Metyylifenidaatti (Concerta, Ritalin, Equasym, Medikinet)
-
Personaes
- OD
Re: Metyylifenidaatti (Concerta, Ritalin, Equasym, Medikinet
wow.
Kyllä mulla, kun oon ottanut medikinejä I.V niin vaikutus on ollut pidempi kuin tunti. Tosin oon ottanut alkoholin päälle ja tiedän että se vaikuttaa.
Mutta silti, alkoholin päälle I.V metyylifenidaatti vaikuttaa voimakkaasti(parhaimmat vaikutukset) sen tunnin ja pari tuntia sen jälkeenkin vielä positiivisesti.
Mutta täytyy mainita, että mun on vaikea sanoa tarkkoja aikoja tms, kun oon vaan joitakin kertoja käyttänyt metyylifenee I.V;sti ja aina ollut alcoa alla ja monesti vähän muutakin(kuten pieni annos jotain bentsoa tms). Mutta väittäisin, että ei siitä ainakaan tunnin jälkeen laskuja ala vielä pukkaamaan.
Kyllä mulla, kun oon ottanut medikinejä I.V niin vaikutus on ollut pidempi kuin tunti. Tosin oon ottanut alkoholin päälle ja tiedän että se vaikuttaa.
Mutta silti, alkoholin päälle I.V metyylifenidaatti vaikuttaa voimakkaasti(parhaimmat vaikutukset) sen tunnin ja pari tuntia sen jälkeenkin vielä positiivisesti.
Mutta täytyy mainita, että mun on vaikea sanoa tarkkoja aikoja tms, kun oon vaan joitakin kertoja käyttänyt metyylifenee I.V;sti ja aina ollut alcoa alla ja monesti vähän muutakin(kuten pieni annos jotain bentsoa tms). Mutta väittäisin, että ei siitä ainakaan tunnin jälkeen laskuja ala vielä pukkaamaan.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
joo ei noi munkaa mielest vaa tuntia vaikuttanu. Mut kyl parin tunnin jälkee tekee mieli uudet, vaikka pöhisee hyvin vielä.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
-
Kilbertti
- Karvakuono
Onko turvallista ottaa metyylifenidaatin kanssa propralia tai muita beetasalpaajia helpottamaan noita älyttömiä sydämentykytyksiä?
-
xxx-men
- Kameleontti
Ei oo mitään probleemaa tossa. Joskus itekkin joudun noita proppuja ottamaan kun viuhkaa vetelee ja tuntuu et kauheet rytmihäiriöt puskee päälle. 40mg propral jeesaa tosi hyvin.Kilbertti wrote:Onko turvallista ottaa metyylifenidaatin kanssa propralia tai muita beetasalpaajia helpottamaan noita älyttömiä sydämentykytyksiä?
-
placebo
- Kameleontti
Tuli tossa ensikertalaisena tyypattya 4x18mg ja kyl mul ainaki xanttujen ja savujen päälle toimi tosi jännästi
tuskinpa mä muuten tähän aikaan hereillä olisin 
Periaatteet perustana, totuus selustana.
-
SadPanda
- LD50
Mulla on metyylifenidaattia ikävä. Ehkä parhaimman vaikutuksen sain itte siten et heitin kokonaisen 54mg semmosenaan suuhun, sit odottelin tunnin, pureskelin toisen, parin h päästä kolmannen jne. Enkä ottanut edes pois sitä harmaata osaan ja silti oli hyvinki olois ja ku niit oli vaik muile jakaa ni se oli kivaa noin. Sit tietty jos oli pari nii rätkittyä tuli sitä liisterimömmöö kitkuis iv.nä.. Ja sit niitä hyh kuoria. Tuli tosi "tukkone" olo ja monesti migreeni kainenlisäks !
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
^Gangsteri^
- Apteekki
Voisin kirjottaa pitkänki stoorin kuinka Medikinet 10mg x 5 pilasi iltani totaalisesti.
Oli massipäivä ja ajattelin lähteä energisenä ostoksille.
Aluksi 30mg klikkiin (jauhettuna). Tönät. Mukava energinen olo. Sydän hakkaa enemmän mitä vaikutuksesta voisi päätellä. Siis ei ole tasoissa... you know.. Sit parin tunnin päästä toiset tönät. 10mg.
Iha jees olo. Pumpun hakkaaminen rauhottui välillä, kun taas saattoi kiihtyä pelkästä ajattelemisesta.
Loput klikkiin napeista jauhettuna illalla noin 3 tunnin päästä noista tööteistä.
Päätin jäädä kotiin kun veljenikin saapui kylään...
Tulen vessasta vedoilta. Aivan JUMALATON HEDARI! Kiihtyi ja kiihty ja sydänkäyrä hakkasi tuhattajasataa!
Olo ei muuttunut juuri miksikään. Pökkyrä olo, joten ajattelin että perkele HORKAT!
Mutta miten voi tulla horkat kun ensinnäkin: Värkit olivat pakasta vedetyt. Pumpussa ei lillunut MITÄÄN epämääräistä. Siis tönät oli kirkkaan väriset.
Nohh.. en jaksa hirveenä selittää. Menin lopulta makoilemaan kun päässä jyskytti aivan saatanasti! Sydän hakkasi makuultaan ihan jumalattomia kierroksia ja aloin välillä panikoida että käykö tässä pahasti.
Sit yhtäkkiä keskisormesta lähti tunto! Ilman mitään varotusmerkkejä! Nohh... broidi vinkkas että mene suihkuun!
Mulla oli ihan tajuttoman kylmä, jopa kuumassa suihkussa. Iho oli kananlihalla kuuman vedenkin alla.
Nohh.. kaiken tuon paskan jälkeen lopulta noin 3 tunnin päästä 800mg buranan ja makoilun jälkeen (söin myös vähän ja join omatekemää suolaliuosta), aloin vähän edes uskaltaa kävellä.
Pumppu veti ihan mitä sattuu mut päänsärky ja kylmyys alkoivat häivähtyä pois.
Kun kävin vessassa, rakkoni oli ihan täynnä. En ollut tuntenut sitä ollenkaan. Sen jälkeen: PÄÄ SELVÄ. Totaalisen selvä. Sydän vaan käy kierroksilla välillä.
Tätä kirjoittaessa (selvinny jo), pumppu hakkaa edelleen välillä ihan sikkiä vauhtia vaikken tee mitään.
Oliko syynä: A, horkat vai B: metyylifenidaatti supisti verisuonia ja tästä syystä aloin palella (tunnonmenetys sormesta myös), ja nosti verenpaineet kattoon. Aiheuttaen TAJUTTOMAN päänsäryn, pyörrytystä, sydämentykytystä ja palelua?
Nyt voin sanoa kerrankin: Ei IKINÄ ENÄÄ Medikinet-nappeja. Ziiisös..
Aluksi 30mg klikkiin (jauhettuna). Tönät. Mukava energinen olo. Sydän hakkaa enemmän mitä vaikutuksesta voisi päätellä. Siis ei ole tasoissa... you know.. Sit parin tunnin päästä toiset tönät. 10mg.
Iha jees olo. Pumpun hakkaaminen rauhottui välillä, kun taas saattoi kiihtyä pelkästä ajattelemisesta.
Loput klikkiin napeista jauhettuna illalla noin 3 tunnin päästä noista tööteistä.
Tulen vessasta vedoilta. Aivan JUMALATON HEDARI! Kiihtyi ja kiihty ja sydänkäyrä hakkasi tuhattajasataa!
Olo ei muuttunut juuri miksikään. Pökkyrä olo, joten ajattelin että perkele HORKAT!
Mutta miten voi tulla horkat kun ensinnäkin: Värkit olivat pakasta vedetyt. Pumpussa ei lillunut MITÄÄN epämääräistä. Siis tönät oli kirkkaan väriset.
Nohh.. en jaksa hirveenä selittää. Menin lopulta makoilemaan kun päässä jyskytti aivan saatanasti! Sydän hakkasi makuultaan ihan jumalattomia kierroksia ja aloin välillä panikoida että käykö tässä pahasti.
Mulla oli ihan tajuttoman kylmä, jopa kuumassa suihkussa. Iho oli kananlihalla kuuman vedenkin alla.
Nohh.. kaiken tuon paskan jälkeen lopulta noin 3 tunnin päästä 800mg buranan ja makoilun jälkeen (söin myös vähän ja join omatekemää suolaliuosta), aloin vähän edes uskaltaa kävellä.
Kun kävin vessassa, rakkoni oli ihan täynnä. En ollut tuntenut sitä ollenkaan. Sen jälkeen: PÄÄ SELVÄ. Totaalisen selvä. Sydän vaan käy kierroksilla välillä.
Tätä kirjoittaessa (selvinny jo), pumppu hakkaa edelleen välillä ihan sikkiä vauhtia vaikken tee mitään.
Oliko syynä: A, horkat vai B: metyylifenidaatti supisti verisuonia ja tästä syystä aloin palella (tunnonmenetys sormesta myös), ja nosti verenpaineet kattoon. Aiheuttaen TAJUTTOMAN päänsäryn, pyörrytystä, sydämentykytystä ja palelua?
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
-
SadPanda
- LD50
MULLA ON OLLUT TÄYSIN SAMA. Päätä jyskytti vähä migreenin kaltainen fiilis. Tosi vittumaine ei voiku puhu tai olla valossa pitk men pimeesee huoneesee ja laittaa silmile kylmää!
-
Musta8
- Lepakko
Se tulee yleensä Concertoista jos on sitä liisteriä rätkinyt tai liian ison annoksen ottaa. Hei! Mulla on ongelma näitten metyylifenidaattien kanssa aina kun unohtelen silmiä räpsytellä niin ne tulee ihan helvetin kuiviksi. Saattasko bentsot auttaa tätä vai joutuuko vaa kestämää?SadPanda wrote:MULLA ON OLLUT TÄYSIN SAMA. Päätä jyskytti vähä migreenin kaltainen fiilis. Tosi vittumaine ei voiku puhu tai olla valossa pitk men pimeesee huoneesee ja laittaa silmile kylmää!
Hi..!
-
peemies
- Lepakko
Tai auttaiskohan ihan perus kosteuttavat silmätipat?Musta8 wrote:Se tulee yleensä Concertoista jos on sitä liisteriä rätkinyt tai liian ison annoksen ottaa. Hei! Mulla on ongelma näitten metyylifenidaattien kanssa aina kun unohtelen silmiä räpsytellä niin ne tulee ihan helvetin kuiviksi. Saattasko bentsot auttaa tätä vai joutuuko vaa kestämää?SadPanda wrote:MULLA ON OLLUT TÄYSIN SAMA. Päätä jyskytti vähä migreenin kaltainen fiilis. Tosi vittumaine ei voiku puhu tai olla valossa pitk men pimeesee huoneesee ja laittaa silmile kylmää!
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
-
Velho
- LD50
Joo itse kokenut tämän kanssa läpi enkä usko sen horkista johtuvan jotenkin mulle jäänyt sellane kuva et se ois joku antihistamiinishokki tai sen kaltainen myrkytys tila MUTU^Gangsteri^ wrote:Voisin kirjottaa pitkänki stoorin kuinka Medikinet 10mg x 5 pilasi iltani totaalisesti.
Nohh.. en jaksa hirveenä selittää. Menin lopulta makoilemaan kun päässä jyskytti aivan saatanasti! Sydän hakkasi makuultaan ihan jumalattomia kierroksia ja aloin välillä panikoida että käykö tässä pahasti.Sit yhtäkkiä keskisormesta lähti tunto! Ilman mitään varotusmerkkejä! Nohh... broidi vinkkas että mene suihkuun!
Mulla oli ihan tajuttoman kylmä, jopa kuumassa suihkussa. Iho oli kananlihalla kuuman vedenkin alla.![]()
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
kkuf
- Tuppisuu
Itse en melkein ikinä kärsi minkään sortin päänsärystä edes krapulassa mutta concertasta (jopa miedolla 18mg annoksella) tulee heti nousujen jälkeen ihan helvetinmoinen hedari. Alkaa päässä jomottamaan ihan helvetisti(en ole ikinä varmaan migreeniä kokenut mutta tämä concertasta johtuva kipu on ainakin kovin päänsärky mitä ikinä olen kokenut), hikoiluttamaan ja sydän hakkaamaan myös vähän. Parilla kaverilla myös sama et concertta aiheuttaa ihan vitun pahaa päänsärkyä. Jollain ei sitten tota särkyä tule mitä oon kyselly. En kyllä ole muilla stimulanteilla tälläistä kokenut vaikka laskut olisivatkin pahat.
Viimeksi kun söin noita 54mg niin nousuissa oli kivaa mutta kuin taikaiskusta alkoi päähän sattumaan ja ei voinut muutakun sohvalla hieroa päätä tuskissaan, pajarin poltto vain lisäsi jomotusta. Pään särkyyn sitten viimein auttoi tenox, panacodit mutta ei se silloinkaan kokonaan lähtenyt.

Viimeksi kun söin noita 54mg niin nousuissa oli kivaa mutta kuin taikaiskusta alkoi päähän sattumaan ja ei voinut muutakun sohvalla hieroa päätä tuskissaan, pajarin poltto vain lisäsi jomotusta. Pään särkyyn sitten viimein auttoi tenox, panacodit mutta ei se silloinkaan kokonaan lähtenyt.
-
Infitialis
- Apteekki
Stimuöverien tunnusmerkistöön kuuluu mm päänsärky, hikoilu ja sykkeen erilaiset temppuilut. Olet herkkä lääkeaineelle ja et välttämättä löydä tästä viihdettä koska ei toivotut vaikutukset ovat kovemmat kuin toivotut. Must toi liittyy nimenomaan annoksen kokoon eikä laskuihin. Melko usein jengi hakee aineelta jotain mitä ei voida saavuttaa vaan siksi koska aine katekorisoidaan johonkin ryhmään tehdään sitten olettamuksia millainen olo siitä tulee ja nämä ei sitten aina mene 1:1. MF tuntuis erityisen herkästi aiheuttavan näitä hedareita, paljon raportointia aiheesta. Tuoteselosteessa päänsärky mainittu "hyvin yleiseksi" (1/10?) haittavaikutukseksi. Itsekkin päässy maistamaan palan siitä piiraasta kovien pärinöiden jälkeen. Yks kaveri sitten ripuloi tolkuttomasti näistä, kutsuu ummetuslääkkeeksi.kkuf wrote:Itse en melkein ikinä kärsi minkään sortin päänsärystä edes krapulassa mutta concertasta (jopa miedolla 18mg annoksella) tulee heti nousujen jälkeen ihan helvetinmoinen hedari. Alkaa päässä jomottamaan ihan helvetisti(en ole ikinä varmaan migreeniä kokenut mutta tämä concertasta johtuva kipu on ainakin kovin päänsärky mitä ikinä olen kokenut), hikoiluttamaan ja sydän hakkaamaan myös vähän. Parilla kaverilla myös sama et concertta aiheuttaa ihan vitun pahaa päänsärkyä. Jollain ei sitten tota särkyä tule mitä oon kyselly. En kyllä ole muilla stimulanteilla tälläistä kokenut vaikka laskut olisivatkin pahat.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
^Gangsteri^
- Apteekki
En itsekkään saa yleensä muista stimuista päänsärkyä, lukuunottamatta MPA:ta jota nyt kiskoinkin ihan liikaa syömättä safkaa ja muut hommelit jne..., mutta metyylifenidaatista olen saanut nyt ainakin niin pahan hedarikohtauksen, etten siihen yksinkertasesti enää koske. Joku voi nauraa että vittu mikä urpo, mut se hedari oli IHAN omaa luokkaansa. Sellanen jota en vaan yksinkertaisesti HALUA KOKEA ENÄÄ.
No joo, tulipa taas nyt sitte painotettua yhtä asiaa turhan paljon, mut olkoot. Tällasta tää välillä on..
No joo, tulipa taas nyt sitte painotettua yhtä asiaa turhan paljon, mut olkoot. Tällasta tää välillä on..
-
Velho
- LD50
PAkko sanoa että helvetin hyvin toimi kun otti 20mg nopeavaikutteista metyylifenidaattia n.10mg kerrallaan IV 
-
SadPanda
- LD50
Vmä olen miettinyt miks 54mg concertan ku vetäsee vaik pelkästään sellaisenaan iv (niinä harvoina kertoina kun jaksaa ne väsätä) vedettävään iv. Muotoon..niin menee vaan pää jumiin eikä ole edes hyvä olo, ni se on todnäk tolettomalle liikaa. Ku jos ajattelis ki yhestä sais 3-4vedot jotka ois varmaan paljo miellyttävämmät. Pitääp muistaa enskerralla 
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
No ylläripylläri. Ihme touhua kyllä ihmisillä tän aineen kanssa, monille tuntuu olevan vieras käsite että liika saattaa olla liikaa...
Jotkuthan kestää tätä ainetta tosi isojakin määriä, mut tää on niin noradrenerginen stimu että tätä kiskoessa on tosi iso riski epämiellyttäviin sivuoireisiin. Lisäks tän imeytymis- ja metabolisoitumismäärissä on tosi isoja yksilöllisiä eroja. Jotkut on tälle aineelle ja tän vaikutuksille yksinkertaisesti vaan liian herkkiä, ei siinä ole mitään sen kummempaa.
Tunnen ihmisiä jotka kiskoo hyvin 5 kappaletta vahvimpia concertoja illassa, itselle enemmän kuin 18 millinen concerta kokonaisena nielaistuna on monesti liikaa ellei ota jotain jarrua tasoittamaan. Tossa on 15 kertainen ero annostuksessa.
Ei oo todellakaan mikään uus juttu että 54 milliä tätä depot rakenne rikottuna on joillekin aivan liikaa, luulisin että reilusti suurimmalle osalle ihmisistä varsinkin IV:nä tulis tosta määrästä ihan käsittämättömän paska olo...
Tunnen ihmisiä jotka kiskoo hyvin 5 kappaletta vahvimpia concertoja illassa, itselle enemmän kuin 18 millinen concerta kokonaisena nielaistuna on monesti liikaa ellei ota jotain jarrua tasoittamaan. Tossa on 15 kertainen ero annostuksessa.
Ei oo todellakaan mikään uus juttu että 54 milliä tätä depot rakenne rikottuna on joillekin aivan liikaa, luulisin että reilusti suurimmalle osalle ihmisistä varsinkin IV:nä tulis tosta määrästä ihan käsittämättömän paska olo...
-
^Gangsteri^
- Apteekki
Haluan painottaa omaa kirjoittamaani kokemusta koskien myös edellistä postausta: Olen syönyt monesti illassa jopa 8 x 54mg Concertaa (en halua painottaa että tuo on vitun cool). Ei mitään ongelmia ole ollut. IV-käytössä on, ja tämä viittaa siihen että kyse ei todellakan ole stimuövereistä, koskien siis omaa kokemustani jonka postasin.
-
Oxy
- Tuppisuu
Osaisiko joku kertoa hieman Medikinet CR:stä? Satuin saamaan käsiini seitsemän kappaletta tollaisia 30 mg pitkävaikutteisia kapseleita. Sisällä on tosiaan niitä sinertäviä ja valkoisia pieniä rakeita. Muistelen lukeneeni jostain, että toisen väriset vapauttaa aineen heti, ja toiset vapauttaa sitten "pitkin päivää". Kumman väriset nyt on niitä pitkävaikutteisia, ja kummat vapauttaa metyylifenidaatin heti? Onko ilman kapselia nauttimisesta mitään etua/haittaa kapselin kanssa nauttimiseen? Onko tuossa kapselissa itsessään yhtään metyylifenidaattia? Kuinka pitkä tuon vaikutusaika on? Miten myöhään uskaltaa ottaa, jos haluaa nukkumaan viimeistään puolilta öin?
Sitten omaan kokemukseen:
N. 14:30 tänään availin yhden kapselin ja tyhjensin sen paperiarkille. Ajattelin aloittaa varovasti ja koitin jakaa rakeet kolmeen osaan. Nautin arviolta 10 mg oraalisesti. Mitään kummempaa en tuntenut, mutta olin päättänyt aloittaa varovaisesti, kun en omaa minkäänlaista aiempaa stimulanttikokemusta.
Paljonko tuota nyt sopii ottaa oraalisesti ensikertalaisena? Massaa löytyy 80 kg, eikä kirjainyhdistelmä-sairauksia tietääkseni ole. Tarkoituksena ei ole päästä juhlakuntoon, vaan saavuttaa pieni buusti mielialaan ja keskittymiskykyyn. Ainakaan se 10 mg ei vaikuttanut lainkaan, niin ajattelin ottaa huomenna siitä avatusta kapselista jäljellä olevan 20 mg. Koko kapselin nauttimista voisi kokeilla myöhemmin tällä viikolla, kun pitäisi tosissaan lukea kokeisiin.
N. 14:30 tänään availin yhden kapselin ja tyhjensin sen paperiarkille. Ajattelin aloittaa varovasti ja koitin jakaa rakeet kolmeen osaan. Nautin arviolta 10 mg oraalisesti. Mitään kummempaa en tuntenut, mutta olin päättänyt aloittaa varovaisesti, kun en omaa minkäänlaista aiempaa stimulanttikokemusta.
Paljonko tuota nyt sopii ottaa oraalisesti ensikertalaisena? Massaa löytyy 80 kg, eikä kirjainyhdistelmä-sairauksia tietääkseni ole. Tarkoituksena ei ole päästä juhlakuntoon, vaan saavuttaa pieni buusti mielialaan ja keskittymiskykyyn. Ainakaan se 10 mg ei vaikuttanut lainkaan, niin ajattelin ottaa huomenna siitä avatusta kapselista jäljellä olevan 20 mg. Koko kapselin nauttimista voisi kokeilla myöhemmin tällä viikolla, kun pitäisi tosissaan lukea kokeisiin.
-
VXA
- Kameleontti
medikinet CeeÄrränhän sanotaan olevan "lyhytvaikutteinen depotti". Vaikutusaika on musta parisen tuntia Concertaa lyhyempi, 8-10 tuntia. vaikutusten huippu saavutetaan jo ennen viidettä tuntia.
Luulisin logiikkaa käyttäen, että ne pallerot joita on enemmän, on niitä joissa on depot-pinnoite.
Kuoressa ei ole yhtään metyylifenidaattia, eikä siitä ole juuri hyötyä. Tämän väitteen perustan siihen, että käyttöohjeissa mainitaan vaihtoehtoisena annostelutapana palleroiden laittamisen jugurttiin/veteen ja tämän lopputuotteen vetämisen napaan. se kuori myöskin menee muussiksi veden vaikutuksesta muutamassa sekunnissa.
hyvää syksyä, tänään löytyi silokkeja.
Luulisin logiikkaa käyttäen, että ne pallerot joita on enemmän, on niitä joissa on depot-pinnoite.
Kuoressa ei ole yhtään metyylifenidaattia, eikä siitä ole juuri hyötyä. Tämän väitteen perustan siihen, että käyttöohjeissa mainitaan vaihtoehtoisena annostelutapana palleroiden laittamisen jugurttiin/veteen ja tämän lopputuotteen vetämisen napaan. se kuori myöskin menee muussiksi veden vaikutuksesta muutamassa sekunnissa.
hyvää syksyä, tänään löytyi silokkeja.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
-
gaia
- Kameleontti
Itse olen huomannut että esim 2x 18mg concertaa toimii paremmin kui 1x 36mg concerta, ja sitä rataa. Joskus jopa jäänyt tosi vajariksi kun ottanut 54mg kun vertaa esim. 3x 18mg. Noh, ei sen niin väliä koska en metyylifenidaatista juuri lainkaan välitä.
Vai toimiiko?
-
SadPanda
- LD50
Osaatteko sanoa kokemuksesta tsi onks tietoa kauan esim 1x 27mg concerta plugattuna näkyy laajemmissa labraseuloissa? Kusitikkuseulassa ei ole itsellä (pikaseula) ni kertaakaan näkyny. Luin jostain foorumilt et 1-2vrk "is out of your system" and bodeym:)
-
Velho
- LD50
selvii tossa kohta kun mulla laitettiin laajoihin ja olin edellisenä päivänä pistanyt 2x20mg nopeavaikutteista medikinettiä räpsästynä 5 osassa pitkin iltaaSadPanda wrote:Osaatteko sanoa kokemuksesta tsi onks tietoa kauan esim 1x 27mg concerta plugattuna näkyy laajemmissa labraseuloissa? Kusitikkuseulassa ei ole itsellä (pikaseula) ni kertaakaan näkyny. Luin jostain foorumilt et 1-2vrk "is out of your system" and bodeym:)
-
Velho
- LD50
.Oxy wrote:Osaisiko joku kertoa hieman Medikinet CR:stä? Satuin saamaan käsiini seitsemän kappaletta tollaisia 30 mg pitkävaikutteisia kapseleita. Sisällä on tosiaan niitä sinertäviä ja valkoisia pieniä rakeita. Muistelen lukeneeni jostain, että toisen väriset vapauttaa aineen heti, ja toiset vapauttaa sitten "pitkin päivää". Kumman väriset nyt on niitä pitkävaikutteisia, ja kummat vapauttaa metyylifenidaatin heti? Onko ilman kapselia nauttimisesta mitään etua/haittaa kapselin kanssa nauttimiseen? Onko tuossa kapselissa itsessään yhtään metyylifenidaattia? Kuinka pitkä tuon vaikutusaika on? Miten myöhään uskaltaa ottaa, jos haluaa nukkumaan viimeistään puolilta öin?
Itsellään nuo depotit vaikuttavan aina sen 12h nopeammat tabletit abaut 4h
Jotkut sanovat että 10-60mg riittää jotkut sanovat että 120-540mgmg riittää hyvin. Kannattaa kuitenkin tietää rajasi
Itse jostain syystä tykkään enemmän medikineteistä kuin esim equasymeistä
-
Illuusio
Haluaako joku vääntää vielä rautalankaa pari silmukkaa ? Siis luin ..lähes.. koko topicin läpi, mutta en silti saanut ..mitään.. irti, mulla on siis medikinet cr 10mg ehkä joku 30tablettia, niin mites nollatoleilla näihin pitäis tutustua ?
Jotain ajattelin että pureskelisin kolme, mut sit luin vähän lisää joku sanoi että otti jonku pari 54mg eikä tullut muuta kuin pääkipeeksi
Onko näillä sitten loppupeleissä mitään viihteilyarvoa ? Siis ilman komboilua ( ?? ) Ja käsitin että ihan vaan pureskellen menemään.
Tai sitte mites savujen kanssa ? Hyvä vai huono idea ? Tietämättömyys on perseestä

-
Pen
- OD
Tosi vaihtelevaa, ihan ihmisestä kiinni että tykkääkö vai ei.
Suosittelen että puret 1-3 ja testaat. Enempää ei ainakaan ekalla kerralla kannata ottaa. Boostaaminen toimii joten voit sitten syödä lisää mikäli tuntuu että ekat ei riitä.
Itsellä joskus 15-vuotiaana tämä oli 18mg dosella aivan mahtavaa, olin ADHD ilopilleri 10 tuntia ja tarinoin maat ja lammet kavereille, soitin puhelinnumerot läpi kysyen kuulumisia ja niin edelleen. Nykyään jos syön 4 x 54mg vaikkapa niin tulee vain lievästi stimuloitunut olo, kuiva suu, ei mainittavaa euforiaa, auttaa keskittymään ja rauhoittaa.
Eli ennen tällä sai kunnon "pärinät" ja nykyään taas rauhoittaa, auttaa keskittymään vaikka tylsään työtehtävään jota ei muuten jaksaisi.
Suosittelen että puret 1-3 ja testaat. Enempää ei ainakaan ekalla kerralla kannata ottaa. Boostaaminen toimii joten voit sitten syödä lisää mikäli tuntuu että ekat ei riitä.
Itsellä joskus 15-vuotiaana tämä oli 18mg dosella aivan mahtavaa, olin ADHD ilopilleri 10 tuntia ja tarinoin maat ja lammet kavereille, soitin puhelinnumerot läpi kysyen kuulumisia ja niin edelleen. Nykyään jos syön 4 x 54mg vaikkapa niin tulee vain lievästi stimuloitunut olo, kuiva suu, ei mainittavaa euforiaa, auttaa keskittymään ja rauhoittaa.
Eli ennen tällä sai kunnon "pärinät" ja nykyään taas rauhoittaa, auttaa keskittymään vaikka tylsään työtehtävään jota ei muuten jaksaisi.
-
KarstaFari
Nii mitäsvittuu. ekalkertaa otin ite 2x 36mg, (kyseessä consut, jauhettuja) toimis joku 6h ihan vitun kovin,Pen wrote: Nykyään jos syön 4 x 54mg vaikkapa niin tulee vain lievästi stimuloitunut olo, kuiva suu, ei mainittavaa euforiaa, auttaa keskittymään ja rauhoittaa.
tästä n, viikko eteempäin ja otin kyseisii pillereitä 4 tunnin sisällä.. Toimis vaan tollai samalaiku sanoit..
Jokakerta myös mahaan tullut ilkee olo..
Tuliks mul instanttina joku tole näihi? Vai oonko ottanu liikaa kun "ei toimi", pitäiskö annosta hakea??
Tossa 2vk sitten heitin 54mg hihaan, ja tunnin kuluttua toisen, eka toimis ihan kivasti, tuli säädöt selityksineen..
Sitteku ton tokan heitti, einiin mainittavaa vaikutusta, jotenki kyl tuntus sinä iltana olevan normaalia enemmän sekaisin, tiedä näistä..
-
JOHNSSON
- Lepakko
Ite huomannut et toimii melkein joka kerta eri tavalla. Joskus 54 IV pärähtää kuin viimeistä päivää vaikka olisi tolea ja joskus ei ollenkaan, vaikka tole nollissa. En tiedä mistä johtuu.
-
Illuusio
Jooh, päätin sitte tänään kokeilla ekaa kertaa, eka ajattelin että kolme 10mg medikinet cr, mutta otinkin 5, tyhjään mahaan. Maistu muuten aivan vitun pahalle, pakko oli ottaa kaakaoo kyytipojaks
no puoltuntii pureksinnan jälkeen.. ei mitään, kelasin että voi vittu ihan perseestä. Tunti kulunut syömisestä ja sit alkaa tulla vaikutuksia kello oli jotain 12:15 ja tuli semmonen jännä agressiivinen olo, toivoin että joku tulis haastaa riitaa ja jotenkin sekava olo, teki vitusti mieli tupakkaa. Poltin yhen ja sit alkaa BOOM tulemaan jotenkin '' hyvällä tavalla '' vainoharhane olo, vilkuilin koko ajan taakse ja sivuille, kävelin lähes juoksuvauhtia kokoajan, näen yhden hyvän kaverin yläaste ajoilta, aloin puhumaan sille aivan vitusti paskaa kaikkee että '' röökii äkkii vittu mennään, ei mennä tuu tänne mennää tonne ei vitus mennä jne '' epäloogisia lauseita. Jännällä tavalla oli aika kauan hyvä olo. Limaa oli kurkussa koko ajan ja vähän kuiva suu, teki mieli juoda paljon. Sit ehkä kello on jtn 14:30 ja rinnassa / kurkussa kummallinen kipu. Ei sitä voi kivuks sanoo, vaan semmonen jännä... ja jostain ihmeellisestä syystä tuli vitun lagittava olo, ajattelin kaikkea mutta silti en yhtään mitään. Sama kuin nyt, vieläkin vähän tämmöset ns. laskut, sentakia tekstikin ehkä varmaan epäselvä. Ryydyttää muttei yhtään väsytä äh vittu pää lyö tyhjää. Katson tyhjyyteen mutta silti katson nyt tietokonetta, mitä vittua. Unohdan äärgh.
Kai tää ihan jees on, oon vähänniinku selvinpäin sekasin äh..
En nyt vittu edes muista et miks lähin tekee tätä postaust.. kai täs joku idea oli VITTU ihansama, kerroin varmaan vaan oman kokemuksen PLÖÖH MITEN VOI OLLA NÄIN TYHJÄ OLO, tuntuu kuin öh no emt kaikki on vain outoa, ois varmaa pitäny ottaa enemmän.. Ei vittu, enää en ota haluun nukkuakkin tänä yönä vittu. Vähän paha olo, mutta se ei häiritse täl hetkel. TYHJÄÄ.
E: Jostain syystä toi näyttää et postaus ois tullu 14:24 vaik se on 15:24 vittu. En kykene lukemaan tota tekstiä. Ja tämäkö muka auttaa keskittymään. VITUT ohhoh joo ei sitä varmaan tällein pitäis käyttää, tai pitäis mut ei lääkärin mielest tai lääkkeen toimivuuden kannalta. Väärinkäytön väärinkäyttöä.. Mitäköhän toiki nyt tarkottaa, kuulostaa ehkä kai fiksulta mutta ei tarkota mitään. Mikään ei tarkota mitään. saatana tuntuu että pitäis kirjottaa tähän nyt vitusti mutta toinen aivopuolisko sanoo että älä nyt herrantähden nolaa itseäsi täällä, varsinkin kun olet uusi eikä kaikki tunne sinua. Just joo mitäköhän taas. Sormet kirjottaa pää ei. OuToa, Omistamme mielemmä, mutta silti mieli omistaa meidät justjoo lässyn lää. NYT LOPPU !!!
Kai tää ihan jees on, oon vähänniinku selvinpäin sekasin äh..
E: Jostain syystä toi näyttää et postaus ois tullu 14:24 vaik se on 15:24 vittu. En kykene lukemaan tota tekstiä. Ja tämäkö muka auttaa keskittymään. VITUT ohhoh joo ei sitä varmaan tällein pitäis käyttää, tai pitäis mut ei lääkärin mielest tai lääkkeen toimivuuden kannalta. Väärinkäytön väärinkäyttöä.. Mitäköhän toiki nyt tarkottaa, kuulostaa ehkä kai fiksulta mutta ei tarkota mitään. Mikään ei tarkota mitään. saatana tuntuu että pitäis kirjottaa tähän nyt vitusti mutta toinen aivopuolisko sanoo että älä nyt herrantähden nolaa itseäsi täällä, varsinkin kun olet uusi eikä kaikki tunne sinua. Just joo mitäköhän taas. Sormet kirjottaa pää ei. OuToa, Omistamme mielemmä, mutta silti mieli omistaa meidät justjoo lässyn lää. NYT LOPPU !!!
-
Illuusio
Jaahas, varsin henkevä oli tuo minun aikasempi postaus.
Päätin muuten tulla sanomaan ( kaikki varmaan tietää sen, mutta anyway )
Ei kannata siis ottaa arkipäivänä. Onneks huomenna on lauantai, raastavan ahdistava väsymys tällä hetkellä --> Ei jaksa tehä oikeestii yhtään mitään, mutta ei pysty myöskään nukkua. Hetikun laittaa silmät kiinni ahdistus valtaa koko kehosi. Yritin jonkin aikaan tossa nukkua ( Pyörin sen verran sängyssä että sillä liike-energian määrällä olis lämmittänyt koko suomen sähkösaunat vuodeksi ) Ns. agressiivista oloa ei varsinaisesti ole ollut moneen moneen tuntiin, mutta tuntuu siltä että pitäisi lähtee juoksemaan metsään alasti, huutaen suoraa kurkkua '' ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ '' ja huitomaan käsillä ja jaloilla niin paljon kuin pystyy, ei johdu mistään muusta kun patoutuvasta ahdistuksesta tällä hetkellä. Voin jo kuvitella miten paljon se helpottaisi, mutta vittuako mä jaksan liikkua.. Ja sitäpaitsi metsässä on salaliittolaisia
Niin ja ei myöskään vittumaisessa seurassa kyseistä ainetta ottaa, nimittäin oli aika lähellä etten pamauttanut päivällä jokaista vastaantuliaa koska niillä on vääränväriset kengännauhat. Eiku ihan oikeesti, tossa mun aikasemmassa postauksessa kun YRITIN sitä lukea kirjoituksen jälkeen, niin huomasin että kellonaika ei täsmää. Reaktioni :
'' MITÄ VITTUA VITUN PASKA PSYVAULT TURHA VALEHDELLA SAATANAN HOMO AMMU ITTES,( tässä välis älyän että nettifoorumi ei ole persoona ) KELLO EI OLE TON VERRAN VAAN TÄN VERRAN, VITTU MITÄ TÄN FOORUMIN TEKIJÄN PÄÄSSÄ ON LIIKKUNUT KU KUSETTAA PÄIN NÄKÖÖ SAATANAN KUSIPÄÄ '' Jtn tollasta en muista ihankaikkea. Jotenkin sitten siitä ns. havahduin että mitäköhän mä nyt metelöin täysin oleettomista asioista.
Ilmeisesti mulla laskut tarkoittaa sitä että joka vitun pienestä ärsykkeestä totaaline räjähtäminen. Tai siis lähes koko ajan tuo oli, mutta laskuissa sitä oli vaikeempi kontrolloida.
Kilahdin myös aivan totaalisesti röökikartsalle, kun en saanut sieltä sekunnissa röökiaskian niin aloin ravistaa raivokkaasti siitä kartongin suojaavaa osaa, ja koska sieltä ei silti tullut sekunnin murto-osassa askia ulos niin heitin sen aivan vitun täysiä seinään. No tulihan sieltä lopulta. Rauhotuin yhtä nopeasti kun raivostuin. Esimerkkejä voisin jatkaa mutta kirjottaisin tässä luultavasti vielä huomennakin.
E: Nukahdin sit loppujen lopuks joskus aamulla ehkä seittämältä. Jossain vaiheessa heräsin ja koko mailma pyöri, mut olin niin vitun idiootti etten edes kunnolla älynnyt että kuka mitä häh. Joten en päässyt nauttimaan mailmanpyörimisestä vaan laitoin pään takaisin tyynyyn.. Kierolla tavalla en tiennyt kuka olen / mikä olen. Mutta en sitä miettinyt yhtään sekunttia. Tiesin vain että tämä on sänky, ja mua väsyttää.
Päätin muuten tulla sanomaan ( kaikki varmaan tietää sen, mutta anyway )
Ei kannata siis ottaa arkipäivänä. Onneks huomenna on lauantai, raastavan ahdistava väsymys tällä hetkellä --> Ei jaksa tehä oikeestii yhtään mitään, mutta ei pysty myöskään nukkua. Hetikun laittaa silmät kiinni ahdistus valtaa koko kehosi. Yritin jonkin aikaan tossa nukkua ( Pyörin sen verran sängyssä että sillä liike-energian määrällä olis lämmittänyt koko suomen sähkösaunat vuodeksi ) Ns. agressiivista oloa ei varsinaisesti ole ollut moneen moneen tuntiin, mutta tuntuu siltä että pitäisi lähtee juoksemaan metsään alasti, huutaen suoraa kurkkua '' ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ '' ja huitomaan käsillä ja jaloilla niin paljon kuin pystyy, ei johdu mistään muusta kun patoutuvasta ahdistuksesta tällä hetkellä. Voin jo kuvitella miten paljon se helpottaisi, mutta vittuako mä jaksan liikkua.. Ja sitäpaitsi metsässä on salaliittolaisia
Niin ja ei myöskään vittumaisessa seurassa kyseistä ainetta ottaa, nimittäin oli aika lähellä etten pamauttanut päivällä jokaista vastaantuliaa koska niillä on vääränväriset kengännauhat. Eiku ihan oikeesti, tossa mun aikasemmassa postauksessa kun YRITIN sitä lukea kirjoituksen jälkeen, niin huomasin että kellonaika ei täsmää. Reaktioni :
'' MITÄ VITTUA VITUN PASKA PSYVAULT TURHA VALEHDELLA SAATANAN HOMO AMMU ITTES,( tässä välis älyän että nettifoorumi ei ole persoona ) KELLO EI OLE TON VERRAN VAAN TÄN VERRAN, VITTU MITÄ TÄN FOORUMIN TEKIJÄN PÄÄSSÄ ON LIIKKUNUT KU KUSETTAA PÄIN NÄKÖÖ SAATANAN KUSIPÄÄ '' Jtn tollasta en muista ihankaikkea. Jotenkin sitten siitä ns. havahduin että mitäköhän mä nyt metelöin täysin oleettomista asioista.
Ilmeisesti mulla laskut tarkoittaa sitä että joka vitun pienestä ärsykkeestä totaaline räjähtäminen. Tai siis lähes koko ajan tuo oli, mutta laskuissa sitä oli vaikeempi kontrolloida.
Kilahdin myös aivan totaalisesti röökikartsalle, kun en saanut sieltä sekunnissa röökiaskian niin aloin ravistaa raivokkaasti siitä kartongin suojaavaa osaa, ja koska sieltä ei silti tullut sekunnin murto-osassa askia ulos niin heitin sen aivan vitun täysiä seinään. No tulihan sieltä lopulta. Rauhotuin yhtä nopeasti kun raivostuin. Esimerkkejä voisin jatkaa mutta kirjottaisin tässä luultavasti vielä huomennakin.
E: Nukahdin sit loppujen lopuks joskus aamulla ehkä seittämältä. Jossain vaiheessa heräsin ja koko mailma pyöri, mut olin niin vitun idiootti etten edes kunnolla älynnyt että kuka mitä häh. Joten en päässyt nauttimaan mailmanpyörimisestä vaan laitoin pään takaisin tyynyyn.. Kierolla tavalla en tiennyt kuka olen / mikä olen. Mutta en sitä miettinyt yhtään sekunttia. Tiesin vain että tämä on sänky, ja mua väsyttää.