Mahtaako tuota oraaliliuosta saada johkin toiseen muotoon, vai onko edes järkeä ? Toimii noinkin ihan hyvin, mut experimentin vuoks vois testata saada se johki snortattavaan muotoon..haihduttais vaan nesteen pois ?
Käy ostaan apteekista muutamat injektioruiskut ilman neulaa, ja pluggaa liuos peräsuoleen. Nousee samaan tyyliin, ehkä jopa vähän nopeammin, kuin nenään. Hyötysuhde on samaa luokkaa. Tietysti olis hyvä, jos saisit haihduteltua 1-5ml konsentraatioon tarvittavan annoksen. Älä kuitenkaan keitä, useimmat opiaatit ovat herkkiä yli 80c lämpötiloille. Lyhyt kiehautus on OK, mutta osa alkaloidesita saattaa tuhoutua pidemmällä kiehautuksella. Joku 60-70c on varsin hyvä haihduttelu lämpötila.
Oraalisestihan hyötysuhde on paras IV:n jälkeen, mutta aika moni hakee nopeita nousuja ja vahvaa ja lyhyttä huippua, niin juuri snorttaus tai pluggaus on ihan ok tohon tarkoitukseen. Syömällä nousee hitaammin ja plasmapitoisuudet ei välttämättä käy yhtä korkealla, mutta vaikutus kestää sitten 2 kertaa pitempään.
Mahtaako tuota oraaliliuosta saada johkin toiseen muotoon, vai onko edes järkeä ? Toimii noinkin ihan hyvin, mut experimentin vuoks vois testata saada se johki snortattavaan muotoon..haihduttais vaan nesteen pois ?
Käy ostaan apteekista muutamat injektioruiskut ilman neulaa, ja pluggaa liuos peräsuoleen. Nousee samaan tyyliin, ehkä jopa vähän nopeammin, kuin nenään. Hyötysuhde on samaa luokkaa. Tietysti olis hyvä, jos saisit haihduteltua 1-5ml konsentraatioon tarvittavan annoksen. Älä kuitenkaan keitä, useimmat opiaatit ovat herkkiä yli 80c lämpötiloille. Lyhyt kiehautus on OK, mutta osa alkaloidesita saattaa tuhoutua pidemmällä kiehautuksella. Joku 60-70c on varsin hyvä haihduttelu lämpötila.
Oraalisestihan hyötysuhde on paras IV:n jälkeen, mutta aika moni hakee nopeita nousuja ja vahvaa ja lyhyttä huippua, niin juuri snorttaus tai pluggaus on ihan ok tohon tarkoitukseen. Syömällä nousee hitaammin ja plasmapitoisuudet ei välttämättä käy yhtä korkealla, mutta vaikutus kestää sitten 2 kertaa pitempään.
enzyme puhuu asiaa, oppareilla on tapana "kuolla" korkeissa lämpötiloissa, varsinkin tebaiinijohdokset ja morfiiniin kaltaiset. itse olen havainnut ihan sairaan hyväksi konstiksi teenkeittimen, siinä kiehauttaa vettä, tuhoaa bakteerit ja tulee suht steriiliä vettä, sen sitten vetäny ruutaan ja ruiskuttanut kaukaa klikkikuppiin (tässä vaiheessa sitruunahappo on jääkaapista imastu jo ruiskuun). hyvin on toiminu tuo "niksipirkka".
porter wrote:Millasiin vaivoihin yleensä porukka näitä saanut? onko kokemusta? itsellä tramal tolet senverran korkeella että pelkka kivunlievityskin tarvitsee sen 400-600mg annoksen..
Huomenna lääkärille aika, onko mahdollista saada esim 10-20mg oxynormeja? mulla siis kädessä pitkäaikainen kipuvaiva leikkauksen jäljiltä..
Jos terveyskeskukseen meet, niin unoha koko homma.
OC respan saaminen on vuosien tulos, yksityisellä sen voi saada nopeaammin ja se edesauttaa kun käy 3kk välein samalla lääkärillä, mieluiten anestelogi, kirurgi tai fysiatri/ortopedi. pitkä vakituinen hoitosuhde yksityisellä, samalla lääkärillä on pitkä plus.
teekoosta et saa mitään, ne ei edes tiedä miten huumausaineresepti tilataan ja kirjoitetaan.(poikkeuksetta aina erikoissairaanhoidosta). Osa lääkäreistä jopa pelkää H-respaa ja lääninhallitusta JOS joutuu tekeen selvityksen.
Loppupeleissä se on saakutin helposti tilattu, varmistettu ja kirjotettu, ei vaadi kuin yhden puhelinsoiton + varmistukset.
Mulla plugaus toimii aika tasan tai vähän alle kaksinkertaisella voimalla mitä nokittaminen. Oudolta kuulostaa toi et hyötysuhde samaa luokkaa, itse oon joka kerralla saanut ihan käsittämättömän vahvat vaikutukset plugaamalla. Ensin tuntuu, et jaa tais olla turhaa tökätä perseeseen, ja sen jälkeen lähtee kovat nousut ja jos on tottunut nokittamaan niin ihana ylläri kun vaikutus nouseekin paljon kovemmaksi.
Mulla plugaus toimii aika tasan tai vähän alle kaksinkertaisella voimalla mitä nokittaminen. Oudolta kuulostaa toi et hyötysuhde samaa luokkaa, itse oon joka kerralla saanut ihan käsittämättömän vahvat vaikutukset plugaamalla. Ensin tuntuu, et jaa tais olla turhaa tökätä perseeseen, ja sen jälkeen lähtee kovat nousut ja jos on tottunut nokittamaan niin ihana ylläri kun vaikutus nouseekin paljon kovemmaksi.
Saatanpa muuten olla väärässä. Nenään hyötysuhde on jotain 50%, mutta rektaalinen saattaa olla sama kuin oraalinen (60-90%), nousee vaan nopeasti ja kolisee kovaa.
Oraalinen hyötysuhde nousee jos nauttii rasvaa 10-20 minuuttia ennen oksikodonin syömistä.
Tosta on ristiriitasta tietoa netissä, jossain lukee et hyötysuhde ois korkeampi perseestä kuin suun kautta, ja jossain lukee et se ois nokittamisen tasoa... Henkilökohtasesti ainakin lähes joka kerralla yllättänyt vaikutus plugattuna, ensin ei hetkeen mitään, ja 10 min ottamisesta aivan tajuton nousu. Siitä vielä hetki niin kelaa jo, et miten vitussa voi kolista näin kovaa... 20mg tuntunut aika samalta aina kuin 30-40mg nokkaan, kokonaisesta 40 millistä pyllyyn kolahtaakin sitten jo oikeasti kovaa. Joskus joku 5-10mg annoskin yllättänyt, kun on tullut ajateltua annostusta siltä kantilta et nokittais tai söisi.
Selvä. Itsellä ei ole oksikodonin plugaamisesta omakohtaista kokemusta, eli ihan teoreettiselta kantilta keskustelin. Tätyy testaa sit kun saa tätä herkkua seuraavan kerran. Toki muita aineita on silloin tällöin tullut plugattua ja yleensä kolisee kyllä ihan kiitettävästi.
Aikoinaan IV tuli kokeiltua, mut oon ottanut yleensä hyvin murskatut kontit suun kautta nykyään. Mulla syöminen on toiminut huomattavasti mukavammin kuin nokittaminen. Inhoan pulverin/kemikaalitöhnän tuntua nenäönteloissa ja nielussa ja suunkautta tuntuu mulla jopa kolisevan kovempaa. Toiset taas valittaa ettei toimisi niin hyvin kuiin nokkaan. Aika yksilöllistä ja kiinni varmaan monesta tekijästä.
Itselleni on ihan uutta tietoa, että oksikodoni toimii rektaalisesti niin hyvin. Olisinpa tiennyt tuon narkkiaikoina niin olisi ollut hauska kokeilla.
Kunpa oksikodonia saisi liukuvoiteena. Olisi niin kiva panna vaimoa peppuun oksikodoniliukasteella, kun kesken panon hänellä alkaisi vielä hillittömät oksarinousut
Kottonmouth wrote:Oxyä liukuvoiteena? Mitä vittua
Kuulostaa yhtä järkevältä ,kuin bupre hiusgeelissä.
Bupren hyötysuhde päänahan läpi tuskin on samaa luokkaa kuin oksikodonin rektaalisesti
Ja etkö muka haluaisi yllättää iloisesti tyttöystävääsi (tai ketä tahansa naista tai miestä jonka kanssa seksiä harrastatkin) ehdottamalla peppuseksiä ja laittamalla liukasteeksi salaa hankkimaasi oksikodoniliukkaria. Kumppanisi muistaisi taatusti sen panon lopun elämäänsä
Henk koht en tykkää, useamman kymmenen kertaa testaillut joten "sisäänajot" luulisi olevan ajettu, mutta tuntuu että tulee vaan enemmän tai vähemmän paska olo ja alkaa kaduttaa että otti mitään. Nauseaa, pöhnäinen/utuinen olo, päässä ei leikkaa, vaikea keskittyä mihinkään, välillä jopa masentaa oudolla tapaa. Silti jossain määrin "hyvä" olo siihen päälle. 10mg-40mg kerta-annoksina testaillut, oraalisesti nasaalisesti ja IV, ihan siihenkin pisteeseen asti että pikkupikku refloja tullut. Refloihin jos nappaa niin kyllähän se silloin toki paremmalta tuntuu... Opparit ei taida olla mun juttu. Tramaleista diggaan, mutta se johtunee suurimmaksi osaksi niiden SNRI-vaikutuksesta.
Tossa ois nyt levyllinen 5mg OxyContinia (lol, 24 tunnin aikanako vapautuu KOKO TUO MÄÄRÄ)?
Toleja opiaatteihin ei ole, kokeillut kerran oxya aikaisemmin ja silloin 40mg oraalisesti oli ehkä jopa skidisti liikaa.
Kymmenen kappaletta on, kannattaako ne syödä, nokitttaa, syödä osa ja nokittaa osa, ja minkä kanssa kombottaa? Kannabista en ehtisi polttamaan tänään loppuun jos yrittäisin, Rivatrillejä on ja sit 2mg lormetatsepaamia. http://en.wikipedia.org/wiki/Lormetazepam
Psychonautilus wrote:Tossa ois nyt levyllinen 5mg OxyContinia (lol, 24 tunnin aikanako vapautuu KOKO TUO MÄÄRÄ)?
Toleja opiaatteihin ei ole, kokeillut kerran oxya aikaisemmin ja silloin 40mg oraalisesti oli ehkä jopa skidisti liikaa.
Kymmenen kappaletta on, kannattaako ne syödä, nokitttaa, syödä osa ja nokittaa osa, ja minkä kanssa kombottaa? Kannabista en ehtisi polttamaan tänään loppuun jos yrittäisin, Rivatrillejä on ja sit 2mg lormetatsepaamia. http://en.wikipedia.org/wiki/Lormetazepam
Syö ne, mahdollisesti jauhettuna/huolellisesti pureskeltuna. Oraalinen bioavailability (mikähän on suomenkielinen vastine?) on parempi kuin nasaalinen. Suomeksi siis kun syöt ne contit, päätyy isompi määrä oksikodonia elimistöösi kuin jos nokittaisit ne. Nokittamalla toki vaikutukset saattavat tulla hieman nopeammin, mutta ne myös lähtevät nopeammin. Jos tökkäät peppuun, saat nopeammat vaikutukset myöskin hyvällä imeytyvyydellä.
"The bioavailability of oral administration of Oxycodone averages 60–87%, with rectal administration yielding the same results; intranasal varies between individuals with a mean of 46%" - wiki
Vaikkei wikipedia nyt 100% luotettava tietolähde olekkaan, on tämä käyttäjien keskuudessa yleisesti hyväksytty juttu että paremmin se syötynä imeytyy kuin nokitettuna. Bentsot boostaavat opiaatteja aika tehokkaasti, mutta tämä yhdistelmä on myös potentiaalisesti hengenvaarallinen. Etenkin combotellessa, ole varovainen ja pidä annokset matalina äläkä missään nimessä yhdistä alkoholia tai muita depressantteja kolmanneksi aineeksi.
Psychonautilus wrote:Tossa ois nyt levyllinen 5mg OxyContinia (lol, 24 tunnin aikanako vapautuu KOKO TUO MÄÄRÄ)?
Syö ne, mahdollisesti jauhettuna/huolellisesti pureskeltuna. Oraalinen bioavailability (mikähän on suomenkielinen vastine?) on parempi kuin nasaalinen. Suomeksi siis kun syöt ne contit, päätyy isompi määrä oksikodonia elimistöösi kuin jos nokittaisit ne. Nokittamalla toki vaikutukset saattavat tulla hieman nopeammin, mutta ne myös lähtevät nopeammin. Jos tökkäät peppuun, saat nopeammat vaikutukset myöskin hyvällä imeytyvyydellä.
Itse olen käyttänyt sanaa hyötyosuus bioavailabilityn vastineena. Kokemuksesta sanoisin, että nokittamalla vaikutus on intensiivisempi, ja olen melko varma, että myös huippupitoisuus veressä nousee nokittamalla korkeammaksi, vaikka vaikutuksen kesto ja hyötyosuus ovatkin vähäisemmät. Tosin en ole noita nokittanut sen jälkeen, kun huomasin katsoa Fimean sivuilta niiden sisältävän talkkia. Eivät ne vaikutukset nokittamalla niin hienoja ole, että ottaisin niiden vuoksi edes teoreettisen riskin talkoosista.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Itse olen käyttänyt sanaa hyötyosuus bioavailabilityn vastineena. Kokemuksesta sanoisin, että nokittamalla vaikutus on intensiivisempi, ja olen melko varma, että myös huippupitoisuus veressä nousee nokittamalla korkeammaksi, vaikka vaikutuksen kesto ja hyötyosuus ovatkin vähäisemmät. Tosin en ole noita nokittanut sen jälkeen, kun huomasin katsoa Fimean sivuilta niiden sisältävän talkkia. Eivät ne vaikutukset nokittamalla niin hienoja ole, että ottaisin niiden vuoksi edes teoreettisen riskin talkoosista.
"Hyötyosuudesta" olen itsekin puhunut. Vähintään suurimman osan olinkin aikoinut nauttia suun kautta, anaaliin menis periiaatteessa mutta kun nuo muutkin BA:t on niin hyvät eikä oo tässä käsilöä ruiskuntapaisia niin ehkä ens kerralla sitten. Ajattelin kuitenkin koklata yhden 5mg napin kuonoon, ihan vaan verratakseen siitä tulevaa oloa? 45mg jää kuitenkin muuhun käyttöön.
Tsiigailen oloa ja buustaan sitten vaikka puoikkaalla lormetatsepaamilla jos tuntuu ettois tarvis.
Psychonautilus wrote:
"Hyötyosuudesta" olen itsekin puhunut. Vähintään suurimman osan olinkin aikoinut nauttia suun kautta, anaaliin menis periiaatteessa mutta kun nuo muutkin BA:t on niin hyvät eikä oo tässä käsilöä ruiskuntapaisia niin ehkä ens kerralla sitten. Ajattelin kuitenkin koklata yhden 5mg napin kuonoon, ihan vaan verratakseen siitä tulevaa oloa? 45mg jää kuitenkin muuhun käyttöön.
Tsiigailen oloa ja buustaan sitten vaikka puoikkaalla lormetatsepaamilla jos tuntuu ettois tarvis.
Ah joo hyötysuhde on hyvä sana. Tosiaan kuten yllä mainittiin, talkoosit ym ei tod ole kivoja juttuja, raiskaa nenän aika ilkeesti tuo (useimpien) pillereiden nokittaminen. Itse aikoinaan ensimmäistä kertaa kun oxyä nautiskelin, ilman minkäänlaista opiaattikokemusta paitsi ehkä pikkumäärä kodeiinia (opiaattinaiivi siis) niin 10mg oli just bueno dose. Ruumiinpaino ~55kg. Suunnitelmasi kuulostaa hyvältä mun korviin (silmiin? ) anyways.
Ihastuin heti ensikosketuksella, mutta elämäntilanteen takia ei ole varaa näihin panostaa. Pelottaa myös mahdollinen koukku ja reflat.
Mutta se olo mikä siitä tulee on uskomaton. Tuntui kuin makoilisi jatkuvassa orgasmissa pumpulilla. 20+20mg yhteensä siis nollatoleilla kyseessä, puolet nokkaan ja puolet suuhun, aikaa kului 4h dosejen välillä.
Tuli nyt tätäki testattua iiveenä, oli kyllä hehkutuksensa arvoista. Jytisee tosi kivasti jo ennen ku on ees mäntä pohjassa Se vaan vituttaa kun tuppaavat oleen helvetin kalliita ja niitä sais olla rätkimässä vähän väliä jos koko illan olot haluaa.
20mg kontit on kans IMO tosi perseestä kyhätä. Vitusti liikaa jauhoo suhteessa vaikuttavaan aineeseen.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34
NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää
Kyllähän noita näyttää jenkit polttavan ja kavereiltakin kuullut että toimii. En tiiä onko fiksua, voi olla et ei sen haitallisempaa kuin perus herskan pellittäminen tai sit moninverroin pahempaa keuhkoille...
Mut netistäkin tosiaan lukenut ihan keskustelua, et pelittäähän ne poltettunakin. En kyl tosin nää mitään ideaa siinä kun konttien syöminen, rektaalinen ja jopa nasaalinenkin on niin tehokkaita keinoja saada hyödyt irti... Luulis et poltettuna kolahtaa nopeesti ja on ihan vitun coolia toimintaa varmasti, mut saattaa olla et iso osa menee hukkaan. Mene ja tiedä.
SahkoinenVelho wrote:Kyllähän noita näyttää jenkit polttavan ja kavereiltakin kuullut että toimii. En tiiä onko fiksua, voi olla et ei sen haitallisempaa kuin perus herskan pellittäminen tai sit moninverroin pahempaa keuhkoille...
Mut netistäkin tosiaan lukenut ihan keskustelua, et pelittäähän ne poltettunakin. En kyl tosin nää mitään ideaa siinä kun konttien syöminen, rektaalinen ja jopa nasaalinenkin on niin tehokkaita keinoja saada hyödyt irti... Luulis et poltettuna kolahtaa nopeesti ja on ihan vitun coolia toimintaa varmasti, mut saattaa olla et iso osa menee hukkaan. Mene ja tiedä.
Vastattiin mulle joskus ku kysyin spiidin spiguttelusta: "On niin puhdasta että toimii ilmankin".
Kyse varmaan (ainakin melkein) kaikilla on nousuista. Ainaki itellä.. Oksikodoniahan en kokeillut ole joten turhaan tänne kännissä yksinäisyyttäni paskaa jauhan.
Mutta mitä kaverit ovat sanoneet; hyvältä tuntuu otti miten otti mutta kyllähän polttamalla ja injektoimalla ne nousut ovat ihan omaa luokkaansa.
Jooh, kokeilin pari päivää takaperin. Vedin nenään puolet josta osa meni kurkkuun. Aivastelun takia ei kyllä toiminut niin hyvin.
Ihan mukavaa kamaa oli, mutta eilen kun kokeilin heroiinia niin se oli parempaa. Nyt vain tekee hepoa niin helvetisti mieli..
zero wrote:mikset saatana menis työhaastatteluu? minä vedän lippuviinan ja kourallisen tennareita ja työkkärii. mikset sinä menisi EDES TYÖHAASTATTELUUN? ET SÄ SITÄ DUUNIA KUMMINKAA SAA!
kyllähän sitä tulee aina välillä poltettua. aika harvoin jarruja, mutta kun, niin oksikodonia. tullut poltettua 5mg peltejä oraalin ollessa kuitenki päätoiminen RoA. mitenhän toimis esim. 20mg polttaminen?
Älkää vittu nappeja polttako. Srsly. Punnitkaa vaikka yks oc, paljon näyttää puntari? Kaikki ne ylimääräiset milligrammat ovat sidosaineita, nekin palavat ja palamistuotteet päätyvät keuhkoihin. Ei hyvä. Suuhun, peppuun, nenään tai vittu vaikka ränniinkin mieluummin.
Syömällä 40mg+20mg+20mg dosella muutaman päivän hifistellyt. Bentsot kun ei enää toimi, niin näillä viihteilen. Tolet tuntuu nousevan todella lujaa.. Viisi laattaa jäljellä, järki huutaa hukkaamaan ne nopeasti, mutta addikti kun on..
Vähän huolestuttaa tuo annostus, minkälaisia annostuksia joudutte syömällä ottamaan, jotta toimii hyvin? Mitenköhän tuo peräsuolen kautta toimii?
Voi olla, että haulla löytyisi, mutta kunhan tässä vainoissani kyselen.
Eiköhän 10 mg ole aika vakio annos - ilman toleranssia.
Oksikodonilla on hyvä biologinen hyötyosuus suun kautta, että ei välttämättä tarvitse rektaalisesti annostella. Voipi tosin rektaalisesti saada nopeammat nousut.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
OnnenVarjot wrote:Eiköhän 10 mg ole aika vakio annos - ilman toleranssia.
Oksikodonilla on hyvä biologinen hyötyosuus suun kautta, että ei välttämättä tarvitse rektaalisesti annostella. Voipi tosin rektaalisesti saada nopeammat nousut.
No aika pienehkö annos ilman toleranssiakin. Riippuu tosin mitä hakee, 10mg suun kautta poistaa varmasti vitutuksen ja tekee todella letkeän sosiaalisen olon ilman toleja, mut nuokkuihin tarttee sen 20-40mg ilman toleranssia per annos... Tosin itse sain oxya menemään sen 100mg illassa korkeintaan pienen kestotoleranssin kanssa helposti. Vaikutus on sen verran lyhyt että redosettamisen tarve saattaa yllättää aika helposti. Rektaalisesti vielä hieman oraaliakin parempi hyötyosuus, ja aika vitusti koukuttavammat nousut.