The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
spasm
OD

Post by spasm »

Asidyyli wrote:Älkääkä unohtako banaania...
Älkääkä myöskään jäätelöä. Kaksi litraa suklaajäätelöä boostaa niin DXM:ää kuin piriäkin. Viimeksi 500mg dexmiä, pari viivaa piriä ja 1,5L suklaajäätelöä alas, ja meno oli huimaa. Älkää aliarvioiko suklaan vaikutusta :lol:

Sorry, humala :/
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Miasma
OD

Post by Miasma »

spasm wrote:
Älkääkä myöskään jäätelöä. Kaksi litraa suklaajäätelöä boostaa niin DXM:ää kuin piriäkin. Viimeksi 500mg dexmiä, pari viivaa piriä ja 1,5L suklaajäätelöä alas, ja meno oli huimaa. Älkää aliarvioiko suklaan vaikutusta :lol:

Muistakaa myös muut etelän hetelmät

Image

Menee myös päihteiden piikkiin, ja se piikki on muuten pitkä, sori :?
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

spasm wrote:
Entä banaanisuklaa? Varovasti sen jäätelön kanssa, ettei iske hypotermia!

Mutta siis... Aivan varmasti mikä tahansa ruoka mitä nauttii psykedeelien tai dissojen kanssa vaikuttaa placebona ja jos mahalaukku ei ole tyhjä niin se muuttaa vaikutuksia. Ja sitten vielä kun mietitään miten se ruoka vaikuttaa fyysisesti, että jos siinä on vaikka paljon sokeria niin välillisesti sekin vaikuttaa trippiin.
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Elimistön toiminta on monimutkainen. Itse en lähtisi testailemaan dxm + greippiä niin kauan kuin tieto sen vaikutuksista tulee näinkin hataralta pohjalta.

Inovix
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Tulipa vaan mieleen kun on puhuttu masennuslääkkeistä ja dexistä,että itse syön päivittäin 150mg efexoria ja se ei ole vaikuttanut dexmiin millään lailla..voi kai se olla yksilöllistäkin...
spasm
OD

Post by spasm »

spasm wrote:

Mitäh. Olenko tällaistakin postannut? :oops:
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Lymykonna wrote:
Lasipallo wrote:
Lymykonna wrote:Kyllähän mustaherukkamehullakin (MAOI) voi boostata sieniä.
Ja sitten jonkun on vielä pitänyt tajuta nämä combot...
Mustaherukkamehusta et taida oikein mitenkään saada MAO-I:a, edelleenkään. Tuohon väitteeseen tulisi suhtautua hyvin kriittisesti.
Ahaa, tällaista en ole aikaisemmin kuullutkaan.
No joka tapauksessa se boostaa taikasienien vaikutusta.
Niinhän sitä väitetään, mutta mitään järkeä tuosta väitteestähän ei löydy. Väite on jyllännyt jo tarpeeksi kauan vapaana, että pakko on huomauttaa suggestion voimasta.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
MadHatter
Psykonautti

Post by MadHatter »

Itse en dexmiä ilman greippiä ole ottanu sen jälkeen kun ekaa kertaa yhdistelmää kokeilin. Omalla kohdalla vaikutukset ovat enemmän psykedeelisiä ja vähemmän fyysiä näin otettuna. Ja vaikutusaika on pidentynyt parilla tunnilla. Makuasia taitaa olla tämäkin.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

tuli tässä mieleen vaan turvallisuuden vuoksi kysyä, onko turvallista kun eilen kokeilin 200mg annoksen ensimmäistä kertaa, heti viikonlopun aikana testata 400mg. eilisestä ei jäänyt mitään käteen, ei lähes minkäänlaisia vaikutuksia. ehkä pientä hyvänolontunnetta, mutta sekin ehkä placebo.
joten aattelin siis tesmaa tupla-annoksen...
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

ainakaan yliherkkä en ole aineelle, joten hyvä näin. asenteeni dxm:mää kohtaan on siis hyvin neutraali. mutta kuultuani kaikenlaista jännää tarinaa, niin kyllä sitä nyt itsekin haluisi kokea jonkinnäköisen tripin.

itseasiassa tahtoisin jo nyt pistää 400mg naamariin, sillä tyttöystävä irtisanoi itsensä illaksi, eikä ole muutakaan tekemistä... 8)
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

nojaa, sinne meni. olipas hapokasta.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

rupesin juuri miettimään, että suuri ero eiliseen kokeiluun on se, että söin tukevan aterian ennen dexmin nauttimista ja nyt söin aamupalaksi pelkän nikke vanukkaan. hmmm....jänskättää :D

ainiin ja join sen vielä sitruunajääteen kera. eikös sitrushedelmien kuuluis vielä buustaa vaikutusta ?
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Harold wrote:
ainiin ja join sen vielä sitruunajääteen kera. eikös sitrushedelmien kuuluis vielä buustaa vaikutusta ?
Vain greippi. Ja jääteessä tuskin on sitruunan alkuperäisistä ainesosista mitään enää jäljellä. Mutta mitäpä tuota boostailemaan, kun tässä on tullut todettua että se boostaus toimii lähinnä vain dexmin huonoihin vaikutuksiin.
Last edited by Asidyyli on Fri 02 Feb 2007, 17:29, edited 1 time in total.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

okrispokris. näin siis. vielä ei mitään vaikutuksia edelleenkään... :(
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Asidyyli wrote: Vain greippi. Ja jääteessä tuskin on sitruunan alkuperäisistä ainesosista mitään enää jäljellä. Mutta mitäpä tuota boostailemaan, kun tässä on tullut todettua että se boostaus toimii lähinnä vain dexmin huonoihin vaikutuksiin.
Ja voisi sanoa, että se on mahdollisesti huomattavasti paljon vaarallisempaa kuin pelkkä DXM. Ainakaan ei voida sanoa, että se olisi vähemmän vahingollista.
MadHatter
Psykonautti

Post by MadHatter »

Olenko minä muka ainoa kenellä on vain hyviä kokemuksia greipillä buustaamisesta? Itse suosittelisin ainakin kerran kokeilemaan vähän pienemmällä dxm annoksella.
spasm
OD

Post by spasm »

MadHatter wrote:Olenko minä muka ainoa kenellä on vain hyviä kokemuksia greipillä buustaamisesta? Itse suosittelisin ainakin kerran kokeilemaan vähän pienemmällä dxm annoksella.
Et ole. Loppupeleissä kuitenkin mielummin ilman imo. Eri kokeilukerroilla plussat ja miinukset yhteenlaskettuna, ehdottomasti ilman. Lienee makuasia(?), mutta mielestäni tripin intensiivisyys kärsii melkeinpä systemaattisesti greippiä käytettäessä. Kukin tavallaan, riippuu vähän mitä dexmiltä hakee.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

voi pojat kun oli erikoisenihmeellinen kokemus tuo eilinen. tykkäsin kyllä aivan valtavasti. minkäänlaista pahaa oloa ei esiintynyt eikä jälkeenpäin ollut myöskään ns "krapulaa". täytyypi maanantaina käydä apteekissa ostamassa hieman ärsyttävän yskän hillitsijää ja erotella tätä jumalten nektaria varastoon 8)
spasm
OD

Post by spasm »

Harold wrote:voi pojat kun oli erikoisenihmeellinen kokemus tuo eilinen. tykkäsin kyllä aivan valtavasti. minkäänlaista pahaa oloa ei esiintynyt eikä jälkeenpäin ollut myöskään ns "krapulaa". täytyypi maanantaina käydä apteekissa ostamassa hieman ärsyttävän yskän hillitsijää ja erotella tätä jumalten nektaria varastoon 8)

:D hyvä että maistui. Älä kuitenkaan korvaa päivittäistä kello viiden teetä tällä nektarilla, ettei menninkäiset poraa reikiä pääkoppaan.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

älä huoli, en minä sellaiseen. huomaa jo nyt käyvän vähän hitaalla.'

luin kerran eräältä saksalaiselta huume-foorumilta trippistoorin, jonka oli kirjoittanut 16 vuotias tyttö. hän oli juonu dexmiä 9 päivää putkeen ja joka päivä vähintään 400mg.

that was kind of sick :?
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

sellainenki kysymys tässä heräs, että mikä on teidän mielestä suositusikä dxm kokeilulle ? erään kaverin pikkuveli, joka on minuakin monta vuotta nuorempi, eli käsittääkseni 15-16 tahtoisi kokeilla dexmiä...itse luulen, että sen ikäinen ei välttämättä vielä pystyisi kontrolloimaan trippiä kunolla...

mitä sanotte ?
Kyz
Lepakko

Post by Kyz »

en tiedä tuosta iästä niin mutta millainen asenna kaverillasi on päihteisiin ylipäätään jos on pakko saada pää sekaisin niin älä juota sille mutta jos ymmärtää riskit ja mitä DXm:stä tapahtuu niin jotain mietoa voisit tarjota :twisted:
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche
Reloop
Karvakuono

Post by Reloop »

Oisko dexmi hyvä psykedeeli alottelijalle? :shock:
tRip
Moderator

Post by tRip »

Dexmi ei ole psykedeeli, ainakaan sen perinteisessä mielessä, vaan dissosiatiivi.
Enkä lähtisi suosittelemaan sitä kenellekään, varsinkaan jos ei tiedä aineesta ennestään. On sitä parempiakin aineita millä saa päänsä sekasin..

Vastaan 'ei'..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

riippuu mitä haluaa ensimmäiseltä kerralta...eihän se psykedeeli ole, mutta kyllä se meininki ainakin omalla kohdallani aika psykedeelistä oli.
riippuu aikapaljon siitä mitä hakee ensimmäiseltä kerraltaan.
spasm
OD

Post by spasm »

Reloop wrote:Oisko dexmi hyvä psykedeeli alottelijalle? :shock:
En tiedä mitä tarkoitat tarkalleen aloittelijalla, mutta en ainakaan ensimmäiseksi vaihtoehdoksi dexmiä valitsisi. Ehkä ensin kannabis, LSA, sienet (pienissä määrin) ja sitten vasta dexmi, jos saisin valita.
immuzu

Post by immuzu »

pienillä annoksilla kyllä.. Niinkun aiemmin jo sanoattu se ei ole varsinaisesti psykedeeli...
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Mielestäni täysin väärä vaihtoehto aloittelijalle. Sieniä suosittelisin.
immuzu

Post by immuzu »

Jos alkoholia on juonut niin en näe sinänsä mitään syytä miksei pieniä annoksia dexmiä vois kokeilla, ku mulla on ainaki pienet annokset dexmiä aika samanlaiset ku ois kännissä, mut vähän sekavampi.. en nyt missään tapauksessa tarkota mitään yli 400mg annoksia.. siitä alaspäin ni mikäs siinä
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

mun ensimmäinen dexmi trippi oli 400mg annoksella, enkä aiemmin ollut mitään"psykedeelejä" kokeillut. oli hieman sekavaa ja aika erilaista kuin känni, mutta oikealla asenteella sai kontrolloitua itseään ja tarkkailtua olotilaansa. mutta muista kokeilla ensin todella pienellä annoksella, että oletko yliherkkä dexmille.