Tietävätkö vanhempanne käytöstä?
-
Musta8
- Lepakko
Re: Tietävätkö vanhempanne käytöstä?
Kyl mun mutsi tietää käytöstä. Tiennyt monta vuotta. Porukoilla vielä budjailen kunnes on oma elämä raiteil et uskaltaa kämpän hankkia ja pääsee vittuun täältä "gettoumasta". Oon nykyään rehellinen porukoille. He tietävät myös korvaushoidosta ja ovat mielissää kun tietävät että en muuta tarvi kun korvaushoitolääkkeen. Oma elämä NIIN paljon helpompaa kun olen rehellinen mutsille sekä faijalle..
Hi..!
-
Hartmann
- Karvakuono
Äiti tietää noin yleisesti, ei vain että mitä kaikkea milloinkin.
-
Soppaluu
- Lepakko
Tietävät, viime vuonna avoimesti kerroin polttelevani silloin tällöin kannabista. Molemmat vanhemmat myönsivät kokeilleensa sitä myöskin nuoruudessaan. Hiljattain saivat sitten tietää kodeiininkäytöstä kun olin yskänlääkepullon jättänyt pöydälle komeasti näytille. Faija on lääkäri ja nähnyt paljon noita reseptienkinuajia joten kertoi olevansa aidosti huolissaan siitä, että käytän kodeiinia. Mistään muusta eivät kuitenkaan tiedä ja hyvä niin. On sitä tullut kaikennäköisissä kuoseissa pyörittyä noiden silmien alla mutteivat oo huomanneet vaan.
-
Travel
- Psykonautti
Sillon ku mulla alko psyyke pettämään ja jouduin ravaileen siellä suljetulla, niin kerroin äidille lähes täysin rehellisesti kaiken mitä oon vetäny ym. Meillä oli mutsin kanssa tosi huonot välit, sillon ku meni itellä lujempaa, se että sain kerrottua lähensi meiän välejä tosi paljon
Nyt oon sanonu että kaljaa ja pajaria, harvemmi mulla ennää muuta menneekään..
Kaikki mitä kirjoitan, on vain oman pääni sisäistä fiktiota, jossa todellisuus on kaukaa haettua.
-
Landmark
Äiti tietää ainoastaan polttelusta kun oon hänelle siitä avoimesti kertonutkin.