Elikkä ensimmäinen trippi ja Mexican cubensia oli noin 1,5g pussi odottelemassa kohtaloaan. Olin jo jonkun aikaa miettinyt tulevaa trippia ja siinä kun kaveri oli ollut viikon punkkaamas mun kämpil niin kuumotteli kokoajan, tuskin tahallaan mitä olen nähyt hänen sienitrippailua. No kaveri lähti ja nukkumaan. Aamulla siin 12 maissa heräilin ja kerennyt edes paskalla käydä kun olin jo kaatanut pussista sienet suuhun. Monet sanovat sieniä pahoiksi mutta minusta ihan hyviähän ne (ei toki semmosta "syödään maun vuoksi"). No koneelta laitoin sitten soimaan jotain Trancea ja psykedeelistä musiikkia, vaikka en normaalisti kuuntelekkaan mutta laitoimpahan hetken takia, ja kuulokkeet päähän. Odotus...
Jossain varmaan 30-60min päästä lähdin vettä hakemaan ja samalla mietiskelin et millonkohan nämä alkaa toimimaan. Vilkaisin peiliä ohi kulkiessa ja tajusin että pupillit olivat niin lautaset kuin pystyy olemaan. Ei mennyt kuin hetki ja nousu alkoi. Musiikki kuulosti koko ajan selkeämmältä, enemmän musiikilta ja kehoni alkoi täyttymään euforiasta. Kuuntelin sitten musiikkia ja jumahduin siihen peilin eteen tuiottamaan itseni. Siinä itseään katsellessa alussa tuli hetkellisiä todella epäselviä ja nopeita visuaaleja. Näin vanhana itseni sekunnin päästä normaali ja sitten karvainen. Jossain kohtaa silmissäni välähti (kasvojeni ja peilin välissä) erään "paholaisen" kasvot jonka näin tässä lähi aikoina eräässä autiotalossa jonkun lapsen piirrustuksessa. Päätin ryhdistäytyä ja ajaa mieleni johonkin hiukan kehittävämpään kuin karvoihin tai piruihin
Varmaan joku 90-120min kun oli kulunut sisälläni pauhasi niin kova euforia että oli pakko päästä purkamaan sitä jotenkin. Kämpilläni on semmoinen Lasinen iso kaappi jossa on noin 1m välein uusi lasi ja niitä on kolme ja kun sen eteen menee niin kuva heijastuu kolmena toki takaisin. Sen eteen menin sitten ja silmät kiinni musiikin tahtiin tanssin tai oikeastaan heiluin ja aina välillä seurasin omia liikkeitä heijastuksista. En kauaan sitä jaksanut kun en tanssi ihmisiä ole ja päätin sitten lähteä kävelylle tutkailemaan ulkomailmaa. Ulkona oli lämmin, ja todella kesäinen ilma
En tiedä, tuossa tripissä ei oikeastaan ollut mitään opettavaista, mutta se avasi mieleni, ja jos haluaa oppia uutta pitää olla avoimin mielin
Sit iha kaks mieleen jäi semmosta ajatusta tolta tripiltä
-Ei pidä elää vain tutkiskellen ja etsien, muuten ei kerkeä elää elämää.
-Folio on maailman kaikkeuden kaunistuma ja kuin väärinpäin kasvavat juuret se pursuaa maan alta sitä kauneutta. (musiikkia fiilistelles loppu ajast tuiotin varmaa puol tuntii semmost pikkust folionpalas
Tämä saattaa olla aika tylsä, hankalasti luettava tjtn, mutta koitin jotenkin västätä tänne tämän Trippistoorin. PEACE!
PS. Lahjottaaks joku mulle mangustin? On mun lemppari eläin meinaa vaik en oo niitte kans paljoo baareis käyny...