Kyllä tää vaan vittu valvottaa silleen tosi ikävästi.
Tais olla joskus seittämän(illalla) jälkeen ku napostelin 6x10mg.
Taidan olla yliherkkä, menin siinä kahentoista jälkeen nukkumaan.. Seuraksena vitusti visuaaleja!!
Musta hansikas muuttui pimeässä jänikseksi joka hyppeli seiniä päin.. Ja jos siristin silmiä niin mun ympäri meni mustia viivoja, ja tajunnantaso oli muutoin normaali mutta kun visuaaleja tuli niin se laski hieman. Outoa, ei näistä käsittääkseni niitä pitäisi tulla, mutta kyllä vaan tuli. Kätenikin tuntui olevan jonkun muun.
Nukahdin onneks loppujenlopuks, pariks tunniks. Unet oli outoja, en muista muuta kuin että jotain vaultin tyyppejä neuvoi minua tappamaan unessa

Ja "sadpanda" kertoi unessa miksi mun pitää tappaa kaikki ihmiset planeetalta =D en kyllä muista syytä, mutta kun yritin tappaa "yondalaria"(ircissä) niin eihän se kuollut, naureskeli vain. Jotain muutakin vaulttilaisia unissa oli, mutta en muista ketkä.
No heräsin lopullisesti puolneljä(aamuyöllä), ja siitä lähtien on ollut joko liian kuuma, liian kylmä tai liian hiestova.
Ehkä ikävin "sivuvaikutus," onko mitään miten ton sais kuriin ? Suihku varmaan jeesais, mutta ei kehtaa herättää kaikkia, myöhemmin sit.
Ja niinkun aina, tulen kysymään yhtä kysymystä mutta loppujenlopuksi niitä tulee sata + muuta aiheeseen liittymätöntä höpönpöppöä.
Elikkä oonko ainoa jolla ko aine tuottaa visuaaleja? Melatoniinilla on tuskin asiaan vaikutusta..
Ne oli kyllä vähän Lame, mutta erittäin todellisille näyttäviä. Näin positiivisen energian, valopallo joka huokui hyvyyttä ---> Ei reaktiota. Näin kun hämähäkit yrittää kiivetä sänkyyni ---> Ei reaktiota.
Voi olla että se vaikuttaa asiaan että tuntui liian selväpäiseltä ja tiedostin erittäin hyvin ettei näkemäni ole totta.
Taidan muuten tehdä kohta ennätysten turhien ja outojen postien kirjottelemisessa lyhyessä ajassa, taino.. en sentään
Aika hyvä olen ainakin pitkittämään posteja, yhdessä lauseessa tämänkin olisin voinut tehdä.
Tiivistelmä: Onko jollain muullakin tullut visuaaleja tästä?
Tiivistelmä2: Onko jotain vippaskonstia miten tän "Kylmä, kuuma hiestova" Olon saa pois ? (niiku mainitsin, suihkun kokeilen kohta mutta kysynpähän nyt kun postia jostain syystä väkerrän)
Tänks.