Oksikodoni
-
kakela
- Karvakuono
Re: Oksikodoni
Olen vannoutunut piripannu ja tykkään kaikista nopeista<3 Nyt löytyi ainoa vahva opiaatti josta pidän, koska ei nuokuta eikä väsytä. 30mg Oxynormia nokkaan ja euforian tulva täytti minut. Opiaateista en saa koskaan pahaa oloa tai kutinaa, joten tuskin tätä iltaa mikään voi pilata 
-
FlyingH
Ite tykkään opiaateista ja nuokuista, mutta tykkään myös oxysta vaikkei se nuokuta paitsi mega-doseilla. Olo on euforinen ja kevyt ilman mitään sivuvaikutuksia.
-
Psychonautilus
Sama. Oksikodoneissa (kohtuullisilla annoksilla) olo on vielä suht. selväpäinen ja funktionaalinen, kun taas esim. morfiini vastaavilla doseilla on paljon vahvempi "kuosi". Pidän morfiinista kyllä enemmän, mut sit se menee aika makoiluks. Oksikodonin paras puoli on kuitenkin varmaan hyvä suullinen hyötyosuus verrattuna muihin vahvoihin opioideihin - rännäyskynnys ei ylity, kun sillä ei saavuta hirveästi ylimääräistä mun kokemuksen mukaan. Nousut, toisin kuin esim. morfiinin kanssa, ei ole niin järisyttävät, ja syömällä saa melkein yhtä paljon irti jos ajatellaan bioavailabiliteettiprosentteja.FlyingH wrote:Ite tykkään opiaateista ja nuokuista, mutta tykkään myös oxysta vaikkei se nuokuta paitsi mega-doseilla. Olo on euforinen ja kevyt ilman mitään sivuvaikutuksia.
Sen sijaan toinen tunnettu 'stimuloiva opioidi' eli teksi ei maistu sit yhtään, hyi saatana.
-
frapathea
Huojentavaa kuulla, ettei hyötyosuus ole kovin merkittävästi suurempi hihaan. Oon ottanut oksikodonia kaksi kertaa – viimeinen kerta tosin kolme vuotta sitten – ja nautin molemmista kerroista olosuhteisiin nähden huomattavasti enemmän kuin monista muista opiaateista. Molemmilla kerroilla meni jostain syystä hihaan, mutta nyt kun en enää kykene hihattamaan ja tiedän aineen toimivan hyvin oraalisestikin, voinkin vain pureskella tuon 40mg napin tuolta huoletta. Paljonko mun kannattaa kerralla syödä, jos hihaan on yleensä 10mg toiminut kerrassaan roimasti?
Ei vittu, mua alkaa jomottamaan vasempaan kyynärtaipeeseen, kun ajattelen piikittämistä. Kaikkea sitä. Onneks ei pysty eikä haluu enää.
Osaako joku aineen toimintamekanismeja tunteva teoretisoida mulle, että miksi oksikodoni aiheuttaa mulle vain mukavan fiiliksen jokseenkin sivuvaikutuksetta? Ainoa toinen mulle soveltuva opioidi on tähän mennessä ollut kodeiini, ja sekin vain lääkinnällisessä käytössä matalilla annoksilla. Tramadolista mulle tulee ihottumaa ja oksentelen holtittomasti tunteja; bupresta oksentelin aina nostaessani pään; opateestä sain ihan helvetinmoisen päänsäryn; metadoni ei potkinut ollenkaan; heroiini tuntui vain tylsistyttävän. Oksikodonista mulle tulee vain hyvä ja aurinkoinen olo; kuin raikas kevätpäivä.
Ei vittu, mua alkaa jomottamaan vasempaan kyynärtaipeeseen, kun ajattelen piikittämistä. Kaikkea sitä. Onneks ei pysty eikä haluu enää.
Osaako joku aineen toimintamekanismeja tunteva teoretisoida mulle, että miksi oksikodoni aiheuttaa mulle vain mukavan fiiliksen jokseenkin sivuvaikutuksetta? Ainoa toinen mulle soveltuva opioidi on tähän mennessä ollut kodeiini, ja sekin vain lääkinnällisessä käytössä matalilla annoksilla. Tramadolista mulle tulee ihottumaa ja oksentelen holtittomasti tunteja; bupresta oksentelin aina nostaessani pään; opateestä sain ihan helvetinmoisen päänsäryn; metadoni ei potkinut ollenkaan; heroiini tuntui vain tylsistyttävän. Oksikodonista mulle tulee vain hyvä ja aurinkoinen olo; kuin raikas kevätpäivä.
-
Psychonautilus
Riippuu millasen kuosin haluat. Jos 10mg IV on toiminut kerrassaan roimasti niin n. 10mg suullisesti voi toimia ihan nätisti. Syö 10-15mg ja sit myöhemmin lisää jos siltä tuntuu?frapathea wrote:Paljonko mun kannattaa kerralla syödä, jos hihaan on yleensä 10mg toiminut kerrassaan roimasti?
Last edited by Psychonautilus on Sun 02 Dec 2012, 05:01, edited 1 time in total.
Reason: Lyhensin lainausta. Lainaukseen tarvitsee sisällyttää vain se osa viestistä, johon vastauksessa viitataan.
Reason: Lyhensin lainausta. Lainaukseen tarvitsee sisällyttää vain se osa viestistä, johon vastauksessa viitataan.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Mulle teksi ei oo kyl ollut sen stimuloivampi kuin muutkaan opioidit. Paitsi pienillä annoksilla, mut kaikki opioidit on stimuloivia pienillä annoksella mulle... Yhtään isommasta annoksesta buprea saan ihan jäätävän väsymyksen ja nuokut jotka on ehkä 1/5 euforiset siitä mitä yleensä opparit nuokku-doseilla.Psychonautilus wrote:Sen sijaan toinen tunnettu 'stimuloiva opioidi' eli teksi ei maistu sit yhtään, hyi saatana.
Oksikodonissa on kyl jotain joka tekee siitä aika ainutlaatuisen opparin, onhan se aika reilusti euforisimmasta päästä ja varmaan se piristävin opioidi... Onhan noita monia oppareita jotka ainakin piikitettynä tekee paljon euforisemman rushin kuin oxy, mut ei varmaan mikään muu pelitä syötynä niin hyvin. Lisäks koska se on lääkemuodossa, pillerissä, on siinä aina välttämättömästi toimiva määrä ainetta eikä siinä ole jatkeita(vrt. saat jotain epämääräistä herskaa josta tulee vain pää kipeäksi ja sivuvaikutuksia ja joku heroiini-lääkevalmiste toimis kyllä ja kovaa). Tai en usko että oxya pidettäis niin hyvänä tavarana jos sitä liikkuis kadulla jonain 5-30% jauheena+tuntemattomat jatkeet ja joka tulee jostain epämääräsistä metalabran ja heroiinilabran välimuodoista...frapathea wrote:Osaako joku aineen toimintamekanismeja tunteva teoretisoida mulle, että miksi oksikodoni aiheuttaa mulle vain mukavan fiiliksen jokseenkin sivuvaikutuksetta? Ainoa toinen mulle soveltuva opioidi on tähän mennessä ollut kodeiini, ja sekin vain lääkinnällisessä käytössä matalilla annoksilla. Tramadolista mulle tulee ihottumaa ja oksentelen holtittomasti tunteja; bupresta oksentelin aina nostaessani pään; opateestä sain ihan helvetinmoisen päänsäryn; metadoni ei potkinut ollenkaan; heroiini tuntui vain tylsistyttävän. Oksikodonista mulle tulee vain hyvä ja aurinkoinen olo; kuin raikas kevätpäivä.
Tramadoli nyt vaikuttaa sataan ja yhteen muuhunkin paikkaan kuin opioidireseptoreihin, bupre on tosi helposti pahoinvointia aiheuttava muihin opioideihin verrattuna, opateessä on tosi monimutkainen alkaloidikoostumus ja se sisältää muutenkin niin paljon ties mitä aineita ettei ole ihme jos se sivuvaikutuksia aiheuttaa, heroiini saattaa olla ollut huonolaatuista ja onhan se tosi nuokku-kamaa oxyyn verrattuna muutenkin...
-
Kottonmouth
paras lajissaan. Hakkaa, no varsinkin bupren ihan 6-0, mut ruskeankin.
-
mentalhell
- Kameleontti
5 x 20 mg hihaa ja sängyssä vetää töötit ja eiku nauttimaa! MAHTAVAA kamaa ollut tollaseen notkumiseen joskus.
80 mg vihreä tabukin on aika hyvä dose minulle. Pari tuntia saa sängyssä kieriskellä euforiassa, mutta nousut on tässä aineessa se kaikkein paras ja koukuttavin juttu! Sitä tunnetta kun mäntä on pohjassa ja valtava lämpö valtaa kehon ja niin.. huhhuh! Harmi vaan että nousut on tässä se paras, itse notku on hyvä kyllä, mutta ne nousut on jotain aivan älyttömän mahtavaa!
(Ja HUOM! Elkää tolettomat ottako näitä minun annoksia ikinä! Vähän käyttäneelle 20 mg I.V. on jo tarpeeksi iso, tuommoiset minun annokset alkaa olemaan vaarallisia jo vähän ainetta käyttäneelle! Sanoin vaan, ettei kukaan lue täältä sopivaa annosta ja katsoo että 100 mg on hyvä ja kuolee siihen.)
80 mg vihreä tabukin on aika hyvä dose minulle. Pari tuntia saa sängyssä kieriskellä euforiassa, mutta nousut on tässä aineessa se kaikkein paras ja koukuttavin juttu! Sitä tunnetta kun mäntä on pohjassa ja valtava lämpö valtaa kehon ja niin.. huhhuh! Harmi vaan että nousut on tässä se paras, itse notku on hyvä kyllä, mutta ne nousut on jotain aivan älyttömän mahtavaa!
(Ja HUOM! Elkää tolettomat ottako näitä minun annoksia ikinä! Vähän käyttäneelle 20 mg I.V. on jo tarpeeksi iso, tuommoiset minun annokset alkaa olemaan vaarallisia jo vähän ainetta käyttäneelle! Sanoin vaan, ettei kukaan lue täältä sopivaa annosta ja katsoo että 100 mg on hyvä ja kuolee siihen.)
-
frapathea
Esimerkillisen vastuullinen ja fiksu loppuhuomautus! Pisteet sinne.mentalhell wrote:(Ja HUOM! Elkää tolettomat ottako näitä minun annoksia ikinä! Vähän käyttäneelle 20 mg I.V. on jo tarpeeksi iso, tuommoiset minun annokset alkaa olemaan vaarallisia jo vähän ainetta käyttäneelle! Sanoin vaan, ettei kukaan lue täältä sopivaa annosta ja katsoo että 100 mg on hyvä ja kuolee siihen.)
Tää sai mut oikeastaan miettimään, mitä tuolta edes haluan.Psychonautilus wrote: Riippuu millasen kuosin haluat. Jos 10mg IV on toiminut kerrassaan roimasti niin n. 10mg suullisesti voi toimia ihan nätisti. Syö 10-15mg ja sit myöhemmin lisää jos siltä tuntuu?
Tuskin mä kuitenkaan mitään kauheita nuokkuja siltä haen; rentoutunut ja euforinen olo riittänee. Mä kun oon tällainen hyväntuulinen lälläri nykyään, että vedän kodeiiniakin yleensä kerrallaan vain 15-30mg niin, että tunnen ihan pienen lämpimän tuulahduksen sisälläni, jos oikein keskityn. Ehkä toi 10mg oksya syötynä pistäis lihaksia löysiks ja päätä lomalle, muttei kuitenkaan ihan nuokuttais?
SahkoinenVelho, kiitti tietoiskusta!
-
Hitler
- Apteekki
Ei yhtä intensiivistä kuin mopo mutta ehkä parempaa SHITTII silti. Elimistö ja lihaskudos on rentoutuvinaan ja useemman tunnin on helpompi ajatella semmosia asioita mitä on helppo ajatella. Sen jälkeen on jo vähän paska olo. Oon hihattanutkin tätä kerran mut en oikeen muista miten kolisi, kertonee jotain. Iham baskaa.
pirun hyvä nuolla kuorena
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Oxysta tulee kyl ihan hiton sosiaalinen olo... Mulle tää on ollu siihen tarkoitukseen paras aine varmaan kaikista. Vaikka stimut pistää pään skarpiks, saattaa ne helposti tehä mut vain hiljaisemmaks kuin normaalisti oon... Bentsot taas tyhmentää, ja vaikka saattaa juttua tulla, niin tuntuis että älykkyysosamäärä laskee suoraan suhteessa otettuun bentsojen määrään. Alkoholi on yllättävän hyvä, se tuntuis parantavan huumorintajua samalla kun muuttuu ulospäin suuntautuneemmaks, mut se toimii oikeestaan lähinnä vain niissä tilanteissa hyvin joissa myös toinen osapuoli on humalassa. Muut opioidit myös tehokkaasti laskee sosiaalista ahdistusta ja nostaa itsevarmuutta, mut oksikodoni on vähiten nuokuttavaa, piristävintä, siitä tulee jotenkin iloisin olo kaikista opioideista. Itsevarmuus on ihan naurettavan korkealla ja god-mode pamahtaa päälle. Oikeastaan oksikodoni on toiminut jopa tavallaan yhtenä terapeuttisimpana päihteenä mulle, koska oon joskus saanut sen avulla purettua päästäni sosialisoimiseen liittyviä lukkoja todella tehokkaasti. Huonoimmat puolet on varmaan hinta, koukuttavuuspotentiaali ja se että joskus sitä muuttuu turhankin ylimieliseks vaikutuksen aikana...
Yks kesä bileissä tuli otettua alkoholia runsaasti, siihen päälle kokoajan pieniä määriä oksikodonia niin että oisin varmaan ollut todella seis ellen ois saanut isoa pommia vauhtia kaverilta. Inkivääriä olin ottanut valmiiksi poistamaan mahdollista pahoinvointia mitä toi oxy+alkoholi kombo saattais aiheuttaa. Mitään pahoinvointia ei esiintynyt ja huhhu, noiden kolmen aineen kombolla oli niin meno päällä et tuli tutustuttua varmaan useempaan ihmiseen mitä ikinä yhtien bileiden aikana on tullut...

Yks kesä bileissä tuli otettua alkoholia runsaasti, siihen päälle kokoajan pieniä määriä oksikodonia niin että oisin varmaan ollut todella seis ellen ois saanut isoa pommia vauhtia kaverilta. Inkivääriä olin ottanut valmiiksi poistamaan mahdollista pahoinvointia mitä toi oxy+alkoholi kombo saattais aiheuttaa. Mitään pahoinvointia ei esiintynyt ja huhhu, noiden kolmen aineen kombolla oli niin meno päällä et tuli tutustuttua varmaan useempaan ihmiseen mitä ikinä yhtien bileiden aikana on tullut...
-
cook
- Lepakko
Ei tää kyllä hintasta arvosta oo, muutenkin jää morfiinille kakkoseks. Ehkä vähän käytännöllisempi kun ei pistä niin jumiin mutta muuten aika yliammuttu. Body high on se mistä itse eniten pidän, eikä tästä tunnu sitä löytyvän.
-
HenkkA_
- Psykonautti
Taas konttikoukussa joo. Ei oo hintansa arvosta jos maksaa sen mitä yleensä pyydetään, eikä se ole sillonkaan kun saa niin halvalla, että on varaa kiskoa päivittäiskäytös. Itel käyny niin et ollu varaa ja jääny pahaan nalkkiin saatavuuden ja halvan hinnan takia.
Just tänään ollu nihkee päivä, et aamuvedoiks 40millii ja jossain välis 10 ardinexii söin, sit äsken 40 millii ni pysyy just terveenä.
Viimeaikoina noin 160-240mg päiväs, tietty iv:nä kun hakee nousuja vaikka ei niitä oikeen saa enää siinä kaliiperissa mitä aluks.
Eilen sain pitkästä aikaa olot kun kombotin 80mg oxyä midatsolaamin kanssa samois vedois.
Oikeestaan huomannut, että niitä nousuja ei saa enää kun aamuvedoista ja nekin kestää sen kaks minuuttia tai ehkä hetken vielä aamuröökin jälkeen euforinen olo.
Huomis aamuna 40millillä liikenteeseen, mut poretta laitan sekaan niin voi lähtee päivä hyvinkin käyntiin.
Ahdistaa vitusti tässä se, että jos loppuu kesken niin ei oo kauaa aikaa hankkia lisää kontteja/normeja tai muuta korvike opioidia koska puoliintumisaika on sen verran lyhyt.
Just tänään ollu nihkee päivä, et aamuvedoiks 40millii ja jossain välis 10 ardinexii söin, sit äsken 40 millii ni pysyy just terveenä.
Viimeaikoina noin 160-240mg päiväs, tietty iv:nä kun hakee nousuja vaikka ei niitä oikeen saa enää siinä kaliiperissa mitä aluks.
Eilen sain pitkästä aikaa olot kun kombotin 80mg oxyä midatsolaamin kanssa samois vedois.
Oikeestaan huomannut, että niitä nousuja ei saa enää kun aamuvedoista ja nekin kestää sen kaks minuuttia tai ehkä hetken vielä aamuröökin jälkeen euforinen olo.
Huomis aamuna 40millillä liikenteeseen, mut poretta laitan sekaan niin voi lähtee päivä hyvinkin käyntiin.
Ahdistaa vitusti tässä se, että jos loppuu kesken niin ei oo kauaa aikaa hankkia lisää kontteja/normeja tai muuta korvike opioidia koska puoliintumisaika on sen verran lyhyt.
-
Dexma
- Moderator
Nää on niitä syitä, minkä takia oxy on aika nou nou...HenkkA_ wrote: Just tänään ollu nihkee päivä, et aamuvedoiks 40millii ja jossain välis 10 ardinexii söin, sit äsken 40 millii ni pysyy just terveenä.
Mut toisaalta jos tosiaan ei oo päivittäis käyttö niin sit menee kyl parhaimpiin oppareihin, mut päivittäis oksyn vetäjälle on varmasti aika rankka kuvio... En tiiä toisaalta. Jos ite lopettais oppareiden päivittäiskäytön ja ottais välillä oksyä niin alkaiskohan vain vituttaan, kun ei pysty yhellä annoksella oleen ees vähän oloissa puolta päivää pidemmälle...
-
zerk
Päätin itse olla pyytämättä vaihtoa teemuista oxyyn nimenomaan aikaisempien huonojen kokemuksien takia mitä mulla on oxyn päivittäiskäytöstä. Buprea ei tee juuri mieli käyttää väärin mutta jos saan oxyy käsiini, lähtee se lapasesta todella herkästi ja sitten huomaan taas jossain vaiheessa, että toleranssit on taivaissa ja tilanne todella perseestä.
Pitkästä aikaa tekisi kyllä mieli ottaa oxyy se päivän-pari mutta mulle ei ole tullut sitä vastaan tarpeeksi edulliseen hintaan.
Pitkästä aikaa tekisi kyllä mieli ottaa oxyy se päivän-pari mutta mulle ei ole tullut sitä vastaan tarpeeksi edulliseen hintaan.
-
Hz0
- Apteekki
Meikäläiselle tehtiin polvileikkaus maanantaina ja Oxanestiä tuli leikkauksen aikana ja heräämössä x määrä kanyylin kautta, olihan se aika kivaa. Sain Panacod - paketin lisäksi muutaman 10 mg OxyNorm - kapselin kotiin mukaan mahdollisen kovan kivun varalta (huom. opiaattitoleranssi käytännössä 0), ja havaitsin että vaulttilaisittain piskuiselta kuulostava 10mg oksikodoniannos vie kyllä kivut tehokkaasti jalasta, mutta ei näillä kyllä unta saa, sen verran päällekäyvä tuo vaikutus on itselleni.
Aivan helvetillinen kutinakin, täytyy vielä lisätä.
Aivan helvetillinen kutinakin, täytyy vielä lisätä.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
cook
- Lepakko
Ei kai opioideilla unta ole tarkoituskaan saada, itseäni ainakin valvottaa kaikki opioidit mitä olen kokeillut. Varsinkin tebaiinijohdokset kuten oksikodoni ja bupre. Jos olis kipuja mitkä haittais unta ja opioidin tarve niin varmaan olis pakko käyttää jotain bentsoa jos nukkua haluis.Hz0 wrote: ja havaitsin että vaulttilaisittain piskuiselta kuulostava 10mg oksikodoniannos vie kyllä kivut tehokkaasti jalasta, mutta ei näillä kyllä unta saa, sen verran päällekäyvä tuo vaikutus on itselleni.
-
zerk
Jännää, itse saan tosi hyvin nukuttua opioidien kanssa, bupre on ainoo poikkeus tässä. Se valvottaa aina.
-
porter
Opioidien kanssa unen "tarve" katoaazerk wrote:Jännää, itse saan tosi hyvin nukuttua opioidien kanssa, bupre on ainoo poikkeus tässä. Se valvottaa aina.
-
Psychonautilus
Ei mullakaan opioidit erityisesti toimi hypnootteina. Isosta dosesta saattaa sammua (mut sillon liikutaan vaarallisilla vesillä), tai jos muutenkin väsyttää niin voi saada unta, mut noin yleensä sitä valvoo joko itse vaikutuksen tai sitten sivuvaikutusten (lähinnä kutinan) takia.
Metadoni on ehkä poikkeus, mut muut opioidit on yleensä pitäny mut valveilla.
Metadoni on ehkä poikkeus, mut muut opioidit on yleensä pitäny mut valveilla.
-
xPetu
- Psykonautti
Allekirjoitan! Taas viime yö valvottu, vaikka alkuillasta otin vain millin texii.porter wrote: Opioidien kanssa unen "tarve" katoaa. Opioideilla valvominen on tosi pehmeetä, verrattaen stimuilla valvomiseen, itte ainakin tykkään esim buprella valvoo yön läpitte!
-
zerk
Mun kokemus taas on, että opioideilla valvoessa tulee ihan samalla tavalla tosi paska olo kuin selvänäkin. Stimuilla taas valvominen onnistuu (tiettyyn rajaan asti) paljon mukavammin. Varmaan aika yksilöllistä tämäkin.porter wrote:Opioidien kanssa unen "tarve" katoaazerk wrote:Jännää, itse saan tosi hyvin nukuttua opioidien kanssa, bupre on ainoo poikkeus tässä. Se valvottaa aina.. Opioideilla valvominen on tosi pehmeetä, verrattaen stimuilla valvomiseen, itte ainakin tykkään esim buprella valvoo yön läpitte!
-
eNZYMe
- OD
On se tosi yksilöllistä. Mulla tulee stimuilla valvoessa aika kireä ja vittumainen olo, kun taas jarruilla pysyy pää kasassa. Jarruikuosissa on ainakin mulle helpompi valvoa ja työskennellä univajeen kanssa kuin selvinpäin.
-
p420
- Psykonautti
Huhhuh viime viikonloppuna tuli testailtua ja ehkä vähän liikaakin. Jäi muuten tasan viimeiseksi kerraksi, kun oli sen verran sekavaa meininkiä.. Olisin toki voinut jättää bentsot+piricombon pois ennen tämän aineen ottamista..
Perjantaina testailin rivatrilin ja alkoholin kanssa about 2x 20mg pelliltä ja olo oli aika jees aluksi. Selkäkivut sun muut vaivat lähtivät kyllä, mutta niin myös taju loppuillasta..
Lauantaina comboiltiinkin sitten pirin ja bentsojen kanssa.. Muistikuvat lähtivätkin jo puoliltapäivin
10x 20mg konttia oli gripissä vielä aamupäivällä ja sunnuntaina löytyikin sitten enää yksi kappale..
Täydellinen tajunnanmenetys sekä todella sekavaa käytöstä mitä nyt kaverit puhuivat, kun en itse tosiaan muista mitään..
edit: älkää kysykö miksi combottelin nopeita ja hitaita sekaisin..
Perjantaina testailin rivatrilin ja alkoholin kanssa about 2x 20mg pelliltä ja olo oli aika jees aluksi. Selkäkivut sun muut vaivat lähtivät kyllä, mutta niin myös taju loppuillasta..
Lauantaina comboiltiinkin sitten pirin ja bentsojen kanssa.. Muistikuvat lähtivätkin jo puoliltapäivin
Täydellinen tajunnanmenetys sekä todella sekavaa käytöstä mitä nyt kaverit puhuivat, kun en itse tosiaan muista mitään..
edit: älkää kysykö miksi combottelin nopeita ja hitaita sekaisin..
-
p420
- Psykonautti
Taas paloi konttorit pelliltä, kun satuin saamaan parinkymmenen kappaleen pussin tuttavalta. Toimii kollon kanssa ihan jees!!
-
Petri6
- OD
Polttamisessa menee todella suuri osa aineesta hukkaan ja vaan Luoja tietää, kuinka pahaa hallaa kaikkien sidosaineiden polttaminen tekee keuhkoille.p420 wrote:Taas paloi konttorit pelliltä, kun satuin saamaan parinkymmenen kappaleen pussin tuttavalta. Toimii kollon kanssa ihan jees!!
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Timp3
- Kameleontti
Ite en ymmärrä yhtää tuota oksikodonin pellittämistä, koska oraalisessa annostelussakin on jo pelkästään niin hyvä hyötysuhde.Petri6 wrote:Polttamisessa menee todella suuri osa aineesta hukkaan ja vaan Luoja tietää, kuinka pahaa hallaa kaikkien sidosaineiden polttaminen tekee keuhkoille.p420 wrote:Taas paloi konttorit pelliltä, kun satuin saamaan parinkymmenen kappaleen pussin tuttavalta. Toimii kollon kanssa ihan jees!!
Toimiiko se muka niin paljon paremmin, ettei niitä kannata syödä tai vaikka nokittaa?????
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
No pellittäminenhän on VITUN COOLIA. Nouseehan se heti hattuun niin sama vaikka menis yli puolet hukkaan niin tuntuu toimivan paremmin...
Syötynähän tän hyötyosuus on aika lähellä sataa mut nokitettunakin kohahtaa nopeaa hattuun ja varmaan menee vähemmän hukkaan kuin polttamalla, mut plugattuna tää on ollut reilusti parasta. Nousut kestää ehkä saman verran kuin nokittamalla, mut ensin ei tapahdu mitään ja sit yhtäkkiä tulee jyrkempi nousu kuin nokitettuna, en usko et polttamalla vois mitenkään merkittävästi nopeampaa nousua saada aikaan. Ison osan hukkaan menemisen ja keuhkojen kovan rasituksen kylläkin, eihän sitä tosiaan tiedä miten vitun vaarallista ja haitallista toi keuhkoille saattaa olla.
Plugattuna 40 milliä tuntuu about samalta kuin 70 milliä nokitettuna. Paitsi ensin se suunnilleen tasan 9 minuuttia kestävä aika jona ei tapahdu mitään, ehkä seitsemän kahdeksan minuutin kohdalla tuntuu jotain hyvin lievää mut voi suunnilleen katsoa sekuntikellosta milloin alkaa yhtäkkiä kunnon humina. Polttamista en oo kokeillut mut en näe siinä kyllä oikein mitään järkeä ellei halua tosiaan olla IHAN VITUN COOL ja uusimman muodin mukaan jenkkityyliin hengitellä ties mitä keuhkot raiskaavia tuntemattomia kemikaalihöyryjä, siis sen jälkeen kun ensin on tuhlannut tavaraa hyvää polttamistekniikkaa oppiessa ja antanut ison osan höyrystä haihtua ilmaan opettelun aikana. Ja sitten sen jälkeen tosiaan tuhlata lisää sitä tavaraa ison osan palaessa hukkaan. Mut edelleenkin onhan se nyt vittu siistiä olla pelti kädessä ja pilli suussa

EDIT: Plugattuna meinaan siis, et ensin leikkaa pillerin vaikka kahtia tai neljään osaan vaikka peltikorkkiin, kokonaisenakin menee helposti. Kuorittuna tai ei, en oo huomannut niin mitään eroa. Perään 1-2 milliä vettä, muistaakseni onnistui pelkällä millilläkin ihan mainiosti. Nopea kiehautus korkin pohjasta sytkärillä tai vastaavalla ja painelee ruiskulla pillerin murskaksi, vähän sekoittelee ruiskulla samalla. Kiehautus ei oo pakollista jos jaksaa vaikka jauhaa tavaran ja sekoitella vähän enemmän. Imaisee koko setin ruiskuun, vähän esim. öljyä ruiskun pintaan ja ruisku vähän varoen pyllyyn, laskee tavaran sinne ja katsoo kellonajan. Yleensä tulee jätettyä ruisku sille paikoilleen varmuudeksi vaikka 5 minuutiksi, tosin ei ole kyllä milli vettä tullut ikinä ulos vaikka heti ottaisi pois. Sit sohvalle rentoon asentoon liikkumatta tuijottamaan kelloa, heti kun se 8-10 minuuttia on kulunut tarkistetusta kellonajasta niin euforia valtaa kehon aika kovaa
Ton vaikeampi prosessi ei ole, onnistuu nopeasti eikä tarvitse käsitellä neuloja tai varoa hygieniaa eikä tuhota keuhkoja, nenää tai tehdä reikiä ihoon...
Syötynähän tän hyötyosuus on aika lähellä sataa mut nokitettunakin kohahtaa nopeaa hattuun ja varmaan menee vähemmän hukkaan kuin polttamalla, mut plugattuna tää on ollut reilusti parasta. Nousut kestää ehkä saman verran kuin nokittamalla, mut ensin ei tapahdu mitään ja sit yhtäkkiä tulee jyrkempi nousu kuin nokitettuna, en usko et polttamalla vois mitenkään merkittävästi nopeampaa nousua saada aikaan. Ison osan hukkaan menemisen ja keuhkojen kovan rasituksen kylläkin, eihän sitä tosiaan tiedä miten vitun vaarallista ja haitallista toi keuhkoille saattaa olla.
Plugattuna 40 milliä tuntuu about samalta kuin 70 milliä nokitettuna. Paitsi ensin se suunnilleen tasan 9 minuuttia kestävä aika jona ei tapahdu mitään, ehkä seitsemän kahdeksan minuutin kohdalla tuntuu jotain hyvin lievää mut voi suunnilleen katsoa sekuntikellosta milloin alkaa yhtäkkiä kunnon humina. Polttamista en oo kokeillut mut en näe siinä kyllä oikein mitään järkeä ellei halua tosiaan olla IHAN VITUN COOL ja uusimman muodin mukaan jenkkityyliin hengitellä ties mitä keuhkot raiskaavia tuntemattomia kemikaalihöyryjä, siis sen jälkeen kun ensin on tuhlannut tavaraa hyvää polttamistekniikkaa oppiessa ja antanut ison osan höyrystä haihtua ilmaan opettelun aikana. Ja sitten sen jälkeen tosiaan tuhlata lisää sitä tavaraa ison osan palaessa hukkaan. Mut edelleenkin onhan se nyt vittu siistiä olla pelti kädessä ja pilli suussa
EDIT: Plugattuna meinaan siis, et ensin leikkaa pillerin vaikka kahtia tai neljään osaan vaikka peltikorkkiin, kokonaisenakin menee helposti. Kuorittuna tai ei, en oo huomannut niin mitään eroa. Perään 1-2 milliä vettä, muistaakseni onnistui pelkällä millilläkin ihan mainiosti. Nopea kiehautus korkin pohjasta sytkärillä tai vastaavalla ja painelee ruiskulla pillerin murskaksi, vähän sekoittelee ruiskulla samalla. Kiehautus ei oo pakollista jos jaksaa vaikka jauhaa tavaran ja sekoitella vähän enemmän. Imaisee koko setin ruiskuun, vähän esim. öljyä ruiskun pintaan ja ruisku vähän varoen pyllyyn, laskee tavaran sinne ja katsoo kellonajan. Yleensä tulee jätettyä ruisku sille paikoilleen varmuudeksi vaikka 5 minuutiksi, tosin ei ole kyllä milli vettä tullut ikinä ulos vaikka heti ottaisi pois. Sit sohvalle rentoon asentoon liikkumatta tuijottamaan kelloa, heti kun se 8-10 minuuttia on kulunut tarkistetusta kellonajasta niin euforia valtaa kehon aika kovaa
Ton vaikeampi prosessi ei ole, onnistuu nopeasti eikä tarvitse käsitellä neuloja tai varoa hygieniaa eikä tuhota keuhkoja, nenää tai tehdä reikiä ihoon...
-
Petri6
- OD
Paitsi ettei sitä kannatta nokitellakaan, kun sisältää talkkia.Timp3 wrote:Ite en ymmärrä yhtää tuota oksikodonin pellittämistä, koska oraalisessa annostelussakin on jo pelkästään niin hyvä hyötysuhde.Petri6 wrote:Polttamisessa menee todella suuri osa aineesta hukkaan ja vaan Luoja tietää, kuinka pahaa hallaa kaikkien sidosaineiden polttaminen tekee keuhkoille.p420 wrote:Taas paloi konttorit pelliltä, kun satuin saamaan parinkymmenen kappaleen pussin tuttavalta. Toimii kollon kanssa ihan jees!!
Toimiiko se muka niin paljon paremmin, ettei niitä kannata syödä tai vaikka nokittaa?????
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun