Oksikodoni
-
kytkinlevy
- Karvakuono
Re: Oksikodoni
Kuuden tunnin sisään 80mg, eikä ihmeempiä oloja. Taidan jättää tuon rektaalisen käytön kokeilun vielä toistaiseksi.
Tää ei varmaan ole paras mahdollinen tapa, ottaa 20-40mg parin tunnin välein. Jos latais sen 80mg kerralla, niin voisi hyöty olla suurempi?
Mä vaan vainoilen överejä, tai että käy pumpun päälle.. Toisaalta näitähän on 160mg:kin nappeja, että ehkä toi 80-100mg ei ole mikään älytön dose, suht napakoihin toleihin..
Uskomattoman addiktoivaa tavaraa myös henkisesti.
Tää ei varmaan ole paras mahdollinen tapa, ottaa 20-40mg parin tunnin välein. Jos latais sen 80mg kerralla, niin voisi hyöty olla suurempi?
Mä vaan vainoilen överejä, tai että käy pumpun päälle.. Toisaalta näitähän on 160mg:kin nappeja, että ehkä toi 80-100mg ei ole mikään älytön dose, suht napakoihin toleihin..
Kotona ja matkoilla.
-
paarmasisti
- Apteekki
Ei ole Suomessa - eikä enää Jenkeissäkään. Ota toki huomioon, että tuommoisia vahvuuksia harvemmin otetaan enää mihinkään pieneen kipuun, vaan puhutaan jo aika kovasta kipulääkkeen tarpeesta vaikeaan (syöpä)kipuun kovilla toleransseilla.kytkinlevy wrote:Toisaalta näitähän on 160mg:kin nappeja [...]
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
eNZYMe
- OD
kytkinlevy wrote:Kuuden tunnin sisään 80mg, eikä ihmeempiä oloja. Taidan jättää tuon rektaalisen käytön kokeilun vielä toistaiseksi.
Jauhoitko pillerit kunnolla? Voi muuten jäädä aika laimeaksi jos syö kokonaisina paloina.
-
kytkinlevy
- Karvakuono
Joo, ei tässä ole tarkoitus rajoja hakea, vaan lähinnä kiinnostaa millä annoksilla muut ovat käyttäneet.OnnenVarjot wrote:Ei ole Suomessa - eikä enää Jenkeissäkään. Ota toki huomioon, että tuommoisia vahvuuksia harvemmin otetaan enää mihinkään pieneen kipuun, vaan puhutaan jo aika kovasta kipulääkkeen tarpeesta vaikeaan (syöpä)kipuun kovilla toleransseilla.kytkinlevy wrote:Toisaalta näitähän on 160mg:kin nappeja [...]En lähtis pelleilemään oksikodonin kanssa oman toleranssin rajojen ulkopuolelle.
Toki ymmärrän, että kyseessä on vakavasti otettava lääke, siksi tänne kirjoitankin.
Olen syönyt kokonaisina pillereinä..
Kotona ja matkoilla.
-
eNZYMe
- OD
Conteissa on depot rakenne. Vaikutus kestää kokonaisina toki pitkään, mutta nousee hitaasti monen tunnin sisällä ja ei imeydy läheskään yhtä tehokkaasti. Kokeilepa vaikka 20mg kunnolla jauhettuna seuraavaksi.
-
paarmasisti
- Apteekki
Mutta näinhän se lääkäri on tarkoittanutkin ne otettavaksi.kytkinlevy wrote:Olen syönyt kokonaisina pillereinä..
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
frapathea
Mä oon kokeillu oksikodonia vaan kaks kertaa, molemmilla kerroilla 10mg IV ja molemmilla kerroilla tuo määrä toimi hyvin, vähän liiankin hyvin. Mulle on kuitenkin iskenyt ällötys piikkejä kohtaan (jotain, minkä en uskonut voivan tapahtua..) ja mietin, et ku mulla on tossa 40mg nappi, ni kantsiiks mun syyä toi kokonaan vai onks joitain muita varteenotettavia ottotapoja vai mitimitähä?
Ja oon hyvin opiaattiherkkä, kävikin jo varmaan ilmi.
-
eNZYMe
- OD
Hyötysuhde jää kokonaisena syötynä pienemmäksi. Tyyliin 50-60% verrattuna yli 80% murskattuna. Imeytyy myös hitaasti.frapathea wrote:Mä oon kokeillu oksikodonia vaan kaks kertaa, molemmilla kerroilla 10mg IV ja molemmilla kerroilla tuo määrä toimi hyvin, vähän liiankin hyvin. Mulle on kuitenkin iskenyt ällötys piikkejä kohtaan (jotain, minkä en uskonut voivan tapahtua..) ja mietin, et ku mulla on tossa 40mg nappi, ni kantsiiks mun syyä toi kokonaan vai onks joitain muita varteenotettavia ottotapoja vai mitimitähä?
Mukavat nousut saa vaikka syömällä, pluggaamalla tai nokittamalla. En tiedä sit mikä on sulle sopiva annos. Ehkä 10mg? Ei se kuitenkaan nouse muilla tavoilla yhtä tehokkaasti, kun IV.
-
jungelz
- Tuppisuu
Parina-kolmena päivänä tuli kiskottua yhteensä about 140mg, eka contiton päivä meni hyvin mutta toka oli todella perseestä ja masensi. Valmis melkeen kiikkuun, mutta pitää ottaa huomioon että kova darra iski vielä kylkiäisiksi. Antaa kyllä todella hyvät euforiat syötynä/nokkaan ja kaikki huolet kaikkoaa, paitti sitten ku vaikutus alkaa laskea ja tekee mieli heti lisää.
Todella addiktoivaa paskaa, joten olkaahan tosiaan varovaisia tän kans. Ite en alkais viikkoja kuurittaan, en sitte millään... Ratiopharmin 80mg vihreä kontti on hengenvaarallinen etenki jos pienet/olemattomat tolet, joten ei ekakertalaiselle voi suositella (jos nyt muutenkaan...) kaljan kaljaa, lyricaa tai bentsoa alle. Olkaa varovaisia ja muistakaa että viekkarit hellittää ajallaan, vaikka ne yhtä helvettiä onki.
Onneksi nopeasti lusittu.
-
Neste
- OD
Normit on kyllä sellaisia että niitä menis nokkaan varmaan ihan loputtomasti. Tuntuu että joka toinen minuutti on todella nuokuissa ja joka toinen minuutti että olisi melkein selvä. Tosi harvoin tulee kyllä harrastettua.
Jännästi tuntuu että nokitetut normit vaikuttaisivat vielä seuraavana päivänäkin kun taas murskatut ja syödyt contit ei. Johtuneekohan sitten siitä että nenäkanaviin tuntuu jäävän aika runsaasti tavaraa kun joutuu räkimään sitä koko seuraavan päivän
Jännästi tuntuu että nokitetut normit vaikuttaisivat vielä seuraavana päivänäkin kun taas murskatut ja syödyt contit ei. Johtuneekohan sitten siitä että nenäkanaviin tuntuu jäävän aika runsaasti tavaraa kun joutuu räkimään sitä koko seuraavan päivän
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
kytkinlevy
- Karvakuono
Jees.jungelz wrote:Parina-kolmena päivänä tuli kiskottua yhteensä about 140mg, eka contiton päivä meni hyvin mutta toka oli todella perseestä ja masensi. Valmis melkeen kiikkuun, mutta pitää ottaa huomioon että kova darra iski vielä kylkiäisiksi. Antaa kyllä todella hyvät euforiat syötynä/nokkaan ja kaikki huolet kaikkoaa, paitti sitten ku vaikutus alkaa laskea ja tekee mieli heti lisää.Todella addiktoivaa paskaa, joten olkaahan tosiaan varovaisia tän kans. Ite en alkais viikkoja kuurittaan, en sitte millään... Ratiopharmin 80mg vihreä kontti on hengenvaarallinen etenki jos pienet/olemattomat tolet, joten ei ekakertalaiselle voi suositella (jos nyt muutenkaan...) kaljan kaljaa, lyricaa tai bentsoa alle. Olkaa varovaisia ja muistakaa että viekkarit hellittää ajallaan, vaikka ne yhtä helvettiä onki.
Onneksi nopeasti lusittu.
Alkaa olemaan arki edessä. Pari kuukautta 20-100mg:n/vrk dosella menty. Viikossa ehkä 2-3 contitonta päivää. Nyt sitten todellakin totuus edessä näiden kanssa. Toki tiesin ekaa nappia ottaessa, että nää on mun juttu, että ehkä ei kannata.. No joo, se oli silloin.
Miten olette näistä hommautunut eroon? Annosta tiputtelemalla? Bubre voisi olla tähän paikkaan aika hyvä refloihin? Ajattelin, että jos vetäis bubre nokat pahimpiin oloihin. Blossin olen myös havainnut hyväksi myöskin tähän tarkoitukseen.
On jumaliste petollisen ihanaa tavaraa. Olin aikanaan todella pahassa bentsokoukussa ja luulin, että niistä tuli hyvä olo. Oksikodoni kyllä pesee aika kirkkaasti bentsot.
Kotona ja matkoilla.
-
Infitialis
- Apteekki
NMDA-antagonistien eduista on kait jotain oikeaakin näyttöä opioiditolejen hillitsemisessä.kytkinlevy wrote:
Jees.
Alkaa olemaan arki edessä. Pari kuukautta 20-100mg:n/vrk dosella menty. Viikossa ehkä 2-3 contitonta päivää. Nyt sitten todellakin totuus edessä näiden kanssa. Toki tiesin ekaa nappia ottaessa, että nää on mun juttu, että ehkä ei kannata.. No joo, se oli silloin.
Miten olette näistä hommautunut eroon? Annosta tiputtelemalla? Bubre voisi olla tähän paikkaan aika hyvä refloihin? Ajattelin, että jos vetäis bubre nokat pahimpiin oloihin. Blossin olen myös havainnut hyväksi myöskin tähän tarkoitukseen.
On jumaliste petollisen ihanaa tavaraa. Olin aikanaan todella pahassa bentsokoukussa ja luulin, että niistä tuli hyvä olo. Oksikodoni kyllä pesee aika kirkkaasti bentsot.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
Harold
- Kameleontti
Hmmm, ensimmäinen kokeilu Oksikodonia suonensisäisesti. annoksena 15mg(3x 5mg oxynormia) ja oppareita nauttinu viimesen parin kuukauden aikana ehkä max 300mg kodeiinia viikossa...jos sitäkään
valmistelin oxynormit niin että avasin kapselin ja kaadoin jauheet steriiliin veteen.
sitten sekoittelin hieman ja lisäsin vähän sitruunahappoa. lämmitin sytkärillä hiukan kiehuvaksi, jonka jälkeen imaisin liuksen filtterin läpi...ei ollut kuin röökifima.
pistotekniikassa ei mitään häikkää, ei mustelmaa, ei nestekertymää punktiokohdan ympärillä tai punotusta tms.
eli siis: ei tullut minkäänlaista "humahdusta" vaan nyt 10min vetojen jälkeen tunnen olevani hiukan normaalia rennompi, muttei edes verrattavissa esim 300mg kodeiini pöhään.
ps. päivän aikana mennyt aamulla 2mg rivatrilia, iltapäivällä 20mg diapamia ja alkuillasta 1mg xanoria.
ihmettelen kovasti ! lisäsin tuossa vielä 20mg oxynorm oraaliliuosta, jospa nuokut vielä sais aikaseks.
ps. oisko porukkaa innokkaita tilaamaan noita 0,2 micronin ruiskufilttereitä ? kimppatilaus ois tosi jees kun on niin hintavia...
valmistelin oxynormit niin että avasin kapselin ja kaadoin jauheet steriiliin veteen.
sitten sekoittelin hieman ja lisäsin vähän sitruunahappoa. lämmitin sytkärillä hiukan kiehuvaksi, jonka jälkeen imaisin liuksen filtterin läpi...ei ollut kuin röökifima.
pistotekniikassa ei mitään häikkää, ei mustelmaa, ei nestekertymää punktiokohdan ympärillä tai punotusta tms.
eli siis: ei tullut minkäänlaista "humahdusta" vaan nyt 10min vetojen jälkeen tunnen olevani hiukan normaalia rennompi, muttei edes verrattavissa esim 300mg kodeiini pöhään.
ps. päivän aikana mennyt aamulla 2mg rivatrilia, iltapäivällä 20mg diapamia ja alkuillasta 1mg xanoria.
ihmettelen kovasti ! lisäsin tuossa vielä 20mg oxynorm oraaliliuosta, jospa nuokut vielä sais aikaseks.
ps. oisko porukkaa innokkaita tilaamaan noita 0,2 micronin ruiskufilttereitä ? kimppatilaus ois tosi jees kun on niin hintavia...
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Kottonmouth
Olis kympin kontteja.
Ajattelin että olis järkevää pureskella kaksi ja vetää yksi nokkaan?
Tolea ei ole mihinkään hitaisiin, niin luulisi tuon olevan aika passeli annos?
-
Petri6
- OD
Sanoisin, että aika passelilta kuulostaa, kun kerran kokemusta opioideista on. Ihan opioidinaiville saattaisi olla hieman liian iso annos. Nokittamisen jättäisin kyllä väliin (vaikka se pirun hyvältä tuntuukin), koska contit sisältävät talkkia ja potentiaalinen talkoosin vaara on olemassa myös nokittamisessa.Kottonmouth wrote:Olis kympin kontteja.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Kottonmouth
Jep. Pureskelin nuo 3Petri6 wrote:Sanoisin, että aika passelilta kuulostaa, kun kerran kokemusta opioideista on. Ihan opioidinaiville saattaisi olla hieman liian iso annos. Nokittamisen jättäisin kyllä väliin (vaikka se pirun hyvältä tuntuukin), koska contit sisältävät talkkia ja potentiaalinen talkoosin vaara on olemassa myös nokittamisessa.Kottonmouth wrote:Olis kympin kontteja.
-
taciturn
- Karvakuono
Kaks kertaa kokeillut tätä mukavuutta. Molemmilla kerroilla dose 40mg. Ekalla kerralla pureskelin konttitabun. Olo oli kun ois ollu suht hyvissä bupuissa. Kukkaa kaverina, ei muuta. Yritettiin kaverin kanssa pelata Mario Karttia, mutta ei siitä tullut mitään, koska kumpikin joutui raapimaan nenäänsä.
Tokalla kerralla sain jotain oraaliliuosta sen verta että siiinä oli oxyä sen 40mg. Sen sijaan, että oisin juonut sen litkun, päätin heittää pumppuun ja tuikata hanuriin. Aika monta pumpullista piti ottaa muistaakseni.
Ekan ~tunnin olo oli semmoinen leppoisa, ei kutittanutkaan. Sen jälkeen tuli kaveri käymään ja tarjosi hyvät henkäisyt kohtuu priimaa kukkaa. Sen jälkeen lähti tämä seikkailija johonkin.... Kutsutaan sitä tilaa vaikka pumpuliksi. Yksi parhaimpia huumekokemuksiani koskaan.
Tokalla kerralla sain jotain oraaliliuosta sen verta että siiinä oli oxyä sen 40mg. Sen sijaan, että oisin juonut sen litkun, päätin heittää pumppuun ja tuikata hanuriin. Aika monta pumpullista piti ottaa muistaakseni.
Ekan ~tunnin olo oli semmoinen leppoisa, ei kutittanutkaan. Sen jälkeen tuli kaveri käymään ja tarjosi hyvät henkäisyt kohtuu priimaa kukkaa. Sen jälkeen lähti tämä seikkailija johonkin.... Kutsutaan sitä tilaa vaikka pumpuliksi. Yksi parhaimpia huumekokemuksiani koskaan.
"ku hommat lähti hanskasta nii näpit jääty"
-
HenkkA_
- Psykonautti
Joskus kun vedin paljo kontteja ni tolet nousi kymmenkertasiks viikos kahes niistä alun 10-20mg vedoista sinne 80-120mg vetoihin ja 4-5krt päiväs kun reflat tuli viim. 6 tuntia vikoista vedoista. vitun koukuttavaa. Mikään muu paitsi mopo, fentanyyli tai unikkotee auttaa reflois. Subu on ku vettä vetäs hihaan kontti reflois. Hyi vittu sitä oloa ku olin just menos vedoille ni keskel isoa katua, parikyt metriä ennen julkista vessaa paskat valahti punttiin kun vatsa kramppaili ja särki niin vitusti et oli vaikee liikkua. Vedin tietty eka vedot sit lähin vaihtaa housut... Noil vetää ittensä tosi pahaan jamaan jos on saatavil ja varaa ostaa tai jos saa respan ja vetää iv:nä.
-
porter
120mg conttia nollatoleilla tuli tossa otettua, joku 80mg syömällä, sitte 20-30mg hihaan ja loput pellittämällä... KOVAA SETTIÄ 
-
trollol
- Kameleontti
20mg hihaan toimi tällä likalla jo ihan täysillä.
On kyllä mukava jarru, typerän lyhytkestoinen vaan
On kyllä mukava jarru, typerän lyhytkestoinen vaan
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
-
sirkkasorkka
- Psykonautti
Sain haltuun yhden Oxycontin 20mg tabun, elikkä jos ei IV, niin miten kannattaisi vetää, että toimisi parhaiten? Nokkaan vai ihan oraalisesti? 
-
Rollo Tommasi
- Psykonautti
Muistaakseni oraalinen hyötyosuus on korkeampi kuin nasaalinen. Nokkaan tietty nopeemmat nousut ja jos et peppuhommia vastaan ole ni tökkää sinne, luulis imetyvän aika nopeasti peräsuolesta.
It's just a ride.
-
Psychonautilus
Riippuu ihan koosta ja henk. koht. opioiditoleranssista. Ilmeisesti suurimmalle osalle 20mg kontti (pureskeltuna) tuottaa jo ihan kelpoiset olot; itse en taas lähtisi syömään edes nollatoleilla.sirkkasorkka wrote:Sain haltuun yhden Oxycontin 20mg tabun, elikkä jos ei IV, niin miten kannattaisi vetää, että toimisi parhaiten? Nokkaan vai ihan oraalisesti?
Oraalinen hyötyosuus on paras, mutta annoksen ollessa pieni nokittamisesta voi saada edes lyhytkestoiset olot jotka syömällä jäisivät hyvin miedoiksi. Mitä muita opioideja vedät, minkälaisilla doseilla, mikä tole?
-
Petri6
- OD
Nokkaan tosiaan tuntuu vahvemmalta nopeamman vaikutuksen vuoksi, vaikka hyötyosuus on pienempi. Oxycontit sisältävät tosin talkkia ja myös nokkaan vedettäessä on olemassa ainakin teoreettinen talkoosin riski, joka ei mielestäni todellakaan ole ottamisen arvoinen.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
ferox
- OD
Mitä tarkoitat talkoosilla? Pölykeuhkoa? Eikö se ole yhtä turha (tai tärkeä) huolenaihe riippumatta mitä nokittaa.Petri6 wrote:Oxycontit sisältävät tosin talkkia ja myös nokkaan vedettäessä on olemassa ainakin teoreettinen talkoosin riski, joka ei mielestäni todellakaan ole ottamisen arvoinen.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
Petri6
- OD
Jep, siis about sama asia kuin asbestoosi, aiheuttajana vaan talkki. Ja kyllä, se on yhtä tärkeä asia kaikkien sellaisten nokitettavien substanssien kanssa, jotka sisältävät talkkia. Äkkiseltään sellaisia ei kyllä tule mieleen kuin Oxycontit sekä morfiinidepotvalmisteet.ferox wrote:Mitä tarkoitat talkoosilla? Pölykeuhkoa? Eikö se ole yhtä turha (tai tärkeä) huolenaihe riippumatta mitä nokittaa.Petri6 wrote:Oxycontit sisältävät tosin talkkia ja myös nokkaan vedettäessä on olemassa ainakin teoreettinen talkoosin riski, joka ei mielestäni todellakaan ole ottamisen arvoinen.
-
seppo600
- Lepakko
Hyvät nousut on kyllä IV:nä
Miten porukka täällä väsää kontit? Itte murskaan ja lusikkaan, kylmää vettä vaikka klikkikupissa mikroon että on kuumaa, sit vesi lusikkaan ja siinä sekotella ja hellalle vähä kiehahtamaan ja fiman kautta ruutaan. Mikä idea tosa kiehauttelussa etes on? Ja sitruunahapossa? Toimiihan se ilman noitaki.
-
Petri6
- OD
Pakko nyt sitten quotata omaa viestiä, kun ei saanut enää editoitua. Mutta yksi talkkipitoinen valmiste on myös Ritalin, joka saattaa olla jopa näistä kaikkein pahin. Ainakin Bluelightista löytyy yksi anekdoottinen kokemus keuhkon painumisesta kasaan muistaakseni kahden vuoden nokittelun seurauksena.Petri6 wrote:Jep, siis about sama asia kuin asbestoosi, aiheuttajana vaan talkki. Ja kyllä, se on yhtä tärkeä asia kaikkien sellaisten nokitettavien substanssien kanssa, jotka sisältävät talkkia. Äkkiseltään sellaisia ei kyllä tule mieleen kuin Oxycontit sekä morfiinidepotvalmisteet.ferox wrote:Mitä tarkoitat talkoosilla? Pölykeuhkoa? Eikö se ole yhtä turha (tai tärkeä) huolenaihe riippumatta mitä nokittaa.Petri6 wrote:Oxycontit sisältävät tosin talkkia ja myös nokkaan vedettäessä on olemassa ainakin teoreettinen talkoosin riski, joka ei mielestäni todellakaan ole ottamisen arvoinen.
Ja mitä tuohon talkoosiriskiin tulee, on se siis kaikkein suurimmillaan injektiokäytössä. Jos nyt välttämättä tästä huolimatta niitä haluaa räiskiä, niin ainakaan lämpätä niitä ei kannata, sillä ei saavuteta muuta kuin suuremman jatkeosuuden liukeneminen.
-
doof
- Kameleontti
Miten pitkä vaikutus on nokittaen ja syömällä?
-
Pen
- OD
Muistelisin että viitisen tuntia. Kovimmat vaikutukset pari tuntia. Nokkaan siis.
Topicista luulis löytyvän kyllä faktatietoakin..
Topicista luulis löytyvän kyllä faktatietoakin..