Ihan vain varoituksena.
Vaikka en itse ole mikään kaman jälleenmyyjä vaan satunnainen käyttäjä, kiinnostaa poliisia silti asia enemmän kuin tarpeeksi.
Mulla on linkit kokkelia maahantuoviin tahoihin, ja vaikkei ole olemassakaan mitään todistusaineistoa siitä että itse käyttäisin kokaiinia, niin poliisit kävivät kuun alussa poimimassa kämpiltä.
Luonnollisesti kun mihinkään ei mitään kommentoi niin sieltä pääsee aikanaan pois, mutta silti. Kannattaa varoa vaulttilaisten, pelkkä satunnaiskäyttäjäkään ei välttämättä ole turvassa.
Vault ja Poliisi
-
Petri6
- OD
Re: Vault ja Poliisi
Ilmoittivatko syyksi nimenomaan nämä kirjoitukset vai miten päädyit tällaiseen johtopäätökseen?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
k0tton
- Tuppisuu
Sanoivat että oot kirjoitellut siellä ja siellä sitä ja tätä että mistäs tää tavara tulee.
-
k0tton
- Tuppisuu
Mitään ei luonnollisesti kannata sanoa.
-
wRRa
- Moderator
Kannattaako tällaisia asioita sanoa viestiketjussa, joka näkyy kaikille, myös ei-rekisteröityneille? Kannattaako tällaista ylipäätään sanoa netissä?k0tton wrote:Mulla on linkit kokkelia maahantuoviin tahoihin
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
k0tton
- Tuppisuu
Ei kannattaisikaan, mutta nyt kun sen jo herrat virkavalta tietää niin eipä sillä enää mitään väliä olewRRa wrote:Kannattaako tällaisia asioita sanoa viestiketjussa, joka näkyy kaikille, myös ei-rekisteröityneille? Kannattaako tällaista ylipäätään sanoa netissä?k0tton wrote:Mulla on linkit kokkelia maahantuoviin tahoihin
Pointti oli tuossa vaan se, et ei kannata myöntää ikinä mitään kuulusteluissa.
-
wRRa
- Moderator
Ei tietenkään. Itsehän olen kirjailija, joka kirjoittaa kirjaa huumeriippuvaisesta nuoresta. Käytän tätä profiilia apunani, jotta voin syventyä paremmin kirjani päähenkilön maailmaan 
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
zrrl
- Apteekki
Itsekin olen ja viestieni sisältö on luonnollisesti 100% mielikuvituksen tuotetta.wRRa wrote:Itsehän olen kirjailija, joka kirjoittaa kirjaa huumeriippuvaisesta nuoresta. Käytän tätä profiilia apunani, jotta voin syventyä paremmin kirjani päähenkilön maailmaan
Kiinnostais tietää onko tämän foorumin admineille tullut viranomaisten taholta koskaan esim. tämän suuntaisia pyyntöjä kuten taannoin kävi Punk in Finland -foorumilla: http://www.punkinfinland.net/forum/view ... 6#p3904852
-
wRRa
- Moderator
Tietääkseni ei ole, ja juuri tuollaista yritetään välttää sillä, että myyminen ja ostaminen yms. kaikenlainen rikollinen toiminta on kiellettyä täällä foorumilla. Se että on kirjoittanut nettiin joskus kokeilleensa jotain tuskin on tarpeeksi hyvä syy poliisille lähteä selvittämään henkilötietoja.
Eri asia on, jos oikeasti lesoilee omilla hyvillä kontakteillaan tms. Sit voi alkaakin kiinnostaa. Kannattaa siis tosiaan miettiä mitä tänne kirjottaa.
Kannattaa myös muistaa se, että jos tänne foorumille vaikka kirjoittaisi aikovansa räjäyttää jonkun ostoskeskuksen ja uhkaus vaikuttaisi yhtään varteenotettavalta, meillä olisi velvollisuus ilmoittaa siitä eteenpäin viranomaisille. Tällaista emme tietenkään toivo, joten säästäkää meidät tältä
Älkää kertoko Vaultissa jos aiotte tehdä jotain laitonta.
Eri asia on, jos oikeasti lesoilee omilla hyvillä kontakteillaan tms. Sit voi alkaakin kiinnostaa. Kannattaa siis tosiaan miettiä mitä tänne kirjottaa.
Kannattaa myös muistaa se, että jos tänne foorumille vaikka kirjoittaisi aikovansa räjäyttää jonkun ostoskeskuksen ja uhkaus vaikuttaisi yhtään varteenotettavalta, meillä olisi velvollisuus ilmoittaa siitä eteenpäin viranomaisille. Tällaista emme tietenkään toivo, joten säästäkää meidät tältä
-
Olento
- Apteekki
Eiks about 98% tän foorumin kirjotuksista käsittele laittomuuksia (huumeita) ja niiden vetämistä?wRRa wrote:Älkää kertoko Vaultissa jos aiotte tehdä jotain laitonta.
Mut joo ei kyl kantsi liikaa puhua mistään huumeista ja varsinkaan niiden säädöistä internetissä, siis varsinkaan jos sattuu pitämään hallussaan sellasia määriä että saattaisi poliisiakin alkaa kiinnostamaan.. Hyvä esimerkki on facebook joka nykyään tallentaa kaikki keskustelut