Sori, että oon spämmänny tähän topicciin aika paljon viimeaikoina kuosiposteja, kuvittelen aina kykeneväni pysymään raiteilla. Anyway, nyt ylitän itseni ja yritän selittää pidentelemättä tämän idean, enkä editoinutkaan aikaisempaan postiin niinkuin alunperin piti, koska olotila muuttui enemmän mitä kuvittelin.
Keksin typerän idean vähän aikaa sitten, halusin testata mitä tapahtuu jos otan 90mg mefen päälle erittäin suuren annoksen kofeiinia, ja olen lievästi kofeiiniherkkä ja juon kahvia ehkä kerran-2 kuukaudessa. On minulla siihen ihan pari järkevää selitystä, nimittäin muistelisin että joskus junnuna, jolloin en tiennyt mitään päihteistä, söin metyylifenidaattia lääkityksellisesti, enkä edes tiennyt väärinkäytöstä. Aikaa siitä on jo yli 7vuotta. Jostain mielen syövereistä tuli mieleen, että silloin kun söin tuota lääkkeenä, ja olin kaverilla yötä, juotiin pari kuppia kahvia että pysyttäisiin hereillä. Se ilta oli erittäin hauska. Naurettiin kaikelle turhalle joskus 10minuuttia lattialla kierien putkeen. Naurukohtauksia tuli erittäin monta, ja olokin oli hyvä. Toinen syy sille on se, että kerran otin pirin päälle kofeiinia, ja tuntui että pirimäinen "selvempi kuin selvinpäin" katosi, ja tuntui boostaavaan päihtymystä paljon.
14:25-14:35 välisenä aikana nautin 2kofeiinitablettia, viinilasillisen verran kermalikööriä, sekä 4.5kuppia erittäin vahvaa ja mustaa kahvia. Olo muuttui yllättävän paljon, en tiedä negatiiviseenko vai positiiviseen, mutta ei ainakaan sekaisemmaksi hirveästi. Otin myös reilun teelusikallisen valkoista sokeria per kuppi, vältän sitä, mutta stevia muutti kahvin aivan liian makeaksi ja vaahdotti sitä oudosti.
about 14:40 Luulin ensiksi, että oletin oikein, ettei mitään ihmeellistä tapahdu, koska en huomannut muuta muutosta kuin sydämensykkeen kiihtymisen, ja sen aistimisen voimakkaasti. Pelästyin vähän ajan kuluttua, koska tuntui että se kirjaimellisesti räjähtää tai tulee mahan läpi, sydän siis. Otin vähän vielä kermalikööriä ja harkitsin rauhottavia, mutta sydän alkoi rauhoittumaan melko pian, ja nyt tasan 15:00 se on normaali. Liikkumisen tarve lisääntyi hetkeksi ihan järkyttävästi, enkä pystynyt olemaan hetkeäkään paikalla, aloin siivoamaan, siirtelemään tavaroita oikeille paikoille, ja laittamaan kahvinkeitintä valmiiksi seuraavaan käyttökertaan. Wut ? Normaalisti mefepäissäni siivoaminen jne on lastenleikkiä ja kaikki menee täydellisesti ja ylikin, sekä nopeasti. Nyt kumminkin tapahtui niin, että kun aloin siivoamaan, sotkin enemmän kuin siivosin ja toimin epäloogisesti. Vitun kofeiini. Normaalisti tavaroiden laittamisessa oikeille paikoille menisi 30sec. Nyt meni yli 5min. Olin laittamassa sokeria jääkaappiin 2kertaa, mutta älysin heti ettei se sinne kuulu. Hetki meni, että muistan mihin sokeri pitää laittaa, tutussa talossa.

Sitten pöydällä oleva maitopurkki, jonka unohdin laittaa kahviin lentää yläpuolella olevaan astiakaappiin, koska luulin sen olevan täynnä maitoa, vaikka siellä oli vain hiukan, ja nostin sitä liiallisella voimalla, hups. Maitoa lattialla.
Haen vessapaperia siivoakseni maidot, mutta kun tulen takaisin keittiöön huomaan ensimmäiseksi pöydällä kahvirinkulat, jotka tulee joskus kun pitää kahvikuppia pöydällä(tiedätte varmaan) Siivoan ne, ja unohdat maidot parkettilattialle. Tää "stoori" on itseasiassa aika realityaikaa, vaikka kirjotankin imperfektimuodossa. Huomasin siis että maidot on lattialla n. minuutti sitten kun pidin paussia tämän kirjoittamisesta, ja kävin juomassa. Hups, kahvinkeittimen tippalukko oli auki, ja kahvipannu pöydällä. Kahvinkeitin suhisi aika kovasti, ja sieltä tuli höyryä koska siihen kuumalle kohdalle tippui kahvia pieniä tippoja kokoajan. Laitoin sen jo kyllä pois päältä, sekä tippalukon kiinni.
Mutta koska en pysty hillitsemään itseäni tarinoimisessa, niin en enempää sano kuin että suosittelen ja en suosittele kofeiinia tämän kanssa. Vähän ristiriitaista, mutta se on ainakin varmaa ja oli tarinan pointti, että suuri määrä kofeiinia yhdistettynä metyylifenidaattiin, tekee ainakin minusta järkyttävän sählärin. Tuossa oli vain murto-osa sählingeistäni tässä vartin sisällä. Ärsytttävintä tällä hetkellä on se, että unohdan että muusiikkia tulee jo kauijuttimista ja kovaa, mutta silti vaihdan biisiä koneelta kokoajan ja ihmettelen sekasortoa, joka tapahtuu kun 2 erilaista biisiä on samaan aikaan päällä. Ehkä vähän tyhmää tehä niinkin lievästä stimusta kun kofeiinista jotain "stooria" mutta koska omaan lievän kofeiiniherkkyyden halusin kokeilla, ja raportoida siitä tänne. Tyhmää.
Yhteenveto tästä: Kofeiini tuo esille liikaa negatiivisia puolia, sekä pistää hikoiluttamaan ja ylirasittumaan herkästi, ainakin 2x enemmän kuin normaalisti metyylifenidaatin kanssa. Ainoa positiivinen asia tässä on, että päihtymystilan aistii helpommin, ja kun lähtee edes kävelemään yli 100m, tajunnantaso laskee. Tuskin kukaan nyt vaulttilaisista näin vammasen kuulosta "comboa" edes kokeilee, mutta kyllä täällä vaultissakin on anonyymejä, ja käytän tätä foorumia ehkä vähän tökerösti omana "muistiinpanona" mutta en usko, että kukaan siitä ahdistuu. Jos joku ahdistuu minusta/mun jutuistanu, niin voi huomauttaa siitä ja vähän sanoa että mikä.
Ps. Luulen kokoajan pystyväni olemaan normaalisti, ja kirjoittaminen on jopa tavallista helpomaa ja hauskempaa, mutta en ole oma itseni nyt. Itseni hallitseminen on tällä hetkellä vaikeaa, tai mahdotonta, koska mefeoloja vastaan on vaikea taistella. Vaikeampaa kuin esim dissoja, koska mefe muuttaa ainakin minua hetken ihmisenä, ihan toisenlaiseksi. Ymmärrän sen itsekkin, mutta sen seikan muuttaminen on yhtä mahdotonta, kun että kuolisin ja yrittäisin herätä. Wat. Valehtelen itselleni mefeissä kokoajan, enkä edes huomaa sitä. Nyt saatana loppu.