Miten "löysitte" Vaultin??
-
LeFairylette
- OD
Re: Miten "löysitte" Vaultin??
etsiskelin jotain tietoa kokaiinista sun muusta ja tämä lävähti eteen. sitten seurailin jonkun aikaa rekkaamatta.
Ja nyt oon tässä.
Ja nyt oon tässä.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
testeri420
- OD
Jännä.
Jatkuvalla syötöllä kaman vetämisen lopettamisen jälkeen minulle jäi ylimääräistä aikaa tutustua paremmin esim internetin ihmeelliseen maailmaan.
Sitten kun päihteistä tykkään myös keskustella niin jotenkin tänne onnistuin rekkautumaan.
Salasanaanikaan en muista ulkoa.
Mutta miten tän löysin on mulle hämärän peitossa hyvin pitkälti.
Jatkuvalla syötöllä kaman vetämisen lopettamisen jälkeen minulle jäi ylimääräistä aikaa tutustua paremmin esim internetin ihmeelliseen maailmaan.
Sitten kun päihteistä tykkään myös keskustella niin jotenkin tänne onnistuin rekkautumaan.
Salasanaanikaan en muista ulkoa.
Mutta miten tän löysin on mulle hämärän peitossa hyvin pitkälti.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
zerk
Muistaakseni joskus vuosia vuosia sitten törmäsin ensimmäisen kerran vaulttiin, kun piti löytää jotain tietoa silloisesta opioidilääkityksestä sekä bentsoista. Sen jälkeen luin vaulttia pitkään mutta rekkasin vasta paljon myöhemmin, uken kanssa taisin jauhaa paskaa irkissä kun tuli vaultti puheeksi. Sen jälkeen oon sit kirjotellu täällä.
Last edited by zerk on Thu 17 May 2012, 05:22, edited 1 time in total.
-
porter
Katselin joskus kun beardo selas sivui ! Sii se ajatus lähti.?
-
Soppaluu
- Lepakko
Googlettamalla jotenki. Sitte päätin rekisteröityäkin 
-
Coin
- Psykonautti
mursu ja bukkake. /lanka.
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
-Raoul Duke
-Raoul Duke
-
rebirth
- Apteekki
Muutama vuos sitten oli väittely kaverin kanssa et mitä nappeja se on oikein saanu. Minä väitin että ne on 2mg rivoja ja kaveri väitti niiden olevan teemuja sillä teemuina ne oli sille annettu(mustalaanen anto niitä velkojen lyhennykseksi). Sitten muistin joskus kattoneeni vierestä kun toinen kaveri etti joltain huumesivulta kodeiinin erottelu ohjeita ja ei muuta kuin puhelu kaverille kysymään mikä helvetti sen ihme narkkari sivun osote on et sais täältä katottua mitä nappeja kaverilla on. Rivatrileiksihän ne tietysti paljastu niin kuin alusta asti olin väittänyt, kaveria oli kustu linssiin jälleen kerran.
Joskus myöhemmin sitten tarvitsin dexmin erottelu ohjeita ja muistu tämä sivu mieleen ja eikun tänne. Hyvät ohjeet löysin täältä ja rupesin selailemaan aikani kuluksi muitakin topickeja. Löyty paljon kaikkea mielenkiintoista luettavaa ja huomasinkin selailevani harvasen päivä vaulttia. Muutama kuukaus siinä tuli selailtua kunnes tajusin olevani jo koukussa ja oli pakko saada enemmän enemmän joten päätin rekisteröityä tänne. Vasta tänä keväänä tullu vähän kirjotettuakin tänne kun ollu pääkoppa paremmas jamas ja ollut enemmän selvinpäin niin saa muodostettua edes joten kuten ymmärrettävissä olevia lauseita ruudulle
Joskus myöhemmin sitten tarvitsin dexmin erottelu ohjeita ja muistu tämä sivu mieleen ja eikun tänne. Hyvät ohjeet löysin täältä ja rupesin selailemaan aikani kuluksi muitakin topickeja. Löyty paljon kaikkea mielenkiintoista luettavaa ja huomasinkin selailevani harvasen päivä vaulttia. Muutama kuukaus siinä tuli selailtua kunnes tajusin olevani jo koukussa ja oli pakko saada enemmän enemmän joten päätin rekisteröityä tänne. Vasta tänä keväänä tullu vähän kirjotettuakin tänne kun ollu pääkoppa paremmas jamas ja ollut enemmän selvinpäin niin saa muodostettua edes joten kuten ymmärrettävissä olevia lauseita ruudulle
-
MrRemedy
- Karvakuono
Joo siis, se oli vissiin silleen kun itseäni aloin päihteistä enemmän sivistämään niin eksyin joihinkin ketjuihin ja kelailin, että aikas asiallinen mesta, en kuitenkaan vielä silloin rekannu. Kuitenkin kuukausia myöhemmin sitten kaveri heitti linkkiä ja siitähän se sitten lähti. Nyt vaan tutustua vähän laajemmin tänne.
See you on the other side
- MrRemedy /// Do Your Own Research it's just information - David Icke
-
hörhö
- Psykonautti
Liitytäänpä joukkoon eli dexmihä se johdatti tänne satuin olermaan dexmeissä kyseisenä ajankohtana
.
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
-
CHIMONOKIKAARI
- Psykonautti
Eri vaulttien olemassaolosta oon tiennyt varmaankin niin kauan kun ovat olleet, päihdelinkissä vietin aikanaan (~v. 2000) paljonkin aikaani. Tänne rekkasin kuitenkin vasta hiljattain kun jäin jumiin irkkikanavalle ja totesin eräänä päivänä että kaippa sitä vois foorumillekkin jotain päätöntä sisältöä tuottaa.
-
zero
- Kameleontti
ei kyllä mitään muistikuvaa. mysticmanin vaultti tais olla ensimmäinen mihin törmäsin.
-
Pen
- OD
Monta vuotta, tyyliin 2000-luvun alusta (ekasta vaultista) oon satunnaisesti kiinnostavia aiheita lueskellut täältä, plinkistä ja ulkomaiden foorumeilta mutta jostain syystä päätin sitten rekata. Aina on keskustelu ollu täällä vapaampaa verrattuna esim. tohon plinkkiin johon koskaan en olekaan kirjoitellut, siksi parempi.
-
BMCH
- Psykonautti
En muista, mutta kai jonkun huumetiedon etsinnän ohessa tuli tännekin löydettyä. Saattoi olla joku dexmin erotteluohjeen, tai sitten ihan budinpolton tiimoilta. Sen jälkeen tuli enemmän ja vähemmän aktiivisesti lueskeltua ihmisten kokemuksia ja huomattua, että täällä on todella asiallista ja rehellistä keskustelua ilman turhia jeesusteluita. Muistaakseni olin jossain yläasteen alussa kun siis löysin vaultin.
Huumevalistuksen kerrottua lähinnä että niillä huUUUUUmeidenkäyttäjillä on aina paskaiset kämpät, likasia neuloja ja kaikilla hepatiitti, ja että ne on sekaisin 24/7 oli jonkintasoinen yllätys tajuta muutamia faktoja jo aivan ihmisistä keitä täällä liikkuu ja kertoilee kokemuksistaan. Jossain vaiheessa sitten päätin ihan rekisteröityä.
Nyt tulee lähes vuosi rekisteröitymisestä, nopeasti on tämä aika kulunut.
Huumevalistuksen kerrottua lähinnä että niillä huUUUUUmeidenkäyttäjillä on aina paskaiset kämpät, likasia neuloja ja kaikilla hepatiitti, ja että ne on sekaisin 24/7 oli jonkintasoinen yllätys tajuta muutamia faktoja jo aivan ihmisistä keitä täällä liikkuu ja kertoilee kokemuksistaan. Jossain vaiheessa sitten päätin ihan rekisteröityä.
Nyt tulee lähes vuosi rekisteröitymisestä, nopeasti on tämä aika kulunut.
-
Hitler
- Apteekki
Eräällä toverillani oli tapana tilata netistä jauhoja, etsiä niistä tietoja mm. tämän foorumin avulla ja testauttaa paska sitten mulla ja muutamalla muulla. Se ei itse vetäny aineita siinä vaiheessa, suoritti ihmiskokeita ennemminkin.
pirun hyvä nuolla kuorena