Bentsot ja tasapaino(n puute)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
LeeviON
Lepakko

Bentsot ja tasapaino(n puute)

Post by LeeviON »

Olen viime päivinä syönyt bentsoja, lähinnä rivoja (noin 1mg annoksella sublinguaalisesti nyt), ja niiden kanssa vähän alkoholia ja PALJON pajaa. Tästä (ja varmasti muistakin bentsoja sisältävistä komboista) on aiheutunut se, että välillä kun on esim. istunut hetken, polttanut röökin tai jointin, tai ehkä laittanut napinpuolikkaan kielen alle, ja lähtee kävelemään, tasapaino on TÄYSIN mennyt. Yleensä lähtee kaatumaan johonkin tiettyyn suuntaan ja jatkaa sinne "kaatumista" haeten tasapainoa.
Voi toki johtua siitä, että klonatsepaami (Rivatril, mitä olen heittänyt) on käytännössä pelkästään lihasrelaksantti. Mutta onko muilla kokemuksia tällaisesta?
Heh, ajattelin että koska olen juuri keksinyt tavan välttää tämä "sivuvaikutus" kokonaan, voisin kirjoittaa oppaan sille. Mitä mieltä olette?
zero wrote:mikset saatana menis työhaastatteluu? minä vedän lippuviinan ja kourallisen tennareita ja työkkärii. mikset sinä menisi EDES TYÖHAASTATTELUUN? ET SÄ SITÄ DUUNIA KUMMINKAA SAA!
Not even milk can stop me now!
Dexma
Moderator

Re: Bentsot ja tasapaino(n puute)

Post by Dexma »

Juuuu-u

Ohan ne bentsot kivoja, mutta tämän topikin informaatio arvo on kait nolla. Nuoruus on hienoo aikaa :D