Kodeiini + DXM?
-
immuzu
Kodeiini + DXM?
Kun ois nyt molempia sopivasti ja ajattelin huomenna kokeilla että mitä sanoo kyseinen kombo.. Onko ihan huono idea? 
-
Pakanasoturi
- Lepakko
Re: Kodeiini + DXM?
Voi kai ottaa, kunhan melko varovasti, on kai vähän kuin bentso+alko tapainen yhdistelmä? Kummatkin keskushermostoa lamaavia siis...immuzu wrote:Kun ois nyt molempia sopivasti ja ajattelin huomenna kokeilla että mitä sanoo kyseinen kombo.. Onko ihan huono idea?
-
tRip
- Moderator
Joskus kelasin ottaa kyseisen kombon, mutta se sitten jäi kun päätin, etten dexmiin enää koske..
Molempia kohtuudella, niin voi olla jopa ihan mielenkiintoinen yhdistelmä..
Mutta mitä itse joskus luin niin kodeiini voimistaa yllättävän paljon dexmiä, joten varovainen annostus on paikallaan.
Ite ottaisin kodeiinin ekaksi ja siitä jonkunajan päästä dexmin, mutta kerro ihmeessä sitten jos päätät kokeilla
Mutta mitä itse joskus luin niin kodeiini voimistaa yllättävän paljon dexmiä, joten varovainen annostus on paikallaan.
Ite ottaisin kodeiinin ekaksi ja siitä jonkunajan päästä dexmin, mutta kerro ihmeessä sitten jos päätät kokeilla
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
immuzu
Mutta Dexmissä kestää se tunti ainaki että potkii kunnolla.. ni ajattelin että ensin otan dexmit ja katteen että jos meno ei oo liian sekavaa ni sitte kdeiinittRip wrote:Joskus kelasin ottaa kyseisen kombon, mutta se sitten jäi kun päätin, etten dexmiin enää koske..
-
MadHatter
- Psykonautti
Eikös dxm ja kodukka hajoa saman entsyymin avulla? Eli jos eka kuluttaa ne dexmillä niin kodukka ei toimi? Toistepäin ei haittaa koska dxm toimii sellasenaankin, toisin kun kodeiini joka toimii vasta muuttuessaan morfiiniks.
Mutta dxm ja opatee yhdessä oli melko mielenkiintoinen yhdistelmä. Dxm annos oli muistaakseni n. 5mg/kg ja teetä mukillinen. Myöhemmin poltettu pajari tosin pisti pulssin pelottavan korkeaksi, mutta tasaantuihan se siitä ja hengisä ollaan.
Mutta dxm ja opatee yhdessä oli melko mielenkiintoinen yhdistelmä. Dxm annos oli muistaakseni n. 5mg/kg ja teetä mukillinen. Myöhemmin poltettu pajari tosin pisti pulssin pelottavan korkeaksi, mutta tasaantuihan se siitä ja hengisä ollaan.
-
Asidyyli
- LD50
Molemmat menee tosiaan cyp2d6:n kautta, ja kai vielä jotenkin käänteisesti, että toista tuo entsyymi hajoittaa já toista estää hajoamasta (voi olla että ihan puuta heinää), en nyt jaksa yhtään jumipäissäni ajatella että mitä käytännössä meinaisi noiden yhdistäminen näin ollen.MadHatter wrote:Eikös dxm ja kodukka hajoa saman entsyymin avulla? Eli jos eka kuluttaa ne dexmillä niin kodukka ei toimi? Toistepäin ei haittaa koska dxm toimii sellasenaankin, toisin kun kodeiini joka toimii vasta muuttuessaan morfiiniks.
Mutta siis kun juttuhan taisi mennä näin että tuohon cyp2d6:n vaikuttava greippihän esim. boostaa dexmin vaikutusta ja kodeiinin vaikutusta taas heikentää?
Sitä ei muuten ole takeita etteikö kodeiini jo itsessään olisi aktiviinen.
-
MadHatter
- Psykonautti
Hajottaa dxm->dxo, kodeiini->morfiini. Eli koska greippi hidastaa dexmin hajoamista, vaikutukset kestää pidempään ja vaikutuksien luonne muuttuu dxm/dxo-suhteen muuttumisen takia. Luulisin. Ja Kodeiinia heikentää koska se ei pääse muuttumaan kuningasmorfiiniksi.
Eli eka kodeiinit, niin se buustaa dexmiä huolella, mutta toistepäin otettaessa kodeiinit menee luultavammin hukkaan.
Eli eka kodeiinit, niin se buustaa dexmiä huolella, mutta toistepäin otettaessa kodeiinit menee luultavammin hukkaan.
-
tRip
- Moderator
Paljon on ristiriitaista tietoa tuosta greipin entsyymivaikutuksesta, mutta enemmän löytyy viitteitä sille, että se olisi cyp3a4-estäjä.
Esim.http://www.samianttila.net/interaktiot/ ... den_yhtei/
(kohdassa ruoka ja juoma)

Oikeastaan tää kuuluisi johonkin kodeiinitopiciin(?)
Esim.http://www.samianttila.net/interaktiot/ ... den_yhtei/
(kohdassa ruoka ja juoma)
lääkelaitos wrote: Kodeiinilla on suuri ja vaihteleva ensikierron metabolia (20 - 40%). Se metaboloituu osittain (40 %) maksassa O-demetylaation kautta, CYP2D6:n ja DB1:n katalysoimana (katso kohta 4.5) morfiiniksi (10 - 15 % annoksesta) ja N-demetylaation kautta norkodeiiniksi (15 - 25 % annoksesta).
Innostuin etsiskelemäänlääkelaitos wrote:Kodeiini, 3-metyylimorfiini, on opiaattiagonisti, jonka affiniteetti µ-reseptoreihin on vain 1/10 morfiinin affiniteetista. Noin 1/10 kodeiinista demetyloituu morfiiniksi, ja kodeiinin vaikutus perustuu pääasiassa siitä muodostuvan morfiinin vaikutuksiin. Toisen päämetaboliitin, norkodeiinin, teho on kodeiinin luokkaa. Analgeettinen vaikutus aiheutunee keskushermoston opiaattireseptorien stimulaatiosta.
Oikeastaan tää kuuluisi johonkin kodeiinitopiciin(?)
Keep it unreal.
-
Asidyyli
- LD50
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Olen ollut käsityksessä, että sitä yleisesti pidetään itsessään aktiivisena. Ainakin analgeettinen vaikutus sillä on. Ilmeisesti kuitenkin päihdepotentiaalia olisi varsin turha etsiä ilman metaboliitti morfiinia.Asidyyli wrote:Sitä ei muuten ole takeita etteikö kodeiini jo itsessään olisi aktiviinen.
AD_HD @ synirc
-
immuzu
-
tRip
- Moderator
-
immuzu
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
Ei ole kyseisestä yhdistelmästä kokemusta. Oksikododi+ketamiini-kombossa tuntui keta lähinnä voimistavan opiod high:ta.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
-
spasm
- OD
Itse ottaisin ensin kodeiinit ja sitten myöhemmin dexmit, mikäli haluaisin kyseistä komboa kokeilla. Mielummin erikseen imho.immuzu wrote:Niin ajattelinkin.. Olen vaan laiskatRip wrote:Tee nyt ihmeessä erottelu. Niin helppoa se on, eikä paracetamoli ole hyvästä.Mutta kaipa se on kannattavampaa. Eli onko nyt niin että ensin kodeiinit ja sitte myöhemmin DXM niin ei ainakaan mene hukkaan..
Polta mielummin savut?
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
immuzu
No meni nyt sitte näin: Aamu päivällä kodeiinit ja parin tunnin päästä Dexmiä... Illalla paljon hyvää hasista ja lopputulos = Tärisin euforioissani nojatuolissa ja tuijotin Silent Hill leffaa (kannattaa kattoa pilvessä se
:D) ja kaikki paikat oli jokseenkin puutunu.. Olin ihan kohtalaisen STONED ja siihen kombotettuna ne kodeiini euforiat oli ihan vitusti liian täydellisiä 
-
Lymykonna
- Kameleontti
-
tRip
- Moderator
-
immuzu
-
tRip
- Moderator
-
Dexma
- Moderator
Re:
Tuli muuten mieleen josko tälläinen kombo veisi helpommin plateau sigmalle? Kodeiinit ensiksi alas, tämän jälkeen dexmi ei pitäisi muuttua niin paljoa dxo:ksi, ja eikös tällöin tullut plateau sigma? Taikka kovempi dissosiaatio trippi... Vai meneekö mulla nyt ihan pieleen tämä ajattelu? No kumminkin...MadHatter wrote:Eikös dxm ja kodukka hajoa saman entsyymin avulla? Eli jos eka kuluttaa ne dexmillä niin kodukka ei toimi? Toistepäin ei haittaa koska dxm toimii sellasenaankin, toisin kun kodeiini joka toimii vasta muuttuessaan morfiiniks.
Itse joskus tuli otettua siten, että 150 mg kodeiinia (ilman toleranssia), tämän jälkeen sixpackki kurkusta alas ja sen jälkeen otin vielä 450 mg dexmiä. Muistaakseni tuijotin lamaantuneena kattoa koko seuraavan yön, toisaalta silloin oli kivaa...
-
Thoxium
Itse otin joskus 600mg dxmin päälle 150mg kodeiinia, seuras samantien todella hyvä euforia. Tosta dxmistä tosin oli aikaa about 4h, niin ehti jo laskea, mut muuten oikeen euforinen kombo.
-
Agnus
- Tuppisuu
Oon aika aloittelija näissä hommissa, mutta olen muutaman päivän ajan ottanut n. kolme / neljä kertaa päivässä kodeiinia 90mg (eroteltuna Panacodista) + DXM 180mg (Resilaria 90ml) noin 4 -6 tunnin välein kyseisen satsin(jostain lukenut ettei toimi nopeammin). Eli koko päivän yhteisannos olisi n. DXM 540mg + Kodeiini 270mg, väillä vetänyt vitutukseen yhen Panacodin ja 30ml Resilaria välissä/lisäksi.
Alussa oli vähän pirteenpi olo, mitä haenkin, nyt parhailaankin jo kaksi tuollaista annosta ottanut, eikä tunnu oikein missään...
Vähäsen olen eri viestiketjuja lukenut ja joissain mainittu paskanlentäminen, ei ainakaan vielä ole kyseistä ilmiötä tullut, siksi en Resilaria ole pahemmin viitsinyt erotella.
Viisaammilta nyt kysyisin, pitäisikö noita aineita ottaa vähän eri aikaan, lisätä annostusta(mitä olen täältä lukenut, aika isoilla jo mennään). Teenkö jotain mahdollisesti väärin kun ei tunnu enempää...?
Pari Stellaa kun oon mukaan heittänyt, sillon on näkökenytää alkanut vähän hämärtyä
Viinaan en koske ja enää en viitsi muita "päihteitä" käyttää, kuin mitä saa laillisesti apteekista.
Yleensäkin tuokin ilmeisesti aika vaarallista/ koukuttavaa puuhaa,.
Alussa oli vähän pirteenpi olo, mitä haenkin, nyt parhailaankin jo kaksi tuollaista annosta ottanut, eikä tunnu oikein missään...
Vähäsen olen eri viestiketjuja lukenut ja joissain mainittu paskanlentäminen, ei ainakaan vielä ole kyseistä ilmiötä tullut, siksi en Resilaria ole pahemmin viitsinyt erotella.
Viisaammilta nyt kysyisin, pitäisikö noita aineita ottaa vähän eri aikaan, lisätä annostusta(mitä olen täältä lukenut, aika isoilla jo mennään). Teenkö jotain mahdollisesti väärin kun ei tunnu enempää...?
Pari Stellaa kun oon mukaan heittänyt, sillon on näkökenytää alkanut vähän hämärtyä
Viinaan en koske ja enää en viitsi muita "päihteitä" käyttää, kuin mitä saa laillisesti apteekista.
Yleensäkin tuokin ilmeisesti aika vaarallista/ koukuttavaa puuhaa,.
-
Dexma
- Moderator
Riippuu siitä mitä haluat? Annoksen tyylejä muuttamalla varmasti vaikutukset muuttuu...Agnus wrote: Viisaammilta nyt kysyisin, pitäisikö noita aineita ottaa vähän eri aikaan, lisätä annostusta(mitä olen täältä lukenut, aika isoilla jo mennään). Teenkö jotain mahdollisesti väärin kun ei tunnu enempää...?
Itse tykkään kodeiinia ja dexmiä sekoittaa niin, että otan 300 mg kodeiinia aluksi ja muutaman tunnin päästä otan dexmiä alas noin 1200 - 1800 mg...
MUTTA nuo annokset ovatkin jo aika järeitä... En siis suosittele...
-
Asidyyli
- LD50
Mieluummin suosittelisin kikkailemaan jollain greippimehuilla, kuin että alkaisin boostailemaan DXM-sigmailuja kodeiinilla. Menee ihme hc-touhuksi.
-
Dexma
- Moderator
Thats the point of this combo....Asidyyli wrote: Menee ihme hc-touhuksi.
Joo ei missään nimessäkään mikään ihan kevyt juttu monelle...
-
Agnus
- Tuppisuu
Joopa joo
Nyt aamulla herättyäni n. klo 10.30 kiskasin ensin Kodeiinia 120mg ja oottelin tunnin, otin DMX 270mg ja päälle yhden Stellan, torkahdin vielä hetkeksi ja otin lisää DMX 180mg ja tunnin sisään toisen samanlanisen satsin siis yhteensä tullut otettua n.630 mg DMX .llä mennään(painan n 85kg), nyt huomaa, tästä koneelta noustessa tupakalle että koordinaatiokyky on hävinnyt. Hyvä että pystyssä pysyy, muutenkin vähän sekava olo....
Täytyy vielä illaksi laitaa kylmäverierottelulla 4 panacodia valmiiksi, pitäis mennä yöksi töihin jos pystyy...
Nyt huomaa vaikutuksen, jossain on ennen mennyt vikaan kun ei huomannut, liian pitkiätaukoja ilmeisesti aineen ottojen välissä, kun ilmeisesti tämä ei kauaa kestä.
Ja Resilaria ollaan otettu, ei mitään erottelua tuon DXM.n suhteen.
Ja tuolla joku mainitsi mitä haen, juuri tätä, vähän pirteyttä, eloa, jaksaa mennä, nytkin aamulla ihan veto pois, vaikka 12h yöunet takana.
Joku voisi luokitella tämän masennukseksi, mutta tämä on kaukana siitä.
Nyt aamulla herättyäni n. klo 10.30 kiskasin ensin Kodeiinia 120mg ja oottelin tunnin, otin DMX 270mg ja päälle yhden Stellan, torkahdin vielä hetkeksi ja otin lisää DMX 180mg ja tunnin sisään toisen samanlanisen satsin siis yhteensä tullut otettua n.630 mg DMX .llä mennään(painan n 85kg), nyt huomaa, tästä koneelta noustessa tupakalle että koordinaatiokyky on hävinnyt. Hyvä että pystyssä pysyy, muutenkin vähän sekava olo....
Täytyy vielä illaksi laitaa kylmäverierottelulla 4 panacodia valmiiksi, pitäis mennä yöksi töihin jos pystyy...
Nyt huomaa vaikutuksen, jossain on ennen mennyt vikaan kun ei huomannut, liian pitkiätaukoja ilmeisesti aineen ottojen välissä, kun ilmeisesti tämä ei kauaa kestä.
Ja Resilaria ollaan otettu, ei mitään erottelua tuon DXM.n suhteen.
Ja tuolla joku mainitsi mitä haen, juuri tätä, vähän pirteyttä, eloa, jaksaa mennä, nytkin aamulla ihan veto pois, vaikka 12h yöunet takana.
Joku voisi luokitella tämän masennukseksi, mutta tämä on kaukana siitä.
-
Agnus
- Tuppisuu
Ihan vaan tiedustelisin kokeneemmilta kun huomasin tuon 630 mg DMX määrän toimivan(otettuna n.3 tunnin sisällä) niin kuinka kauan tuon vaikutus pitäisi kestää, eli koska uskaltaa kiskasta uuden satsin ettei mee ihan överix.
Muutenkin muutama päivä tuli tässä vapaata saatua, ei varmaan mitään suurempaa haittaa jos joka päivä pienessä, miten sitä nyt sanotaan spyko, deault, toisessa plateaussa viihtyy.
Toi meni vähän yli mitä Asidyyli tarkoitti hc-touhuilla, olen siis aika rookie näissä hommissa.
Muutenkin muutama päivä tuli tässä vapaata saatua, ei varmaan mitään suurempaa haittaa jos joka päivä pienessä, miten sitä nyt sanotaan spyko, deault, toisessa plateaussa viihtyy.
Toi meni vähän yli mitä Asidyyli tarkoitti hc-touhuilla, olen siis aika rookie näissä hommissa.
-
RoboPoski
- Lepakko
Greippimehukikkailut ei mun robo-trippejä buustaa kyllä millään lailla. Luonne muuttuu ja tulee jotenkin pistävä olo. Aika paska oikeestaan ja päätä särkee sitten 6 tuntia tripin jälkeen. Annan dexmien metaboloitua mahdollisimman vapaasti dxo:ksi. Se on jees eikä särje päätä.Asidyyli wrote:Mieluummin suosittelisin kikkailemaan jollain greippimehuilla, kuin että alkaisin boostailemaan DXM-sigmailuja kodeiinilla. Menee ihme hc-touhuksi.
Kodeiinia olen kerran ottanut 90mg siinä erotellessa ja sit 900mg dxm. En kummempia vaikutuksia trippiin havainnut, mutta tällä yhdistelmällä kävi niin että joskus 9 tuntia nauttimisesta alkoi tukka nousta pystyyn kun kaiken piti olla jo ohi. Siis tod miellyttävä jälkitila tämä. Eli kerrataan 9h, 90mg kod, 900mg dxm = 9000rpm.
Kahden tai useamman päihteen yhteiskäyttöä, eiks. Vaik dxm on pelkästään jo hc.Toi meni vähän yli mitä Asidyyli tarkoitti hc-touhuilla, olen siis aika rookie näissä hommissa.