Olanzapiini
-
Personaes
- OD
Olanzapiini
Onko porukkaa täällä jotka syö tätä? Mitä ootte mieltä?
Viihdekäyttäjälle tämä on kyllä huono lääke kun blokkaa habon kokonaan ja suuren osan essoja. Kauankohan tätä pitää olla ottamatta että saa kaiken irti niiteistä ja habosta?
Mitenkäs muuten kun tämä on kirjoitettu psykoosin estoon, jos on syömättä pari viikkoa, niin onko isokin riski että puhkeaisi psykoosi? Mitenkäs habbo tohon yhtälöön mukaan? Yksi psykoosi itellä ollut, noin puolivuotta sitten ja sen aikana aloitettiin tämä lääke.
Viihdekäyttäjälle tämä on kyllä huono lääke kun blokkaa habon kokonaan ja suuren osan essoja. Kauankohan tätä pitää olla ottamatta että saa kaiken irti niiteistä ja habosta?
Mitenkäs muuten kun tämä on kirjoitettu psykoosin estoon, jos on syömättä pari viikkoa, niin onko isokin riski että puhkeaisi psykoosi? Mitenkäs habbo tohon yhtälöön mukaan? Yksi psykoosi itellä ollut, noin puolivuotta sitten ja sen aikana aloitettiin tämä lääke.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
zerk
Re: Olanzapiini
En usko, että kukaan täällä voi tuohon edes vastata, mutta mietipä itse; haluat lopettaa psykoosin estoon määrätyn lääkkeen ja ottaa psykedeeliä. Ei toi ainakaan mun korvaan kuulosta fiksulta millään tasolla. Not worth the risk.Personaes wrote:
-
Personaes
- OD
Taidat olla oikeessa, voi olla aika negatiivinen ote trippiinkin jos pitää pelätä että jääkö tässä nyt trippi päälle vai puhkeeko psykoosi. Otan varoituksesta onkeeni ja mietin toistamiseen.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Personaes
- OD
Muuten, toimiiko olanzapiini niin, että sillä voi myös pysäyttää tripin, jos menee liian hurjaksi niin ottaa pari tablettia ja trippi katkeaa?
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
eNZYMe
- OD
Kyllä pitäisi toimia tripin pysäyttämiseen. Itse ottaisin mieluummin oman tolen mukaan alpratsolaamia tai jotain vahvaa nopeavaikutteista bentsoa, mut jos koet et trippi pitää kokonaan pysäyttää, niin eiköhän tuo olantsapiini hoida asian. Salpaa useita samoja serotoniini- ja dopamiinireseptoreita, mitä LSD aktivoi.Personaes wrote:Muuten, toimiiko olanzapiini niin, että sillä voi myös pysäyttää tripin, jos menee liian hurjaksi niin ottaa pari tablettia ja trippi katkeaa?
-
Personaes
- OD
Kauanko muuten pitää olla ilman olanzepiiniä että toimii habot taas? Kaksi viikkoa riittää? Viikko?
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
eNZYMe
- OD
http://www.dancesafe.org/OldEbooth/ubbt ... mber=95184Personaes wrote:Kauanko muuten pitää olla ilman olanzepiiniä että toimii habot taas? Kaksi viikkoa riittää? Viikko?
Tuolla ainakin joku sanoo näin:
"More successful (and more frequently tried before Zyprexa) medications for HPPD, though tended to be: Revia, Zoloft, Paxil, and Anafranil.
I took a hit of blotter acid while on Zyprexia and had a nice time, it seemed to "kick-in" about an hour after I took it (which is about usual), lasted about 8 hours, and had the usual nice optical, and sensual effects that one hopes to get from it...I did feel a bit "speedy" more than usual. But then I haven't done any other acid from that batch, nor have I had a chance to see if others who took some from that same sheet felt it was speedier than most LSD usually is. It may just be that that batch of LSD was just a bit speedy, or that mixing LSD with Zyprexa creates a bit more speedy effect."
Zyprexa on Olantsapiinin alkuperäinen patentoitu nimi. Nykyään geneerinen lääke vissiin monelta valmistajalta kun patentti vanhentunut. Ainakin tällä tyypillä oli toiminut happo Olantsapiinikuurilla.
Sen verran lyösin infoa ja laskin, että 5 päivässä pitäisi olla eliminoitunut kehosta kokonaan vaikka olis ollut jo pitkään säännöllisellä kuurilla suurellakin annoksella. Jos haluat varman päälle pelata, niin 5 päivän breikki pitäisi olla riittävä.
-
Personaes
- OD
Ite siis otin tossa pari päivää sitten habboa niin että oli ollut kaksi päivää ilman olanzepiinia ja ei toiminut. Essoistakin lähti joku varmaan 75-90% vaikutuksista pois, eli itellä ei ainakaan toiminut habbo olanzepiinin kanssa.
Riittäiskö tuo 5vrk tosiaan? Ite olin valmistautunut kaksi viikkoa odottelemaan.
Riittäiskö tuo 5vrk tosiaan? Ite olin valmistautunut kaksi viikkoa odottelemaan.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
eNZYMe
- OD
No vaikea sanoa ihan varmasti. Voithan sä sen 2 viikkoakin odotella, mut uskoisin yhden viikon riittävän. jos tuntuu et tulee tukala tai psykoottinen olo, niin kai se kannattaa ottaa silloin sitä.Personaes wrote:Ite siis otin tossa pari päivää sitten habboa niin että oli ollut kaksi päivää ilman olanzepiinia ja ei toiminut. Essoistakin lähti joku varmaan 75-90% vaikutuksista pois, eli itellä ei ainakaan toiminut habbo olanzepiinin kanssa.
Jollain oli ainakin 50 tuntia riittänyt 5mg annoksella: https://www.drugs-forum.com/forum/showt ... hp?t=13084
Paljon sulla on päivässä tuota määrätty? Kyl luulisi alle viikossa poistuvan kokonaan kehosta isompikin määrä.
-
Dexma
- Moderator
Kandeeks tälläistä lääkitystä kauheen usein pysäyttää? Kun tämänhän toiminta tapa ois just se, että se on aika vakio lääkitys...Personaes wrote: Riittäiskö tuo 5vrk tosiaan? Ite olin valmistautunut kaksi viikkoa odottelemaan.
Ite aikoinaan lopetin kaikki mirtazapiniiti ja ketiapiinit, kun en niitä saanut ikinä syötyä ja paska olo niistäkin tuli vain. Sai käyttää deelejäkin sit välillä sentään
-
Personaes
- OD
10mg itellä lääkitys. Ajattelin kunnolla nyt odottaa, kun viimeksi meni hukkaan 375 mikkiä kun en muistanut että se blokkaa ja olin kaksi päivää vaan ollut ilman kun otin. Sinällään aika kätevä lääke jos tällä saa pahan tripin katkaistua.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Personaes
- OD
Maanantaina ajattelin habon ottaa. Sillon on mennyt viikko siitä että oon ollut ilman olanzapiinia.
Toimiiko tää lääke niin että niin kauan kun lääkettä on veressä niin se salpaa niitä reseptoreja, vai kestääkö se salpaantuminen pidempäänkin?
Toimiiko tää lääke niin että niin kauan kun lääkettä on veressä niin se salpaa niitä reseptoreja, vai kestääkö se salpaantuminen pidempäänkin?
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Personaes
- OD
Mites muuten kun otin sillon viime tiistaina habboa, jonka olanzepiini esti toimimasta, niin tuliko mulla kuitenkin "toleranssia" habboon nyt, vaikka se ei vaikuttanut noissa reseptoreissa ton salpauksen takia?
Mitenköhän habbo toimii 6 päivää edellisestä kerrasta? Maanantaina ajattelin siis ottaa uusinta yrityksen.
Mitenköhän habbo toimii 6 päivää edellisestä kerrasta? Maanantaina ajattelin siis ottaa uusinta yrityksen.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
gaia
- Kameleontti
Personaes wrote:Mites muuten kun otin sillon viime tiistaina habboa, jonka olanzepiini esti toimimasta, niin tuliko mulla kuitenkin "toleranssia" habboon nyt, vaikka se ei vaikuttanut noissa reseptoreissa ton salpauksen takia?
Kyllä pitäisi viiko riittää, niin että se happo toimii. Täydelliseen toleranssin nollaamiseen menee varmasti hieman pidempään. Itse kyllä saanut viiden päivän breikillä haposta jo hyviä tuloksia aikaan toleranssin kannalta.
Vai toimiiko?
-
Personaes
- OD
Olis joo viikko riittänyt.
Mulla kävi vaan niin, että kun alkoi habbo nousta päähän, niin tuli todella voimakkaana sellaisia tuntemuksia, että tämä ei ollutkaan nyt hyvä idea ja olin ihan varma että koko trippi menis painajaiseksi jossa vaan pelkään että oonko nyt kilauttanut pääni lopullisesti. Siispä otin tossa vaiheessa olanzapiinit naamariin, jotka katkaisi tuon nousun ja vaikutukset. Vähän kyllä pisti vituttaan jälkeenpäin, mutta ehkä tollein oli paras. Kun itelläkin ollut psykoosi vasta puolivuotta sitten, niin ei välttämättä tee kovin hyvää, teoriassahan tollanen voisi vaikka puhkaista skitsofreenian...?
Muillekkin siis tässä varoituksen sana, jos on mielenterveysongelmia, psykooseja, masennusta, kaksisuuntaista jne. niin ei kannata trippailla. Luultavasti saat vaan huonon tripin ja pahimmillaan huonon tripin ja psykoosin. Kuten zerk sanoi tän topicin alussa, "not worth the risk".
Mulla kävi vaan niin, että kun alkoi habbo nousta päähän, niin tuli todella voimakkaana sellaisia tuntemuksia, että tämä ei ollutkaan nyt hyvä idea ja olin ihan varma että koko trippi menis painajaiseksi jossa vaan pelkään että oonko nyt kilauttanut pääni lopullisesti. Siispä otin tossa vaiheessa olanzapiinit naamariin, jotka katkaisi tuon nousun ja vaikutukset. Vähän kyllä pisti vituttaan jälkeenpäin, mutta ehkä tollein oli paras. Kun itelläkin ollut psykoosi vasta puolivuotta sitten, niin ei välttämättä tee kovin hyvää, teoriassahan tollanen voisi vaikka puhkaista skitsofreenian...?
Muillekkin siis tässä varoituksen sana, jos on mielenterveysongelmia, psykooseja, masennusta, kaksisuuntaista jne. niin ei kannata trippailla. Luultavasti saat vaan huonon tripin ja pahimmillaan huonon tripin ja psykoosin. Kuten zerk sanoi tän topicin alussa, "not worth the risk".
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Personaes
- OD
Vaikuttaako muuten olanzapiini jotenkin ehkäisevästi MDPV;n vaikutuksiin, kuten vaikka essojen ja habon kohdalla?
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Dexma
- Moderator
Varmasti tekee paskemmat laskut ja muutenkin aikka hyvää tärinää veikkaisin tulevan. Vähän niinkuin huono kombo.Personaes wrote:Vaikuttaako muuten olanzapiini jotenkin ehkäisevästi MDPV;n vaikutuksiin, kuten vaikka essojen ja habon kohdalla?
-
Personaes
- OD
Heips
Sen tiedän, että olanzapiini peittää täysin lappujen vaikutuksen ja 95% essoista. Oon myös huomannut että lyrica ei toimi kunnolla vaikka annos olis kuinka iso.
Mutta mites alkoholin kanssa? ennen kun join alkoholia, niin jo parin jälkeen tuli rentounut olo ja kuuden jälkeen oli jo humalassa. Nykyään voin juoda lähemmäs kymmenen annosta ennenkuin edes huomaa mitään ja se vaikutus ei ole samanlainen, vähemmän miellyttävä.
Kysymys kuuluukin, mihin kaikkiin aineisiin tää olanzapiini vaikuttaa tolla tavalla että syö koko vaikutukset tai euforiat pois?
Voiko joku vahvistaa ton lyrica/alkoholi kokemuksen mikä mulla on?
Sen tiedän, että olanzapiini peittää täysin lappujen vaikutuksen ja 95% essoista. Oon myös huomannut että lyrica ei toimi kunnolla vaikka annos olis kuinka iso.
Mutta mites alkoholin kanssa? ennen kun join alkoholia, niin jo parin jälkeen tuli rentounut olo ja kuuden jälkeen oli jo humalassa. Nykyään voin juoda lähemmäs kymmenen annosta ennenkuin edes huomaa mitään ja se vaikutus ei ole samanlainen, vähemmän miellyttävä.
Kysymys kuuluukin, mihin kaikkiin aineisiin tää olanzapiini vaikuttaa tolla tavalla että syö koko vaikutukset tai euforiat pois?
Voiko joku vahvistaa ton lyrica/alkoholi kokemuksen mikä mulla on?
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Dexma
- Moderator
No siisPersonaes wrote: Kysymys kuuluukin, mihin kaikkiin aineisiin tää olanzapiini vaikuttaa tolla tavalla että syö koko vaikutukset tai euforiat pois?
Basically
Mä vastaan tän hippikielellä, kun se toimii monesti täl foorumil:
Kato kun personaes... Lääkeyhtiöt paskaapaskaapaskaa kapitalismi paskaapaskaapaskaa lääkärit paskaapaskapapaskaa niin siis lääkeyhtiöt kato sillai produussaa kokoajan tälläisiä paskalääkkeitä jenkkilässä, by juutalaiset luultavasti ja liskot. Ehkä natsiliskojuutalaiset. ? Tuskin alienit tekee mitään huonoja lääkkeitä ne tekee vain "fractal dustii". Niin kato homma menee niin, että tän paskalääkkeen tarkoitus on pilata sulta ilot hyvist doupeist ja muutenkin erilaiset äärihyvät ja äärihuonot fiilarit. Ne myös poistaa psykoosiviboja, koska ne tulee yleensä äärihyvien ja äärihuonojen olotilojen vaihtuessa esimerkiksi. Eli kato: Kun ufot tulee ikkunoist sisään niin kaikki on vielä ok, mut sit kun ne alienit on sun kämpällä ja käskee sua ampumaan ihmisiä, koska ihmiskunta on paskaaa niin sit ole vasta huolissas.
Nää lääkkeet kato tavallaan täyttää sun reseptorit. Poistaa sen mahollisuuden, että joku muukin tulee niihin reseptoreihin. Tavallaan mikä tekee tästä paskalääkkeen niin se myös toimii paljon arkisemmassakin elämässä näin. Esim ruoka, urheilu tai muutkaan arkiset hyvät asiat ei niin paljon suhun tee mitään kivaa fiilistä. Tietenkin jos sul on psykoosikäyttäytymistä niin sithän tämä vain turvaa sua sulta itseltästi nyt just, koska ne poistaa myös niitä masentavia tunteita... Mut tälläset lääkkeet on maailman parhaat lääkkeet jotka annetaan sillai, "here is pill dont care if it works just get the fuck out of here..."
Mun mielestä on tosi omituista käyttää tälläisiä lääkkeitä tooooosi pitkän aikaa elämässä. Kattellut ihmisiä jotka on vetänyt vuosia ja mun mielestä tällänen lääke pitäis olla akuuteille kuukausille vain... Ihmiset jotka käyttää vuosia tälläisiä lääkkeitä niin suosittelen heitä kehittään mahdollisimman tasaisen elämän johonka kuuluu terveet harrastukset. Päihteet ihan täysin minimiiin jotta se hoito onnistuis. Tai sanon toistteppäin. Jos päättää käyttää tälläistä paskalääkettä niin kantsii pyrkiä aika hiton kovaa elämässä uuteen vaiheeseen jossa asiat on paremmin, kun tälläinen lääkitys varsinkin silloin jos sitä lopetetaan ja aloitetaan ja lopetetaan esim päihteiden takia tekee ihan vitusti sivuoireita ja on todella hankalaa pääkopalle käsitellä. Jos on niin paljon motivaatiota douppiin, että haluaa hetkittäin lopettaa tän lääkkeen käytön vedelläkseen stimuja, happoja ym, niin suosittelen lopettaan täysin... Ja toivomaan, ettei tule sit psykooseja. Tai mulle ihan sama, kuhan ne ei tekis hallaa muille ihmisille, lähimmäisilleen ja kuluttais ei vain vitusti meidän verorahoja. (kun siitä itse oon tooosi vihainen
Kaikille jotka on oikeasti joskus kykeneväisiä varsinkin ilman douppia saamaan psykooseja tai kärsii kovasta kaksisuuntaisesta mielentoiminnasta niin kandee käyttää näitä lääkkeitä. Psykoosipotilaankin kohdalla pienellä annoksella kyllä, jotta elämä olisi mahdollisimman hyvää, mutta siihen ei enään kannata lisätä vitusti douppii, bileitä ei edes satunnaisia kuoseja. Silloin kantsis kait vain hidastaa. (niin siis... Opparithan toimii näis lääkkeis ja bentsot suhtkoht ok niin kato ... hidastaa) Psykoosi ja muut flipperipotilaat: Jättäkää se douppi meille jotka on fiksummassa kuosissa. Sit kun ootte terveitä niin tulkaa pitään hauskaa, mut sillai ... Siistillä tapaa.
Ne jotka on saaneet nämä lääkkeet taas vain masennukseen ja on sellaises hoitosuhteessa lääkäriin jota näkee tyyliin kerran pari kuussa terveysasemansa lääkäriä niin näiden lääkkeiden syöminen ei ole aina ainut mahdollisuus hoitaa itseään. Masennusta pitää hoitaa ja sille pitää antaa aikaa mut myös omaa energiaa. Kandee hakeutua parempiin ihmisyhteisöihin, kandee alkaa avautuun ystäville, kandee mennä psykologille jos vain jotenkin pystyy... Tai esim monelle täällä niin a-klinikka on tosi bueno mesta. Kannattaa skarpata perusterveyteen vaikuttavissa jutuissa. Pientä ulkoilua, treeniä, rauhoittumista, nukkumista ja syömistä.
mut
muistakaa
nää lääkkeet on vitun
vitun
siis vitun
liskonatsijuutalais tekniikalla tehtyjä
koukuttavia
mieltä hallitsevia
PASKALÄÄKKEITÄ
Vetäkää mielummin vaik näitä lääkkeitä josta tulee hyvä olo ja sit on helpompi korjata elämässä olevia ongelma-alueita
subutex
oksikodoni
tramadol
XANOR
Diapam
VITusti XANOREITA
LSD
ja da herb duuuuuds. DA HERB
-
Personaes
- OD
Mites kun mulla on nää määrätty psykoosin estoon. Jos lopetan näiden syömisen, niin kuinka todennäköistä on että tulis psykoosi?
Nykyinen lääkäri täällä uudella paikkakunnalla olis sitä mieltä että voin jo lopettaa nämä ja ollut tarkoituksena lopettaa, mutta mietin että mitä jos, ja psykoosi palaa?
En kyllä ihan usko siihen, olin sillon niin vittumaisessa paineessa että ne stressit&huolet laukas psykoosin, nyt kun voin ottaa rennosti niin en usko että tulee psykoosia?
Ja joo tiedän, Juutalais-liskot on näiden lääkkeiden, kuten myös psykoosien taustalla. Pirun reptiliaanit.
Nykyinen lääkäri täällä uudella paikkakunnalla olis sitä mieltä että voin jo lopettaa nämä ja ollut tarkoituksena lopettaa, mutta mietin että mitä jos, ja psykoosi palaa?
En kyllä ihan usko siihen, olin sillon niin vittumaisessa paineessa että ne stressit&huolet laukas psykoosin, nyt kun voin ottaa rennosti niin en usko että tulee psykoosia?
Ja joo tiedän, Juutalais-liskot on näiden lääkkeiden, kuten myös psykoosien taustalla. Pirun reptiliaanit.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
sxoxyvg
- OD
Jos psykoosi palaa ni sit nappia turpaan. Jos ei palaa ni ei nappia turpaan. Näin tää mun järjen mukaan pitäs hoituu.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
Dexma
- Moderator
Jos joudut pohtimaan sitä, että jos jätät pillerin syömättä niin psykoosi iskee niin sit et ole kauheen hyvässä kunnossa henkisesti vielä. Terve ihminen toimii aina hyvin rationaalisten ja järkevien ajatusten voimalla.Personaes wrote:Mites kun mulla on nää määrätty psykoosin estoon. Jos lopetan näiden syömisen, niin kuinka todennäköistä on että tulis psykoosi?
Normaalit terveet ihmiset ei kelaile, että jos mulle tulee psykoosi. Tai en mä ainakaan... En ole kertaakaan ollut sellaisessa. Psykoosi on kummiskin ihan hiton äärimmäinen tila ihmiselle. Normaalisti siitä palautuminen kestää kauan aikaa, että luulis sen tuntuvan sit jos on kunnossa siitä koko ihme paketista.
Tai enhän mä tiiä. Oikeastaan. Edes sitäkään jos kaikki on vain harhaa... ja sellaist tosi jännää.
-
Personaes
- OD
Joo, näin mää itekkin olen koittanut tän järkeillä.sxoxyvg wrote:Jos psykoosi palaa ni sit nappia turpaan. Jos ei palaa ni ei nappia turpaan. Näin tää mun järjen mukaan pitäs hoituu.
Kerrotko tarkemmin. Oon itekkin kuullut että psykoosi ei tee hyvää aivoille, kerrotko tarkemmin tästä.Psykoosi on kummiskin ihan hiton äärimmäinen tila ihmiselle.
No en mä tota kauheesti pohdi, mutta rationaalisesti kun ajattelen, niin pidän sitä mahdollisena. Ehkä mää koitan eka pudottaa annosta ja sit pikkuhiljaa koittaa olla ilman.Jos joudut pohtimaan sitä, että jos jätät pillerin syömättä niin psykoosi iskee niin sit et ole kauheen hyvässä kunnossa henkisesti vielä. Terve ihminen toimii aina hyvin rationaalisten ja järkevien ajatusten voimalla.
Täytyy kyllä sanoa, että psykoosi oli aivan uskomattoman hirveä kokemus. Suorastaan yli-luonnollinen kokemus. Oli täydessä harmoniassa kaiken materian kanssa, kaikki mitä luit, näin tai kuulut kommunikoi sulle aivan hirveitä "totuuksia". Pystyit ottamaan vaikka jonkun kirjan kirjahyllystä, avaan sivun keskeltä kirjaa ja kun aloit lukea, oli se suora vastaus sun sen hetkisiin ajatuksiin.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
sxoxyvg
- OD
Se on semmosta se psykoosi. Mut onko nää sul lauennu päihteidenkäytön seurauksena vai ihan selvinpäinkin?
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Personaes
- OD
Mulla on ollut pari stimulantti psykoosia, jotka ei ollut kovin pahoja. Mutta yksi psykoosi, joka puhkesi siis ilman mitään. Se oli saatanallista menoa sanon vaan sen...sxoxyvg wrote:Se on semmosta se psykoosi. Mut onko nää sul lauennu päihteidenkäytön seurauksena vai ihan selvinpäinkin?
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Dexma
- Moderator
Tottakai tätä on monenlaista ja monella eritasoilla...Personaes wrote:Kerrotko tarkemmin. Oon itekkin kuullut että psykoosi ei tee hyvää aivoille, kerrotko tarkemmin tästä.Psykoosi on kummiskin ihan hiton äärimmäinen tila ihmiselle.
Mut eiköhän wikipedia auta sit tästä eteenpäin eikä tähän topikkiin
" jossa henkilön todellisuudentaju hämärtyy ja vääristyy usein karkealla tavalla siten, että henkilöllä on huomattavia vaikeuksia erottaa tosi epätodesta" - psykoosi
Tätä tilaa kestää niin kauan, että ihmisen kuva todellisuudesta rakentuu takaisin paikalleen. Se ei onnistu pelkillä pillereillä, mutta pillereillä voidaan saada hidastettua herra psykoosin pääkoppaa niin ettei se kelaa ihan liikaa esim sitä, että Sauli Niinistö on Jumala. Vain jotain muutakin välillä. Esim Sauli Niinistö on presidentti mitä luultavammin.
-
mentalhell
- Kameleontti
Mul alotettiin tää ku olin pienessä piripsykoosissa jotain pari kuukautta ja sattuman kaupalta jouduin pakkohoitoon sit. 20 mg iltasi ja 5 mg aamusi mut en syö enää muutaku jos tarvii saaha unta, tiputtaa nimittäi hyvi jos ei oo syöny iha hetkee. 30 mg ja tunti ni taju pois puol vuorokautta.
Ja kyllä se saatanan psykoosi loppu viimeinkin tällä lääkkeellä just. Olin monta viikkoa kyllä ihan koomassa mut harhat väheni joka päivä ja jossai viikos olin jo aika normaalis kuosis.
Se olotila minkä tää lääke tekee on isolla annoksella ainaki sellanen et ois ihan sama vaik ois kymmene paskaa trippiä päällä ja psykoosi siinä vielä, menee niin jumiin eikä ulkomaailman tapahtumat juuri kiinnosta ja päässä ei liiku mitään.
Kerää muute nestettä ja nostaa ruokahalua, paino nousee useimmilla mut lähteehä ne pois ku lopettaa, iha asia päätös syödä tätä jos on psykoosi. Ite söin kyllä väkisi psykiatrise osasto hoitajie toimesta, kiitos siitä. Siis alku ajan ennen ku tajusin et oon ollu psykoosissa.
Ja kyllä se saatanan psykoosi loppu viimeinkin tällä lääkkeellä just. Olin monta viikkoa kyllä ihan koomassa mut harhat väheni joka päivä ja jossai viikos olin jo aika normaalis kuosis.
Se olotila minkä tää lääke tekee on isolla annoksella ainaki sellanen et ois ihan sama vaik ois kymmene paskaa trippiä päällä ja psykoosi siinä vielä, menee niin jumiin eikä ulkomaailman tapahtumat juuri kiinnosta ja päässä ei liiku mitään.
Kerää muute nestettä ja nostaa ruokahalua, paino nousee useimmilla mut lähteehä ne pois ku lopettaa, iha asia päätös syödä tätä jos on psykoosi. Ite söin kyllä väkisi psykiatrise osasto hoitajie toimesta, kiitos siitä. Siis alku ajan ennen ku tajusin et oon ollu psykoosissa.
-
Personaes
- OD
Osaako joku vastata noihin mun kysymyksiin olanzapiinistä ja alkoholista/lyricoista.
Kun normaalisti 600mg lyricsa depottina toimii hyvin, niin olanzapiini kuurilla, edes 900mg ei sanonut juuri mitään.
Sit alkoholia saa kiskoa kaksin käsin että saa edes hiprakan, eli tyyliin normaalisti 3-5annosta tuo hiprakan, niin kun on olanzapiinillä niin saa kiskoa lähemmäs 10 annosta että edes tuntuu missään.
Onko kyse tästä lääkkeestä? Toleransseja ei alcoon tai lyyteihin ole.
Kun normaalisti 600mg lyricsa depottina toimii hyvin, niin olanzapiini kuurilla, edes 900mg ei sanonut juuri mitään.
Sit alkoholia saa kiskoa kaksin käsin että saa edes hiprakan, eli tyyliin normaalisti 3-5annosta tuo hiprakan, niin kun on olanzapiinillä niin saa kiskoa lähemmäs 10 annosta että edes tuntuu missään.
Onko kyse tästä lääkkeestä? Toleransseja ei alcoon tai lyyteihin ole.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Suboxoneprinssi
- Lepakko
En osannu kaivaa netistä varmaa vastausta, osaisko joku kertoo - blokkaaks tää ketamiinia?
-
Petri6
- OD
En tiedä itsekään, välttämättä NMDA-reseptoreihin ei ole suoraa vaikutusta, mutta epäsuorasti vahvasti olettaisin blokkaavan subjektiivisista fiiliksistä puhumattakaan. Saattaa jopa jollain tasolla olla vaarallinenkaan kombo, missään nimessä en kyllä kokeilisi.Suboxoneprinssi wrote:En osannu kaivaa netistä varmaa vastausta, osaisko joku kertoo - blokkaaks tää ketamiinia?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun