Oksikodoni

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Personaes
OD

Re: Oksikodoni

Post by Personaes »

Dexma wrote:
Tiberius wrote: eli 50mg oxyconttia jauhettuna suun kautta,buprenorfiinin kanssa väliä oli aika tarkkaan 24h ja laimeaksi jäi kokemus.
Oksikodonista pyydetään niin siiiiiika isooo hintaa, että oikeasti huhuhuhuu. Menee hyvät rahat vain hukkaan jos vetelee muuten jo päivittäin oppareita.

Oksikodoni riippuvaisuus kadulta hankkittuna ois kyllä aika hurjaa touhuu. Tarkoitan jos mennään katukauppahinnan mukaan.
Todellakin. Muistan joskus 2003-2004, niin sain 40mg oxycontineita 7e/kpl(se oli kyllä halpa hinta sillonkin, mutta kuitenkin), mutta joskus 2009 alussa hinta oli 40e/80mg, joka vielä nousi ennenkuin päätin lopettaa 50e/80mg. 3x80mg/pv, niin sitä saa jo ihan tosissaan säntäillä säätämässä / kehittämässä rahaa...

Eivät ole todellakaan mun mielestä sen arvoisia. 20-30e/80mg vielä menisi, mutta 40e? 50e?

Ei käy katteeksi vanhoja oksy nisti kavereita, toivottavasti olis edes hinnat tullut vähän alas.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Pen
OD

Post by Pen »

Täällä pohjosessa ja internetissä ei ole edes 1€/1mg ennenkuulumatonta. Ei oo paljon tullut naatiskeltua tätä päihettä sattunestaa syystä.

Joku 80mg tulee kalliiksi ja sekin on vajari, sitku vähä lisää ni menee hengityslaman ja väsymyksen puolelle. Missä mahtaa olla mun sweet spot oksylle? On täs lähemmäs 10 kertaa yritetty, aina tosin syömällä paitsi kerran nokkaan.
zerk

Post by zerk »

Ei oksikodoni välttämättä sovi sulle Pen. Mulla on ainakin kaksi tuttua jotka eivät saa oksikodonista irti juuri mitään euforiaa, kun taas useimmat muut opioidit toimivat normaalisti.
Personaes
OD

Post by Personaes »

1e/mg. Mitä helvettiä? :O

Mulla tuo 40e/80mg oli kipu-rajoilla ja 50e/80mg pidin jo ihan kusetuksena(kiskontana).

Oksikodonissa on se ero moneen muuhun opiaattiin/opioidiin(ainakin enemmissä määrin), että jos siitä haluu kaiken irti, niin pitää rentoutua. Jos oot touhottamassa liikeellä tai vaikka koneellakin pelailemassa, niin siitä sedaatiosta ja euforiasta tuntuu katoavan tyyliin 3/4 osaa. Monesti mulla ollut kavereita jotka ekoja kertoja kun on ottanut, niin valittanut että "luulin paljon vahvemmaksi, subukin potkii kovempaa", mutta sitten kun oon neuvonut meneen rentoon asentoon silmät kiinni niin ovat ruenneet notkumaan, näkeen tosi voimakkaita valveunia ja kokemaan voimakasta euforiaa.

Päihdelinkin edes mennyt "stufff"(rauha hänen sielulle), sanoi aika osuvasti ekaa kertaa kun otti oksikodonia(eka oli valittanut, että pettymys), sitten sanoi jotenkin "aah, nyt mä hokasin, tässä pitää rentoilla! Toimii! <3"

Mulla henk.koht Oksikodoni on yksi euforisoivimmista opiaateista/opioidesta. Monen mielestä heroiiniäkin euforisempaa, omasta mielestä kyllä jää jälkeen jonnin verran.

Jos neula jutut ei ole ehdoton ei ja oot kokeillut I.V juttuja, niin suosittelen kokeilemaan oksya I.V. Jos taas ei kiinnosta(hyvä niin), niin pluggaamalla saa vahvemman nousut verraten suun/nenän kautta.

Nokittamista en suosittele, imeytymis % on alle 50, verraten vaikkapa suun kautta otetun 60-87%(sama rektaalisesti, mutta nousee voimakkaammin).
-Edgar Allan Poe
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Oksikodoni on niitä lääkkeitä, jotka kannattaa ottaa suun kautta, koska biologinen hyötyosuus on niin hyvä. Vaikutus on ehkä turhan stimumainen, jos on tottunut morfiinin/heroiinin vahvaan notkumaisuuteen.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Pen
OD

Post by Pen »

zerk wrote:Ei oksikodoni välttämättä sovi sulle Pen. Mulla on ainakin kaksi tuttua jotka eivät saa oksikodonista irti juuri mitään euforiaa, kun taas useimmat muut opioidit toimivat normaalisti.
Joo sen oon huomannut. Joko oloja ei tule tai sitten jos ottaa vaikka 120mg konttia purren tolettomana kuten kerran tein, niin hengenlähtö oli lähtöllä. Silmät pisteinä, piti taistella nukahtamista vastaan ja oikein keskittyä hengitykseen (manuaaliselta tuntui)

Silti, mulla on paha tapa pari kertaa vuodessa koittaa toi oksy uusiksi, samoin kuin bupre sekä erinäiset stimut kuten vauhti, metyylifene jne vaikka oon todennut että ne ei oikein mun juttuja ole.

Voi kyllä olla yks iso virhe nois mun opiaattien käyttökokemuksissa se, että en oo just vaik heittäytyny sängyl makoilemaan ja kuuntelee musaa, rauhottumaan tai muuta vastaavaa. Paitsi siinä vaiheessa kun liikkuminen aiheuttaa oksennusreaktion (bupre annoksilla 2mg+ ilman toleja)
Last edited by Pen on Wed 29 May 2013, 17:07, edited 1 time in total.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Joo kuten mellowkin sanoi, niin oksikodoni eroaa just merkittävästi morfiinista/heroiinista, että vaikka ovatkin samaa vahvuusluokkaa(morfiinin kanssa), niin morfiini/heroiini sedatoi paljon voimakkaammin ja osittain sen takia, niistä irtoo helpommin notkut/euforiaa. Kun taas OC;llä pitää rentoilla.

Toki OC:llakin notkuu suunilleen pystyyn, jos ottaa samalla bentsoja+polttaa paukut, mutta en suosittele, varsinkaan tolettomana, kun itellä toleillakin nuokkunut siniseksi.

120mg oksikodonia tolettomana kuulostaa kyllä todella holtittomalta ja edesvastuuttomalta. Olisit takuulla kuollut jos olisit nukahtanut. Itellä ollut joskus komboillessa sama, joutunut taistelee että pysyy silmät auki ja hereillä(ja nukahtaessa muuttunut siniseksi hetkessä --->kiitos frendille herättämisestä).
-Edgar Allan Poe
Petri6
OD

Post by Petri6 »

narcocorrido wrote:1e/mg. Mitä helvettiä? :O

Mulla tuo 40e/80mg oli kipu-rajoilla ja 50e/80mg pidin jo ihan kusetuksena(kiskontana).

Oksikodonissa on se ero moneen muuhun opiaattiin/opioidiin(ainakin enemmissä määrin), että jos siitä haluu kaiken irti, niin pitää rentoutua. Jos oot touhottamassa liikeellä tai vaikka koneellakin pelailemassa, niin siitä sedaatiosta ja euforiasta tuntuu katoavan tyyliin 3/4 osaa. Monesti mulla ollut kavereita jotka ekoja kertoja kun on ottanut, niin valittanut että "luulin paljon vahvemmaksi, subukin potkii kovempaa", mutta sitten kun oon neuvonut meneen rentoon asentoon silmät kiinni niin ovat ruenneet notkumaan, näkeen tosi voimakkaita valveunia ja kokemaan voimakasta euforiaa.
1e/mg on kuulemma Turussakin nykyään normihinta, itse olen maksanut yleensä noin 0,6-0,75e/mg, silloin harvoin kun tuota on tullut ostettua, koska itsekin tarvitsen noin 60mg kunnon iltaan. Itse saan kyllä euforiaa touhutessanikin, mutta sen sijaan nuokkuja on tästä todella vaikea saada, vaikka koittaisi rentoutuakin. No onneksi saan tällä viikolla metadonia, niin pääsee pitkästä aikaa nuokkumaankin.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Personaes
OD

Post by Personaes »

Oon kyllä huomannut vuosien varrella, että eri tuotteilla on aina hinta ja "hinta", siis ihan samoilla alueillakin.

Ehkä jotkut viihdekäyttäjät voisi ehkä vielä maksaa 1e/mg, mutta en usko että yksikään vanha oksy nisti kaveri maksais enempää kuin sen 40-50e/80mg, sillä noillakin hinnoilla muistan miten hullua se oli säätää niitä rahoja päivä annoksiin. Että 1e/mg se olis jo käytännössä mahdotonta. Mutta 80mg napithan on suhteellisesti paljon halvempia, mitä vaikka 20mg oxynormit ja aina tietenkin ottanut sit niitä 80mg nappeja.

Ite pidin noitakin hintoja kohtuuttomina, kun aikalailla nolla toleillakin tuli otettua 40mg/vedoissa, eli 20e/vedot, niin 1e/1mg on 40e/vedot. :O

Omissa nisti-piireissä perus oksy käyttäjä veti kuitenkin 2-3 nappia/pv, pahimmat vielä enempi, niin jokainen voi laskea miten rahoitettavissa tommonen habitti on.

Mutta täytyy kyllä mainita, että en ole 2-3v ollut missään tekemisissä opiaatti-nisti piirien kanssa, niin en tiedä tän hetkisiä hintoja, kuin ihan mitä ohimennen kuullut...
-Edgar Allan Poe
p420
Psykonautti

Post by p420 »

Kontti on kyllä jotain niin parasta, jos haluaa todellakin rentoutua. Suosittelen combottelemaan savujen kanssa. :love:
doof
Kameleontti

Post by doof »

Jeeep!! tosi vitun siistii ainetta ainakin harvoin käytettynä. Ketuttaa vaan kun tätä OCta pitää ottaa 40mg jauhettuna, eikä sekään riitä :down: Meni lisäks 20mg nenään ja toine 20mg berberii ja sillon alko olee hyvis, kuitenki niin et kaike arkiaskaree pysty hoitaa kotona (ei mitn kuolaposkellsa). Pamia meni sen yhe 10mg verra.

Aiva helvetin hävyttömät tolet luonnostan hitaissa :doh:
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Osaaks kukaan arvella miten kauan Contilla kestää alkaa futaamaan suun kautta nieltynä? Ei siis purtuna, vaan kokonaisena nielaistuna niinkuin se oikeasti kuuluu käyttää. Ja nouseeko se jossain pisteessä yhtä korkealle kuin esim. jos olisi purrut pillerin?
Vai toimiiko?
Petri6
OD

Post by Petri6 »

gaia wrote:Osaaks kukaan arvella miten kauan Contilla kestää alkaa futaamaan suun kautta nieltynä? Ei siis purtuna, vaan kokonaisena nielaistuna niinkuin se oikeasti kuuluu käyttää. Ja nouseeko se jossain pisteessä yhtä korkealle kuin esim. jos olisi purrut pillerin?
Oliskohan huiput ollu jossain 6h kohdalla. Ei nouse lähellekään yhtä korkealle, tarvitsisi ottaa tupla-annos, jotta saisi yhtä vahvat vaikutukset.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
gerhes
Psykonautti

Post by gerhes »

Viikonloppuna lähtee testiin. 20mg:llä lähden liikkeelle.
Uskaltaako aloittaa rankan ryyppäämisen jo kun oxycontin vaikutukset alkavat hälvetä?
Vai kannattaako odottaa pitempi aika. En halua siis mitään oxy + alko comboa.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

gerhes wrote:Viikonloppuna lähtee testiin. 20mg:llä lähden liikkeelle.
Uskaltaako aloittaa rankan ryyppäämisen jo kun oxycontin vaikutukset alkavat hälvetä?

Mil taval meinasit ton oxyn vetää?
gerhes
Psykonautti

Post by gerhes »

xxx-men wrote:
gerhes wrote:Viikonloppuna lähtee testiin. 20mg:llä lähden liikkeelle.

Mil taval meinasit ton oxyn vetää?
Murskattuna suun kautta, ja tarvittaessa kokeilen nenukkaan buustaamista.
Piikittäminen ei tule kysymykseenkään, ja peppuleikit saa jäädä toistaseks.
Toleranssit nollissa, vakka aiempaa kukemusta opiaateista löytyykin.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Miten toi 20mg kantsii ottaa ilma toleja? Joskus muistaakseni pureskelin vuosia takaperin kyseisen pillerin ja vaikutukset olivat aikas heikot.
Eli onko liikaa vetää nokkiin koko 20mg tabu kerral, tarviiko pelätä öyskyjä?
Juu kiittii vaa vastauksista.
zerk

Post by zerk »

Suosittelen murskaamaan ja syömään. Oksikodonin hyötysuhde nokittamalla on pienempi kuin syömällä.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

zerk wrote:Suosittelen murskaamaan ja syömään. Oksikodonin hyötysuhde nokittamalla on pienempi kuin syömällä.
Tämä. Plus se, että Oxycontin sisältää talkkia, jonka nokittaminen aiheuttaa ainakin teoreettisen riskin talkoosista, joka on varsin vittumainen ja tappava tauti.
Personaes
OD

Post by Personaes »

kissankorva wrote:Miten toi 20mg kantsii ottaa ilma toleja?
Te jotka ette hihata, niin berberiin vaan. Omasta mielestäni se on ainut järkevä tapa käyttää oxy-(ja etenkin)dol-contineita I.V/I.M touhujen(ja kuulema polttamisen) lisäksi.

Muuten, tästä puheen ollen. Onko moni poltellut oxycontineita?

Ite olen vaan testannut ihan snadeja määriä, kun kuitenkin hihatan, niin ei ole viitsinyt hassata kauheita määriä noiden testailuun polttamalla. Mutta kuulema potkii hyvin, ainut vaan että siinä menee helposti kuulema hukkaan paljon jos ei osaa polttaa oikein.

Ja tosiaan tuo rektaalinen nautintotapa on niin ylivoimainen jos vertaa oraaliseen/nokittamiseen, niin en ymmärrä miksei kaikki neuloja pelkäävät käytä siten kovia jarrujaan.
nokittaminen aiheuttaa ainakin teoreettisen riskin talkoosista, joka on varsin vittumainen ja tappava tauti.
Kyllä mää uskaltautuisin sanomaan, että jos hyvin satunnaisesti viihdekäyttää vaikka kontteja nokkaan/hihaan/whatever, niin riski tuohon on olematon. Tiedän niin valtavat määrät porukkaa jotka vetää vuodesta toiseen joka päivä useita nappeja hihaan/lihakseen, eikä ole tullut tuota talkoosia vastaan. Että jos pari kertaa vuodessa snadit nokat/töötit vetää, niin en usko että keuhkot rupeaa posahtelemaan talkoosin takia. Mutta tämä on siis käytännön kokemuksella/pers-tuntumalla. Voihan olla että kohta tulee valtavat määrät kuolleita nistejä, kun alkaa vihdoin näkymään tuon talkoosin aiheuttamat ongelmat.
Last edited by Personaes on Sun 08 Sep 2013, 17:58, edited 1 time in total.
-Edgar Allan Poe
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

narcocorrido wrote:
Te jotka ette hihata, niin berberiin vaan. Omasta mielestäni se on ainut järkevä tapa käyttää oxy-(ja etenkin)dol-contineita I.V/I.M touhujen(ja kuulema polttamisen) lisäksi.

Ja tosiaan tuo rektaalinen nautintotapa on niin ylivoimainen jos vertaa oraaliseen/nokittamiseen, niin en ymmärrä miksei kaikki neuloja pelkäävät käytä siten kovia jarrujaan.
Juu ehdottomasti plugaamal noi kontit. Mä kans mietin et miten se on monelle niin vastenmielistä touhua? Siis se plugaaminen.
Pen
OD

Post by Pen »

Lähinnä ainakaan itse ei jaksa pestä persettä niin hyvin että se suoli on täysin puhdas touhuun. Pitäs varmaan syödä jotain luumua/muuttaa ruokavaliota tai hakea jotku suolihuuhteluvermeet apteekista. Vaik toisaalta eihän se ruutta niin syväl mee että ihan persettä suihkus pesemällä ei sais tarpeeks huuhdottua?

Käsittääkseni kuitenkin, jos on shaissea suolessa plugatessa ja siihen tarttuu sitä ruutassa olevaa liuosta, oli ny oxyy, mexee tai mitä vain, niin se on hukkaan heitettyä. Vai oonko aivan väärässä?

Joskus oon MXEtä pluggaillut, ihan jees hommaa se on kunhan vaan liukkaria käyttää. Toisaalta nokitukseen voinen sanoa olevani koukussa. Oxya oon nokittanu vaan ekalla kerralla kun sen jälkeen tajusin että bioava on suurempi syöden.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Pen wrote:Lähinnä ainakaan itse ei jaksa pestä persettä niin hyvin että se suoli on täysin puhdas touhuun. Pitäs varmaan syödä jotain luumua/muuttaa ruokavaliota tai hakea jotku suolihuuhteluvermeet apteekista. Vaik toisaalta eihän se ruutta niin syväl mee että ihan persettä suihkus pesemällä ei sais tarpeeks huuhdottua?

Käsittääkseni kuitenkin, jos on shaissea suolessa plugatessa ja siihen tarttuu sitä ruutassa olevaa liuosta, oli ny oxyy, mexee tai mitä vain, niin se on hukkaan heitettyä. Vai oonko aivan väärässä?

Joskus oon MXEtä pluggaillut, ihan jees hommaa se on kunhan vaan liukkaria käyttää. Toisaalta nokitukseen voinen sanoa olevani koukussa. Oxya oon nokittanu vaan ekalla kerralla kun sen jälkeen tajusin että bioava on suurempi syöden.
En kyllä näkis että tuo mikään ongelma on, kunhat et pluggaa sillon kun on paska-hätä.

Ei itellä koskaan mitään scheibeliä ole ruuttaan tullut, ihan vielä ilman suoli-huuhteluja. ;)
Juu ehdottomasti plugaamal noi kontit. Mä kans mietin et miten se on monelle niin vastenmielistä touhua? Siis se plugaaminen.
Joo vähän jännä juttu, Freud;illa voisi olla tähän sana tai parikin sanottavana. Ehkä porukka yhdistää tuon jollain tavalla homoiluun / pers-dildoiluun, niin ei lähde ylittämään sitä rajaa, vähänkuin "suoneen en koskaan vedä" = "suoleen en koskaan vedä" jne.

Ite taas koen sen vaan samanlaisena lääketieteellisenä substanssin antotapana kuin muutkin. En näe tuossa mitään ongelmaa, ei mene sormet paskaan, ei ala muna seisomaan, eikä peppu-leikit miesten kanssa kiinnostamaan...
-Edgar Allan Poe
Pen
OD

Post by Pen »

Jos oxyconttia pitää purra 60-80mg et hymisee tarpeeks, niin mikähän ois hyvä peppudose? Taidan kyllä tätä rektaalisesti testailla kunhan seuraavan kerran saan.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

narcocorrido wrote:

Muuten, tästä puheen ollen. Onko moni poltellut oxycontineita?

Ite olen vaan testannut ihan snadeja määriä, kun kuitenkin hihatan, niin ei ole viitsinyt hassata kauheita määriä noiden testailuun polttamalla. Mutta kuulema potkii hyvin, ainut vaan että siinä menee helposti kuulema hukkaan paljon jos ei osaa polttaa oikein.

nokittaminen aiheuttaa ainakin teoreettisen riskin talkoosista, joka on varsin vittumainen ja tappava tauti.
Kyllä mää uskaltautuisin sanomaan, että jos hyvin satunnaisesti viihdekäyttää vaikka kontteja nokkaan/hihaan/whatever, niin riski tuohon on olematon. Tiedän niin valtavat määrät porukkaa jotka vetää vuodesta toiseen joka päivä useita nappeja hihaan/lihakseen, eikä ole tullut tuota talkoosia vastaan. Että jos pari kertaa vuodessa snadit nokat/töötit vetää, niin en usko että keuhkot rupeaa posahtelemaan talkoosin takia. Mutta tämä on siis käytännön kokemuksella/pers-tuntumalla. Voihan olla että kohta tulee valtavat määrät kuolleita nistejä, kun alkaa vihdoin näkymään tuon talkoosin aiheuttamat ongelmat.
Polttamaan en lähtisi, tuhlailevaa ja tiedä mitä kaikkea myrkkyä ne kaikki pillereiden täyteaineet ovat poltettaessa keuhkoille.

Talkoosin puhkeaminen voi kestää vuosikymmeniä, ja uskonkin, että tuo tulee jossain vaiheessa räjähtämään käsiin. Yhden kokemuksen olen lukenot, jossa kaksi vuotta Ritalineja nokitelleelta naiselta poistettiin toinen keuhko. Lisäksi yhdessä tutkimuksessa havaittiin talkoosia kokaiinia nokittaneiden keuhkoista jatkeaineista johtuen.

Pluggaamaan en oksikodonia henkilökohtaisesti lähtisi, tuntuu turhan vaivalloiselta, kun oraalinen hyötyosuus on lähes 90%. Morfiinin toki pluggaisin, viimeksi ei vaan malttanut siihen asti, että olisi päässyt himaan tekemään sen.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Plugaamalla tuntuis nousut kestävän saman aikaa kuin nokittaessa, eli nopeampi kuin syömällä, mut ei ala ihan yhtä nopeasti ja nousu on jonkin verran jyrkempi; euforisempi siis. Jysähtää kunnolla. Toimii myös vähintään yhtä vahvasti kuin syömällä, tuntuis että hitusen kovempaakin. Vaikutusaikakin on samaa luokkaa kuin syötynä. Eli parempaa kuin syötynä, vaikka totta ettei nyt mitenkään ihan älyttömästi.

Nokitukseen verrattunahan sama annos toimii plugattuna melkein tuplasti kovempaa.
Bukhos
Psykonautti

Post by Bukhos »

Tämä lienee jo kysytty jossain vaiheessa mutta en nyt löytänyt mistään..
Eli otin eilen ja tänään noin 1mg subutexia(iv), jotenka milloin voisi tuota Oxyconttia nauttia niin ettei menisi turhaan hukkaan? On nääs ensimmäinen kerta ja
määränä 40mg + 40 lisää jos ei toimi tarpeeksi.
Ylihuomenna kenties?
Säästä se huomiseksi.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Bukhos wrote:Tämä lienee jo kysytty jossain vaiheessa mutta en nyt löytänyt mistään..
Eli otin eilen ja tänään noin 1mg subutexia(iv), jotenka milloin voisi tuota Oxyconttia nauttia niin ettei menisi turhaan hukkaan? On nääs ensimmäinen kerta ja
määränä 40mg + 40 lisää jos ei toimi tarpeeksi.
Ylihuomenna kenties?
Mitä kauemmin odotat niin sitä paremmin toimii, ylihuomenna varmasti toimii jo vaikka uskon että miedontaa vielä tuo bupe vähän vaikutusta. Eli ite suosittelisin että otat lauantaina.

Meinasitko I.V;sti ottaa? 40mg on hyvä annos, vaikka tiedän että moni suosii huomattavasti pienempiäkin. kannattaa muistaa että oxysta saa 100krt enemmän irti kun rentoudut jossain makoillen jne. Sen sijaan että touhuaisit jotain.

Lisäksi itse suosittelisin vielä jos vain mahdollista, niin snadia annosta jotain bentsoa alle. Vaikkapa 10mg diapamia, 2mg rivatrilia tms.. Halpa tapa lisätä oksyn toimivuutta huomattavasti.
-Edgar Allan Poe
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

^Täytyy tohon sanoa, et itsellä ainakin oxy on sellainen, et tykkään touhuta kaikkea, enkä vaan tyyliin makoilla. Bupren kanssa ehkä voiskin makoilla, mut mua tuntuu oxy, bupre jne. piristävän.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Freshi wrote:^Täytyy tohon sanoa, et itsellä ainakin oxy on sellainen, et tykkään touhuta kaikkea, enkä vaan tyyliin makoilla.
Siis riippuen mitä hakee jarruilta.

Itse haen jarruilta sitä lämmintä euforiaa, valveunia ja huoletonta notkumista. Jos vedät oksya ja vaikka soittelet kitaraa tai pelaat tietokonetta, niin notkumisen voit unohtaa(paitsi jos iso annos/bentsoja mukana) ja euforiasta menee hukkaan huomattava osa. Merkittävästi enemmän euforista jos rentoudut sohvalla sen sijaan että lähtisit kaupungille käppäilemään.

Kyllä itelle jarrut juuri on se kama jota vedetään ja sitten rentoudutaan ja nautitaan oloista. Jos haluaa lähteä touhuamaan tai säätämään, niin voi ottaa jotain stimulanttia tms.
Bupren kanssa ehkä voiskin makoilla
Itellä on täsmälleen toisinpäin, subu sopii tosi hyvin esim. johonkin fyysiseen duuniin. Bupren kanssa voi juuri touhuta ja saada silti oloja aineesta. Kun taas oksyt menis jossain fyysisessä duunissa täysin hukkaan(tuntuu vaikutus heikommin kuin subussa, vaikka aine paljon vahvempi).
-Edgar Allan Poe