Oksikodoni

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
opioidirocks
Karvakuono

Re: Oksikodoni

Post by opioidirocks »

Siis voiko sen depot pinnan pyyhkästä pois tollasilla Sterets merkkisillä putsauslapuilla (sisältää Isopropyl Alcohol 70% v/v)? Eikö se haittaa että siihen pintaan jää alkoholia kun meinaan ränniin heittää contit kuitenkin?

Vastaus huomis aamuun mennessä olisi mukava, kiitos.
laakeorja@gmail.com

Niin se elämä muuttuu... Hyvästä paskaksi
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

opioidirocks wrote:Siis voiko sen depot pinnan pyyhkästä pois tollasilla Sterets merkkisillä putsauslapuilla (sisältää Isopropyl Alcohol 70% v/v)? Eikö se haittaa että siihen pintaan jää alkoholia kun meinaan ränniin heittää contit kuitenkin?

Vastaus huomis aamuun mennessä olisi mukava, kiitos.
Voi pyykiä silläki, mutta lähtee myös ihan vedellä kostutetulla paperilla/kankaalla tms. Ei haittaa se alkoholi mitää koska se hyvin pieni määrä mikä siihe jää, haihtuu kyllä hetkessä pois.. (eikä haittaa vaikka ei haihtuisikaan)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
opioidirocks
Karvakuono

Post by opioidirocks »

Kiitos, piakkoin näitä herkkuja pitäisi olla taas käsissäni, joten pääsee nauttimaan illasta ja huomisestakin.
laakeorja@gmail.com

opioidirocks
Karvakuono

Post by opioidirocks »

Ekat 60mg i.v:nä sisään ja ai vittu tätä nousuu, aaaahh :mrgreen: :love:
laakeorja@gmail.com

opioidirocks
Karvakuono

Post by opioidirocks »

Vittu mul on ihmeellinen kroppa tän kaman suhteen, 2 päivöö sitte joutu kiskasee 80mg ivseti et kolahtaa kunnolla 2 vrk kokonaan ilman ja 20mg kolahtaa jo nuokkuihin asti.
laakeorja@gmail.com

Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

opioidirocks wrote:Vittu mul on ihmeellinen kroppa tän kaman suhteen, 2 päivöö sitte joutu kiskasee 80mg ivseti et kolahtaa kunnolla 2 vrk kokonaan ilman ja 20mg kolahtaa jo nuokkuihin asti.
olitko lähiaikoina ottanu bubprea tms kun ei meinannu toimia?
— Nikki Sixx
opioidirocks
Karvakuono

Post by opioidirocks »

Timp3 wrote:
opioidirocks wrote:Vittu mul on ihmeellinen kroppa tän kaman suhteen, 2 päivöö sitte joutu kiskasee 80mg ivseti et kolahtaa kunnolla 2 vrk kokonaan ilman ja 20mg kolahtaa jo nuokkuihin asti.
olitko lähiaikoina ottanu bubprea tms kun ei meinannu toimia?
Mitä meinaat ettei meinannu toimii, sehän toimii helvetin mianiosti jos takana kuukauden putki alla ja sitte 2 päivää taukoo ja taas 20mg tekee sen saman vaikutuksen kun 80mg 2 päivää sitten.

(pyysin kaverii kirjottaa tän kun en ite pysty mut en kyl oo varma senkään kirjotuskyvystä joten toivottavasti saa selvää)
laakeorja@gmail.com

Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

opioidirocks wrote:Mitä meinaat ettei meinannu toimii, sehän toimii helvetin mianiosti jos takana kuukauden putki alla ja sitte 2 päivää taukoo ja taas 20mg tekee sen saman vaikutuksen kun 80mg 2 päivää sitten.
No näistä sun kirjotuksista ei tullu missään kohtaan selville se, että johtuis toleista. Kun 7 päivää sitte kysyit ohjeita rännäämiseen ni tietenkin oletin, että et näitä juurikaan oo vetänyt. (vaikka onhan niitä muitakin tapoja kuin i.v)
opioidirocks wrote:Kiitos, piakkoin näitä herkkuja pitäisi olla taas käsissäni, joten pääsee nauttimaan illasta ja huomisestakin.
Mutjoo tolethan nuihin nousee nopeesti, mutta ainakin omalla kohdalla ne on myös nopeesti laskenutkin.

Ja kuosipostauksille on iha oma topicci => http://psyvault.net/viewtopic.php?f=7&t=93&start=10800 :!
— Nikki Sixx
porter

Post by porter »

Kauanko on se aika että oxy toimii kunnolla jos on ottanut buprea, tilanne ... tänään klo 10.00 ottanut buprea noin ja äsken oli pakko kokeilla testimielessä heitin iv 60mg conttia ja humahti hiukan mutta vajaaaksahan se tottakai jäi... mut noita on mulla tossa nyt nii paljo että ei haittaa, Mahdollisesit huomenna jo illalla toimis kunnolla ?
FlyingH

Post by FlyingH »

porter wrote:Kauanko on se aika että oxy toimii kunnolla jos on ottanut buprea, tilanne ... tänään klo 10.00 ottanut buprea noin ja äsken oli pakko kokeilla testimielessä heitin iv 60mg conttia ja humahti hiukan mutta vajaaaksahan se tottakai jäi... mut noita on mulla tossa nyt nii paljo että ei haittaa, Mahdollisesit huomenna jo illalla toimis kunnolla ?
3-4 vuorokautta viimesestä bupre annoksesta niin pitäis toimia sillain kuin kuuluukin. Muuten menee itellä ainakin aika hukkaan oxyt.
opioidirocks
Karvakuono

Post by opioidirocks »

Timp3 wrote:
opioidirocks wrote:Mitä meinaat ettei meinannu toimii, sehän toimii helvetin mianiosti jos takana kuukauden putki alla ja sitte 2 päivää taukoo ja taas 20mg tekee sen saman vaikutuksen kun 80mg 2 päivää sitten.
No näistä sun kirjotuksista ei tullu missään kohtaan selville se, että johtuis toleista. Kun 7 päivää sitte kysyit ohjeita rännäämiseen ni tietenkin oletin, että et näitä juurikaan oo vetänyt. (vaikka onhan niitä muitakin tapoja kuin i.v)
opioidirocks wrote:Kiitos, piakkoin näitä herkkuja pitäisi olla taas käsissäni, joten pääsee nauttimaan illasta ja huomisestakin.
Mutjoo tolethan nuihin nousee nopeesti, mutta ainakin omalla kohdalla ne on myös nopeesti laskenutkin.

Ja kuosipostauksille on iha oma topicci => http://psyvault.net/viewtopic.php?f=7&t=93&start=10800 :!
Missähäm vitus oon kyselly ohjeita rännäämiseeen? vai tarkotakko sitä et voiko pyyhkii stretseil?
laakeorja@gmail.com

Mikez
Karvakuono

Post by Mikez »

tuli tätäkin ainetta kokeiltua. 20mg vedot nollatoleilla, about sama fiilis tuli kuin esim. milli buprea. odotin kyllä kyseiseltä aineelta paljon enemmän. vai pitäskö se sit koikeilla seuraavaks vaikka 40mg dosella, et sais edes jotai kunnon oloja vaikka :)
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

20mg nyt onkin samaa tasoa kuin 4 panacodia.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Kottonmouth wrote:20mg nyt onkin samaa tasoa kuin 4 panacodia.
Konversiotaulukoiden mukaan 20mg oksikodonia vastaisi 200mg kodeiinia, joten 6-7 Panacodia olisi oikeampi määrä. Tosin jos joku saa kodeiinista yhtään millään annoksella edes lähellekään samanlaisia vaikutuksia kuin oksikodonista niin olen ihan lievästi kateellinen.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Velho
LD50

Post by Velho »

KOvin koukuttavaa kamaa sairaalassakun olin lantionmurtuman ja sisuskalu vaurioitten takia kun pakotettiin +8m korkealta sillalta alas autotielle niin pyysin tätä päivän mittaan abaut 160mg P.O. eli hyvissä oloissa mentiin :doh:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
xPetu
Psykonautti

Post by xPetu »

Nyt vihdoin ja viimein sain käsiini vielä ilmaiseksi 12x10mg conttia \o/

Jonkin aikaa kiinnostanu tämä tavara kun subutexia on kuitenkin otettu aika rankasti. Mikä olisi paras tapa käyttää nämä subtanssit? IV on vahva vaihtoehto mutta miten väsäys? Miten liukenee veteen? ajattelin annoksina 60mg ja 60mg, tuskin on hengen vaarallisissa lukemissa?

Kaikki neuvot ovat tervet tulleita, en tosiaan ikinä ole tähän koskenut. Voisiko tätä boostata muilla subtansseilla (riva, ganja, lyrica) ???

l
Velho
LD50

Post by Velho »

xPetu wrote:Nyt vihdoin ja viimein sain käsiini vielä ilmaiseksi 12x10mg conttia \o/

Jonkin aikaa kiinnostanu tämä tavara kun subutexia on kuitenkin otettu aika rankasti. Mikä olisi paras tapa käyttää nämä subtanssit? IV on vahva vaihtoehto mutta miten väsäys? Miten liukenee veteen? ajattelin annoksina 60mg ja 60mg, tuskin on hengen vaarallisissa lukemissa?

Kaikki neuvot ovat tervet tulleita, en tosiaan ikinä ole tähän koskenut. Voisiko tätä boostata muilla subtansseilla (riva, ganja, lyrica) ???

l
Riippuen ihan sun opioidi toleranssista muttei minusta ainakaan vaikuta fataalilta annokselta... Ja itse väsäys I.V. käyttöön menee kutakuinkin näin kostealla paperilla tai putsilapulla pyyhkäiset sen vaha pinnan pois ja sitten murskaat tapletin mahdollisimmman hienoksi jauheeksi ja lämmintä vettä perään klikkiin ja sitten fimaat seoksen mielellään micronifiltterillä jotenkin tuntuis et röökifimalla tulee jotain läpi viellä ja sitten senkun tuikkaat sen suoneen tai mihin nyt tuikkaatkaan itse saanut tällä menetelmällä paljon irti :up:
http://www.youtube.com/watch?v=g2I0MJZpAYg Oxy Cotton - Lil Wyte asiaan kuuluva biisi.
Ja eniwiei vastaus tohon kysymykseen joka tuli PM ihan keskustasta jostain syystä ei onnistu vastata tuolla puolen :mrgreen:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Mikronifiltterilläkään ei saa talkkia tuosta pois, talkoosi on vittumainen tauti.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

Se pinta kannattaa imeskellä suussa pois, turha sählätä niitten putsilappujen kanssa.
Ruupertti
Karvakuono

Post by Ruupertti »

Ihan mielenkiinnosta...

Miten paljon contteja ja muita vastaavia liikkuu täällä etelässä, turkkusen lähistöllä?
“Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.” – Albert Einstein
Whirl
Psykonautti

Post by Whirl »

Nyt ois muutama contti hallussa ja aikaisempaa kokemusta ei conteista ole. Tramadolia ja kodeiiniä satunnais käytöllä tullut otettua joten toleranssit eivät järin suuret ole.

20mg varmaan soppeli ekalle kerralle? kun depotteja ovat niin varmaan kannattaa rikkoa rakenne kun suun kautta nauttii eikä syödä sellaisenaan? :left:
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Whirl wrote:Nyt ois muutama contti hallussa ja aikaisempaa kokemusta ei conteista ole. Tramadolia ja kodeiiniä satunnais käytöllä tullut otettua joten toleranssit eivät järin suuret ole.

20mg varmaan soppeli ekalle kerralle? kun depotteja ovat niin varmaan kannattaa rikkoa rakenne kun suun kautta nauttii eikä syödä sellaisenaan? :left:
Riippuu vähän kuinka usein ja suuria määriä olet tramadolia ja kodeiinia ottanut ja kuinka kauan, mutta näilä lähtötiedoilla aloittaisin kuitenkin ehkä 10mg:sta, ja kyllä, depot-rakenne kannattaa rikkoa huolellisesti pureskelemalla. Oksikodonin kohdalla voi aina ottaa lisää, jos vaikutus ei ole riittävä, joten mitään haittaa ei ole aloittaa 10mg:sta.
Whirl
Psykonautti

Post by Whirl »

Petri6 wrote:
Whirl wrote:Nyt ois muutama contti hallussa ja aikaisempaa kokemusta ei conteista ole. Tramadolia ja kodeiiniä satunnais käytöllä tullut otettua joten toleranssit eivät järin suuret ole.

Riippuu vähän kuinka usein ja suuria määriä olet tramadolia ja kodeiinia ottanut ja kuinka kauan, mutta näilä lähtötiedoilla aloittaisin kuitenkin ehkä 10mg:sta, ja kyllä, depot-rakenne kannattaa rikkoa huolellisesti pureskelemalla. Oksikodonin kohdalla voi aina ottaa lisää, jos vaikutus ei ole riittävä, joten mitään haittaa ei ole aloittaa 10mg:sta.
Jeps eipä tuosta varmaan mitää haittaa pienillä annoksilla alotella, vaikutusten varmaa pitäs alkaa 30-60 min niin sitten tarpeen mukaan lisää jossei 10mg sano mitään :P
Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius »

eka kokeilu k.o aineen kanssa, 40-50mg pureskelin(ja minä luulin että tramali maistuu pahalle)tässä hieman "kolinoita" odotellessa,odotukset eivät ole kovin korkeat mutta katsokaamme.pupresta aikaa n.24h.(nasaalikäyttäjä tai sitten suun kautta,iv is no thx for me)olettaisin tunnin päästä olojen edes hieman muuttuvan.tosin nää 30v konia rykineet paarmat keltä sain nuo 2x40mg ni sanovat et 150mg> annostuksia mut en ihan ekakertalaisena tollaseen lähde.
-=€ukataforia eis pathoS=-
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Tiberius wrote:eka kokeilu k.o aineen kanssa, 40-50mg pureskelin(ja minä luulin että tramali maistuu pahalle)tässä hieman "kolinoita" odotellessa,odotukset eivät ole kovin korkeat mutta katsokaamme.pupresta aikaa n.24h.(nasaalikäyttäjä tai sitten suun kautta,iv is no thx for me)olettaisin tunnin päästä olojen edes hieman muuttuvan.tosin nää 30v konia rykineet paarmat keltä sain nuo 2x40mg ni sanovat et 150mg> annostuksia mut en ihan ekakertalaisena tollaseen lähde.
Paljonko sitä buprea menee ja meneekö päivittäin? Optimihan olisi pitää vähintään 72h taukoa bupresta, jotta oksikodoni toimisi täysillä. Itse olen pyrkinyt käyttämään buprea noin kahden viikon välein 2mg/nasaalisti (tosin lähiaikoina halvan bupren ja hyvän saatavuuden takia lipsunut todella pahasti). Näillä toleransseilla tuo 40-50mg pureskeltuna on ollut aivan riittävä annos, toisinaan ehkä hieman liiankin suuri. Oksikodoni on huomattavasti buprea euforisempaa, mutta toisaalta myös vähemmän nuokuttavaa. Tämän vuoksi itse pidän enemmän morfiinista, mutta sen erittäin heikko saatavuus ja huono oraalinen hyötysuhde ovat pitäneet käyttökerrat yhden käden sormilla laskettavissa. Oksikodonista on taas enemmänkin kokemusta, kun sain joskus lätkän 40mg Oxycontineja naurettavan halvalla (n. 0,12e/mg). Itse suosin tosiaan 40mg annosta pureskeltuna ja noin 2h päästä 10-20mg lisää pureskeltuna.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Petri6 wrote:Tämän vuoksi itse pidän enemmän morfiinista, mutta sen erittäin heikko saatavuus ja huono oraalinen hyötysuhde ovat pitäneet käyttökerrat yhden käden sormilla laskettavissa.
Tuo morfiinin heikko saatavuus täytyy kyllä allekirjoittaa ihan lääkekulutustilastojenkin valossa. Morfiinin DDD on 0,27, kun taas oksikodonin on 1,32, eli oksikodonia määrätään ~5 kertaa yleisemmin kuin morfiinia, vaikka morfiini onkin edullinen (edullisempi kuin oksikodoni) lääke.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius »

Petri6 wrote:
Tiberius wrote:eka kokeilu k.o aineen kanssa, 40-50mg pureskelin(ja minä luulin että tramali maistuu pahalle)tässä hieman "kolinoita" odotellessa,odotukset eivät ole kovin korkeat mutta katsokaamme.pupresta aikaa n.24h.(nasaalikäyttäjä tai sitten suun kautta,iv is no thx for me)olettaisin tunnin päästä olojen edes hieman muuttuvan.tosin nää 30v konia rykineet paarmat keltä sain nuo 2x40mg ni sanovat et 150mg> annostuksia mut en ihan ekakertalaisena tollaseen lähde.
Paljonko sitä buprea menee ja meneekö päivittäin? Optimihan olisi pitää vähintään 72h taukoa bupresta, jotta oksikodoni toimisi täysillä. Itse olen pyrkinyt käyttämään buprea noin kahden viikon välein 2mg/nasaalisti (tosin lähiaikoina halvan bupren ja hyvän saatavuuden takia lipsunut todella pahasti). Näillä toleransseilla tuo 40-50mg pureskeltuna on ollut aivan riittävä annos, toisinaan ehkä hieman liiankin suuri. Oksikodoni on huomattavasti buprea euforisempaa, mutta toisaalta myös vähemmän nuokuttavaa. Tämän vuoksi itse pidän enemmän morfiinista, mutta sen erittäin heikko saatavuus ja huono oraalinen hyötysuhde ovat pitäneet käyttökerrat yhden käden sormilla laskettavissa. Oksikodonista on taas enemmänkin kokemusta, kun sain joskus lätkän 40mg Oxycontineja naurettavan halvalla (n. 0,12e/mg). Itse suosin tosiaan 40mg annosta pureskeltuna ja noin 2h päästä 10-20mg lisää pureskeltuna.

kyllä se siinä 2mg/pv nasaali on(minimissään 1,5mg/vrk mutta alakantin keskiarvo varmaan tossa 2mg hujakoilla),konteista jäi 2 tasolla paha maku suuhun joten 2mg buprea meinaan kiskasta tähän päälle...onko suotavaa?tai siis eikai toi kontti blokkaa pupua mitenkään?
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Tiberius wrote:
Petri6 wrote:

kyllä se siinä 2mg/pv nasaali on(minimissään 1,5mg/vrk mutta alakantin keskiarvo varmaan tossa 2mg hujakoilla),konteista jäi 2 tasolla paha maku suuhun joten 2mg buprea meinaan kiskasta tähän päälle...onko suotavaa?tai siis eikai toi kontti blokkaa pupua mitenkään?
Ei, itse en kyllä välttämättä uskaltaisi kiskasta buprea suoraan konttien päälle, potkii näes kontit ulos reseptoreista ja sitoutuu itse niihin. Toisaalta, kun et ole täysagonisteihin riippuvainen, niin tuskin tulee ns. "precipitated withdrawals", mutta itse en ehkä sittenkään ottaisi riskiä. Tosiaan, jos olisit odottanut kauemmin bupren ja konttien välillä, olisit varmasti saanut niistä enemmän irti.
Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius »

joo kyllä toi pupre tuntuu ihan OK toimivan,ehkä jopa astetta paremmin kuin mitä toimisi ilman oxya veressä....tosiaan kun ja jos seuraava kerta konttien kanssa tulee niin pidän sen verran väliä pupren ja konttien välillä että saa konteista irtikin jotakin.harmittaa helkutisti kun liian varovasti otin konttien kanssa ja liian pieni väli pupren ja oxycontin välillä,tosin mielummin varovasti kuin ruumishuone.tarvinnee varata isompi määrä kontteja sekä tosiaan pitää se 3-4pv välissä eli refloihin ottaa sitten.uskoisin että silloin varmastikin olisi positiivisempi kokemus.(itsellä reflat alkaa tuntumaan kolmantena päivänä,en tiedä vaikuttaako käyttötapa tuohon että menee useampi pv ennenkuin alkaa kitkuttaa)

(hieman oudosti alkoi pupre toimimaan ja kun kyseessä vielä xone niin aika ihmeissäni olen kun kesti n.2h ennenkuin selvästi osaa sanoa että toimii ,yleensä xonen huomaan 30min sisään niistoista,teemut sekä ovaalit n.1-2h mutta nyt sonicci otti tuon 2h ja tosiaan toimiiiiiiii)

eli 50mg oxyconttia jauhettuna suun kautta,buprenorfiinin kanssa väliä oli aika tarkkaan 24h ja laimeaksi jäi kokemus.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tiberius wrote: eli 50mg oxyconttia jauhettuna suun kautta,buprenorfiinin kanssa väliä oli aika tarkkaan 24h ja laimeaksi jäi kokemus.
Joo.

No siis.
Mun mielestä ahkera bupren käyttäjä tai yleensä opiaattien päivittäiskäyttäjillä niin aika laimeeksi jää monet opioidit/opiaatit. Ne tolet vain siinä peruspäivittäiskäytössä (vaik olis pieni) niin silti nousee sellaiseksi, ettei oikein futaa mikään. Oli sit kyse kuinka vahvoista opiaateista niin ne jää aina aika heikolle. Tai verrattuna niihin ensimmäisiin kertoihin. Tietenkin niitä toleja voi säätää kokoajan jotta saa jonkun toimiin, mut itellä tuli jossain vaiheessa sekin raja vastaan ettei sekään enään auttanut.

Siinä kohtaa, kun 2 mg bupree ei enään toimi. Niin opiaatti kuosaaminen alkaa oleen aika hankalaa ainakin omalla kohdalla.

Välillä sit just jollain refloihin laittamalla jotain erityistä niin saa olon paremmaksi, mut näääh.

Oksikodonista pyydetään niin siiiiiika isooo hintaa, että oikeasti huhuhuhuu. Menee hyvät rahat vain hukkaan jos vetelee muuten jo päivittäin oppareita.

Oksikodoni riippuvaisuus kadulta hankkittuna ois kyllä aika hurjaa touhuu. Tarkoitan jos mennään katukauppahinnan mukaan.