Nautin tylsähkön la-illan ratoksi 2 pulloa rometor ratiopharmia 200 ml immodium pillereiden kera.
+00.00 rometorit kitaa nopealla tahdilla hörppien,maku ei paha kaltaiselleni taskulämmintä kossua juomaan pystyvälle ex-sienelle.
+00.15 ensimmäinen pullo tyhjä,rentoutuminen ensimmäinen fyysinen tuntemus
+00.20 toinen pullo kolmella huikalla perään,makua ei jaksanut
+00.30 fbssa pastanjauhantaa,ajattelutoiminta tökkii tai on tavallista selkeämpää vaikea sanoa
+00.45 katse alkaa lagata,meinaa nousta ylös mutta saan nesteen pidettyä sisällä nieleskelemällä 2 min välein,kävely hankaloituu,hihityttää.
+01.00 nauran sydämmeni pohjaasta,en tiedä edes itse mille,vessassa käynti osoittautuu turhaksi vaikkakin työlääksi.
outoja ajatuksia,ei mitään selkeitä,laitan kylvyn täyttymään.
+01.05 takaisin sängyllä kuunnellen vortex rikersia - ei nyt niin ihmeellisen kuloista kuin oisin odottanut,edellä mainitut vaikutukset voimistuvat,lagi yli 5 sek
+01:07 aika tuntuu kuluvan 100 kertaa hitaammin kuin normaalisti,kuumotan että tuhoan asunnon vedellä kun en tajua mennä sulkemaan hanaa.
+01:15 päätän painua kylpyyn
+01.25 aloitan kylpemisen..jään ajatusluuppeihin,kehoni näyttää arpiselta ja vanhalta,miltei vahamaiselta vedessä,kuvittelen keksineeni olemassa olon salaisuuden,rauhallinen mieliala,sellainen meditatiivinen,ei ajatuksia risteile päässä. pieni kuumotus
vesi jossa makaan näyttää pilaantuneelta eltaantuneelta,jatkan makaamista. rauhallisuus.Nousen katsomaan itseäni kylppärin laseista ja mietin olenko jonkin sortin demoni. Kädet näyttävät 2 m pitkiltä. Silmät muuten normaalit,vähän pullistuneet kuopistaan ehkä?? ja pupillit tosi pienet. naurua ja hihittelyä. heijastukset ja vesi näyttävät ihmeellisiltä,välillä pelottavilta.
+01.45 nousen kylvystäö silminnähden sekavampana,kuivaan itseni,vedän vaatteet päälle,lähden pihalle.
Astelen rappuni eteen ja näen että pihalle kääntyy auto. en tiedä mitä tehdä joten jään siihen näpyttelemään puhelinta.
Käppäilen kadulle,mutta päätän palata takaisin oltuani lähellä liukastumista.
+01.50->Takaisin sisällä,en tiedä mitä on tapahtunut,menen sänkyyn makaamaan. Näyt alkavat.
Näen jonkinlaisilla vaunuilla ratsastavia demoneja jotka ovat yhteydessä noin 9 ihmisen tunnetilaan,tästä vaunut saavat käyttövoimansa.
Hullua. paljon muutakin nään mutta en kykene muistamaan,sumua,violetteja käytäviä missä kiisin älytöntä nopeutta. planeettoja tähtisumuja.
Välillä kämppääni on rynnäköimässä suomen poliisi,milloin navy sealit tulossa tappamaan minut. Mieletömiä fiiliksiä,pääasiassa neutraaleja ja posiitivisia,uskoakseni.näen jumalan valonsätestä koostuvan pyrämidin päällä (horuksen silmä) sekoa. Olen ihan toisessa todellisuudessa. Kuulen huilumusiikkia mutta mitään ei soi koneelta. energiavirtoja.
n.03.00-> paluu alkaa,näyt vähenevät,vatsaa alkaa vääntää,leijoja jotka pitivät varmasti naapuritkin valveilla,naureskelen suoleni äänille.
fbssä paskanjauhantaa,laatta lentää 1 kerran ja jonkun paskan käyn väkertämässä, myös kalsarit pesuun,pidän tuppoa wc paperia perseenreikäni kohdalla loppuajan. menen nukkumaan,koitan muistella mitä muistan,uneen vaipumisen hekellä outoja,hyvin outoja tuntemuksia
mm jostakin joka sörkki aivojani. rukoilen kristinuskon´jumalaa huvikseni,neisyt mariaa ym. Uni. ei jälkifiiliksiä,hyvä matka.
DXM - lopun alku , alun loppu ja kaikki siltä väliltä
-
pilkkija
- Lepakko
-
LeeviON
- Lepakko
Re: DXM - lopun alku , alun loppu ja kaikki siltä väliltä
On se aina niin mukavaa kun dekstrot saa suolen toimimaan. Ei, mutta itsestäni tuo kuulosti "pahalta tripiltä", vaikka sanoit että se oli uskoaksesi positiivinen kokemus. Tarkoittaako se, että et muista tarpeeksi että voisit sanoa että oliko se hyvä vai huono, vai että muistat asiat mutta et osaa sanoa ovatko ne hyviä vai huonoja tapahtumia (vähän kuin joidenkin mielestä egokuolema)?
Not even milk can stop me now!zero wrote:mikset saatana menis työhaastatteluu? minä vedän lippuviinan ja kourallisen tennareita ja työkkärii. mikset sinä menisi EDES TYÖHAASTATTELUUN? ET SÄ SITÄ DUUNIA KUMMINKAA SAA!
-
pilkkija
- Lepakko
Re: DXM - lopun alku , alun loppu ja kaikki siltä väliltä
Niin,samaa oon miettinyt,onko hulluus hyvää vai huonoa? hulluutta se oli.
"MISERABLE"
-
pilkkija
- Lepakko
Re: DXM - lopun alku , alun loppu ja kaikki siltä väliltä+mu
+00.00 Resilarit kitaan mehulla avustaen,jotenki kroppa hylki tällä kertaa.
+00.15 pastanjauhantaa netissä,vaikutukset alkavat.
+00.15 päätän painua kylpyyn.
+00.35 huomaan meneväni syvälle (annos noin 600 mg)
+00.45 näyt alkavat,silmät kiinni näen kummallisia,punaisen ja violetin värisiä kuvioita,kohteita,pintoja,ulottuvuuksia. hillitön kiitämisvauhti,tuntuu että heittäisin voltteja kokoajan. Tuntuu että voisin vain jäädä tähän ulottuvuuteen ja unohtaa hengittämisen,mikä sai miettimään kuolemaa,miltä se tuntuu?Kuolla,no se selviää joskus. Ajattelin. Mietin yhteiskuntaa,ja sitä että ihmiset asuvat lokeroissaan. Alkoholismiani,ja sitä että olen ollut ½ vuotta ilman viinaa.Mietin syrjäytymistä,yhteiskunnallista eriarvoisuutta,onnea ja sen etsintää?Kiitollisuutta siitä että saan olla olemassa ja kohtuu terveenä
+01.00 Olen sotalaivan kannella. Armeijavarusteissa. Myrskyssä koska laiva tempoo hirveästi. Haluan vain kysyä kuka on ruorissa,naureskelua.
+02.00 Palaudun tältä episodilta jossain määrin todellisuuteen mutta aika on täysin vääristynyt,tuntuu kuin se kiertäisi kehää tms.
Illuusioita,huomaan että pystyn kuvittelemaan mitä vain,ja se tapahtuu. Kuvittelen olevani inkakeisari,kilo kultaa kaulassa ja ranteissa. näin tapahtuu. Käteni näyttävät vedessä oudoilta. sormeni etenkin. tuntuu kuin ne olisivat omat persoonansa. naurua. minulla on kuitenkin vaikeuksia laittaa käsi takaisin veteen,koska mietin hukuttavani,sormeni. naurua.
huumeet voivat aiheuttaa harhoja! lisää hehetystä.
+03.20 olen täysin ulkona,en muistoja tulvii nuoruudesta ja lapsuudesta,vesi näissä mukana olevana elementtina. Iloa olemassaolosta,pelkoa tulevista haasteista. Löydän jostain puhelimen ja soitan faijalle,puhumme holista,vuodesta 2012 tai no päivästä 21.12.12. jauhamme muuta pastaa,se rauhoittaa,välillä kuitenkin mietin mitä on todellisuus?
+04.20 Paluu alkaa,pimeässä huoneessa yhä visuaaleja sekä silmät auki että kiinni. Nettikeskustelua.
mm. huntunainen taluttaa vaunuja olohuoneeni halki. välillä olen yökerhossa,vaikka tiedän olevani kämpilläni.
Vatsaa alkaa vääntää,käyn ripuloimassa ja laattaamassa. Uni ei tule aikoihin. Sitten nukahdan.
Loppusanat
Tää on kyllä ihan sekoa ainetta. Olen nyt todennäköisesti kokenut tarpeeksi. Jos arvioisin psyykkkeeni kestävän,varmaan jatkaisin,mutta itse kaipaan hieman viihteellisempää menoa. Ihmeellinen aine,ihan oma maailmansa,josta nyt olen kokenut pintaraapaisun.
Trippi oli ihan hyvä,puhelimeen ei pitäisi tarttua,mutta kyllä kaaos minulle kelpaa,olen henkisesti aika vahva
näihin tunnelmiin tältä erää
+00.15 pastanjauhantaa netissä,vaikutukset alkavat.
+00.15 päätän painua kylpyyn.
+00.35 huomaan meneväni syvälle (annos noin 600 mg)
+00.45 näyt alkavat,silmät kiinni näen kummallisia,punaisen ja violetin värisiä kuvioita,kohteita,pintoja,ulottuvuuksia. hillitön kiitämisvauhti,tuntuu että heittäisin voltteja kokoajan. Tuntuu että voisin vain jäädä tähän ulottuvuuteen ja unohtaa hengittämisen,mikä sai miettimään kuolemaa,miltä se tuntuu?Kuolla,no se selviää joskus. Ajattelin. Mietin yhteiskuntaa,ja sitä että ihmiset asuvat lokeroissaan. Alkoholismiani,ja sitä että olen ollut ½ vuotta ilman viinaa.Mietin syrjäytymistä,yhteiskunnallista eriarvoisuutta,onnea ja sen etsintää?Kiitollisuutta siitä että saan olla olemassa ja kohtuu terveenä
+01.00 Olen sotalaivan kannella. Armeijavarusteissa. Myrskyssä koska laiva tempoo hirveästi. Haluan vain kysyä kuka on ruorissa,naureskelua.
+02.00 Palaudun tältä episodilta jossain määrin todellisuuteen mutta aika on täysin vääristynyt,tuntuu kuin se kiertäisi kehää tms.
Illuusioita,huomaan että pystyn kuvittelemaan mitä vain,ja se tapahtuu. Kuvittelen olevani inkakeisari,kilo kultaa kaulassa ja ranteissa. näin tapahtuu. Käteni näyttävät vedessä oudoilta. sormeni etenkin. tuntuu kuin ne olisivat omat persoonansa. naurua. minulla on kuitenkin vaikeuksia laittaa käsi takaisin veteen,koska mietin hukuttavani,sormeni. naurua.
+03.20 olen täysin ulkona,en muistoja tulvii nuoruudesta ja lapsuudesta,vesi näissä mukana olevana elementtina. Iloa olemassaolosta,pelkoa tulevista haasteista. Löydän jostain puhelimen ja soitan faijalle,puhumme holista,vuodesta 2012 tai no päivästä 21.12.12. jauhamme muuta pastaa,se rauhoittaa,välillä kuitenkin mietin mitä on todellisuus?
+04.20 Paluu alkaa,pimeässä huoneessa yhä visuaaleja sekä silmät auki että kiinni. Nettikeskustelua.
mm. huntunainen taluttaa vaunuja olohuoneeni halki. välillä olen yökerhossa,vaikka tiedän olevani kämpilläni.
Vatsaa alkaa vääntää,käyn ripuloimassa ja laattaamassa. Uni ei tule aikoihin. Sitten nukahdan.
Loppusanat
Tää on kyllä ihan sekoa ainetta. Olen nyt todennäköisesti kokenut tarpeeksi. Jos arvioisin psyykkkeeni kestävän,varmaan jatkaisin,mutta itse kaipaan hieman viihteellisempää menoa. Ihmeellinen aine,ihan oma maailmansa,josta nyt olen kokenut pintaraapaisun.
Trippi oli ihan hyvä,puhelimeen ei pitäisi tarttua,mutta kyllä kaaos minulle kelpaa,olen henkisesti aika vahva
"MISERABLE"