Bupre ja tramadoli seulassa!! Lapsen huostaanotto ym

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
renttuni
Apteekki

Bupre ja tramadoli seulassa!! Lapsen huostaanotto ym

Post by renttuni »

Anteeksi. Näitä seulajuttuja varmaan jo on mutta tarvin äkkiä apua, kaikki on ihan sekasin!

Kävin vierotuksessa yli kolme kuukautta, siis xonella. Viimesen kerran sain xonen 16.10. Retkahdin Subutexiin 15.11. Käytin sinä päivänä sekä seuraavana päivänä. Tramadolia otin 200mg yli kuukausi sitten oikeasti kipuun ja se on mulla reseptillä.

Kävin seulassa eilen eli 24.11. ja bupre sekä tramadoli näkyivät edelleen. Kukaan ei usko etten ole käyttänyt tuon 16. päivän jälkeen. Mutta en oikeasti ole, miksi valehtelisin. Ja mun lapsi sijoitettiin kiireellisesti muualle ja mut meinataan pakottaa vierotukseen. Ymmärrän että olen paska kun retkahdin ja ehkä lapsen on parempi sitte olla muualla. Lapsi itki ja huusi ja kaipaa mua koko ajan. Oon äärimmäisen ahdistunut ja itsetuhoiset ajatukset on mielessä.

Miten bupre näkyy noin kauan? Klinikalla sanotaan ettei voi näkyä. Mä voisin suoraan sanoa jos käyttäisin,koska kaikki on menetetty jo. Ja todellakin haluan tehdä yhteistyötä ja saada pojan takaisin. Oon just ollut niin onnellinen. Piikki tuotiin mulle eteen ja en ollut tarpeeks vahva. Miten mä saan ne uskomaan etten piikitä päivittäin, niinku sossut väittää. Että olisin muka doupannut koko ajan sen jälkeen ku hoito loppui. Klinikalla sentään tajusivat ettei se oo mahdollista kun tarkistivat onko piikitysjälkiä ja ei ollut yhtään missään. Enkä ole huonovointinen enkä viekkareissa tms.

muok. lisäys että tramali näkyi myös
LeFairylette
OD

Re: Bupre ja tramadoli seulassa!! Lapsen huostaanotto ym

Post by LeFairylette »

Hmm... etkö pysty olemaan kuivilla edes lapsesi takia?! Meneekö tosiaan kamanveto edelle.. anteeksi kriittisyyteni mut en voi ymmärtää.
Itsetuhoiset ajatukset kannattaa unohtaa samantien. Tämä on itseaiheutettua, mut luulen että ryhdistäytymällä asioihin on mahdollista saada muutosta. Sun täytyy todistaa että olet luottamuksen arvoinen, vaikka se käyttäjänä/ex - käyttäjänä voi illa todella hankalaa.

Bupre voi kai näkyy parikin viikkoa.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Voi että tekisin toisin jos saisin aikaa taaksepäin. Ja tajuan että mun täytyy saada itseni kuntoon.

Mulle tulee joka tuutista syyttelyä koko ajan ja oikeasti ymmärrän että oon tehnyt sellaisen virheen ettei sitä voi antaa anteeksi. Oon menettänyt kaiken. Vierotushoidon loputtua olen ollut saamaton ja masentunut mutta ymmärrän että se kuuluu asiaan kun opiaattia ei enää ole elimistössä. Mutta samalla myös tuntenut onnellisuutta. En osaa sanoa mikä mulla naksahti aivoissa kun sain valmiin ruiskun eteeni missä kama oli. Siis eräs vanha tuttava tuli maksamaan velkoja. Päästin hänet kotiin kun luulin että saan rahaa. Addiktin aivoni eivät kestäneet houkutusta.

Oon menettänyt lapsen, vanhemmat, isovanhemmat, suurimman osan ystävistä tuon retkahduksen vuoksi, eikä se todellakaan ollut sen arvoista. Teen kaikkeni nyt että saan lapsen kotiin mutta en mä buprehoitoon haluaisi. Lääkkeettömään hoitoon suostun.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tieks. Ihminen on heikko. Ja oothan sä mokannut. Mut sul on mahollisuus aina korjata asioita niin paljon kuin pystyt :)

Bupre näkyy helvetin pitkään seuloissa. Tieks. Jos haluut olla lapsesi kanssa sul ei oo varaa enään kuosata buprella, ja ei ehkä oikein muullakaan. Mä uskon, että sullakin on omat henkilökohtaiset ongelmat jotka tekee tosta koko kuviosta hankalan, mut... Oikeasti ainoastaan skarppaamalla vaik kuinka kovalta se tulee tuntuun, niin voit saada elämäs kuntoon ja samalla lapsesikin tilanteen paremmaksi.

Hankalahan tässä on jengin sanoo kiltisti, mutta tärkeintä on se, että SÄ VOIT TEHDÄ MUUTOKSEN elämässäs ja sun lapsesikin elämässä. Oot varmasti hyvä äiti ja välittävä sellainen. Et sä muuten tuntis nyt tälläistä tunnetta.

Mä en osaa sanoa mitä sun pitää elämässä tehä. Ehkä vähentää niitä ihmisiä elämästä jotka tuo sitä piikkiä eteen, etsiä elämään muita juttuja. Se itsetuhoisuus on pahinta mitä voit tehä lapsellesi, pysy vahvana :)

Rauhoitu, rauhoita elämääs. Hanki uusia ystäviä jotka voi jeesata sua. Tee realistisii suunnitelmii tulevaisuudelle. Ja joo. Oothan sä äiti, mutta vaik olisit äiti niin ihan yhtälailla me kaikki ollaan heikkoja vetään tietyllä tapaa sitä douppia. Pitää vain keksiä jotain mikä muuttais sitä suuntaa elämässä.

En tiiä sainko sanottua pointtia, mut. Mut se kertoo jotain susta, että oot nyt huolissasi tästä tilanteesta. Sun vain pitää muuttaa suuntaa. Oot oikeasti fiksu tyyppi teet vain niitä fiksuja päätöksiä myös :)

Toivon sulle kaikkee hyvää mun renttuni. Anna aikaa asioihiin järjestyä ja panosta niihin vaik se haasteellista on. Ja ne tulevat kirjoitukset jossa väitetään sua paskaksi äidiksi tai mitä tahansa, niin älä niistä välitä nyt. Välitä siitä, mitä voit tehä, että kaikki menee parempaan suuntaan. Motivaatio siihen sun on helppo kyl löytää se työ on haastavempi juttu mä uskon sen.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Kuka hemmetti tulee tyrkyttää kamaa jos toinen yrittää olla selvinpäin...
Joo se masennus ja muu kestää aikansa. Itse lopettaneena on kyllä muistissa tuo. Mut sulla on niin iso syy skarpata. Sitä täytyy oikeasti haluta! !
Nyt et mee kusemaan lopetusta jos kerran oot ollu jo melkein kaks viikkoa ilman!
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Joo ei mun tee edes mieli vetää. A-klinikalla väittävät että bupre näkyy korkeintaan neljä päivää ja siksi ei voi olla mahdollista että oisin ton aikaa sitten vetänyt. Tuon retkahduksen jälkeen ajattelin että vittu mitä paskaa ja jatkoin selvää elämää eikä tietenkään yhestä kerrasta oo tullu viekkareita. Pahaa aavistamattomana menin eilen seulaan niinku on määrätty ja kuinkas kävi. Oon kuulemma huumeissani eikä lapsi voi olla mun kanssa. Tietenkään lapsen ei oo hyvä olla mun kanssa kerta on retkahdusvaara ja tasapainotonta ja tajuan että mun pitää skarpata. Mutta laittasivat vaikka perhekuntoutukseen. Mä oon ollut koko lapsen elin-iän hänen kans kahdestaan eli vajaat neljä vuotta. Lapsella ei oo toista vanhempaa. Niin onko tää nyt varmasti lapsen edun mukaista erottaa äidistään.. Koska enhän mä nyt oo päihtynyt. Toisaalta ymmärrän että ajatellaan että repsahdan taas. Mutta mulle ois tehonnut semmonenki ku sanottas että jos vielä on seulat positiiviset niin lapsi lähtee. Mutta joo, ei se niin voi mennä.
Suututtaa se että ne luulee että oon jatkuvasti käyttänyt siis päivittäin ja oisin refloissani. Kun en oikeesti ole ja myöntäisin jos oisin.

Dexma: Tajusin sun pointin ja hyviä neuvoja, kiitos :love:

ps. en oo päässy irkkiin aikoihin :cry:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

renttuni wrote: neljä päivää ja siksi ei voi olla mahdollista että oisin ton aikaa sitten vetänyt.
Joo tää on bullshit. Meinaan subu näkyy käyttäjillä kyl pidempään kuin neljä päivää (vaik siis nyt on vain pienestä yhestä retkahduksesta). Mul tais olla jotain tyyliin viikko vielä sen jälkeen, kun lopetin joskus pitkän putken. Enkä yhtään ihmettelis jos sulla näkyis pitkään. En tiiä onks tää jotain sellaista, että se keho tottuu siihen opiaattiin tai jotain. Ei se noin vois mennä, mut on ihan mahollista näkyä pitkään.

Mut joo. Älä kato virheitäs taakseppäin, mietit vain mitä pystyt nyt asialle tekeen. Turha sun on itteäs haukkuu tai mitään. Oot kummiskin ihan fiksu ihminen niin eiköhän toi lähte tost luonnistuun. On toi rankkatilanne tottakai.