Ollaan tässä lähetty kaverin kanssa hoitamaan tällästä asiaa kun tuntuu että ei muuten mitään tapahdu.
(En itse ole ehdolla yhtään mihinkään. Enkä myöskään omaa mitään poliittista kantaa asiaan, tahdon vain että saataisiin paremmat olot päihdehuoltoon ja mielenterveys puolelle, blogi ei myöskään ole minun. Älkää minulle siitä sisällöstä rähjätkö, olen vain viestintuoja!)
Sitten en myöskään ole mikään äidinkielen maisteri joten kirjoitus virheitä voi olla.
Ajateltiin että jos saataisiin vähän keskustelua täälläkin aikaan asiasta ja oikeen media kalabaliikki..Blogista wrote:-Huumesairauksina hoidettujen lukumäärä Suomessa kasvoi vuodesta -96 vuoteen -00 yli kaksinkertaiseksi (n.600kpl:sta yli 1400kpl.) Tämän jälkeen lukumäärä on pysynyt ennallaan tähän päivään saakka. Nyt suunnitellaan hoitojaksojen määrän tiputtamista, vaikka huumeiden käyttö on silminnähtävästi, sekä tutkitusti lisääntynyt.
Subutex korvaushoidosta
Korvaushoito Todellisuudessa Helsingissä
Itse olen tässä antamassa kasvoja korvaushoito potilaille, jotta saadaan vähän uskottavuutta tälle asialle. Itse en tahdo kuunnella mitään haukkuja koska siitä ei ole mitään hyötyä, rakentavaa palautetta kiitos.
Jostain ne rahat on saatava. Eikä niitä tule jos vain hyssytellään, myötäillään eikä keskustella asiasta julkisesti.
Tänään kävi MTV3, 45min ohjelman toimittaja haastattelemassa ja kuvaamassa meitä täällä mun kämpillä, tekevät jutun aikaisintaan vaalien jälkeen tai sitten vasta keväällä kun julkaistaan uudet vuoden 2012 tilastot.