Calea Dreamherb

Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä.
Enth

Calea Dreamherb

Post by Enth »

Minkälaisia kokemuksia kyseisestä yrtistä? Muutakin kuin että "hyi vittu kun on kitkerää!" tilasin lisää tota ja tarkoitus olisi ottaa kunnon annoksilla, edelliset ollut hieman alle, ja vaikutuksetkin mietoja.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

EDIT: typotus maximus

Olisit jättänyt tilaamatta, aivan TURHIA nämä vaihtoehto poltettavat!
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Caleaahan ei tarvitse polttaa, siitä voi myös tehdä teetä tai kapseleita ja nauttia ennen nukkumaanmenoa, vaihtoehtopoltettavaksi en tota luokittelisi, kuulostaa kuin joku yrittäisi saada "pään sekaisin" polttamalla tuota. Ei se taida mitenkään vaikuttaa hereillä ollessasi, ehkä hieman "mild stoned" saattaa tulla mutta se siinä. Homman ideanahan on polttia, nauttia oraalisesti tai miten haluaa ennen nukkumaanmenoa, jossa calea sitten vaikuttaa uniin.
Dream herbiksihän tuota kutsutaan.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Maor wrote:EDIT: typotus maximus

Kuten Shro sanoi jo, niin tämä auttaa mm. lucid unien saamiseen, eikä maksa melkein paljoakaan, joten ihan mukava aine voi olla iltasin nauttia.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Lasipallo wrote: Kuten Shro sanoi jo, niin tämä auttaa mm. lucid unien saamiseen, eikä maksa melkein paljoakaan, joten ihan mukava aine voi olla iltasin nauttia.
Riippuu vähän pitääkö lucid unia miellyttävinä. Minulla ainakin ovat olleet hyvinkin pelottavia ja ahdistavia. Tuntuu että tilanne ei ole ollenkaan hallinassa ja sitten kun potkii itsensä irti siitä unesta herää ihan hiessä jostain lattialta. Ei kivaa. :(
Ahab

Post by Ahab »

Itse olen pitkään himoillut tätä noiden lucid unien takia mutta ei vaan ole tullut tilattua. Tai sitten kun tilaan taidan tilata ihan koko kasvin ja/tai siemeniä.
Enth

Post by Enth »

Itse saavutin ennen inttiä noin pari Lucid-unta viikossa, siis ihan harjoittelulla.
Siellä unirytmi vituiksi, joutuisi aloittaa puhtaalta pöydältä taas :/

Lucid unet todella upea kokemus, kaikille itsensä kehittäjille "must", niillä kerroilla milloin Caleaa ottanut niin en saavuttanut Lucidia, mutta ei annokset kummoisiakaan ollut...
Enth

Post by Enth »

Nii, ja yksi minkä olen huomannut Calean käytöstä, että aamulla tuntuu vähäistenkin yöunien jälkeen levänneeltä, ja jaksaa nousta :) Päivän vaikein asia itselle, töistä melkein saanut potkut myöhästelyjen takia :/
zero
Kameleontti

Post by zero »

Enth wrote:Nii, ja yksi minkä olen huomannut Calean käytöstä, että aamulla tuntuu vähäistenkin yöunien jälkeen levänneeltä, ja jaksaa nousta :) Päivän vaikein asia itselle, töistä melkein saanut potkut myöhästelyjen takia :/
Huu. Voisin harkitakin tuon hankkimista ton kommentin jälkeen. :o
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

En ole kokeillut, mutta itsekin olen käsityksessä, että Calea on eritason ainetta, kuin vaihtoehtorehut tyyliin kissanminttu tai särkynyt sydän... ja funktiokin tosiaan eri.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

On se kyllä ikkunalaudalla ihan kaunis kasvi.
-:- We're All Mad Here -:-
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Maor wrote:On se kyllä ikkunalaudalla ihan kaunis kasvi.
On.
veke
Psykonautti

Post by veke »

toi on kyllä semmonen yrtti joka ainakin mulla toimi kun otti reilusti enemmän ku ohjeissa luki, kittasin reilusti tosta tehtyä teetä ja saavutin uudenlaisen (jokseenkin opiaattimaisen..valveunia?) olotilan..kannabista ja alkoholia ja rauhottavia olin nauttinut myös mutta jotenkin musta tuntuu että se oli calea dreamherb mikä aiheutti sen olon kun laitto silmät kiinni niin päästä vaan tukisti ja oli jotain visioita , hyvin kummallinen olotila
...
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Lasipallo wrote:
Maor wrote:EDIT: typotus maximus

Kuten Shro sanoi jo, niin tämä auttaa mm. lucid unien saamiseen, eikä maksa melkein paljoakaan, joten ihan mukava aine voi olla iltasin nauttia.
...kyllä lucid-uniin pääsee ilman mitään yrttejäkin, eikä vaadi edes paljon treenausta.
-:- We're All Mad Here -:-
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Kyllä hallusinaatioitakin voi nähdä ilman huumausaineita.
Jihad
Psykonautti

Post by Jihad »

Onko kukaan yrittänyt tehdä itse caleasta ekstraktia kuivattamalla teetä?

Nimim. hirveä kasa gelatiinikapseleita odottamassa nukkumaanmenoa :roll: Teetä en viitsi edes kokeilla, sen verran jöötiä palautetta on saanut maustaan se.
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna
Jay-p
Tuppisuu

Post by Jay-p »

Jees. Naa tan tyyliset uniin vaikuttavat yrtit kiinnostavat myos itseani. Talla aineellahan ei kasittaakseni ole edes mitaan hulluja vaikutuksia jos sita yrittaa samalla lailla ottaa kuin esim sienia.
Minkaslaisia noi teidan lucid unet on olleet?
tRip
Moderator

Post by tRip »

Hmm... lucid-unista puheenollen voisin pistää pari linkkiä jos joku tosissaan haluaa tutustua:

http://www.hoyhensaaret.info/

http://www.erowid.org/spirit/dreaming/dreaming.shtml
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Olen usein miettinyt, että voisikohan lucid-unia verrata hallusinogeeneihin pärähtämis-potentiaalissa?
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Stephen LaBergen ja Howard Rheingoldin kirja Exploring the World of Lucid Dreaming vaikuttaa tosi hyvältä sen perusteella mitä olen ehtinyt lukea. Pokkariversio maksoi 4 euroa saksan amazonissa.

Selväunista puuttuu ainakin omalla kohdallani euforia melkein kokonaan, tosin en pahemmin ole harjoitellut niitä. Kerran tai pari kokenut kunnollisen selväunen. Myös ykseyden tunne puuttuu. Suht meditataiiviinen ja hauska kuitenkin, harjoittelulla varmaan todella mukavaa.

Calea zacatechichini kasvanut järisyttävää vauhtia, kaikki viisi oksaa/sivuhaaraa melkein puoli metrisiä jo ja vasta kaksi kuukautta kasvanut, tosin sain sen juurrutettuna. Pitää jossain vaiheessa pistää pari kuvaa siitä.
Ahab

Post by Ahab »

On tuossa 10X lojunu jonkun aikaa. Aza ehdottaa että "When smoked about 0.1 gram is needed, taken orally it requires 0.5 to 1.0 gram depending on your bodyweight, ingested food and so on."
Ehdotuksia miten tuo olisi parasta käyttää?
Sinicuichi teetä olen juonut ja se oli pahinta mitä olen koskaan maistanut ja olen ymmärtänyt että tämä maistuu suht samalta. Eiköhän se kuitenkin alas mene jos se on paras vaihtoehto.
Kuinka kauan ennen nukkumaan menoa olisi hyvä nauttia? Auttaako tai haittaako jos ottaa vaikka Unisinia tai kamomillateetä? Kun ei aina tuo uni tulekaan niin pala päreet jos on juonu paskan litkun eikä uni tulekaan ajoissa.
Toimisiko suoraan kapselissa nieltynä ettei tarvitse keittämistä? Kuinka nopeasti tuo kapseli sulaa elimistössä?

EDIT: La 27.5 Nelonen 21:15. Elokuva: Vanilla Sky. Vois ton päälle hörpätä ja mennä nukkuun. Vielä saunaki tos rentouttamassa.
Last edited by Ahab on Tue 08 May 2007, 11:36, edited 1 time in total.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Pari kuvaa, vähän vanhoja vaikka ovatkin vain muutama viikon vanhoja. Kasvaa todella kovaa, etenkin nyt kun vähän lannoitin. Tuossa ylimmässä kuvassa toinen oksa vasemmalta on nyt haaroittunut kahdeksi latvaksi. Siinä meni ehkä 3-4 viikkoa latvomisesta, että lähti kasvamaan taas tuosta oksasta.

Ruukkukin taitaa jo olla vähän pienehkö tuolle. Jaksaisi vain vaihtaa sen.

Image

Image

Image
Miasma
OD

Post by Miasma »

Komia on kasvi 8)
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
egu3
Karvakuono

Post by egu3 »

Tietääkö kukaan että löytääkö misttän kyseisen kasvin siemeniä?
kujanaskuli
Psykonautti

Post by kujanaskuli »

Vähän offotopic mutta lucid unia en ole sen jälkeen saanut kun menin unifoorumilta lukemaan "univahdista" ja tämä vahti ilmestyi sitten ensimmäiseen näkemääni lucid uneen. Perseestä tommonen :S noi unijutut on muutenki vähän spookyja :D Uni oli kyllä helvetin hienoa niin kauan ennenkuin tämä homo tuli pilaamaan unen. (jos ette tiedä mikä on "univahti" älkää helvetissä ottako selvää tai teidän lucid unet on pilalla jos saatte tietää siitä)
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

Offtopic jatkuu. Pakko sanoa, että eipä ole minun selkounissani univahtia koskaan ollut, vaikka sellaisesta olen lukenutkin.
kujanaskuli
Psykonautti

Post by kujanaskuli »

Oo onnellinen. On meinaan ihan hiton perseestä kun sille ei mahda mitään :S mut joo jospa loppus tää offtopic ny.
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
chaotic

Post by chaotic »

Kuinkahan paljon tätä teehen kannattaisi laittaa? Hienojakoista jauhetta tuossa pussukka, eikä mistään tunnu informaatiota löytyvän..
viaticus
Psykonautti

Post by viaticus »

chaotic wrote:Kuinkahan paljon tätä teehen kannattaisi laittaa? Hienojakoista jauhetta tuossa pussukka, eikä mistään tunnu informaatiota löytyvän..
Tuolta voi katsella millaisilla annoksilla muut ovat kokeilleet:

http://www.erowid.org/experiences/subs/ ... ichi.shtml
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
Hupu
Psykonautti

Calea Dreamherb

Post by Hupu »

Vaikka kyseessä on aivan laillinen yrtti ja kuulemma silti ihan potentiaalinenkin sellainen... Niin on aika kummallista, miksi
en kuitenkaan ole törmännyt tuohon rohdokseen Suomessa...
En luontaistuotekaupoissa enkä suomalaisissa nettikaupoissakaan.
Lienee sitten täällä takapajulassa melkoisen tuntematon tuo uniyrtti? Että kaipa se pitää sitten ulkomailta tilata... Vai onko edes tilaamisen arvoinen?