Oksikodoni

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
growy
Kameleontti

Re: Oksikodoni

Post by growy »

JOHNSSON wrote:
growy wrote:
mellow wrote:^Kannattaako oksikodonia heittää hihaan, kun toimii niin hyvin suun kauttakin otettuna? :roll:

Ihan vaan haittojen vähentämis -mielessä. :P
Et oo tainnut koskaan heittää oksikodonia hihaan... :twisted:
Anyway, kaveri väsäs 60mg Oxynorm 3,5ml pumpullinen vettä. Väsäs vedot, jäi vähän vajareiks. Väsäsin ite mäskistä ja kolisi ku perkele.... Why?
Kaverisi ei ole jauhanut ja/tai sekoitellut tarpeeksi kauan ja hyvin. Kaverillasi voi myös olla isompi tole kuin sulla.
Sama kävi uusiks. Tällä kertaa vajareihin jäin itse ja kaveri otti klikistä mäskit, ja sama homma taas.
Laitoin Oxynormit klikkiin,jääkaappikylmään veteen,sekoittelin n.15min välillä antaen klikin seistä ja taas sekottelua.
Noi on muutenkin vaikeeta saada vedettyä filtterin kautta pumppuun,varsinkin jos kyseessä on 5mg Kapselit. Neste kerääntyy hyvin siihen kasaan joka on aika vitunmoinen, ja kun suurimman osan on saanut pumppuun,on jäljellä enää iso kasa "kosteeta" Oxynormia jota saa painella ja taiteilla että saat kaikki nesteet pumppuun eikä se todellakaan sitten onnistu Fimalla, Steri-filtterillä myös hankalaa mutta helpottanee asiaa huomattavasti, vaikka meneekin välillä "tukkoon".

Oksikodoni-nousut IV on kyllä ihan mahtavat, mutta nyt mulla on sellanen tunne et saa jäädä, taidanpa helpottaa omaa tilannetta ja nauttia ne vaan suun kautta, toimii huomattavasti kauemmin, vaikkei kunnon nousuja saakaan.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON »

Kyllä tuo nyt viittaisi siihen että ekojen vetojen ottaja ei jaksa väsätä rauhassa.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Annoin vetojen jopa olla klikissä jaakaapissa hetken jos kylmä vesi vaikuttaisi jotain asiaan.. Ei olla hätiköity yhtään, kauanko noita pitäis sitten sekotella et kaikki mahdollinen irtilähtevä irtoaisi?
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON »

Varmaan kaikkea ei saa mitenkään talteen. Itse jauhan contin mahdollisimman pieneksi jauheeksi. Sitten sekoittelua niin kauan kuin suinkin mahdollista.
Sytkärillä kuumentamalla saa liukenemaan mutu parhaiten, mutta täälläkin joku sanoi että ne paskaiset täyte aineet liukenevat myös, joten en tuota lämppäystä suosittele, vaikka itse sitä käytänkin.
growy
Kameleontti

Post by growy »

JOHNSSON wrote:Varmaan kaikkea ei saa mitenkään talteen. Itse jauhan contin mahdollisimman pieneksi jauheeksi. Sitten sekoittelua niin kauan kuin suinkin mahdollista.
Sytkärillä kuumentamalla saa liukenemaan mutu parhaiten, mutta täälläkin joku sanoi että ne paskaiset täyte aineet liukenevat myös, joten en tuota lämppäystä suosittele, vaikka itse sitä käytänkin.
Mä oon puhunut Oxynormeista, joka ei siis ole tablettimuodossa vaan kapselissa, eikä sitä sisältöö tarvi todellakaan jauhaa, sehän on ihan puuterimaista pölyä mitä Oxynormeissa on.
Eli kannattaiskohan sitte myös Oxynorm:it laittaa metalliseen desi-mittaan ja vedet perään? Vittumainen kasa pulveria noista kyllä saa kun sattuu olemaan vielä 5mg:n kapseleita.
Niin siis jos tosiaan laittas ton Oxynorm-vesisekotuksen metalliseen desimittaan,laittas levyn 1-2-3 ja antais ihan hetken siinä lämmetä, oisko Syyra hyvä sekaan? Kuulin että helpottaa sen oksikodonin liukeamista veteen kun yksinään vesi ei IMO liuota läheskään kaikkea...
JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON »

Ahaa, oxynormista ei mulla ole kokemusta. Paljon käytät vettä? Jos sitä jauhetta on paljon, niin eikun vaan isompaa pumppua kehiin. Mitäs mieltä muut tuosta lämppäämisestä, viekö tehoja? Omien kokemusten perusteella ei vie, päinvastoin.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Oksikodonin liukenevuudesta: "Oxycodone hydrochloride dissolves in water (1 g in 6 to 7 mL)." -RxList

Ei kannata lämmittää, saa vaan sidosaineet sun muut paskat liukenemaan.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

mellow wrote:Oksikodonin liukenevuudesta: "Oxycodone hydrochloride dissolves in water (1 g in 6 to 7 mL)." -RxList

Ei kannata lämmittää, saa vaan sidosaineet sun muut paskat liukenemaan.
Tätä ei tosiaan voi liikaa korostaa, en tiedä, mistä tuo tapa on oikein lähtöisin, mutta mitään lääkkeitä ei tosiaan väsäysvaiheessa kannata missään nimessä lämmittää yhtään. Oxynormin apuaineina on mikrokiteistä selluloosaa ja magnesiumstearaattia, joista kumpaakaan ei kannata sinne suoneen lykätä. Eli väsäys kylmään veteen ja filtteröinti mahdollisimman pienellä filtterillä (optimi taitaisi olla ensin röökifimalla/pumpulipallolla, toiseen kertaan Sterifiltillä ja lopuksi ns. wheel filterillä ja joka kerta tietenkin käyttämättömiin värkkeihin), jos sitä nyt on ihan pakko rätkiä. Jos tuntuu siltä, että osa menee hukkaan, niin sen sakan voi sitten vaikka lopuksi syödä (oksikodonin oraalinenkin hyötysuhde on parhaimmillaan 87 %).

Mitään syyraa ei kannata joukkoon laittaa, oksikodoni on hydrokloridimuodossa ja sitä liukenee siihen veteen paljon enemmän kuin useimmat pystyvät edes vetämään. Ylipäätään syyraa tarvitaan vaan, jos sattuu olemaan emäsmuotoista ainetta, joka tarvitsee muuttaa suolamuotoon eli käytännössä tarvitaan vain ns. ruskean heroiinin väsäyksessä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Pen
OD

Post by Pen »

Onko mielestänne onynormilla ja oxycontinilla murskattuna eroa syödessä? Futaako normi paremmin tai jotain? 35mg nyt normia alla ja yleensä otan 40mg conttia purtuna alkudoseksi ja sitten lisää myöhemmin. Toleja onneksi bupren takia on ettei toi ainakaan liikaa varmahkosti ole.
Personaes
OD

Post by Personaes »

mellow wrote:^Kannattaako oksikodonia heittää hihaan, kun toimii niin hyvin suun kauttakin otettuna? :roll:

Ihan vaan haittojen vähentämis -mielessä. :P
Vaikka oon ite sitä mieltä, että suurinta osaa aineista ei ole järkeä lähteä rännäämään, kun monesta aineesta saa irti lähes samat olot muilla nautintotavoilla.

Niin on kuitenkin aineita, jotka toimivat erityisen hyvin i.v:sti. Vaikkapa jotain Morfiini / Heroiini(vähän pienemmissä määrin oksikodonin) vetojen tuomaa rushia ei saa lähimainkaan muilla käyttötavoilla(Oraalisesti, Nokkaan, sublinguaalisesti, rektaalisesti jne), ehkä polttamista lukuunottamatta. Myös jotkut stimulantit, kuten vaikka amfetamiini toimii hihaan melkein kuin kokonaan eri aine(vaikka nyt vuosien mittaan se amfe rushi on muuttunut ihan erillaiseksi).

Ite en näe mitään syytä olla tuolla tavalla ottamatta, jos hihattamalla aineesta saa eniten irti. Annostelutapa siinä missä muutkin. Ite näen että monien rajan veto I.V touhuihin on keinotekoinen, ennakkoluuloihin liittyvä psykologinen harha, eikä mikään lääketieteellinen tosiasia, että I.V käyttö muka olisi jotenkin "niin eri galaksista" kuin muut annostelutavat, että muilla tavoilla voi ottaa mutta i.v:sti ei. Paljon tärkeempää olis miettiä mitä käyttää ja etenkin että miten usein/paljon käyttää.

Tiedän yhden opiaatti-narkkarin, joka ensimmäiset tyyliin lähemmäs 10v otti subunsa aina nokkaan, oli vetänyt rajan että ei koskaan rännää. Kuitenkin tyyppi oli jo ihan umpi-narkkari / hc-nide, tuo seikka että ei vetänyt hihaan oli täysin merkityksetön seikka tuossa riippuvuudessa. Ehkä vauhditti vielä menoa, kun saattoi aina turvautua siihen että "en mä ainakaan rännää".
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
KarstaFari

Post by KarstaFari »

narcocorrido wrote:
Vaikka oon ite sitä mieltä, että suurinta osaa aineista ei ole järkeä lähteä rännäämään, kun monesta aineesta saa irti lähes samat olot muilla nautintotavoilla.

Niin on kuitenkin aineita, jotka toimivat erityisen hyvin i.v:sti. Vaikkapa jotain Morfiini / Heroiini(vähän pienemmissä määrin oksikodonin) vetojen tuomaa rushia ei saa lähimainkaan muilla käyttötavoilla(Oraalisesti, Nokkaan, sublinguaalisesti, rektaalisesti jne), ehkä polttamista lukuunottamatta. Myös jotkut stimulantit, kuten vaikka amfetamiini toimii hihaan melkein kuin kokonaan eri aine(vaikka nyt vuosien mittaan se amfe rushi on muuttunut ihan erillaiseksi).

Ite en näe mitään syytä olla tuolla tavalla ottamatta, jos hihattamalla aineesta saa eniten irti. Annostelutapa siinä missä muutkin. Ite näen että monien rajan veto I.V touhuihin on keinotekoinen, ennakkoluuloihin liittyvä psykologinen harha, eikä mikään lääketieteellinen tosiasia, että I.V käyttö muka olisi jotenkin "niin eri galaksista" kuin muut annostelutavat, että muilla tavoilla voi ottaa mutta i.v:sti ei. Paljon tärkeempää olis miettiä mitä käyttää ja etenkin että miten usein/paljon käyttää.

Tiedän yhden opiaatti-narkkarin, joka ensimmäiset tyyliin lähemmäs 10v otti subunsa aina nokkaan, oli vetänyt rajan että ei koskaan rännää. Kuitenkin tyyppi oli jo ihan umpi-narkkari / hc-nide, tuo seikka että ei vetänyt hihaan oli täysin merkityksetön seikka tuossa riippuvuudessa. Ehkä vauhditti vielä menoa, kun saattoi aina turvautua siihen että "en mä ainakaan rännää".
Nyt oli kyllä niin viisaita sanoja että oksat pois !! Oon ite ollut näissä asioissa hyvinkin samaamieltä, nauttimistapa siinä missä muutkin, ei piikittäminun kenestäkään automaattisesti narkkaria tee? Vai tekeekö, :foil: ..
No jokaisella on omat mielipiteensä näistä hommista, kuten joillakin on päihteistä, ahdasmielisyydeksi tätä kutsun.
No ehkei ihan ahdasmielisyydeksi, mutta silti. Enkyllä itsekään ole pahemmin vetoja enään ottanut, turha sitä olutta ja kannabista mennä piikittämään, jos päihteet olisivat erit, en epäilisi hetkeäkään tarttua neulaan..

Onks tä sitä offtopickia? :oops:
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

narcocorrido wrote:

Paljon tärkeempää olis miettiä mitä käyttää ja etenkin että miten usein/paljon käyttää.

Liityn vähä härskisti jo offtopiciin itekin mukaan. Oon samaa mieltä monista asioista mutta kyllä i.v käyttö on monilla niinku pikatie sinne vähä enemmän pohjalle. Ja kyl mä uskon että on suurikin merkitys otatko 10v subut nokkaan vai 10v hihaan, ihan jo terveyshaittojen puolesta. Koitan vielä kiteyttää että iiveesti voi ihan hyvin käyttää fiksusti, mutta sillon täytyy olla jo itsekuria keskiverto nipaa enemmän imo.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
Pen
OD

Post by Pen »

Lisätään että paras tapahan lienee ois pitkällä ajalla laittaa aina peppuun, ennemmin kuin nokkaan.

Itsekin huomannut että monet kun on piikkiin tarttunut niin siitä se oikea älämäki on alkanut. Toki on poikkeustapauksia jotka tekee homman täysin oikein, aina puhtailla värkeillä, kunnollisella vedellä ja fimoilla sekä vain apteekin tuotteitta (esim oxanest) käyttäen joten noilla tossa hommassa järkeä onkin. Jos harvoin nauttii tohon tapaan niin IV melkeen paras ratkasu, riippeun toki päihteestä. Harvassa vaan on tälläset henkilöt, itse tiedän tasan yhen vaikk hihattajia tiedän useammankin.

Mutta joo, jos IV jatkuvasti vetää niin kyllä sen taipessakin tai missälie pistopaikka onkaan näkee kun paikat alkaa kovettuu.

Mutta off-topic loppukoon tähän.

Edelleen kysyn, huomaatteko eroa vaikka 40mg oxynormin ja 40mg pureskellun oxycontin välillä eroa jos oraalisesti otetaan? Vai kannattasko noi normit ennemmin nokittaa, joku aikasemmin niin sano. En usko ainakaan koska bioavahan on suurempi suuhun kuin nenään oksyllä.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Pen wrote:
Edelleen kysyn, huomaatteko eroa vaikka 40mg oxynormin ja 40mg pureskellun oxycontin välillä eroa jos oraalisesti otetaan? Vai kannattasko noi normit ennemmin nokittaa, joku aikasemmin niin sano. En usko ainakaan koska bioavahan on suurempi suuhun kuin nenään oksyllä.
En ihan suoraan vastaan tähän mutta jos ja kun oksikodonia nokitetaan niin mahaanhan se sieltä joka tapauksessa valuu niin mihin perustuu se että syötynä toimisi paremmin?
Pen
OD

Post by Pen »

magiclymagical wrote: En ihan suoraan vastaan tähän mutta jos ja kun oksikodonia nokitetaan niin mahaanhan se sieltä joka tapauksessa valuu niin mihin perustuu se että syötynä toimisi paremmin?
Jos asia olisi noin, miksi mitään huumetta nokitettaisiin? Eikö ois sama syödä vaan? Esim heroiini, ketamiini jne..

Jos valuu mahaan, nokittaa liikaa / nuuhkaise liian kovalle. Nenän limalvoille se tavara on tarkotus saada.
Last edited by Pen on Fri 15 Nov 2013, 12:38, edited 1 time in total.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

^ Juu tottakai, mutta kyllähän sitä aina väkisinkin valuu vatsaan?
Ja kyllähän ne siinä nenän limakalvoilla kerkeää hyvän tovin olemaan joka tapauksessa ennen vatsahappojen saavuttamista.

Ja ei olisi sama syödä vain kaikkia huumeita kun puhuin vain oksikodonista jossa on korkea hyötyprosentti juurikin syötynä. Aattelin vaan että jos nokittaa niin tavara ensin lepäilee limakalvoilla josta imeytyy se mikä nyt pystyy imeytymään, ja sitten lopputavara mikä ei imeytynyt jatkaa vatsaan ja sieltä toimii loput. Niin tämän takia mietein että mistä johtuu että syötynä se toimisi paremmin?
Pen
OD

Post by Pen »

Netistä esim. wikistä voi lukea että oksyn bioavailability on suurempi oraalisesti kuin nasaalisesti. Silti esim. alkusivuilla kuitenkin jotkut suositteli että nokittakaa ne normit - joskis alkusivut on monen vuoden takaa joten ehkä sillon ei aineesta vielä ollut niin hyvin tietoa.

Either way, ei 65mg normia ihan noin vain syöden sanonut mitään vaikka oli lähemmäs viikko taukoa opiaateista. Pientä lämpöä oli alkuun mutta sekin lähti kun otin xanoria - ei siis bentsoja oksyn kanssa enään koskaan, mulle on neuvottu että hepassa ja mopossakin bentsot vie sen fiiliksen pois joten varmaan oksyssä on sama.

Bupre seuraavana iltana kyllä sitten toimi normaalisti. Sama tarina siis kuin yleensä oksyn kanssa, oiskohan ollut kaheksas oksykerta ja kerran futas ihan kunnol, kerran meinas lähtee henki ja muulloin ei oo sanonut tai antanut enintään ihan pientä lämpöä, tasoa 5-10 panacodia joista suurin vaikutus on se kutina. Annokset yleensä mulla on 40-80mg oraalisesti.

Toi kun meinas hengityslama iskeä oli siitä, että söin kokonaisen 80mg contin pureskellen ja ei ollut vielä niin paljon opiaattitoleranssia että yli meni. Mutta parin tunnin venailulla siitä selvittiin, sen jälkeen oon oksyä ottanut max 60mg kerralla vaikka opparitolet yleisesti on noussut reilusti, joten voinee olla et mun pitäis syödä se 100mg+ oksyy kunnon oloihin nykyään. Joka tapauksessa ei ole sen arvoista rahallisesti vaikka sais puoleenkin euroon milli.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

narcocorrido wrote:
Tämä nyt ei pidä ollenkaan paikkaansa. IV-annostelu on se kaikkein vaarallisin annostelutapa monestakin syystä. Ensinnäkin Oxycontineja, Dolcontineja, Depolaneja ym. ei voi turvallisesti käyttää suonensisäisesti niiden sisältämän talkin takia. Lisäksi edes suhteellisen turvallinen IV-käyttö vaatisi aina uusien värkkien käyttämista, steriilin veden/injektiokäyttöön tarkoitetun nesteen käyttämistä sekä 0,22 mikronin filtterien käyttöä joka ikinen kerta, itse en ainakaan tunne yhtään IV-käyttäjää, joka näin toimisi. Lisäksi yliannostusriski on kaikkein suurin injektiokäytössä. Joskus aine itsessään on päässyt kontaminoitumaan niin, että se sisältää jonkin viruksen tai muuta haitallista, ja injektoiminen ohittaa kehon omat turvamekanismit. Lisäksi todella suurella osalla injektiokäyttäjistä on C-hepatiittitartunta, joka yleensä on seurausta liian kuoseissa tehdystä virheestä (värkit, klikit tms. menneet sekaisin kaverin kanssa).

Injektiokäyttö on jokaisen oma asia, enkä halua sitä mitenkään tuomita (itsekin olen sairaala-ampullista morfiinia hihattanut), mutta väite siitä, ettei se sisällä sen enempää riskejä kuin muutkaan käyttötavat, ei vaan yksinkertaisesti pidä paikkaansa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON »

Kahdessa osassa 80mg nollatolella, ihan vitun hyvät euforiat. Hakkaa kyllä subun. Vaihtaisin suburiippuvuuden koska tahansa oc-riippuvuuteen, mutta onneksi tätä en saa kuin pari-kolme kertaa kuussa. Ehkä parempi kuitenkin näin kun pysyy harvinaisena tämä herkkujen herkku, niin tuntuu sitten myös näin upealta. Mitäs mieltä olette hinnasta, 50€/80mg? Omasta mielestä ihan siedettävä kun ei päivittäin tule käytettyä. Joskus muistelisin jonkun huutaneen täällä idässä jopa 1€/mg, niin siihen nähden ainakin halpa.
Last edited by JOHNSSON on Sun 01 Dec 2013, 03:49, edited 1 time in total.
Pen
OD

Post by Pen »

Normi hinta on joku 50-75snt/oxystä. Jotkut pyytää euroakin

Ite en yli 40 euroo maksa 80mg contist esimeriks. Toi sun hinta oli ihan siedettävä mielestäni

Mut 10e/mg.... Mitä vittua. Toiha ois 800 egee 80mg oksyst? Siin ois jo katetta

Ootko muuten mopoa tai heppaa koittanut? Itse tykkään niistä paljon enemmän kuin oksystä. En kyllä varmaan vaan osaa nauttia siitä oksyfiiliksestä, en tiiä. Ehk siin o sama ku subus et ekat 5-10 kertaa ei oo kauhee miellyttävii mut ajan kanssa paranee ja lopulta siitä oikesti osaa nauttiia
Last edited by Pen on Sun 01 Dec 2013, 03:50, edited 1 time in total.
JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON »

Pen wrote:Normi hinta on joku 50-75snt/oxystä. Jotkut pyytää euroakin.

Ite en yli 40 euroo maksa 80mg contist esimeriks. Toi sun hinta oli ihan siedettävä mielestäni.

Mut 10e/mg.... Mitä vittua. Toiha ois 800 egee 80mg oksyst? Siin ois jo katetta
uhups, pieni ajatusvirhe kuosseissa! Siis tosiaan 1e/mg! elikkä 80€ 80mg :cheers:
Pen
OD

Post by Pen »

^ juu muokkasin muute mun postia ja esitin kysymyksen.
JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON »

Mopoa muutaman kerran, molemmilla kerroilla liian vähän. Herskaa en koskaan, sitä ei pyöri täälläpäin, ellei joku sitten tilaa itselleen pientä määrää netistä. Morfiiniakin suhteellisen vähän täällä pyörii. subu, tramal, panacod, yms. oikeastaan ne eniten kadulla pyörivät hitaat, ja esim. 4-5 vuotta sitten en tuntenut ketään kuka möisi/käyttäisi oxya säännöllisesti.

Edit. nyt kun mietin niin on aika käsittämätöntä että mulla ei ole koskaan ollut huonoa kokemusta oxycontista. En nyt muista kuinka kauan olen käyttänyt huumeita, mutta 2 vuotta taitaa olla jo täynnä suonensisäistä käyttöä, ja tuo oc on niin vitun mahtava iv:nä. No niin eiköhän hehkutus riitä.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

JOHNSSON wrote:. Ehkä parempi kuitenkin näin kun pysyy harvinaisena tämä herkkujen herkku, niin tuntuu sitten myös näin upealta. Mitäs mieltä olette hinnasta, 50€/80mg? Omasta mielestä ihan siedettävä kun ei päivittäin tule käytettyä. Joskus muistelisin jonkun huutaneen täällä idässä jopa 1€/mg, niin siihen nähden ainakin halpa.
Ihan ok hinta, varsinkin jos ostaa vain yhyden napin. 0,5e/mg jouduin itsekin maksamaan viimeksi, vaikka ostin hiukan enemmänkin. On sitä joskus halvemmallakin saatu, tosin joskus on sitten maksettu myös 1e/mg (tuollaista hintaa en enää maksaisi kuin injektioliuoksesta, koska oma toleranssi sillä tasolla, että alle 60mg oraalisesti on turha ottaa ja illassa menee helposti jopa 150mg).
kinky
Apteekki

Post by kinky »

Pakko sanoo kyllä, että meikä rakastaa tätä ainesta. :P Huono vaan, et tolet nousee tosi nopee...
Muistan ne ajat, ku 10mg IV toi aivan tajuttomat euforiat ja nuokut. Aaaaaw. Ei toivookaan enää.

Hmm, oon tässä mietiskelly, et minkä lafkan oksikodoni-valmistetta on jengin mielestä "helpoin" väsäillä jos meinaa IV vetää?
Omasta mielestä ihan noi Oxycontit liukenee aika huonosti vetteen, mut esim. Oksikodone liukenee tosi hyvin,
on siis paljon helpompi väsätä, ei jää sitä sakkaa läheskää niin paljon ku muissa...
Epäselevä sepostus mut hope U get the point!

Nii juu ja tiiän että ei oo mikään järkevä nauttimistapa (omapa on kehoni), en suosittele kellekään joka ei tiedosta riskejä!
Do you really want to waste your time
Wake up and live your life
I want to be your chemical ride
Petri6
OD

Post by Petri6 »

kinky wrote: Hmm, oon tässä mietiskelly, et minkä lafkan oksikodoni-valmistetta on jengin mielestä "helpoin" väsäillä jos meinaa IV vetää?
Omasta mielestä ihan noi Oxycontit liukenee aika huonosti vetteen, mut esim. Oksikodone liukenee tosi hyvin,
on siis paljon helpompi väsätä, ei jää sitä sakkaa läheskää niin paljon ku muissa...
Jos pilleri painaa 200mg ja oksikodonia on 40mg niin olisi syytäkin sitä sakkaa jäädä.
kinky
Apteekki

Post by kinky »

Petri6 wrote:
kinky wrote: Hmm, oon tässä mietiskelly, et minkä lafkan oksikodoni-valmistetta on jengin mielestä "helpoin" väsäillä jos meinaa IV vetää?
Jos pilleri painaa 200mg ja oksikodonia on 40mg niin olisi syytäkin sitä sakkaa jäädä.
Juu tietty! Oon vaan huomannu nyt ku tullu paljon väsäiltyy eri lafkojen oksikodonivalmisteita,
niin joissain tuntuu että jäis kaikki vaikuttava aineki sinne sakan sekaan.. Pitää väsää
useemman kerran ja välillä tuntuu et kolmannella väsäyksellä siitä vasta irtoo vaikuttavat aineetki. :roll:
Do you really want to waste your time
Wake up and live your life
I want to be your chemical ride
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Kuten joku ylempänä taisi mainitakin niin itse Oxycontin on kaikista paskinta väsätä.
Vai toimiiko?
Trapped
Psykonautti

Re:

Post by Trapped »

Vastausta tarvis mahd. nopeesti miten tää näkyy kusareissa onko perus opiaatti vai miten ja kuinka kauan. Valaiskaa tyhmää. kiitos :cheers: siis kyseessä oli oxycontin 20mg depot
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
porter

Post by porter »

Muistaakseni oksikodoni näkyy omana eli ei perus opparina.