanut toleani valtavasti fentanyylillä.
Looking for planet Gong...
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

Mieleen painuvin on ensimmäinen kerta texiä 1mg.

Nousujen aikana todella mukava ja sosiaalinen olo, käymme porukassa polttaa paukut ja sen jälkeen sohvalle notkuilee. 8)
Valveunia ja euforiaa, silmät eivät meinanneet pysyä auki ja ainakun ne sulki menin valveunien ihmeelliseen maailmaan, välillä saattoi käydä oksentaa, mutta se oli yhden tekevää siinä hetkessä. Hyvä musiikki ja vieläkin parempi seura ja talviaurinko paistaa olohuoneen ikkunasta sisään :P todella hyvä ilta/aamu oli tuolloin. 8)
In the land of the blind, one-eyed man is the king
testeri420
OD

Post by testeri420 »

On vähän liianki hyvät kokemukset jotka alko jo 90 luvulla.
Tässä pystyin luopua "kokemuksistani" vasta pari vuotta sitten.
Ja vieläkin tulee näitä "kokemuksia" mitä kutsutaan myös retkahdus nimellä.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

Kaikki mitä oon käyttänyt eli kodeiini, tramadoli ja subu. Kodeiinista parhaat euforiat, tramali ehkä paras jollain 600mg ja 2-3 pamia päälle niin irtoo euforiaa ja sosiaalinen ja vauhti olo. Ja bupre nyt on aina bupre, joko nuokkua ja hyvää oloa tai sitten jaksaa tehä mitä vaan. Bupre plus savut = :love: Ja tottakai muittenkin oppareitten kaa savut on jees, ja pami jos toinenkin, muttei liikaa ;) Ja subu varmaan paras masennus lääke mitä tiän.

Taian olla jotenkin immuuni buprelle kun nokitus aikoina pystyin vetämään koko texin illassa ilman tipahtamista, mut kyllähän tuo toimii hyvin kun iv:nä ottaa, mutten suosittele kuitenkaan, varsinkaan monesti esim. viikossa.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

Juu jarrut otti elämästä otteen vuonna 2006 ja nyt k-hoitoo lopettelemassa viimesii tippoi metistä 35mg ja dolmedeilla alas ja apuna tramali bentsot, lopetan ihan koti oloissa et mut joo samat lääkkeet löytyy catapresan saa korvaa pritlot nyt vaan et eiköhän täs mennä sinne 5% joukkoon!

ps: hyvä kokemus lopettaa tää paskan vetäminen!
wtf
lanttu
Apteekki

Re:

Post by lanttu »

lanttu wrote:subuu tramalii jne... pelkkii hyvii kokemuksii vaan paitsi eka kerta mut oli alkoholia alla mut kummiski kiva välil ottaa jos haluu nuokkuu ja jumitella oikee kunnol :P

2007 postaus aika jännä en koskaa oo sillee tykänny subusta!
wtf
testeri420
OD

Post by testeri420 »

hideo wrote:Kaikki mitä oon käyttänyt eli kodeiini, tramadoli ja subu. Kodeiinista parhaat euforiat, tramali ehkä paras jollain 600mg ja 2-3 pamia päälle niin irtoo euforiaa ja sosiaalinen ja vauhti olo. Ja bupre nyt on aina bupre, joko nuokkua ja hyvää oloa tai sitten jaksaa tehä mitä vaan. Bupre plus savut = :love: Ja tottakai muittenkin oppareitten kaa savut on jees, ja pami jos toinenkin, muttei liikaa ;) Ja subu varmaan paras masennus lääke mitä tiän.

Taian olla jotenkin immuuni buprelle kun nokitus aikoina pystyin vetämään koko texin illassa ilman tipahtamista, mut kyllähän tuo toimii hyvin kun iv:nä ottaa, mutten suosittele kuitenkaan, varsinkaan monesti esim. viikossa.
"Taian olla jotenkin immuuni buprelle kun nokitus aikoina pystyin vetämään koko texin illassa ilman tipahtamista"
Supu on ns. "kattolääke". Elikkä ei toimi tietystä pisteestä enempää pelkkä supu. Vaatii puusteroinnin että toimii enempi.
Nimimerkillä 3 vai 4kpl 8mg supua vejin 15minuuti aikana hihaan ennenkö uskoin että ei sitä perkele saa nuokkua sitte ei millään. Ilman apumömmöjä.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

^

Jep mutta iv:nä maksimissaan se 2-3mg illalle on tarpeeksi ilman toleja, itselle. En vissii kovin herkkä oo ku joillain ilman toleja tulee lerva jo millin ja alle annoksista, ei kehuskelua kumminkaan tämä. :) Eipä tuota oo otettukkaa nytten vähään aikaan
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Jahas, viimeaikoina menny pieniä määriä kodeiinia ja buprea.

Mutta ei vedä vertoja Oopiumunikon kodille. Sattu eteen ihan helvetin vahvoja Gigantumeja. Söin 2 ja ½ kpl (nyrkin kokosia), toimi paremmin ku 3mg buprea (pikkasen tolee mulla toho oli). Pupillit lähes olemattomat. Aaltoileva euforia ja lämpö. Kodeiinilla en edes lähteny buustaa, mutta otin 0,5mg xanor, 4mg titsanidin, atarax 125mg ja reilusti kukkaa + 6-pack olutta.

Aivan käsittämättömät huippuolot! Ja vielä lähes 24h jälkee mukavat pikkunotkuolot.