Kaverin paksukallonen koira runttas joskus kaljatölkin auki himoissaan...porter wrote:Kaverin koiralle ei mehu maistu, mutta kun kaljaa juuaan niin tulee siihen kerjäänjos pullon laittaa maahan niin tunkee koko kielensä pulloon ja rupee lipittään =D, myöskin jos kaljaa tippuu lattialle niin koira on heti nuolemassa sen pois !
Eläimet ja päihteet
-
Infitialis
- Apteekki
Re: Eläimet ja päihteet
Parhaat karstat on pohjalla.
-
frapathea
Joo, koirat tykkää kaljasta jostain syystä. Omakin tuli nuorempana mielellään varkain lipittämään vaikka sitten tyhjien pullojen suuta kieli pitkänään. Se maku, se maku 
-
maikkum
Ei mun koirille oo koskaan olut maistunut, faijan koirille sitten senkin eestä. Jackrusseli saa kielellänsä imettyä yllättävän paljon sitä börstaa, kun se jätetään olkkarin pöydälle aukonaisena.
Vanha lapinkoiraherra tykkäsi sen sijaan hatsista, enemmän ku mistään muusta. Tarkoituksella sitä ei ole koskaan sille tarjottu, sen sijaan eläin on itse varastellut budinuppuja saunasta/pöydiltä, ja tullut pönöttämään viereen kun hiisataan. Kerran telkesin sen partsille hatsien ajaksi, mutta siitä alkoi niin kauhea huuto ja riehuminen, että oli pakko päästää takaisin sisälle
SIt yks mun entinen estehevonen ei päästänyt mua selkään, jos olin hatseissa/muissa kuoseissa. Ehkä ihan viisas yksilö sinänsä, kun sillä oli niin paljojn vauhtia päässä, et useimmiten sen sai pysähtyyn vain päin seinää. AHH olipa muute aika kivaa olla heppatyttö.
Vanha lapinkoiraherra tykkäsi sen sijaan hatsista, enemmän ku mistään muusta. Tarkoituksella sitä ei ole koskaan sille tarjottu, sen sijaan eläin on itse varastellut budinuppuja saunasta/pöydiltä, ja tullut pönöttämään viereen kun hiisataan. Kerran telkesin sen partsille hatsien ajaksi, mutta siitä alkoi niin kauhea huuto ja riehuminen, että oli pakko päästää takaisin sisälle
SIt yks mun entinen estehevonen ei päästänyt mua selkään, jos olin hatseissa/muissa kuoseissa. Ehkä ihan viisas yksilö sinänsä, kun sillä oli niin paljojn vauhtia päässä, et useimmiten sen sai pysähtyyn vain päin seinää. AHH olipa muute aika kivaa olla heppatyttö.
-
King Ink
- LD50
Meidän kissa tuntui änkeevän aina lähelle kun olin ottanut psykedeelejä. Kun asuin vielä porukoilla ja olin jostain syystä yksin kotona ja deeleissä makoilemassa oman huoneen sängyllä, se tuli melkein aina makaamaan jalkopäähän kaveriksi. Normaalisti se ei tullut melkein koskaan miun huoneeseen, eikä nukkunut miun sängyllä.
Jos heiluin ulkona trippien aikana, se oli aina jossain lähistöllä ikäänkuin vahtimassa.
Pelkäsin sitä kun se vaikutti niin älykkäältä. Mutta ai että kissan silittäminen tuntuu hyvältä psykedeeleissä.
Jos heiluin ulkona trippien aikana, se oli aina jossain lähistöllä ikäänkuin vahtimassa.
Pelkäsin sitä kun se vaikutti niin älykkäältä. Mutta ai että kissan silittäminen tuntuu hyvältä psykedeeleissä.
-
MethAciD
- Lepakko
Yhen tutun kissa on kanssa syöny hetken teessä liotettuja cubensiksia vähän. En tiiä miten sillä oli loppuilta menny ku luikahdettiin baariin aikapian sen jälkeen, mutta hyvin näytti maistuvan.
Kissa oli varkaissa ja yllätettiin se itse teossa.
Kissa oli varkaissa ja yllätettiin se itse teossa.
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
-
savo
- Psykonautti
Olin pitkään ja hartaasti kasvattanu yhtä kannabiskasvia. Yhtenä iltana olin kaverin luona dokailemassa ja kun menin kotiin nii huomasin että koira oli syöny kasvista melkein kaikki lehdet
Päällimmäiset vaan jättäny siihen.. Harmitti vaa ku se ois just alkanu kukkimaan.. No toivottavasti sai siitä hyvän olon
Aikaisemmin olin aina sen kasvin nostanu pöydälle tai laittanu johonkin kaappiin siksi aikaa kun olin poissa mut tuollon en sitä muistanu tehä 
No one lives forever
-
Fungus
- Psykonautti
Miul on sama kuin Frapathealla, et en rupee kissaani päin puhaltelemaan mitään savuja. Kyllä se vähän niinku tulee katsomaan silleen, että "mitä sie duunaat?", ja on se savuja myös vähän saanut silleen hengiteltyä. Sen huomas siitä, että se kävi selälleen kellimään keskelle lattiaa, mitä se ei koskaan tavallisesti tee. Kyl siis muuten makoilee just olkkarissa ja vastaavissa paraatipaikoissa, mutta ei käännä mahaansa kattoa päin ja jää siihen. Hyvin oli kyllä lunkki kissa sillon.
Toi oli kyl jännää toi
Toi oli kyl jännää toi
Heppatyttö miekin, mut en oo kyllä missään aineissa ollu hevosen selässä, et en tiijä, miten siinä itelle kävis. Vähä riskaabelilta kuulostaa kyl.maikkum wrote:Sit taas mulla oli yliherkkä estehevonen, joka ei päästäny mua ees selkään, jos olin pilvessä/päissään/muissa kamoissa. Jos tämmöistä erehtyi kokeilemaan, sai kokea erittäin karun rodeon ja koni saattoi olla asiasta loukkaantunut useita päiviä. SAmainen eläin oli yliherkkä kauralle (?) jos sitä erehtyi sen vatsalaukkuun, ei se pysynyt paikoillaan, vaan aloitti hyvin piripäisen kilaroinnin. Kyseinen elukka oli kyllä täysiverinen, että olihan se kuuma jo valmiiksikkin, mut toi kaura aiheutti jonkinlaisen ydinräjähdyksen sen päässä.
¤¤¤We are not human beings having a spiritual experience, we are spiritual beings having a human experience¤¤¤