Nimimerkkinne ja avatarinne

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
tRip
Moderator

Re: Nimimerkkinne ja avatarinne

Post by tRip »

Kepardi wrote:
tЯip wrote:Hukkasin mun klassikoksi muodostuneen avatari-kuvan johonkin data-avaruuden syövereihin
Artisti (Alex Grey) on yks mun lemppareista kuitenkin niin jos joskus tuleepi wonderia ikävä: http://www.phantasmaphile.com/images/20 ... x_grey.jpg
AlexGrey kans itellä yks ihan lempi-taiteilijoita.
Toi Wonder-maalaus kuvastaa mua persoonana jotenkin tosi loistavasti.

Pulmana lähinnä ton saaminen avatari-kokoon.. mulla kun tiatzikat vaihtelee niin alituiseen, että aina jossain väärällä koneella kuvankäsittelyohjelmat sun muut elintärkeät kokoonpanot.

Pitipä taas tsörgii nickii, kun muodostui hieman haasteelliseksi kirjautua vaulttiin eri koneilla kyrillisin ärräpäin.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Nicki tulee siitä omasta kokemuksesta, että kaikilla asioilla on aina varjopuolensa, eikä koskaan voi olla täysin onnellinen - koska aina löytyy niitä onnen varjoja. :roll:
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
CaptainZ

Post by CaptainZ »

Joskus kun olin lapsi, telkkarista tuli Captain Zed -niminen piirrossarja jossa samanniminen sankari seikkailee unimaailmassa ja huolehtii nukkuvista lapsista.

Vähän isompana oon aika monta kertaa tuudittautunut uneen suosikkilääkeaineellani zopiclonella. Se on ihana tunne kun huolet hiipuvat pumpuliin ja lempeät harha-ajatukset kietovat syleilyynsä ja kohta nukun kuin vauva. Siihen lääkkeeseen toi minun Z viittaa.

Toi avatar on skannattu jonkun taidenäyttelyn mainoskortista, jonka löysin jostain baarista.

Captain Zedin intro futaa: http://www.youtube.com/watch?v=yH7ULRtRWWs
tRip
Moderator

Post by tRip »

Innostuin fotoshoppailemaan :p
Tykästynyt tohon levynkannen kuvaan.
Soen-Cognitive_trpII.jpg
Keep it unreal.

haureus
Lepakko

Post by haureus »

Mun luovuuteni kirkui tyhjyyttään, kun piti keksiä jokin nimimerkki. Sitten jostain mun likaisen ja pervon alitajuntani syövereistä alkoi soimaan sellainen Ajattaran biisi kun haureus. Valkkasin sen koska a) koska se tuli mun mieleeni, b) en keksinyt parempaakaan ja c) se on aika jännä sana suussa, ja taipuu kaikkeen vielä hauskempaan esim. hauras, haureutus, haurastus.

Sit mun rajoja rikkovalla photoshopin käyttötaidolla ja universaaleja sietokykyjä musertavalla taiteellisella silmällä tekaisin nopeasti avatarin, koska tykkään keltaisista pesusienistä joilla on vähintäänkin neljä silmää.
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu »

Tuulesta tempaistu :roll:
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Nimimerkkini muuttui, kun muutuin etsijästä löytäneeksi. Kuvaa minua kaikilta katsantokannoiltaan oikein. Kuvani on kaunis pala iki-kamaraa suomesta. Minä siis olen. :love:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Nimimerkkini on yksi tyhmimmistä lempinimistä mitä olen kuullut. Ja minunhan nimestä se on väännetty.
Basebo
Lepakko

Post by Basebo »

Avatarin vaihdoin Stimpyyn, jolla on laajentuneet pupillit. Sain jonkun ahaa elämyksen, kun jostain topicista luin Stimpy kissasta jotain. No kyllöä minä itseänikin hieman löysin tuosta avatarista: Tällainen vähän hölmön oloinen ja kieltä näyttävä erikoisuus...
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä
pupubileet
Karvakuono

Post by pupubileet »

Schnuffel n___n♥
Coin
Psykonautti

Post by Coin »

"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
-Raoul Duke
MrRemedy
Karvakuono

Post by MrRemedy »

Nick tulee itse asiassa suomalaisesta peli yhtiö Remedystä, Joka muuten tekee mahtavia pelejä! Remedy itsessään tarkoittaa Lääkettä, Parannuskeinoa, rohtoa ym. ja olin jo aikaisemmin käyttänyt tätä muualla ja tänne se sopi milestäni oikein hyvin. Avatar puolestaan on Fallout- Pelisarjan tunnus hahmo Vault Boy. :up:
See you on the other side ;) - MrRemedy /// Do Your Own Research it's just information - David Icke
Gabriella
Psykonautti

Post by Gabriella »

Nimimerkki on lempinimeni ja avatari google imagesista :)
-Gabriella
Life is a long trip. Be happy ;-)

Facebook
Allekirjoituksia
robotomia
Psykonautti

Post by robotomia »

Nimimerkkini tule oletettavasti dexmin eli robon, robitussinin ja lobotomian yhdistelmästä. Tämän kuvittelen olevan loistava tapa kuvailla itseäni. Englanninkielisellä käännöksellä robotomy ei ole mitään tekemistä kyseisen sarjan vai mikä onkaan kanssa. Tuli pari päivää sitten kanssa mieleen aloittaa robotomy niminen täysin vapaa musiikki/ääni projekti, joka ei vielä ainakaan ole hirveämmin päässyt aluilleen. Taino sekoilin mä tos eilen jotain. Rakensin soittimen kuminauhoista. Mutta joo, tällästä. Ja mitä profiilikuvaan tulee niin kliseisen blotterikuvan lisäksi tulee myös esiin jälleen entinen lempipäihteeni, Ressu. Toivottavasti kaikkien mieltä pahiten painavimmista kysymyksistä kiperimpään saatiin kiireellinen vastaus. Mikäli ei, onnea vastauksen löytämiseen

ÄÄÄÄÄÄÄ, MOI :foil:
I put a Ressu in your happo... Hi' dawg!
CHIMONOKIKAARI
Psykonautti

Post by CHIMONOKIKAARI »

Tällä nimimerkillä ollaan menty jo vuodesta 2001, peräisin eräästä fantasiakirjasarjan hahmosta. Avatarin piirtelin itse liityttyäni foorumille.
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

Nimimerkki.
On ketamiini eli "ketku" ja sit on ketamiinin analogi, Methoxetamine. Eli sitä voisi sanoa "Metkuketkuksi" eli lyhyesti metku, eli olen psykoaktiivisen substanssin karnaatio.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
tRip
Moderator

Post by tRip »

Aesma.. Sun avatari ei nyt oikeen kuvastane sua jotekisilleetieksä?

Image
vaimitäsulleon tapahtunu..? düüd:)>

-maaQ..
Keep it unreal.

Aesma
OD

Post by Aesma »

tRip wrote:Aesma.. Sun avatari ei nyt oikeen kuvastane sua jotekisilleetieksä?

Haahaa, ei ehkä kuvastakkaan, eikä sen tarkoitus olekkaan mitenkään erityisesti minua kuvastaa, vaan valitsin tuon kuvan Charles Mansonista ihan vaan koska se on hieno kuva ja.. noh.. koska Charles..
Enköhän sen kohta pistä taas vaihtoon jos ja kun alkaa kyllästyttämään. Tuosta kuvastavuudesta puheenollen, meinasin tuota Charles Mansonin kuvaa ennen kyhätä yhdestä omasta kuvasta jonkun hienon taiteellisen avatarin, mutta se projekti jäi sitten kesken kun ei oikein edennyt silleen smoothisti. Vois ladata sen yhen kaleidoskooppi pluginin photariin, sillä sai nättejä avoja ym. hienoja juttuja tehtyä ;)
Mut joo oot kyllä tosiaan oikeassa, ettei ehkä tuo Charles Manson sovi oikein minulle ja minun jutuilleni :S

Sun avatarista oon aina pitänyt ja sopii nickis kanssa yhteen ja muutenkin kuvastanee sinua hyvin.. "Wanderer"..
Ja sigistä; Noh sanotaanko, että asenne vaikuttaa paljon siihen miten asiat etenee...
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Ite olen sadpanda mut oon kyllä niin gäy ja nössö ja huono tappelemaankin niin oiskohan parempi nimi SadPyppY
Juuu nin se taitaa olla :DD 8)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Aesma
OD

Post by Aesma »

Mikä vittu on PyppY?
Opettele ennemmin tappelemaan ja olemaan rohkea ;D Sit voit mennä baareihin vittuilemaan porukalle ja tappeleen.. Ouh jeeeh.. Mikäänhän ei ole sen parempi harrastus! :o
Nii ja kyllä pikkusen gäy saa olla, ei siinä oo mitään homoa! :O :O
Kilgore
Psykonautti

Post by Kilgore »

Kuten sanon esittelyssäni, nimimerkkini on lainattu Kurt Vonnegutin alter egolta, surkuteltavalta science fiction -kirjailijalta Kilgore Troutilta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kilgore_Trout

Ja avatarini on se mykkä Marx-veljes, Harpo! <3 Idolini.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Harpo_Marx
Aesma
OD

Post by Aesma »

tRip wrote:Aesma.. Sun avatari ei nyt oikeen kuvastane sua jotekisilleetieksä?

-maaQ..
No tyydyttääkö tämä uusi paremmin herraa? :D

Väsäsin photarilla yhellä pluginilla.

Image

-SaQne
Last edited by Aesma on Tue 24 Jul 2012, 01:52, edited 1 time in total.
Aesma
OD

Post by Aesma »

Sori et tuplapostaan mut haluun pitää tän viestin erillään tosta edellisestä visuaalisista syistä.
Kopioin nimimerkkini yhdeltä ulkomaiselta forumilta joltain tyypiltä ja sillä ei ole minulle erityistä merkitystä, mutta Aēšma on Zarathustralainen vihan tai raivon demoni. (ks. Wikipedia)
Otin Aesman nimimerkikseni silkastaan siitä syystä, että se kuuloisti ja näytti silloin hienolta ja kyllä se kait edelleenkin.
Toi 'SaQne' vois olla kans hieno nimimerkki, siinä ois osia mun nimistäkin, mut taidanpa pidättäytyä tässä nykyisessä ainakin toistaiseksi.

EDIT: Fuu*k, 1000 Posts achieved! OD!!
>.<
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Nimimerkkini kertoo mieltymyksestäni kannabikseen ja stimulantteihin.

Avatarissa on jannu joka vaihtoi sielunsa bluesiin.
pirun hyvä nuolla kuorena
eerika11
Karvakuono

Post by eerika11 »

Nimimerkki ei tarkoita yhtään mitään. Kuvas on tähti , se on siä mis määkin haluaisin olla elikkä taivaassa.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Avatar:nainen tanssii, musiikki <3
Nimim. Lempinimest väännetty
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
Skilla
Lepakko

Post by Skilla »

Nimimerkki on muunnos työaliaksesta. :foil: Avatarin jossain joskus muinoin nähny ja googlettamalla rat doctor tapasimme jälleen.
mindtransferral
Psykonautti

Post by mindtransferral »

Funeralrites tulee Sepulturan biisin nimestä ja avatar on Electric Wizardin levynkannesta.
The journey begins...
PsykeAnonyymi
Psykonautti

Post by PsykeAnonyymi »

Avatar ja nimimerkki tuli kehitettyä wordpress-projektista jossa päätin, että lähden anonyymisti kertomaan psykedeeleistä ja kokemuksistani niiden aikana/kanssa. Lähdin tekemään myös anonyymejä videoita aiheesta tubeen, mutta käyttäjätunnus ei siellä kauaa hillunut kun poistettiin sopimattomuuden takia, no nyt on tili Vimeossa.

Täällä siis pyöriskelen samalla nimimerkillä ja avatarilla. :)
Elämällä on tarkoitus, se olet sinä.
CAxx
Tuppisuu

Post by CAxx »

Mä valitsin tänne jostain syystä (mikä vieläkin kummastuttaa itseäni) yleisen nimimerkkini. Se on tarkoin harkittu ja kehitelty silloin kun aloin pyöriä internetissä enemmänkin. Ikävä kyllä, mulla ei ole enää hajuakaan siitä perimmäisestä tarkoituksesta. Muistan vaan, että C ja A olivat lyhennykset joistain sanoista ja loppuun lisäsin pari x-kirjainta. Jossain sekavuustilassa tämäkin siis kehitelty.

Avatarin löysin kuvatiedostojeni syvyyksistä ja se kuvasti hyvin tämän hetken tunnetilaani. Kuva löydetty jostain internetistä varmaankin alunperin. Piti laittaa joku oma otos, mutta toi kuva osu silmiin ensin.
"Mun aina uskotaan selviivän. 'Selviithän?' - Nää, en selvinpäin"