Huumepakettia noutamaan tullut 40-vuotias mies on pidätetty Haaparannalla, kertoo Ylen uutiset. Haaparantalaismies tuli noutamaan tullista pakettia, josta Saksan tulli oli aiemmin takavarikoinut 1,1 kiloa heroiinia sekä 2,4 kiloa oopiumia.
Mies pidätettiin eilen tiistaina ja häntä epäillään törkeästä huumausainerikoksesta tai vaihtoehtoisesti huumausaineen salakuljetuksesta. Hänet voidaan tuomita korkeintaan kymmeneksi vuodeksi vankeuteen.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
aphos wrote:Noi kommentit ovat kaiken pelleyden, ahdistuksen ja urpouden kulminoituma. Ei noita voi vakavalla naamalla lukea vaikka miten yrittäisi. Ihan käsittämättömän spede meininki.
Mutta mitä suurempi puu, sitä kovempaa se rytisee...
Odotellessamme sitä tyrmistystä joka ihmisten naamoilta on havaittavissa kun alkavat tajuta että olemme 2000-luvulla ja se pitää sisällään kaikkea jännää ja odottamatonta... :D
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään. onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Jeh ja pojille 10 pistettä sekä papukaijamerkki. Ovat meinaa pakannu suht hyvin noi emmeensä
Joskus meinaa saanu sellasia juttuja että hyh hyh ku pakattu jos on ja suoraa maasta kaivettu nii hyvä hyvä...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään. onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Sarnath wrote:Voiko joku kertoa mulle, millainen on keltaisen median aina otsikoissaan mainitsema "huumekuski"? Olen kuullut autokuskeista, mutta että ihan huume...
"Huumekuski" ajoi kannabiksen vaikutuksen alaisena alinopeutta joka kiinnitti poliisien huomion...
Miehelle ajokielto, huumausaineen käyttörikos sekä mieheltä löytyi anuksestaan kätkettynä myös noin 1.5g kannabista.
Oletettu tilanne...
Rattijuoppo jäi kiinni poliisien ratsiaan, puhalsi 0.6 promillen lukemat... Poliisit antoivat hänen jatkaa matkaa.
Ruorijuoppo puhalsi 1.0 promillea, poliisit päästivät nämä kaksi silminnähden humalassa olevaa miestä jatkamaan veneretkeään. cool beans...
Näin poliisit ohjelmassa tositilanne...
Music is a saint.
Monesti hUUME kuskit ajavat paremmin kuin rattijuopot. Ei tule kyllä mieleen juttua jossa jonkun muun kuin alkoholin alaisena olisi esim ajettu lapsen yli. Enkä puolla mitenkään että olisi hyvä ajaa muutenkuin selvinpäin, just saying
farout wrote:Monesti hUUME kuskit ajavat paremmin kuin rattijuopot. Ei tule kyllä mieleen juttua jossa jonkun muun kuin alkoholin alaisena olisi esim ajettu lapsen yli. Enkä puolla mitenkään että olisi hyvä ajaa muutenkuin selvinpäin, just saying
Jos tekee mieli kokeilla millaista on ajaa minkäkin vaikutuksen alaisena, suosittelen golfkärryjä!
Vitun siistiä ajella kunnon savuissa ympäri kenttää, vauhti ei päätä huimaa mutta silti pelottaa