Lueskelin tuossa tuota Trippipedian dekstrometorfaani-sivua ja lisätietoja-kohdassa on linkki Dihkalin uutto-ohjeisiin. Trippipedian puolella kuitenkin mainitaan, että nämä Dihkalin ohjeet sisältäisivät virheitä, osaako joku tarkentaa mikä siinä on virheellistä tietoa, ohje tuntuu kuitenkin toimivan?
spasm wrote:Lueskelin tuossa tuota Trippipedian dekstrometorfaani-sivua ja lisätietoja-kohdassa on linkki Dihkalin uutto-ohjeisiin. Trippipedian puolella kuitenkin mainitaan, että nämä Dihkalin ohjeet sisältäisivät virheitä, osaako joku tarkentaa mikä siinä on virheellistä tietoa, ohje tuntuu kuitenkin toimivan?
Kyllä tuo Dihkalin ohje ainakin minulla toimii hyvin.
spasm wrote:Lueskelin tuossa tuota Trippipedian dekstrometorfaani-sivua ja lisätietoja-kohdassa on linkki Dihkalin uutto-ohjeisiin. Trippipedian puolella kuitenkin mainitaan, että nämä Dihkalin ohjeet sisältäisivät virheitä, osaako joku tarkentaa mikä siinä on virheellistä tietoa, ohje tuntuu kuitenkin toimivan?
Kyllä tuo Dihkalin ohje ainakin minulla toimii hyvin.
Niin minullakin, ja sen takia kysyinkin. Vai viittaakohan se pelkästään siihen Dihkalissa mainittuun kiehauttamisen DXM->DXO -tapahtumaan?
Tunnustan. Muistaakseni olen lisännyt tuon huomautuksen itse, ja tarkoitus oli viitata tähän DXO:n synteesiä koskevaan myyttiin.
Sinänsä "agent lemon" -tyylinen tavallinen deksmin happo-emäsuutos kyllä toimii, käsittääkseni melko hyvällä hyötysuhteella jopa kertaerotteluna. Muita "virheitä" ei varsinaisesti ole, ainemäärät kyllä ovat varsin reiluja, mutta en ala niitä korjaamaan kun en osaa laskea todellisuudessa tarvittavaa määrää. Vähempikin kuitenkin riittää.
Näin arvelinkin. Hyvä että tuli selville, olisi muutoin jäänyt hämäämään aika huolella.
Ainemäärät kyllä ovat varsin reiluja, sen olen itsekin huomannut. Toisaalta, mielummin liikaa kuin liian vähän, varsinkin kun tarvittavat aineet eivät ole niin kalliita, etteikö niitä olisi varaa vähän reilumminkin käyttää. Jonkin verran ylimääräistä lienee ihan hyvä olla ohjeissakin, kaikki kun eivät ole niin tarkkoja mittailemaan (se tosin nyt on jokaisen oma asia, kuinka hyvin ohjeita noudattaa).
Eipä siinä liiallisessa ainemäärässä taida ongelmaa olla kuin hapon kohdalla, jos tehdään hapanta liuosta tai kuiva-ainetta nautittavaksi. Mahaa rasittaa runsas hapon nauttiminen varsinkin tyhjään vatsaan(johon deksmin ottaminen sinänsä lienee haittoja minimoivaa toimintaa, koska pienempi annos riittää) ja jopa metabolisen asidoosin mahdollisuus tulee jossain vaiheessa relevantiksi. Elimistön turhan haitallisen häiriötilan välttämiseksi siis hapon annostelua ainakin tuon "normaaliohjeen" ylittävällä tasolla tulee välttää.
Jaajaa, mitäs tuota kuiva-ainetta saa tehtyä, eli hapot pois siitä? Jos vaikka maku siitä paranisi, on kyllä yksi kuvottavin maku mitä olen maistanut tuolla erotetulla dexmillä. Vähän tyhmä kysymys, mutta onnistuuko tuon liemen muuttaminen jauhoksi helposti?
Senkus vaan haihdutat bensat pois siinä vaiheessa kun olet eka dexmit siihen liuottanut. Mitään happoahan ei tällöin edes tarvita. Maku tuskin paranee silti mihinkään.
Morde oon uus tääl... selannu jo jonkin aikaa näit forumeita ja aattelin regata... Tuntuu et kaikilla on jotain mahavaivoja ku vetää resilaria raakana... minä vedin viime kerralla 300mg joka on jo aika vahvaa minulle eikä tullu millään ulos vaikka yritinkin .
Ihmettelen taas toisaalta, että olenkohan yliherkkä ku 300mg on jo sillee aika menoo ja on tullu paha trippi siitä... Ja voikohan tulla sitten hyviä trippejä ku on siitä lääkkeestä pahan kokenu ja jos ottaa saman annoksen..
En ole koskaan siis kombottanut, mutta nykyään maistan greippimehussa välillä selvästi DXM:n maun. Onko kukaan muu huomannut?
Ehkä se tulee siitä, että assosioin greippimehun ja DXM:n toisiinsa.
Lymykonna wrote:En ole koskaan siis kombottanut, mutta nykyään maistan greippimehussa välillä selvästi DXM:n maun. Onko kukaan muu huomannut?
Ehkä se tulee siitä, että assosioin greippimehun ja DXM:n toisiinsa.
Ettet vaan yhdistä sitruunahapon makua? Sitä kun lienee greippimehussakin?
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
Hyi vittu... Puolet olen nyt saanut nieltyä tuosta 200ml pullosta. En ajatellut, että se olisi näin vastenmielistä, koska ekoilla kerroilla meni alas suht. helposti, mutta äsken meinasin jo laatata pelkästään siitä hajusta. Aloin tässä miettimään, että olisi suht. kätevää, jos olisi joku putki, jonka voisi laittaa kurkkuun ja toisen pään ressupullon suuhun, niin sitten ei tarvitsisi maistaa sitä
No joo, ehkä tästä menen jatkamaan suoritusta. Kolmannelle plateaulle olisi tarkoitus päästä, saa nähdä...
Niin, ja erottelematta siis juon tällä kertaa, kun viimekertaisesta erottelusta tuli pieni trauma. Katsotaan, jos näin menisi paremmin. Pari Immodiumia nappaan siihen päälle, toivottavasti niistä on jotain apua.
sublime wrote:Hyi vittu... Puolet olen nyt saanut nieltyä tuosta 200ml pullosta. En ajatellut, että se olisi näin vastenmielistä, koska ekoilla kerroilla meni alas suht. helposti, mutta äsken meinasin jo laatata pelkästään siitä hajusta. Aloin tässä miettimään, että olisi suht. kätevää, jos olisi joku putki, jonka voisi laittaa kurkkuun ja toisen pään ressupullon suuhun, niin sitten ei tarvitsisi maistaa sitä
No joo, ehkä tästä menen jatkamaan suoritusta. Kolmannelle plateaulle olisi tarkoitus päästä, saa nähdä...
Niin, ja erottelematta siis juon tällä kertaa, kun viimekertaisesta erottelusta tuli pieni trauma. Katsotaan, jos näin menisi paremmin. Pari Immodiumia nappaan siihen päälle, toivottavasti niistä on jotain apua.
Kannattaisi erotella. Teet vaan sen huolella, niin ei tarvitse traumaattisia kokemuksia hankkia.
spasm wrote:
Kannattaisi erotella. Teet vaan sen huolella, niin ei tarvitse traumaattisia kokemuksia hankkia.
Joo, varmasti kannattaisikin... Nyt on kyllä perin kummallista. Siitä on jo kaksi tuntia, kun sain kaiken litkun alas. Noin 45min päästä viimeisestä kulauksesta oksensin. Nyt vaan huimaa, päässä painetta, vähän epätavallinen ja outo olo, ehkä vähän kevytkin, muttei mitään kunnollista vaikutusta. Painollani tuolla olisi pitänyt päästä kevyesti kolmannelle plateaulle, vaan eipä siltä tunnu :?
spasm wrote:
Joo, varmasti kannattaisikin... Nyt on kyllä perin kummallista. Siitä on jo kaksi tuntia, kun sain kaiken litkun alas. Noin 45min päästä viimeisestä kulauksesta oksensin. Nyt vaan huimaa, päässä painetta, vähän epätavallinen ja outo olo, ehkä vähän kevytkin, muttei mitään kunnollista vaikutusta. Painollani tuolla olisi pitänyt päästä kevyesti kolmannelle plateaulle, vaan eipä siltä tunnu :?
Ehkä dxm ei ehtinyt imeytyä ja poistui oksentaessa. Jos olit syönyt hyvin samana päivänä niin sitä suuremmalla syyllä.
E: En nyt jaksanut hirveästi spekuloida, turha sitä on samoja mahdollisia tekijöitä useaan kertaan postata, ne kun tästä threadista kuitenkin löytyy aika hyvin.
Joo, itsekin noita mahdollisia syitä olen tässä pohtinut. Luulisi, että 60-46 minuutissa olisi ehtinyt imeytymään, mutta en nyt oikein muutakaan keksi, kun en tosiaan johonkin 15 tuntiin ollut syönyt. Hmm, tiedä nyt noista, ehkä vaan ei aina nappaa
Perjantaina otettii dexmii kaverin kans , erottelua ei sitte saatukkaa suoritettuu vaikka oli tarkoitus , joten joimme 200 ml potelit mieheen sitä sontaa.. mulla jäi puolidesii sinne pohjalle koska ei ole kun yks ressu eksperience tätä ennen nii vähän jännitti että jos lähtee käsistä sitte ku alkaa vaikuttaa .. noin tunnin kuluttua alkoin jotenki jännenpi olo ilmaantua ja kaverilla toimi jo ihan kunnolla , sitte alkoin menee iho punakseksi joka paikasta ja semmosen kutina että ei voi käsittää aika kului ja kaveri trippaili enemmän ja enemmän.. mutta mulla jäi vaikutukset tosiaan tuohon kutinaan pelkästää perkule.. no välillä oli erillaisia tunne tiloja ja ihan pieniä kuvioita näkyi silmät kiinni , mutta mitää maata mullistavaa ei tosiaan ollu.. no positiivista oli kuitenki se että tajusin että jätän tästä lähtien kemikaaliset aineet ja siirryn täysin luomuun tai jos vielä joskus sorrun testamaan nii ehdottomasti erottelu tulee tapahtumaan..
Kyllä se erottelu ihan tosi kannattaa ei se ole edes loppupeleissä kovin työlästä ja IMO se toimii paremmin eroteltuna. Erottelematta se jää jotenkin väijymään se olo eikä sitä välttämättä huomaa laisinkaan ilman buustia
Huhuh, oli eilen oudoin dxm-tapaus mitä on ollut. Ekat kaksi tuntia oli pöhnäistä oloa (luulin jo että meni pieleen erottelu, pientä onglemaa oli), mut sit se lähti kunnolla käymään. Jatku semmoiset kolme tuntia. Enkä tällä kertaa oksentanut alussa enkä lopussa, söin jopa kaksi tuntia dexmin ottamisen jälkeen. Näköjään aivot jo tottunut kys. tavaraan (vaikka onkin kolma skerta vasta), kun ekalla kerralla oksensin alussa sekä lopussa, toisella kerralla pelkästään alussa. Kirjoittelen myöhemmin trippistooria tuonne, nyt on hyvä piristynyt olo, ja kokemuksien mukaan pitäis jatkua se pari päivää, näin ainakin viimeeksi
Eilen 900mg ja deja vu ilmiö teki illasta aika kammottavan. Tuntui kuin kaikki olisi tapahtunut aiemmin ja kiertäisin samaa kehää yhä uudelleen ja uudelleen. Ensimmäistä kertaa kuulin myös ääniä joita ei oikeasti ollut, ja näin harhoja silmät auki vielä 6h paikkeilla.
Mutta nyt kun ajattelee niin hauskaa oli ja tulee varmaan sen 3vko puskurin päästä otettua uudelleen.
All things are equal, there are no special things.
kaksi kertaa olen erottelua yrittänyt ja kummallakin kerralla loppurulos ei ole toiminut!nyt oli kaks pulloa mutta en pystynyt juomaaan kuin toisen ja vaikutukset on aika miedot.mikä helvetti siinä erottelussa voi mennä pieleen?auttakaa,haluaisin kunnon matkan,mutta en pysty juomaan oksentamatta raakana kahta pulloa.joten olisi pakko erotella.
mauser1911 wrote:kaksi kertaa olen erottelua yrittänyt ja kummallakin kerralla loppurulos ei ole toiminut!nyt oli kaks pulloa mutta en pystynyt juomaaan kuin toisen ja vaikutukset on aika miedot.mikä helvetti siinä erottelussa voi mennä pieleen?auttakaa,haluaisin kunnon matkan,mutta en pysty juomaan oksentamatta raakana kahta pulloa.joten olisi pakko erotella.
heibadei. mites muuten nyt on, ku mulla ois tossa tiiviissä pullossa eroteltua dexmiä sen 500mg ja se on ollu nyt puolitoista kuukautta seisomassa. en usko et se dexmi sieltä mihkään häviää, vai kuinkas siinä sitten ajan mittaan käy ??