Tein tänään henkilökohtaisen "ennätyksen" tämän aineen imuroinnista tai ylipäätänsä kehoon pistetystä annoksesta.
Eli tänään kymmenen aikoihin oraalisesti 200mg. +Tunti kun on 200mg futannu mietin että lisääkin mä jopa voisin ottaaa.. otin siis 150mg oraalisesti.
Sen jälkeen, olen kirjoittanut facebookissa kavereille satoja riviä tekstejä.. Sain itseasias aika tärkeit ja nautittavia keskusteluit yhen kaverin kanssa käytyä, 50% 00:00 --> ajasta olen kirjoittanut joko a) ircciin tai b) facebookkiin pää höyryten tosi nopealla temmolla kaikkea mahollista mitä mieleen tulee. Taisin jossain välissä vaulttipostin tai kaks kirjottaa. 40% ajasta taas on mennyt medikinetin nokittamiskuntoon dusaamista.. Loppuvaiheessa alkoi vähän tökkiä ehkä, mut se oli kyl aikaa tappavaa puuhaa eikäpä tultu kiusattua sinäaikana ihmisiä niin paljoon loputtomilla jutuilla. No ei, ei siitä kukaan häiriintynyt, ei saa häiritse ihmisiä sosiaalisessa mediassa.
No mutta kun facebookissa oli 4aktiivista keskustelua auki, ei jauheeksimurskaaminen tapahtunu ehkä niin nopeasti kun olisi voinut. Mulla kesti 1.5h murskata lähes tomuksi 50mg medikinet nopeavaikutteisia.

Siitä on kyllä alle tunti aikaa kun ne 50mg snorasin.. Tuossa klo 01:00-05:00 välisenä aikana tuli hyväksikäytettyä morttelia ja jauhata 1-3kinettiä vähän niinkun tekemisenpuutteeseen laineja. Koko vitun ajan. Loppupeleissä sinne nenään snorasin keskimäärin 25-30min välein 20mg laineja, about noin.. En muista tarkkaan. Ei tämä loppujenlopuksi tunnu edes niin pahalta nenässä, mutta kun sen linjan raivottaa lentää siitä muutamaprosentti suoraan kurkkuun ja se tekee vähän keljua.
Vaikka en oo kokaiini kokeillu niin uskallan sanoa että: Näin järjettöminä annoksina tämä on kuin mdpv:n, kokaiinin ja amfetamiinin sekoitus omalla luonteellaan ja miedompana. Peeveetä tää muistuttaa tosi monella tapaa, mut ei samansuuntasiakaan nousuja täst saa.. Mut muistuttaa tasasta pv-vaikutusta. Samanlainen himo tulee myös redosettamiseen, mun piti vetää tänään max 100mg.. ha.. juuuh no meni vähän yli 100mg.. Tasan vittu 600mg on 22:00-6:50 välisenä aikana uponnut ja n. puolet nenään josta se toimii huomattavasti kovempaa. Oraalisesti kuitenkin toimii tasasemmin.
Laskuihin ei ole oikeastaan mitään, oluttakin on vain kaksi kappaletta. Onneks huomenna on muutama kauppa auki, koska en usko et mun olo on kovin mainio ku tää laskee..
Tää 600mg on aikalailla se mun raja, en ottais yhtään enempää vaik saisin, alkaa tuntuu jo epäterveelliseltä ja tosi epämääränen mahakipukin on ollut jo reilun tunnin tässä. Ei se kovin voimakas ole, mutta kumminkin joutuu huomioimaan sen ja välttää äkkinäisiä liikkeitä. Stimulanteille epätyypillisesti olo on myös tosi voimaton, vaikkakin erittäin stimuloitunut noin henkisellä tasolla. Olen tällä hetkellä myös ihan vitun sekaisin, eikä ajatukset kulje oikein niinku pitäis.. Onkohan tollanen 600mg annos oikeesti enään kovin turvallista? En uskalla tota ainakaan ylittää. Tuli myös käytettyä eilen päivällä gabapentiinia, alkoholia ja piriä.. Pilveäkin joo. Alkoholi tuskin ainakaan laskuja tulee helpottaa yhtään.. Hyi. No, se on sen ajan murhe.
Tässä on 50mg seittämänä lainina:
http://gyazo.com/e93944d10c62bd7abc1f882eb5948400, ei uskois et viidestä pienestä pikkupilleristä tulis seitsämän noin tuhtia linjaa. Joku 90-95% on kyllä sidosaineita ymsyms jotain muutakuin sitä ihteään. En fiktannut mutta lottoaisin jauheen määräksi 1.2-1.6, en nyt tarkemmin kehtaa veikata kun olen vähän vitun pihalla ja kuvasta pitää katsoa.. Mutta ei kyllä 1.6 enempää siitä olen melko vitun varma. Toisaalta, ei sillä ole mitään väliä, ainoastaan sillä saisi tietää onko jatkeaine/sidosaine/yms 90% pillerin koosteesta, vai 95% vai 93% vai 96%? Suurissa lukemissa kuitenkin liikutaan.
SATTUSKOHAN JOKU TIETÄMÄÄN MITÄ AINEITA MEDIKINET SISÄLTÄÄ JA ONKO SE TERVEYSRISKI NASAALISESTI OTETTUNA?<- Kumartaisin syvään jos joku osais tohon vastata.
http://gyazo.com/19a855fbe566919011c390ecf73c1bba tossa sama yhtenä kasana.. On tossa reilu gramma ihan vitun varmasti koska jauhoin tota niin kauan että n. 70-80% tosta on ihan tomua, se itseasias pöllys vähänku koputtelin tuota astiaa, en sit tiiä menikö siinä hukkaan paljon, vähän vai edes mitään.
Mutjoo, mä tulin sanomaan sen minkä olen maininnut noin 100kertaa elämässäni, heittäkää ne concertat oikeesti roskiin tai antakaa adhd -potilaille, ja hoitakaa jostain nopeavaikutteista metyylifenidaattia jos te haluatte siis oikeasti kuosittaa. Concertan ja medikinettien ero on suunnilleen yhtä suuri kuin tasalaatuisen hyvin jatketun +30% porskeen ja randomsattumapirin josta nousee tukka pystyyn tunniks ja sit tulee järkyttävät laskut.
Jos concertaa verrataan kinetteihin, voidaan samantie verrata kuivia ranskanperunoita ja hyvää seksiä. Suunnilleen yhtä suuri ero.
Concertaa ei voi ku dissata, siks en teekkää muuta.. SE ON KURAA PISTE KIITOS HEI.
Metyylifenidaatti nasaalisesti<3 EI CONCERTAA VOI EDES JUMALAUTA NOKITTAA, PASKAA SIVUVAIKUTUSTA SE KOKO PILLERIN VAIKUTUS ON!!
Tulihan pointti selväks vai sanonko vielä kerran että nopeavaikutteinen mf syö concertan kun koira makkaran?