HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Etenkin kevättä odotellessa..
Ei ole mitään niin euforista kokemusta kuin keväinen lsa trippi! Kaikki on niin psykedeelisen kirkasta ja hienoa.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

Aivan tyyni ja rauhallinen kesäilta(vaikka mökillä), helvetin hyvää seuraa, LSA:ta, savua ja vähän kaljaa. Kaikkia hyvin kohtuullinen annos ettei nyt ihan sekaisin ole. Siihen vielä vaikka tupakkaa päälle. Ja olo on niin vitun rento, että sitä ihan miettii tosissaan että voiko olla todellista.
immuzu

Post by immuzu »

tRip wrote:Etenkin kevättä odotellessa..
Ei ole mitään niin euforista kokemusta kuin keväinen lsa trippi! Kaikki on niin psykedeelisen kirkasta ja hienoa.
'

Nyt on kyllä ihan pakko kokeilla :D Kuulostaa just siltä mitä oon kaivannu koko synkän talven :D
Señor Escobar
Psykonautti

siinäpä hieman omia kokemuksiani hbwr:stä..

Post by Señor Escobar »

Itsellä on jonkun verra kokemusta näistä siemenistä, n. 20x ottanut ja normaalidose +10. savu auttaa siihen huonoon oloon, siis heti kun siemenet alhaalla nii jointti tulille ja chillaa ainaki tunniks ja odottelee nousua. myöskin tuon sitruunan olen huomannut hyväksi siihen liemeen, lieventää huonoa olo. olen siis valmistanut siemenet aina näin -> kuorin siemenet, murskaan ne, keitän kahvinkeittimessä vedet, veteen sitruunaa, siemenet kuppiin ja vedet perään, sitte odotellaan tunti puolitoista, ja eikun setit naamariin ! kyllä toimii. paukkua on hyvä poltella sitten lisää n. 3h jälkeen ottamisesta ja sitä voi sitten pöllyytellä sen verta miten hyvälle tuntuu. alkoholia käytin myös aikoinaan näiden kanssa jonkun verran, monesti sixpäkki olutta, punaviinipullo ja muutama terävä snapsi, tuo alkoholi vielä jatkaa trippiä pidemmäksi, olen saanut yli 12h hallukimaroita näin =) ja sitten rööki, se maistuu erittäin kermaiselle ja boostii hyvästi, tulee aina polteltua aski iltaan trippaillessa, suosittelen kokeilemaan ! kirjoitan joskus noista omista tripeistä lisää, mutta tässä hieman tietoa teille valmistuksesta ja käytöstä, kokemuksen pohjalta. enimmillään olen ottanut 13,jonain päivänä aion ottaa kyllä vielä 20 tms, oishan noita nytkin joku 50 vielä laatikossa ;D kysykää ihmeessä jos on jotai mielenpäällä, vastaan mielelläni jos voin olla jotenkin avuksi. sen verta pitää vielä valottaa että juurikaan muita psykedeelejä en ole ottanu, kerran ayahuascaa ja sitten eka psykekokemukseni, 7hbwr + kingsize salviatuutti 5x extractii. ja tuosta kun oli puintia siementen laadusta, olen itse siemeneni A:sta hankkinut ja tavara on aina ollut laadukasta ERITTÄIN pärisevää, ei ole mitään leikkisiemeniä kyllä. mutta jatkan paremmalla aikaa enemmän, iloisia trippejä kaikille LSA:n parissa !
Señor Escobar
Psykonautti

Post by Señor Escobar »

kohtapa maistellaan hbwr:iä taas, tällä kertaa kokeilen miedommal dosel (6kpl) ja kaverille samanlaine setti ekalle kertaa =) katsotaan mitä tulee, tos ½h päästä pääsee nauttimaan ;D
pipipaeae
Tuppisuu

Post by pipipaeae »

kellään kokemusta kasvattaa hbwr sisällä. korkeuttahan sille tulee, mutta esim scrogiin. ois mielenkiinotsta kuulla jos on onnistunu. kuvia toki myös jos on.
:p
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

On mahdollista kasvattaa, mutta onnistuu ulkona kesällä luultavasti paremmin. Smartshoppien siementen itämis prosentti on vaan jokseenkin huono ja ja ruusinorsukierron sato ei ole sen vääri. Näin olen ymmärtänyt. Itse olen kuitenki ensi kesäksi ajatellut pistää kasvamaan kun ei ole kuulema kovin paha kasvattaa ja hiano köynnös joka tapauksessa. :) Psinellä on varmaan parempi sato.

Ainiin, ja sehän on tosiaan köynnös. Että srgomaaminen ei mene ihan niin kun esim hampun kanssa. Olisi kyllä hieno laittaa seinää myöten menemään tuollainen. Mene ja kokeile. :)

http://taxa.soken.ac.jp/Asagao/Images/PCD2522/D/20.jpg
http://www.ethnobotanicals.com/hawiian- ... odrose.jpg
http://www.entheogen-bg.org/hbwr/argyreia_nervosa9.jpg

Siinä vähän kuvia.

Inovix
Exaile
Karvakuono

Post by Exaile »

Söin tänään 6 kuorittua hbwr (pakistan) papua... ei mitään oloja tai efektejä. Vituttaaaa :evil:
immuzu

Post by immuzu »

Mites se sitte säilyis talven yli jos suomessa aikois kasvattaa? Ei vissiin ihan tottunu suomen talveen :D
Ahab

Post by Ahab »

Inovix wrote:...Ainiin, ja sehän on tosiaan köynnös. Että srgomaaminen ei mene ihan niin kun esim hampun kanssa...
Kai se voi köynnöksenä kasvaa siinä verkossa vaakatasossakin?
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Söin tänään 6 kuorittua hbwr (pakistan) papua... ei mitään oloja tai efektejä. Vituttaaaa Evil or Very Mad

Voih. :cry: Kyseessä kusetus tai sitten olet luontaisesti immuuni LSA:lle ! :lol: :twisted:

Kai se voi köynnöksenä kasvaa siinä verkossa vaakatasossakin?
Nojoo voi.Mut se ei ole ihan mikään pienen mahdollinen köynnös. Tilana ajatellen ylöspäin kasvaminen on varmaas parempi vaihtoehto. Tai no, en tiedä. :roll:

Inovix
Exaile
Karvakuono

Post by Exaile »

Exaile wrote:Söin tänään 6 kuorittua hbwr (pakistan) papua... ei mitään oloja tai efektejä. Vituttaaaa :evil:
joo ja kaveril ei toiminu kans, tarkoittanee sitä että eräs smartshoppi kusetti mua :twisted: ...miten ne voi vaan kusettaa tollain, " LSD-like effects, but less intense, with less visuals" . joo o vittu :evil:
spasm
OD

Post by spasm »

Exaile wrote:
Exaile wrote:Söin tänään 6 kuorittua hbwr (pakistan) papua... ei mitään oloja tai efektejä. Vituttaaaa :evil:
joo ja kaveril ei toiminu kans, tarkoittanee sitä että eräs smartshoppi kusetti mua :twisted: ...miten ne voi vaan kusettaa tollain, " LSD-like effects, but less intense, with less visuals" . joo o vittu :evil:

Ehkä "LSD-like effects, but less intense, with less visuals" viittaa niin pieneen määrään LSD:tä ettei huomaa mitään vaikutuksia :lol: :twisted:
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
WhiteRabbit
Karvakuono

Post by WhiteRabbit »

kelpaako keitetty kraanavesi erotteluun?
Jos ei ole varaa särkänniemeen, niin sitten LSD:tä.
Kyz
Lepakko

Post by Kyz »

osta vaan sitä akku vettä tai apteekin samaa litkuu ei ole ees kallista
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Pullovesi käy hyvin.
Exaile
Karvakuono

Post by Exaile »

tänään menee 12 siidua naamaan, saa nähdä toimiiko. :twisted:
spasm
OD

Post by spasm »

Exaile wrote:tänään menee 12 siidua naamaan, saa nähdä toimiiko. :twisted:
Raportoi kokemuksesi.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Exaile
Karvakuono

Post by Exaile »

joo ei ne paput sanonu taaskaan mitään :roll:.. no ei se mitään, polttelin sit ganjaa ja join viiniä 8)
WhiteRabbit
Karvakuono

Post by WhiteRabbit »

Itse söin 5 siementä (ei ollut a:n siemeniä) kuorittuna ja mitään pahaa oloa ei aiheutunut, mutta visuaaleja ja hallusinaatioita oli PALJON. tuli huono trippi joka saattoi johtua ihmisten paljoudesta...
Jos ei ole varaa särkänniemeen, niin sitten LSD:tä.
Señor Escobar
Psykonautti

Post by Señor Escobar »

ihme siemenii sul exaile jos ei wörki .. lie jotai paskaa olet saanut sitten tms koska kyl ton 12 pitäs potkii ja KOVAA =D tiedä näistä sitten ..
immuzu

Post by immuzu »

sulle on myyty salee jotain auringonkukan siemeniä :D vioiko LSA:han olla immuuni? kyllä 12 siementä pitäis jo potkia..
Exaile
Karvakuono

Post by Exaile »

siis ihan oikeen näkösiä ne on ja sillee mut ei prkl toimi :lol:
immuzu

Post by immuzu »

outoa. kuulostaa immuniteetilta :D
tRip
Moderator

Post by tRip »

Sussa on vaan jotain vikaa :?
Keep it unreal.

Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Hhm, a:n siemenet ovat PASKAA verrattuna monen muun lafkan tavaraan. On hurjaa kun syö ensin 6 a:n tavaraa ja sitten jostain muualta saa _3_ siementä ni johan lähtee sekä visuaalit että muutkin aalit liikenteeseen ja kovaa. :roll:

Inovix
tRip
Moderator

Post by tRip »

Onko näin?
Aikoinaan a:lta tilatut siemenet toimi jo 2 sidun annoksella ihan mukavasti ja 6 sidua oli jo sellasta menoa että huh!

Müt-müt, mulla tunnetusti toimii lsa jo pienillä annoksilla.
Keep it unreal.

immuzu

Post by immuzu »

Kyllä mulla ne a:n siidut toimi tosi kiitettävästi. Söin 6 ja oksensin ne 15-20min sen jälkeen ulos, mutta silti tuli jonkun verran visuaaleja ja meno oli kyllä tosi hyvää.. :roll:
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

immuzu wrote:Kyllä mulla ne a:n siidut toimi tosi kiitettävästi. Söin 6 ja oksensin ne 15-20min sen jälkeen ulos, mutta silti tuli jonkun verran visuaaleja ja meno oli kyllä tosi hyvää.. :roll:
Oksensit ne noin 5min päästä ulos. :roll: Tiedän muutamia muitakin joilla ei pysy lsa setti ikinä sisällä.

Ehkä a:n laatu on laskenut.
T

Inovix
immuzu

Post by immuzu »

OLIKS SE 5 MIN??!! :D:D voi huoh. Mut ne kyllä nappas jo jonkun 10 min sisään.. kato vaikka se pätkä jos et muista :D Oon outo ehkä.. :shock: