4-HO-MET / 4-AcO-MET

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Valaistunut
Psykonautti

Re: 4-HO-MET

Post by Valaistunut »

4-ho-met + 5-meo-dmt
Hyvä yhdistelmä? Kokemuksia? Ajatuksia?
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Onko teillä koskaan hometti päässyt menettämään tehoaan? Mulla oli ~20mg annosteltuna erääseen ei-välttämättä-ilmatiiviiseen kapseliin, joka ehti pari kuukautta ajelehtia irrallaan ennenkuin tajusin säilöä sen minigrippiin. Nappasin tuon sitten MXE:n perään eikä minkäänlaisia vaikutuksia ilmennyt. Tuskin johtuu MXE:stäkään koska kyseistä komboa tunnutaan käyttävän jonkin verran.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

zrrl wrote:Onko teillä koskaan hometti päässyt menettämään tehoaan? Mulla oli ~20mg annosteltuna erääseen ei-välttämättä-ilmatiiviiseen kapseliin, joka ehti pari kuukautta ajelehtia irrallaan ennenkuin tajusin säilöä sen minigrippiin. Nappasin tuon sitten MXE:n perään eikä minkäänlaisia vaikutuksia ilmennyt. Tuskin johtuu MXE:stäkään koska kyseistä komboa tunnutaan käyttävän jonkin verran.
Olitko syönyt muita serotonergejä lähiaikoina? Entä MDMA:ta? Ja olitko samasta erästä aiemmin saanut toimivia trippejä? Ootko määrästä ihan varma, vai oliko silmäfiktillä 20mg?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

wRRa wrote:
zrrl wrote:Onko teillä koskaan hometti päässyt menettämään tehoaan? Mulla oli ~20mg annosteltuna erääseen ei-välttämättä-ilmatiiviiseen kapseliin, joka ehti pari kuukautta ajelehtia irrallaan ennenkuin tajusin säilöä sen minigrippiin. Nappasin tuon sitten MXE:n perään eikä minkäänlaisia vaikutuksia ilmennyt. Tuskin johtuu MXE:stäkään koska kyseistä komboa tunnutaan käyttävän jonkin verran.
Olitko syönyt muita serotonergejä lähiaikoina? Entä MDMA:ta? Ja olitko samasta erästä aiemmin saanut toimivia trippejä? Ootko määrästä ihan varma, vai oliko silmäfiktillä 20mg?
Pelkkää MXE:tä oli muistaakseni mennyt, sama erä oli aiemmin toiminut ja annos vaa'assakin punnittu :foil:
Sekaelikko
Karvakuono

Post by Sekaelikko »

Hömpöm. Kuulostaa aika kokeilunarvoiselta tavaralta. Ei taida jälkiolojakaan kauheasti ilmetä. Muutama täällä oli jotakin ikävää raportoinut, mutta vastapainoksi myös mukavaa...

Tätä voi varmaan SSRI-lääkkeiden kanssa aika huoletta napsia? Ainakin tatteja voi ja tämähän on kai psilosybiinin kanssa aika samoilla linjoilla. Mutta kysympä kumminkin viisaammilta varmuuden vuoksi, kun kumpikin serotiinin kanssa leikkii o__O
Millainen olet tänään riippuu siitä mitä koit eilen. Mitä nyt hyväksyt tai hylkäät, muokkaa sinua huomiseksi. Olemme kaiken sen summa, mitä olemme aikaisemmin olleet.
Skittlez
Karvakuono

Post by Skittlez »

Aah tätä herkkua tulossa naapurin veljen tyttärelle se puoli raatia :love:

Voi olla että kauaa ei pussissa pysy :D
Mites tuo happo tämän kanssa?
Vaikuttaa jo itsessään aika voimakkaalta aineelta, että kannattaako tätä comboa edes harkita? :foil:
Feya
OD

Post by Feya »

Skittlez wrote:Aah tätä herkkua tulossa naapurin veljen tyttärelle se puoli raatia :love:

Voi olla että kauaa ei pussissa pysy :D
Mites tuo happo tämän kanssa?
Vaikuttaa jo itsessään aika voimakkaalta aineelta, että kannattaako tätä comboa edes harkita? :foil:
Koitin kerran happo + 4-HO-MET komboa ja omasta mielestäni ne sointuvat oikein hyvin yhteen. Visuaalisuutta tulee tietenkin lisää roppakaupalla, mutta tripin voimakkuus riippuu loppupeleissä annoksista.
Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa »

Ai siihen visuaaleihin vielä jotai lisää. Mulla ainaki 4-HO-MET on jo heti valmiiks pelkkää fraktaalimössöö iha mihi tahansa kattoo. :D
Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer »

Kirwa wrote:Ai siihen visuaaleihin vielä jotai lisää. Mulla ainaki 4-HO-MET on jo heti valmiiks pelkkää fraktaalimössöö iha mihi tahansa kattoo. :D
joo ei imo toi tarvi yhtää ton enempää visuaaleja. Itellä 30mg nokitettuna toi nii paljo visuaaleja,
että ei meinannu eteensä nähdä. Ite jotai kuullu, että budia ja tota, niin lähtis homma vähä käsistä.
En sit tie, mutta saatanpa enskerralla kokeilla.
Feya
OD

Post by Feya »

Dreamer wrote:
Kirwa wrote:Ai siihen visuaaleihin vielä jotai lisää. Mulla ainaki 4-HO-MET on jo heti valmiiks pelkkää fraktaalimössöö iha mihi tahansa kattoo. :D
joo ei imo toi tarvi yhtää ton enempää visuaaleja. Itellä 30mg nokitettuna toi nii paljo visuaaleja,
että ei meinannu eteensä nähdä. Ite jotai kuullu, että budia ja tota, niin lähtis homma vähä käsistä.
En sit tie, mutta saatanpa enskerralla kokeilla.
No, sitä 4-HO-MET:iä voi sitten ottaa vähemmän, vaikka 20mg, jos hapon kanssa ottaa. Ei se visuaalisuus tosiaankaan ole ainoa asia, joka lisääntyy. Itse näen 4-HO-MET:issä sekä happomaisia että sienimäisiä piirteitä, ja LSD:n lisääminen siihen tuo enemmän sitä selkeyttä ja syvyyttä.
Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Post by Rastis »

Huh Huh! Postipäivä eilen ja jotenki löys uuden deelirakkauden :love:

Joku n. 40mg tuli otettua oraalisesti ja meno oli ku jostain kiihdytysajoista ku sai parit hyvät kukkahitit nousujen alkuun :shock: Nousuista ei tarkasti muista oikein mitään, mutta kunnon aivojen reset-nappula deeli :D
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Rastis wrote:Huh Huh! Postipäivä eilen ja jotenki löys uuden deelirakkauden :love:

Joku n. 40mg tuli otettua oraalisesti ja meno oli ku jostain kiihdytysajoista ku sai parit hyvät kukkahitit nousujen alkuun :shock: Nousuista ei tarkasti muista oikein mitään, mutta kunnon aivojen reset-nappula deeli :D
Esimerkillistä! Otat ensimmäistä kertaa jotakin uutta ainetta a) tekemättä ensin yliherkkyystestejä vähäisillä milligrammamäärillä, b) mittaamatta annostasi vaa'alla, ja c) päädyt heittämään huiviin ehkä tuplasti suositellun maksimiannoksen verran d) jota on kuitenkin täysin sattumanvarainen määrä?

Ihan oikeesti, hei. Ei näin.

4-HO-MET ei nähdäkseni ole yhtään sen enempää aivoja resettaava psykedeeli kuin muutkaan 4-substituoidut tryptamiinit. Otit vain ilmeisesti kyseistä ainetta sellaisen määrän, joka on verrannollinen noin 5-8 grammaan Psilocybe cubensista.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Rakenteellisesti kyseinen aines on ihan jännittävä. MET eli metyylietyylitryptamiini on dimetyyli- ja dietyylitryptamiinien välimuoto.

Mun nähdäkseni potenssit noissa hiilivetysubstituutioissa menee metyyli (2C-D, DMT) < etyyli (2C-E, DET) < propyyli (2C-P, DPT). Mitä raskaampaa tavaraa, niin sitä syvemmälle se sujahtaa aivokemialliseen liejuun. Propyyliä isommat jutut ei enää toimi niin hienosti.

4-HO-MET:ssä se etyylijälki siellä tuntuu sillä tavalla sydäntä lämmittävästi sekä näkyy pullistelevina ja hehkuvina visuaaleina. Kokeiluja olen tehnyt muutaman vuoden välein vaihtelevansuuruisilla annostuksilla. Ensimmäiset kokemukset olivat melko vavahduttavia ja uskonnollissävytteisiä; kehosta irtaantumisia, astraalimatkailua, telepatiaa, demoneja, valkoista valoa ja naurua. Tuolloin tein aktiivisemmin keskittymis- ja visualisaatioharjoituksia ja annoskoot kohosivat 32 milligrammaan, jolla on oma osansa asiaan.

Viimeksi taisin syödä joko TMA-2:n tai 2C-P:n päälle PMS-oireisen naisen kanssa 8 mg. Toimi ihan näpsäkästi. Suosittelen PMS-oireisten naisten kanssa kombottamista.

Ennustelisin, että 4-HO-MPT eli 4-hydroksi-metyylipropyylitryptamiini (joka on psilosiinin ja 4-HO-DPT:n välimuoto) ois ihan kokeilemisen arvoista tavaraa. Shulgin ei jostain syystä ollut tuosta kovin vakuuttunut, mutta en tajuu miksei. 4-HO-DPT:kin jäi sillä vähän vajaaksi, vaikka se on IMO yksi kauneimpia ja käyttökelpoisimpia psykedeelejä.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Post by Rastis »

Touchet wrote:
Rastis wrote:Huh Huh! Postipäivä eilen ja jotenki löys uuden deelirakkauden :love:

Esimerkillistä! Otat ensimmäistä kertaa jotakin uutta ainetta a) tekemättä ensin yliherkkyystestejä vähäisillä milligrammamäärillä, b) mittaamatta annostasi vaa'alla, ja c) päädyt heittämään huiviin ehkä tuplasti suositellun maksimiannoksen verran d) jota on kuitenkin täysin sattumanvarainen määrä?

Ihan oikeesti, hei. Ei näin.

4-HO-MET ei nähdäkseni ole yhtään sen enempää aivoja resettaava psykedeeli kuin muutkaan 4-substituoidut tryptamiinit. Otit vain ilmeisesti kyseistä ainetta sellaisen määrän, joka on verrannollinen noin 5-8 grammaan Psilocybe cubensista.
Tottakai tein yliherkkyystestin pienellä milligrammamäärällä, en osaa sanoa mistä tollanen heitto sun mielees tuli ja siis pointtina se että figu on 0,01g tarkkuinen... Nyt kun mietin niin en tosiaan kertonut ihan yksityiskohtaisia tietoja tosta kokemuksesta, kun tänään kokemuksesta vähän palauduttua aloin yö-unien jälkeen starttailemaan aivoja ja tota kirjottamaan. Mutta siis tuli tosiaan melkein tyhjään mahaan nautittua ja toi "kiihdytysajo" vertaus nyt vaan jäi liian hyvin alitajuntaan ku puhuttiin kaverin kanssa jälkeenpäin ja toi "reset-nappula" on myös vertauskuva viitaten omiin kokemuksiin.
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"
Basebo
Lepakko

Post by Basebo »

Olipas tämä hassu deeli. Puoli tuntia nokittamisen jälkeen alkoi nousut, jotka olivat rajut ja oikein visuaaliset. Kesto tosin olisi saanut olla pidempi, kun tuntui, että kolmessa tunnissa kaikki olisi ollut ohi.
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Basebo wrote:Olipas tämä hassu deeli. Puoli tuntia nokittamisen jälkeen alkoi nousut, jotka olivat rajut ja oikein visuaaliset. Kesto tosin olisi saanut olla pidempi, kun tuntui, että kolmessa tunnissa kaikki olisi ollut ohi.
Valvoppa kolme neljä päivää pirin voimalla ja vedät sit sen 20-30mg sitä nollatolella suoraa suoneen niin voipi olla eri ääni kellossa...

Edit.
Itse koin ton "reset napin" ennemminkin kirjaimellisesti aivot narikkaan meininki oli minulla.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Touchet
Moderator

Re: 4-HO-MET / 4-AcO-MET

Post by Touchet »

Yhdistin 4-AcO-MET:tä koskevan aineiston 4-HO-MET:tä koskevan aineiston kanssa, sillä 4-asetoksi-tryptamiinit pelkistyvät välittömästi maksassa fenolimuotoonsa 4-hydroksi-tryptamiineiksi. Tämä tapahtuu ennen kuin aine kulkeutuu keskushermostoon. Ne ovat siis tietynlaisia aihiolääkkeitä. Kaikki 4-AcO-yhdisteitä koskevat aineistot siis pätevät myös 4-HO-vastineisiinsa ja toisinpäin.
Ophion
Tuppisuu

Post by Ophion »

Ehdoton lempideelini, siitä vaan löytyy kaikkea mitä voisi päihteeltä (onpa epäpyhä sana) toivoa. :love: En oo vielä lämpimämpään tai ylipäätään luonteeltaan ystävällisempään tavaraan törmännyt, jokainen reissu ollut puhdasta (ja niin aitoa) euforiaa. Tullut kokeiltua ~5-40mg doseilla, sekä oraalisesti että nokkaan useempaan otteeseen, jännä miten noi thresholdiannoksetkin osaa yllättää; ajattelutapa muuntuu heti jne. vaikka mentäs ihan pohjalukemilla.

Seuraavaksi lähtee varmaan sitten se puol sataa milliä, huomannut että kun nostelee voltteja niin tää aineen lämmin luonne vaan korostuu entisestään. <3
High trance play.
zerk

Post by zerk »

Ophion wrote:Ehdoton lempideelini, siitä vaan löytyy kaikkea mitä voisi päihteeltä (onpa epäpyhä sana) toivoa. :love: En oo vielä lämpimämpään tai ylipäätään luonteeltaan ystävällisempään tavaraan törmännyt, jokainen reissu ollut puhdasta (ja niin aitoa) euforiaa. Tullut kokeiltua ~5-40mg doseilla, sekä oraalisesti että nokkaan useempaan otteeseen, jännä miten noi thresholdiannoksetkin osaa yllättää; ajattelutapa muuntuu heti jne. vaikka mentäs ihan pohjalukemilla.

Seuraavaksi lähtee varmaan sitten se puol sataa milliä, huomannut että kun nostelee voltteja niin tää aineen lämmin luonne vaan korostuu entisestään. <3
Kieltämättä sanat lempeä ja lämmin kuvaa mun mielestä homettia aika hyvin. Mut huomasin et tästäkin löytyy se vähän rajumpi ja pimeämpi puoli kun kasvatin annosta aina 60mg asti. Itseasiassa tolla 60mg dosella tän intensiivisyys yllätti mut aivan täydellisesti. Oli se hieno kokemus silti mut vähän mut yllätettiin housut kintuissa. Kai mä yritän ilmaista sitä, että kannattaa tänkin kanssa noudattaa sitä varovaisuutta annosta nostaessa (kuten varmasti teetkin, doh).

Tää jakaa kyllä ykköspaikkaa mun lempparideelinä hapon kanssa, riippuu päivästä kumman valitsisin.
Ophion
Tuppisuu

Post by Ophion »

zerk wrote: Kieltämättä sanat lempeä ja lämmin kuvaa mun mielestä homettia aika hyvin. Mut huomasin et tästäkin löytyy se vähän rajumpi ja pimeämpi puoli kun kasvatin annosta aina 60mg asti. Itseasiassa tolla 60mg dosella tän intensiivisyys yllätti mut aivan täydellisesti. Oli se hieno kokemus silti mut vähän mut yllätettiin housut kintuissa. Kai mä yritän ilmaista sitä, että kannattaa tänkin kanssa noudattaa sitä varovaisuutta annosta nostaessa (kuten varmasti teetkin, doh).
heh, vaikea uskoa että tästä sellainenkin puoli irtoaisi, mutta tottakai trippien mahollinen haasteellisuus kasvaa niiden milligrammojen myötä.. Haluatko tarkentaa tuota kokemusta? Heräs nyt uteliaisuus. :P
High trance play.
zerk

Post by zerk »

Ophion wrote:
zerk wrote: Kieltämättä sanat lempeä ja lämmin kuvaa mun mielestä homettia aika hyvin. Mut huomasin et tästäkin löytyy se vähän rajumpi ja pimeämpi puoli kun kasvatin annosta aina 60mg asti. Itseasiassa tolla 60mg dosella tän intensiivisyys yllätti mut aivan täydellisesti. Oli se hieno kokemus silti mut vähän mut yllätettiin housut kintuissa. Kai mä yritän ilmaista sitä, että kannattaa tänkin kanssa noudattaa sitä varovaisuutta annosta nostaessa (kuten varmasti teetkin, doh).
heh, vaikea uskoa että tästä sellainenkin puoli irtoaisi, mutta tottakai trippien mahollinen haasteellisuus kasvaa niiden milligrammojen myötä.. Haluatko tarkentaa tuota kokemusta? Heräs nyt uteliaisuus. :P
En nyt ehdi (enkä viitsi) kirjoittaa asiasta sen syvemmin, mutta tässä nyt jotain. Jo nousuissa meninki oli täysin erilainen kuin aikaisemmin, se hometin viekottelevuus ja lempeys joihin ehdin tottua olivat poissa ja heti alusta tuli selväksi, että nyt ollaan todellakin matkustajan paikalla. Yleensä dosea nostaessa mulla ainakin tulee selkeämmin esiin hometin happomainen puoli, mutta tuolla kertaa kokemus muistutti aika paljon joitakin sienikokeiluja: selkeästi aikaisempia kertoja sekavampaa, todellisuus meni palasiksi ja pientä ihmistä riepoteltiin tosi armottomasti. Siitä normaalista lämminhenkisestä lempeydestä ei ollut tietoakaan.

Ehdottomasti silti parhaita trippejä kyseisellä substanssilla. Ajoittain todella rankkaa mutta myös palkitsevaa. Jälkeenpäin tuli myös sellainen "VAU, en arvannu et hometilla on tällaistakin potentiaalia" -olo. Ja ennenkuin joku ehtii asiasta valittaa, ihan tietoisesti etsin isolla dosella aikaisempaa syvempaa kokemusta, sen voimakkuus pääsi vain vähän yllättämään.
Feya
OD

Post by Feya »

Ophion wrote:
Itse olen eräällä 4-HO-MET tripillä nähnyt jopa hallunisaatioita ja todellisuus on hämärtynyt hämmästyttävällä tavalla.

Ihmisille ilmestyi lisäraajoja ja ne näyttivät vähän kuin tuhatjalkaisilta, paitsi etten enää ymmärtänyt kehon osien merkityksiä vaan näin vain muotoja. Ulkona kävellessäni koko maailma oli kuin anaglyfien kuva, eli se hehkui punaisen ja turkoosin väreissä.

Visuaalit täyttivät näkökenttäni ja häiritsivät kävelemistä. Myös äänimaailma muuttui täysin - kaikki äänet kuulostivat kaukaisilta kaiuilta ja vaikka kuulin ihmisten sanoja, en kyennyt yhdistämään niitä lauseiksi. Kuulosti kuin kaverini olisivat vain vaihtaneet aihetta aina muutaman sanan jälkeen.

Sain sen lisäksi järjettömiä naurukohtauksia ja välillä tuntui, etten ollenkaan hallinnut hengittämisen taitoa.

Se oli kyllä aika mielenkiintoinen trippi.
Ophion
Tuppisuu

Post by Ophion »

Paljonkos oli Feya voltteja tuolla matkalla? o: Aika intensiiviseltä kyllä kuulostaa, mulla hometit on tarjonnu melko mietoja (suhteellista tietty) visuaaleja siinä 40 millinkin paikkeilla, tai ei ainakaan mitään noin yksityiskohtaista (poislukien tuo anaglyfiefekti, jota oon ittekin huomannut).

EDIT: oho, en huomannut ollenkaan zerkin viestiä.. Mutta kuulostaa kyllä jänskältä, saas nähdä minne tuo 50mg vie, jos jo tänään kokeilisi. Katharttisempi reissu olis paikoillaan..
High trance play.
Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen »

tämä antanee vissiin myös ihan mukavan euforian tunteen sen fraktaali-seikkailun lisäksi? kovasti tekis mieli kokeilla..
Ever seen fire in zero gravity?
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Downfallen wrote:tämä antanee vissiin myös ihan mukavan euforian tunteen sen fraktaali-seikkailun lisäksi? kovasti tekis mieli kokeilla..
Joo. Psilosybiinisieniä (eli 4-HO-DMT:tä) hieman stimuloivampaa tavaraa (etyyli toisena alkyylinä ilmeisesti ohjailee ainetta dopaminergisemmille radoille). Ei kuitenkaan niin euforista kuin esim. 4-HO-DPT tai aMT.
Basebo
Lepakko

Post by Basebo »

Downfallen wrote:tämä antanee vissiin myös ihan mukavan euforian tunteen sen fraktaali-seikkailun lisäksi? kovasti tekis mieli kokeilla..
Itselläni oli eilen ilmeisesti set&settings kunnossa kun pian nousujen jälkeen makasin tunnin älyttömissä euforian kourissa. Tuntui, että miten sitä keho ja mieli kestääkään näin paljon onnellisuutta. Tuli mieleen elokuvasta American beaty lopussa sanottu kohta "Sometimes there's so much beauty in the world, I feel like I can't take it, and my heart is just going to cave in."

Noin tunnin päästä alkoi euforia jo hieman laantumaan ja pystyi taas tekemään muutakin kuin makaamaan. Ennen tripit ovat olleet jollain tavalla kehittäviä, mutta eilinen trippi oli silkkaa onnellisuutta, ehdottomasti paras trippi tähän saakka.

Ja annostuksena oli 50mg nasaalisesti.
damazca
Lepakko

Post by damazca »

50mg nokkiin on jo melko helvetin iso dose. 30mg syötynä + hatsit sai mun näkökentän niin täyteen fraktaalia etten pystyny kävelemään ku en nähny eteeni.
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
Basebo
Lepakko

Post by Basebo »

akazaa wrote:50mg nokkiin on jo melko helvetin iso dose. 30mg syötynä + hatsit sai mun näkökentän niin täyteen fraktaalia etten pystyny kävelemään ku en nähny eteeni.
Itse olen neljä kertaa tätä ainetta nauttinut ja kaksi viimeistä kertaa 50mg eikä millään kerralla ole fraktaalit täyttäneet näkökenttää niin etten olisi kävelemään pystynyt. Visuaaleja on kyllä ollut ja mitä kauemmin katsoo samaan kohtaan sitä villimmiksi ne muuttuvat.
Feya
OD

Post by Feya »

Ophion wrote:Paljonkos oli Feya voltteja tuolla matkalla? o: Aika intensiiviseltä kyllä kuulostaa, mulla hometit on tarjonnu melko mietoja (suhteellista tietty) visuaaleja siinä 40 millinkin paikkeilla, tai ei ainakaan mitään noin yksityiskohtaista (poislukien tuo anaglyfiefekti, jota oon ittekin huomannut).
Muistaakseni noin 30mg oraalisesti, sekä reilusti kannabista ja aikaisemmin myös buprenorfiinia.

Yllätyin itsekin, miten vahvan tripin tuo annos sai aikaan, mutta uskon, että set & setting vaikuttivat asiaan aika paljon. Olin aivan uudessa ympäristössä ja uusien ihmisten seurassa. Sosiaaliset tilanteet ovat minulle muutenkin todella vaikeita, joten kaipa tuo sitten vain toi sen ahdistuksen ilmi uudella tavalla. Mutta vaikkei se olikin jokseenkin vaikea kokemus, olen todella tyytyväinen että sain sen kokea.

niin, ja en normaalistikaan tarvitse isoja annoksia saadakseni vahvoja visuaaleja. Se on todella yksilöllistä.
seesee
Lepakko

Post by seesee »

Onko muita keillä hometti vie ruokahalun aivan tyysti? Arsesta kun on niin kova nälkä että tekee mieli oksentaa silmät päästään ja sit syödä ne. Muta ruoka vaan ei me alas kurkusta kuin väkipakolla hyvä jos niinkään.
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu