(nautittu siis 1200mg eroteltuna ja juotu kaikki nopeasti yhdellä kerralla)
Alkusanat: Olen lukuisia kertoja käynyt plateau 2:lla ja muutamia kertoja jopa 3:lla (ainakin dxm faq:in mukaan) mutta nyt tuli ensimmäistä kertaa koettua nelonen, ja voi herran jestas sentään että se on aivan jotain muuta. En osannut OLLENKAAN odottaa sitä, ainakaan noiden alempien plateaujen perusteella. Ja se muutosvaihe oli niin nopea ja huomaamaton, jotenkin lipusin vain alempien plateaujen ohi ja yhtäkkiä en muistanut YHTÄÄN MITÄÄN aikaisemmasta elämästä ja minua ei ollutkaan enää olemassa.
Matka: Muistan sen kun aluksi makasin vain sängyllä ja alkoi tulla tuttua tunnetta ja musiikki kuulosti euforiselta, mutta sitten pikkuhiljaa se alkoikin kuulostaa jotenkin yhdentekevältä ja ahdistavalta, joten rupesin miettimään että pitäsikö katsoa jokin leffa. Tämän ajatuksen jälkeen minulla ei ole oikeastaan mitään muistikuvaa mitä on tapahtunut fyysisessä maailmassa, seuraavan kerran herään n. 4 tunnin päästä siten että minulla on joitain palasia todellisuudesta tullut takaisin päähäni.
Seuraavat listatut asiat ovat todella hämäriä muistikuvia tripin vaiheista, ja eivät ole missään ajallisessa järjestyksessä, koska aikaa ei ollut olemassa:
- Käsite "huumeet" oli täysin muuttunut, jotenkin todella pelottavaksi, vaikea selittää.
- Painovoima muutti akseleitaan jatkuvasti, välillä tuntui että jokin voima vetää ja kieputtaa johonkin ihme suuntaan, ja välillä että tippuu johonkin rakoon ikuisesti.
- En muistanut missään vaiheessa että olin DXM vaikutuksen alaisena, en tiennyt missä olin, tai kuka olin.
- Aivan täydellisesti hämmentynyt olo, en muistanut mitään edellisestä elämästä. Hämmennys oli niin vallitseva että siitä voisi näin jälkeenpäin ajateltuna alkaa nauttiakin, jollain sairaalla tavalla.
- Suurimman osan ajasta olin siis vain hämmentynyt ja tulin siitä hämmentymisestä vielä enemmän hämmentyneeksi, mutta välillä jotenkin annoin "luvan" heittäytyä johonkin avaruuteen ja nähdä visuaaleja, mutta en siis silloin tiennyt että ne oli visuaaleja, luulin kaiken todelliseksi.
- Jossain vaiheessa näin äärettömän valtavia matrix ihmispeltoja, sellaisia joissa koneet tuottavat ihmisistä energiaa, lentelin niiden yläpuolella ja ilmeisesti keräsin jotain satoa.
- Näin astronomisen kokoisen seinämän joka oli ns. kaiken todellisuuden raja, se näytti erittäin synkältä.
- Mielettömiä arkkitehtuureja joilla ei ollut mitään fysiikan lakeja ja niissä vallitsi aina aavemaisesti jonkin avaruusolion tai hirviön läsnäolo, erittäin lovecraftmaista, joten erittäin pelottavaa myös.
- Samalla erittäin pelottava mutta samalla potentiaalisesti erittäin koukuttava olotila kun ei ole hajuakaan siitä miksi leijailet jossain avaruudessa, kunhan leijailet vaan.
- Tämä oli muistaakseni tripin melko lopussa, minulla oli suora kontakti psyvaultiin, ns. hivemindiin, keskus jossa kaikki psykonautit lentelevät, ja jotenkin tiesin että te kaikki tiedättä mitä ajattelen ja koen parhaillaan.
- Erittäin ayahuascamainen, ei yhtä viidakkomainen ja shamaanimainen, jotenkin mekaanisempi ja väkivaltaisempi, mutta todellakin yhtä synkkä.
- Koko tripin ajan oli semmoinen tietty tunnelma jota en osaa nyt yhtään pukea sanoiksi, mutta se oli helvetin mystinen. Oikein ärsyttää että en osaa selittää sitä koska se oli niin jotain ..ahhh
- plus paljon muuta jota ei nyt tule mieleen...
Sitten kun viimein tulin pikkuhiljaa tajuihini 4 tunnin päästä, niin oli semmonen tavallaan plateau 3 olo. Ruumis oli täysin puudutettu, en tuntenut yhtään mitään, ja liikkuminen oli todella vaikeaa ja se tuntui oudolta. Silmät ei pystyneet kohdistamaan mihinkään, yhdellä silmällä katsottuna kaikki oli sumeaa ja en nähnyt mitään yksityiskohtia. Puhuminen onnistui forrest gump -tyylillä , muutenkin oli todella vammainen olo. Kävelemisen aloittamiseen meni varmaan tunti pohtimista että pystynkö tähän, aina palasin siihen tulokseen että paikoillaan on mukava olla. Kävely tapahtui lopulta liikuttamalla jalkoja 5 senttiä kerrallaan eteenpäin, ja perspektiivi oli täysin vituilla, luulin että olen samaan aikaan kääpiö ja jättiläinen. Yleisesti erittäin heikko olo ihan kuin olisi lekalla lyöty päähän paitsi että en tuntenut mitään kipua, toisaalta aika hyvä olo.
Loppusanat: ERITTÄIN kiehtova ja mielenkiintoinen kokemus, yhtä paljon kuin pelottava ja pimeä. Täytyy ottaa uusiksi joskus, hulluja kun ollaan.
Eka visiitti plateau 4:lle, ultimate hämmennys (DXM 1200mg)
-
deckard
- Psykonautti
-
King Ink
- LD50
Re: Eka visiitti plateau 4:lle, ultimate hämmennys (DXM 1200
Ou je. Vois olla aika rankkaa muistaa täysin kaiken mitä 4.p tripeillä tulee vastaan.
Kiehtovaa kyl. Dexmil on ihan oma mielenkiintoinen pimeytensä, iha kuun pimeel puolel.
-
Pariah
Ah... ihana kylmä konemainen 4pl. Kolmosella voit silmät kiinni leijua tunnottomuuden ja painottomuuden tilassa, nelosellla kaikki muuttuu päinvastaiseksi. Olet jumissa etkä jaksa liikkua.
Omat kokemukset nelosesta korreloi hyvin paljon tän kanssa. Se että ei tiedä kuka on ja missä on. Ah, omilla kämpillä skitsoilin että missä oon ja mitä helvettiä mitä jos omistaja tulee paikanpäälle. Paniikki.
Musiikki on kyllä tärkeintä DXM-tripillä. Sillä voi pilata tai boostia kokemuksia. Itse tykkään kuunnella sellaisia psy-levyjä mitä en ole aiemmin kuullut + sitten muutama klassikko päälle.
Omat kokemukset nelosesta korreloi hyvin paljon tän kanssa. Se että ei tiedä kuka on ja missä on. Ah, omilla kämpillä skitsoilin että missä oon ja mitä helvettiä mitä jos omistaja tulee paikanpäälle. Paniikki.
Musiikki on kyllä tärkeintä DXM-tripillä. Sillä voi pilata tai boostia kokemuksia. Itse tykkään kuunnella sellaisia psy-levyjä mitä en ole aiemmin kuullut + sitten muutama klassikko päälle.
-
Hekkis
- Psykonautti
Mul tulee kans usein tosi mekaaninen olo dexmeissä ja dissosisaatiota tapahtuu monesti silleen että oon joku tuote tehtaassa(+se koko tehdas samaan aikaan) mikä menee kaikkien prosessien läpi. Se on kyl aika epämiellyttävää ku joku kone murskaa sua ja päätyy menemään jostain tosi ahtaista koloista. 
Oonki kelaillu välil et DXM olis joku nykyihmisen vahingossa kehittämä Ayahuasca(jota en oo kylläkään kokeillut) joka olis päätyny johonki yskänlääkkeesee. Ja sit sitä et lääkefirmojen kovasta valta-asemasta huolimatta ne tulee kaatumaan koska Orion teki niin pahan virheen että päästi Resilarin markkinoille tutkimatta DXM:ää tarpeeksi. (Nyt kaikki viisaat reikäpäät yhteen lääkefirmojen horjuttamiseksi!
) Ikäänkuin kylvi vahingossa oman tuhon siemenensä. Mut nää taitaa olla vaan mun harhasia kelojani.
Mut must tuntuu et kaiken henkisyyden lisäks mitä DXM on mulle antanu, oon alkanu kunnioittaa enemmän mun mekaanista olemustani ja ottamaan ne vitun vitamiinit(nii-i..lääkefirmojen tuotteita kylläkin
) yms. päivittäin. Voisin kyl jättää hetkeks dissosisaation tutkimisen taka-alalle ja alkaa tutkimaan tota henkisyyttä. Kunhan noi "henkevät" tryptamiinit kilahtaa postiluukusta.
Oonki kelaillu välil et DXM olis joku nykyihmisen vahingossa kehittämä Ayahuasca(jota en oo kylläkään kokeillut) joka olis päätyny johonki yskänlääkkeesee. Ja sit sitä et lääkefirmojen kovasta valta-asemasta huolimatta ne tulee kaatumaan koska Orion teki niin pahan virheen että päästi Resilarin markkinoille tutkimatta DXM:ää tarpeeksi. (Nyt kaikki viisaat reikäpäät yhteen lääkefirmojen horjuttamiseksi!
Mut must tuntuu et kaiken henkisyyden lisäks mitä DXM on mulle antanu, oon alkanu kunnioittaa enemmän mun mekaanista olemustani ja ottamaan ne vitun vitamiinit(nii-i..lääkefirmojen tuotteita kylläkin
Mua ei tuu sekottaa heikkikseen. Vaihdan nikin heti kun jaksan selvittää miten se tehdään.
-
testeri420
- OD
En vieläkää usko noihin dexmi plateau tasoihin vaikka sitä itsekkin joskus maistellut.
Sekaisin enemmän tai vähemmän on mun tasot siinä ollu. En oo huomannu mitään muuta "siirtymävaihetta" kun nousut. Tai en muista.
"- Mielettömiä arkkitehtuureja joilla ei ollut mitään fysiikan lakeja ja niissä vallitsi aina aavemaisesti jonkin avaruusolion tai hirviön läsnäolo, erittäin lovecraftmaista, joten erittäin pelottavaa myös."
Mutta tämä on erittäin mielenkiintoista.
Katoin tossa dokkarin mikähän päivä sitte? Siinä dokkarissa käsiteltiin avaruusolentoja sun muuta.
No eihän siinä, äijät heitti tällästä teoriaa että, avaruusolennot käyttäis ihmiskuntaa jotenkin omiin tarkoituksiin tai jotain...
Yks niistä tutkijoista heitti tällästä ihan tosissaan että, avaruusolennot "istuttais" ajatuksia tiettyjen ihmisten päähän ja kontrollois jotenki ajatusten voimalla.
Ja että nämä avaruuden hemmot kävis aina sillon tällön muokkaamassa meidän rotua joka tarvitsee "hienosäätöä" tai jotain.
Selittäisi nämä ihme harppaukset 100 vuoden aikana hevos kärryistä kuussa ajeluun...
Katsoin ja totesin että minkä alan hämmentäjiä nää tyypit on? Enkä uskonut tietenkään.
Ja toinen tällänen kun tyypit tutki pyramidejä. Täysin viivasuoraa pintaa äijä mittas jollain oikeesti megatarkalla mittarilla.
Ihmetteli siinä että millä kaavalla nää hemmot on noi kivet väsänny? Eihän kukaan vieläkään varmasti tiedä miten ne on rakennettu.
JA se miten niitä alkoi nousta suunnilleen samoihin aikoihin ympäri maapalloo, saman tyylisiä rakennuksia.
Ja aina puhuttiin "taivaalta tulevista jumalista" ja jotain..
Tuossa luin että joku oli saanu Nobelin palkinnon oltuaan mukana kehittämässä dna ketjua.
Ja mukana ollut professori kertoi happopäissään nähneensä "vision" dna ketjusta tai jotain?
Alkoi vaan tässä mietityttään tuo ajatus että ohjaileeko avaruudesta käsin joku joitain ajatuksen voimalla?
Lainattu tiede topicista erään vaulttilaisen kertomaa juttua.
"Tässä tämän huomaa taas, "sadannen pään apinan" efektin, että samoja ideoita esiintyy paljon maapallolla lähes yhtäaikaa, kuin sienet sateella."
Jännä...
Sekaisin enemmän tai vähemmän on mun tasot siinä ollu. En oo huomannu mitään muuta "siirtymävaihetta" kun nousut. Tai en muista.
"- Mielettömiä arkkitehtuureja joilla ei ollut mitään fysiikan lakeja ja niissä vallitsi aina aavemaisesti jonkin avaruusolion tai hirviön läsnäolo, erittäin lovecraftmaista, joten erittäin pelottavaa myös."
Mutta tämä on erittäin mielenkiintoista.
Katoin tossa dokkarin mikähän päivä sitte? Siinä dokkarissa käsiteltiin avaruusolentoja sun muuta.
No eihän siinä, äijät heitti tällästä teoriaa että, avaruusolennot käyttäis ihmiskuntaa jotenkin omiin tarkoituksiin tai jotain...
Yks niistä tutkijoista heitti tällästä ihan tosissaan että, avaruusolennot "istuttais" ajatuksia tiettyjen ihmisten päähän ja kontrollois jotenki ajatusten voimalla.
Ja että nämä avaruuden hemmot kävis aina sillon tällön muokkaamassa meidän rotua joka tarvitsee "hienosäätöä" tai jotain.
Selittäisi nämä ihme harppaukset 100 vuoden aikana hevos kärryistä kuussa ajeluun...
Katsoin ja totesin että minkä alan hämmentäjiä nää tyypit on? Enkä uskonut tietenkään.
Ja toinen tällänen kun tyypit tutki pyramidejä. Täysin viivasuoraa pintaa äijä mittas jollain oikeesti megatarkalla mittarilla.
Ihmetteli siinä että millä kaavalla nää hemmot on noi kivet väsänny? Eihän kukaan vieläkään varmasti tiedä miten ne on rakennettu.
JA se miten niitä alkoi nousta suunnilleen samoihin aikoihin ympäri maapalloo, saman tyylisiä rakennuksia.
Ja aina puhuttiin "taivaalta tulevista jumalista" ja jotain..
Tuossa luin että joku oli saanu Nobelin palkinnon oltuaan mukana kehittämässä dna ketjua.
Ja mukana ollut professori kertoi happopäissään nähneensä "vision" dna ketjusta tai jotain?
Alkoi vaan tässä mietityttään tuo ajatus että ohjaileeko avaruudesta käsin joku joitain ajatuksen voimalla?
Lainattu tiede topicista erään vaulttilaisen kertomaa juttua.
"Tässä tämän huomaa taas, "sadannen pään apinan" efektin, että samoja ideoita esiintyy paljon maapallolla lähes yhtäaikaa, kuin sienet sateella."
Jännä...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
Hekkis
- Psykonautti
DXM tuntuu kyl melkei jostai vieraast galaksist tulleelta keitokselta mikä on ujutettu mahollisimman arkipäiväiseen asiaan kuin yskänlääke, jota vain asiasta kiinostuneet erehtyisivät juomaan liikaa tai erottelemaan. Se olo on vaan nii Jotain...
Plateau-erot varmaan tulee esiin paremmin boostaillessa, mitä en ole itse kylläkään harrastanut.
Vittu on toi vaan nii helvetin hämärää tavaraa pakko sitä varmaan taas päätyä juomaan lähiaikoina, vaik edellisest tripist jäi vähän nihkeet vibat. En ollut sinut mekaanisuuden kanssa. Haluaisin jostain syystä kovasti uskoa kaikenlaiseen henkimaailmaan mutta tää aina näyttää kuinka kaikki koostuu jostain palikoista. Pitäsköhän vaan hyväksyä se ja keksiä niistä jotain tekemistä. Tai no eihän tän tarvii olla mikään totuus, voin mä sitä silti tutkia. Aah Dekstroverse, aina yhtä vieraan tuntuinen koti
Plateau-erot varmaan tulee esiin paremmin boostaillessa, mitä en ole itse kylläkään harrastanut.
Vittu on toi vaan nii helvetin hämärää tavaraa pakko sitä varmaan taas päätyä juomaan lähiaikoina, vaik edellisest tripist jäi vähän nihkeet vibat. En ollut sinut mekaanisuuden kanssa. Haluaisin jostain syystä kovasti uskoa kaikenlaiseen henkimaailmaan mutta tää aina näyttää kuinka kaikki koostuu jostain palikoista. Pitäsköhän vaan hyväksyä se ja keksiä niistä jotain tekemistä. Tai no eihän tän tarvii olla mikään totuus, voin mä sitä silti tutkia. Aah Dekstroverse, aina yhtä vieraan tuntuinen koti
Mua ei tuu sekottaa heikkikseen. Vaihdan nikin heti kun jaksan selvittää miten se tehdään.
-
SadPanda
- LD50
Mites tota suositteletko testaamaan tätä 4plateuu ? Itse olen juonut ykkösii, vajait kakkosii ja vahvoi kakkosii ja yhen kolmosen. Vai pitääks vai voiko tätä esim treenata mitenkään? Tai voiko tähän valmistautua jotenkin.. ?
Oliks sulla trippivahtia mukana? Paljon kysymyksiä mutta itse rakastan dissoja ja tykkään kun jysähtää kunnolla! Esim mxe iv kokemuksia (paras siten)niin jos vois ajatella mxe plateaut niin kyllä jollain 50mg pääsee tosi syvälle peliin.. semmonen isois mxe iv kokemus on 100mg fiktAttuna ja siitä en muista mitn siis ihanku totally blackout..
Kiehtovaa..Mutta täs kyläs on 2 apteekkia eikä aina jaksais käydä kyseleen puteleita ja ostaa samalle viikkoa monta pulloa.. eli pitäsköhä suoraan tehdä tuo 1200mg , painan kyllä 105kg et se voi jäädä vahvaks kolmoseks tai vajaaks neloseks. Hmmm

Oliks sulla trippivahtia mukana? Paljon kysymyksiä mutta itse rakastan dissoja ja tykkään kun jysähtää kunnolla! Esim mxe iv kokemuksia (paras siten)niin jos vois ajatella mxe plateaut niin kyllä jollain 50mg pääsee tosi syvälle peliin.. semmonen isois mxe iv kokemus on 100mg fiktAttuna ja siitä en muista mitn siis ihanku totally blackout..
Kiehtovaa..Mutta täs kyläs on 2 apteekkia eikä aina jaksais käydä kyseleen puteleita ja ostaa samalle viikkoa monta pulloa.. eli pitäsköhä suoraan tehdä tuo 1200mg , painan kyllä 105kg et se voi jäädä vahvaks kolmoseks tai vajaaks neloseks. Hmmm
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Illuusio
Hae toisest apteekist pieni puteli, ja toisest 2 isoo. Ja sit juo se 1200mg jos jää vajarit, eli muistat et sul on dexmii ni boostaat ne.. Tai jotenki tollee =)SadPanda wrote: voi jäädä vahvaks kolmoseks tai vajaaks neloseks. Hmmm![]()
-
King Ink
- LD50
Itel on yks kokemus 4. plateausta, muistan yhteensä ehkä 30 minuuttia koko matkasta. Nousut ja pari pätkää ite tripistä. Vitun hämärä meno. Tykkään dexmistä pirusti, mut pitäydyn mielellään 3. plateaulla, siitä tuntuu saavan paljo enemmän irti kuin nelosesta. Harjoittelun puutetta varmaan.. : D Jos ei oo tolee, ei varmaan kannata mennä suoraan neloselle, luulen et muisti menee lähes kokonaan.SadPanda wrote:Mites tota suositteletko testaamaan tätä 4plateuu?
Kuten Illuusio sano, myös buustaaminen on aina vaihtoehto. Esim. 600+600mg. Itellä yleensä muisti säilyy paremmin kun ei ota dosee yhdellä kerralla, mut saattaa olla myös yllättävän mindfuckia.
-
^Gangsteri^
- Apteekki
Olen itse käynyt plateau 4:llä, ja se on täysin vinksahtanut maailma. Kyseessä 2400mg DXM:ää.
Lopulta päädyin sairaalan kautta himaan, koska koko kroppani jäykistyi, enkä enää pystynyt kävelemään kotiin asti keskustasta, treella ku asuin. Keskustasta Nekalaan. Oli vakee mennä risteyksien yli kun kroppa meinas jäykistyä kokonaan ja valot vaihtu monessa risteyksessä jo punaseksi ja yritin perkele yritin..
Juu.
Lopulta päädyin sairaalan kautta himaan, koska koko kroppani jäykistyi, enkä enää pystynyt kävelemään kotiin asti keskustasta, treella ku asuin. Keskustasta Nekalaan. Oli vakee mennä risteyksien yli kun kroppa meinas jäykistyä kokonaan ja valot vaihtu monessa risteyksessä jo punaseksi ja yritin perkele yritin..
Juu.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
Lesson number two: Don't get high on your own supply.