Tamperemiitti
-
Dexma
- Moderator
Re: Tamperemiitti
ja jos mauseri ja sxoxy setä tulee niin hitto ois jännää 
-
porter
Joo olishan se tosiaan hyvä et joku kämppä/paikka olis jos jotain kuosia aikoo vetää 
-
seesee
- Lepakko
Joo, joku nyt rohkeesti kämppää tarjoomaan. Kai nyt jolta kultä löytyy? Itse en valitettavasti voi kämppikseni takia. Kämppiksella muutakaan paikkaa minne mennä niin en saa kyllä houkuteltua/huijattua poiskaan siksi aikaa.
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
- puslu
-
Hanky
- Apteekki
Jossain miiteissä ollaan vaan menty jonneen baariin ja sit siint katellen et minne menis jatkoille ja silleen.
Must toi olis silleen kätevempää ku en usko että oikeen moni haluaisi ihan heti sillain tuntemattomia kasvoja kuitenkin omaan kotiin
Pääsis sillei enemmi tutustuu ja sillee? mun mielipide vaa
edittii. mut toi on sillai huono jos tuleeki vähä pidemmält ja jos ei ookkaa mitää yöpaikkaa tms, ninii en tie
Must toi olis silleen kätevempää ku en usko että oikeen moni haluaisi ihan heti sillain tuntemattomia kasvoja kuitenkin omaan kotiin
Pääsis sillei enemmi tutustuu ja sillee? mun mielipide vaa
edittii. mut toi on sillai huono jos tuleeki vähä pidemmält ja jos ei ookkaa mitää yöpaikkaa tms, ninii en tie
-
NatiHero
- Kameleontti
Mielleeän tarjoaisin kämppääni tilaksi, mut aika perkeleen ahdasta olisi, että lienee poissuljettu lol.
Tulossa varmasti, milloin sitten sovitaankaan!
Tulossa varmasti, milloin sitten sovitaankaan!
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
Dexma
- Moderator
tää nyt on yksi. ja välttämättä just jossain baarissa homma ei menis niin täydellsieen kuosaukseen vaan sellaiseen mietoon menoon. ja siinähän löytää nopeasti ne pari tyyppiä jos haluaa jonkun luokse lähtee.hankyy wrote:Jossain miiteissä ollaan vaan menty jonneen baariin
Tamperelaisiakin nähtävästi suurin osa jotka tulee niin ne nyt löytää jokatapauksessa kämppänsä.
-
seesee
- Lepakko
Kannatan. Kai siitä ne muutamat ei-tamperelaiset löytää jonku jonne pääsee yöks. Tai sit kattoo että kuinka myöhään se viimenen bussi (/juna?) lähtee kotiopäin. Kai niitä yleensä aika myöhään menee, ellei si ihan jossai mettässä asu.Dexma wrote:tää nyt on yksi. ja välttämättä just jossain baarissa homma ei menis niin täydellsieen kuosaukseen vaan sellaiseen mietoon menoon. ja siinähän löytää nopeasti ne pari tyyppiä jos haluaa jonkun luokse lähtee.hankyy wrote:Jossain miiteissä ollaan vaan menty jonneen baariin
Tamperelaisiakin nähtävästi suurin osa jotka tulee niin ne nyt löytää jokatapauksessa kämppänsä.
- puslu
- puslu
-
Hanky
- Apteekki
Niin ja jos tässä nyt on tulossa isokin miitti, ainakin halukkaita näyttää olevan nii musta ainakin ja luulen että monesta muustakin ois helpompa tavata jossain pubissa tai baarissa ekaks, ainakin itse oisin sosiaalisempi ensin jossain baarissa kun jonkun ihan uuden tuttavan kämpillä, jota näkis ekaa kertaa sillon.Dexma wrote: tää nyt on yksi. ja välttämättä just jossain baarissa homma ei menis niin täydellsieen kuosaukseen vaan sellaiseen mietoon menoon.
-
porter
Itse voin kyllä varata hotellihuoneenkin, jos joku haluaa liittyä kuosaan seuraan?!
-
Feya
- OD
Eikö tätä nyt saada mitenkään vietyä eteenpäin?
Jos keltään ei tosiaan kämppää tähän tarkoitukseen löydy, niin yritetään nyt vaikka keksiä joku baari, joka on keskustassa (hyvien bussiyhteyksien päässä) ja mahdollisimman rauhallinen ja hämärä, että tälläinen iso, omituinen ja luultavasti aika kuosinen porukka pääsee rauhassa höpisemään omiaan. Itselläni ei ole kovin monia ideoita, koska en ole koskaan pahemmin baareissa juoksemista välittänyt.
Sitten vaan katsotaan joku ajankohta, joka sopii mahdollisimman monelle - luultavasti viikonloppu on kaikille paras.
Jos keltään ei tosiaan kämppää tähän tarkoitukseen löydy, niin yritetään nyt vaikka keksiä joku baari, joka on keskustassa (hyvien bussiyhteyksien päässä) ja mahdollisimman rauhallinen ja hämärä, että tälläinen iso, omituinen ja luultavasti aika kuosinen porukka pääsee rauhassa höpisemään omiaan. Itselläni ei ole kovin monia ideoita, koska en ole koskaan pahemmin baareissa juoksemista välittänyt.
Sitten vaan katsotaan joku ajankohta, joka sopii mahdollisimman monelle - luultavasti viikonloppu on kaikille paras.
-
seesee
- Lepakko
^ Porter tuossa jo taisi Hällänkellaria ehdottaakin. Mä oon siellä pari kertaa käynyt ja muistaaksen isellainen paikka että voisi olla ihan hyvä jopa. Aika mukavia pikku nurkkauksia sun muita missä saa olla rauhassa. Tupakkakoppi/huone muistaakseni löytyy myös niin ei tartte tupakoivien ulkona hypätä. Ja tosiaan keskustassa niin siitä pääsee helpolla busseilla suuntaan jos toiseenkin.
- puslu
- puslu
-
Dexma
- Moderator
Hällä on kyllä mun mielestä vähän ehkä huono. No jooo. Ohan siellä halpaa bishee, mutta yleensä aika paljon porukkaa, pieni porukka ei äkkiä pääsis oman porukkansa kanssa jutteleen kaikki kaikilleen.seesee wrote:^ Porter tuossa jo taisi Hällänkellaria ehdottaakin.
Ehkä joku siperian panimo tai joku celtic house tulee nopeasti mieleen, ettei ainakaan sillain mikään sellainen paikka jossa ns ryhmä ei pysyis koossa...
-
Lehtiviher
- Karvakuono
Heitän tässä vaan että Hovipoika on suht tyhjillään melki aina (ainakin viikolla) ja 0,5 IV-bisse maksaa 4e
-
Lasipallo
- Kameleontti
Ehdottakaa joku päivää kahden viikon päästä (perinteisesti yleensä lauantaina ollaan miitit pidetty) ja lyökää se lukkoon. Sitten osallistujat voi ilmoittautua threadiin ja lisätä miittialueelle keskustelemaan itse miitistä
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Dexma
- Moderator
Jos helmikuun toi 10-12 päivä viikonloppu oisko vitun jeba porukalle tai jotain? ihmiset saa tuet ym tohon saakka mennessä kokoon ja sillai.
Otetaan joku just hiljainen baari vain mihin mennään istuun ja sillai tai jotain
Otetaan joku just hiljainen baari vain mihin mennään istuun ja sillai tai jotain
-
seesee
- Lepakko
Tjoo. Tuntuu et toi 10.02-12.02 ois jees. Ja sama se mulle minne.
- puslu
- puslu
-
Hanky
- Apteekki
ja mulle, kunhan oon vaan silloin tampereella.
vähän venyny toi muutto koulun takii..
vähän venyny toi muutto koulun takii..
-
Feya
- OD
10-12.2. sopii mulle myös mainioisti. Lauantai ilta olis varmaan paras ajankohta. Lyödäänkö tuo sitten lukkoon?
Nyt vaan pitäisi keksiä se kokoontumispaikka. Siperian panimoa, Celtic Housea, Hällänkellaria ja Hovipoikaa on nyt ehdotettu. Itselläni on ainakin ihan hyvä kuva tuosta panimoravintolasta, siellä pitäisi ainakin olla tilaa.
Nyt vaan pitäisi keksiä se kokoontumispaikka. Siperian panimoa, Celtic Housea, Hällänkellaria ja Hovipoikaa on nyt ehdotettu. Itselläni on ainakin ihan hyvä kuva tuosta panimoravintolasta, siellä pitäisi ainakin olla tilaa.
-
Mushru
- Moderator
Lasipallo wrote:Ehdottakaa joku päivää kahden viikon päästä (perinteisesti yleensä lauantaina ollaan miitit pidetty) ja lyökää se lukkoon. Sitten osallistujat voi ilmoittautua threadiin ja lisätä miittialueelle keskustelemaan itse miitistä
Ja vissiin kaikille sopi. Tuli vaan mieleen että kandee siirtää tää sinne.Dexma wrote:Jos helmikuun toi 10-12 päivä viikonloppu oisko vitun jeba porukalle tai jotain?
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
seesee
- Lepakko
Hei entäs se paikka? Se mitti olis jo ihan kohta jos sitä meinataan pitää niin joku paikkakin olis ihan hyvä idea. Feya muistaakseni ehdotti tuota panimoravintolaa, ainakin musta se olisi kiva paikka. Muukin toki käy.
- puslu
- puslu
-
Feya
- OD
Käy mulle.seesee wrote:Hei entäs se paikka? Se mitti olis jo ihan kohta jos sitä meinataan pitää niin joku paikkakin olis ihan hyvä idea. Feya muistaakseni ehdotti tuota panimoravintolaa, ainakin musta se olisi kiva paikka. Muukin toki käy.
Miten olisi lauantai 11.2. Siperian Panimoravintolassa kello 19?
-
zerk
Äh, näyttää siltä et multa on jäämässä tää miitti väliin. Näyttää ikävästi siltä, että mun on pakko olla tuolloin paikalla kotona, uusitaan öljylämmitystä ja oon ilmeisesti ainoa, joka kykenee olemaan paikalla. Yritän nyt vielä keksiä jotain, mut todennäköisesti oon täällä turussa kiinni 10.-14.2.
Nakertaa aika pahasti, olisin halunnu tavata uusia ihmisiä mut erityisesti moikata feyaa ja dexmaa ja psycoman kans nähdä pitkästä aikaa.
Nakertaa aika pahasti, olisin halunnu tavata uusia ihmisiä mut erityisesti moikata feyaa ja dexmaa ja psycoman kans nähdä pitkästä aikaa.
-
Dexma
- Moderator
Juu paikalle tullaan.Feya wrote:
Miten olisi lauantai 11.2. Siperian Panimoravintolassa kello 19?
Listaan tähän nyt kaikki jotka on vähän sanonut että kiinnostais tulla, mutta varmistakaa nyt itsenne vaik vielä ettei ketään odotella turhaan...
Dexma
Feya
Seesee
Porter
Lehtivihreä ??
Natihero
Psycoma ??
Placebo
mauseri ??
Sxoxyvg (en vieläkään jaksanut sun nimeä oikein kirjoittaa sori mulkku kun olen) ??
Enfini
Ilmoitelkaa nyt miten ootte tulossa ja sillai.
Yöpaikkoja pidemmän matkan kulkijoille en tiiä.
Jos joku ei tunne tyyliin ketään ja haluaa antaa vaikka varmuuden vuoksi yhteystietoja jotta löytää paikalle tai tulee jotain niin mulle vaik...
editoin kysymerkit niiden perään jotka on vielä kysymyksen alla ja sitten jätin varmoille tulijoille pois kysymysmerkit.
olette niin kysymysmerkkejä mulle.
-
Mushru
- Moderator
Eikö tääkin ois kannattanu sopia siellä miittialueella,nyt on paikat ja kaikki kaikille esillä.
Ei muuten,välttyis vaan epämääräsiltä jutuilt...
Tai siis silleen... tolleen... Mut ei sillee jos se ei teitä haittaa nni.
kuumottelen teijän puolest hoij
Last edited by Mushru on Thu 02 Feb 2012, 22:07, edited 1 time in total.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Dexma
- Moderator
Joo ois kandennut mut en ite ees näe mitään miittialuetta ja sentään oon mödenäMushru wrote:....
Eikö tääkin ois kannattanu sopia siellä miittialueella,nyt on paikat ja kaikki kaikille esillä.
-
seesee
- Lepakko
Mä oon paikalla 
- puslu
- puslu