doof wrote:Oon vähä samaa mieltä kun osa täällä, eli iha vitusti liikaa hypetystä tästä. Mielummin otan kodeiinia tai subuakin. 50 tai 60mg oxy on max mitä kerralla syöny ilman tolea, mut siitä tuli jo paha olo ja 40mg on aika blaah
Onko se suoneen otettuna sitte täysin "eri" aine?
Nousujen ja keston osalta eri setti kyllä. Itse omakohtaisesti itseasiassa pidän enemmän nokittamisella saavutetusta olosta kuin IV:sti saavutetusta. Ei se nyt suoneen pukattuna mikään heroiini ole niinkuin jotkut sanovat, tai sitten olen vain vetänyt liian hyvää heroiinia.. Mut kyllä ne nousut IV contista on aika muikeet. Mutta niin on nokittamallakin tuotettu nousu.
Tää on tosi kausiluontoista tavaraa. Välillä tulee vedettyä viikko tai pari ja sitten tajuaa miten ylihintaista paskaa koko juttu on, ja sitten kun on sen pari kuukautta koskematta ja saa ne ekat kunnon oksikodoni-nousut vähään aikaan, ai ai.
Oksikodonista ei ole kokemusta IV:nä, mutta morfiinista on (siis sekä IV:nä että oraalisesti). Kun hyötyosuuden ottaa huomioon ja puhutaan vastaavan kokoisista annoksista, ei näillä ole muuta eroa kuin sen injektion tuottama "rush", jota itse kuvailisin niin, että sinulla on 15 sekunnin ajan samanlainen olo kuin parhaimmissa ekstaasinousuissa. Tämän jälkeen olo tasoittuu "normaaliksi" opioidioloksi. Kaikenkaikkiaan tuo IV-kokemus oli hienoinen pettymys (tyyliin: "tässäkö tämä nyt oli?").
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Petri6 wrote:Oksikodonista ei ole kokemusta IV:nä, mutta morfiinista on (siis sekä IV:nä että oraalisesti). Kun hyötyosuuden ottaa huomioon ja puhutaan vastaavan kokoisista annoksista, ei näillä ole muuta eroa kuin sen injektion tuottama "rush", jota itse kuvailisin niin, että sinulla on 15 sekunnin ajan samanlainen olo kuin parhaimmissa ekstaasinousuissa. Tämän jälkeen olo tasoittuu "normaaliksi" opioidioloksi. Kaikenkaikkiaan tuo IV-kokemus oli hienoinen pettymys (tyyliin: "tässäkö tämä nyt oli?").
Mä oon sitä mieltä että miltei kaikki opiaatit rännättynä on enemmän tai vähemmän "tässäkö tää nyt oli?". Tietty herska asia erikseen.
Pirin kanssa ei kannata ottaa, saattaa siitä jonkinlaisen käsityksen saada oksikodonin luonteesta, mutta viisainta olisi säästää se siihen kunnes olisi enemmän oksikodonia tai jotain muuta opioidia (ei kuitenknaan subua, sillä se blokkaa kokonaan oksikodonin vaikutukset).
Ja tarkoittaako toleton tässä yhteydessä täysin opioidinaivia (eli oletko koskaan ottanut opioideja) vai parin viikon taukoa vuosien subun käytöstä?
Mikäli vastaus on lähempänä ensimmäistä vaihtoehtoa, voi opioideja hankkia (jos siis niitä ei muuten pysty hankkimaan) esimerkiksi ostamalla apteekista pullon Mustaparran yskänlääkettä (sisältää 3,3 Panacodin verran kodeiinia sekä oksetusjuurta, mutta minulla ei ole koskaan tuollaisen pullon kittaaminen aiheuttanut oireita) tai hyvinvarustellusta ruokakaupasta unikonsiemeniä, joissa on hieman residuaalista oopiumlateksia pinnalla (tästä on topikki olemassa, johon kannattaa tutustua, mikäli aikoo tämän vaihtoehdon toteuttaa).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Kiitos vastauksista, ja tosiaan aika olemattomat kokemukset.. Kodeiini ei oikein toimi, panacodeja jonkun verran tullu napsittua... Tramalit toimii helvetisti mutta niidenkin syönti on rajoittunut muutaman päivään. Kaveri tosin valisi että totta vitussa toimii, kuhan ny ei nimenomaan nollatollena viinan päälle ota.
Sitten suosittelen vahvasti tutustumaan tuohon unikonsiemenlitkuun (jollet niitä Tramaleita saa mistään). Tosin joudut tekemään sillä muutamia kokeita ennen kuin löydät edes jotenkuten toimivan annoksen. Tämä siitä syystä, että kyllä se 10mg oksikodonia yksinäänkin varmasti jotain sanoo, mutta jää aivan taatusti vajaaksi (itse tarvitsin suht samanlaisessa tilanteessa 20mg ja 30mg olisi luultavasti ollut vielä parempi) ja sitten harmittaa, kun kallis ja harvinainen herkku menee hukkaan.
Itselläni joskus täysin tolettomana, kun ekoja kertoja kokeilin ees mitään hitaita, niin tuollainen 10mg oxynorm oraalisesti ei sanonu juuri mitään. Ihan todella, todella mieto vaikutus. 20mg olis kyllä ollu parempi, ehkä jopa se 30.
D.E.S wrote:Itselläni joskus täysin tolettomana, kun ekoja kertoja kokeilin ees mitään hitaita, niin tuollainen 10mg oxynorm oraalisesti ei sanonu juuri mitään. Ihan todella, todella mieto vaikutus. 20mg olis kyllä ollu parempi, ehkä jopa se 30.
Samaan lopputulokseen tulin itsekkin että kyllä se 30mg olisi ollut ihanteellisempi. Mutta kodeeini toimii ainakin nyt minulla kun sitä siihen päälle otin.
Riippuu ihan käyttömääristäkin, mutta uskaltaisin sanoa, että 3-5 päivää, mutta kannattaa sitten varautua siihen, että toleranssi on "pikkuisen" eri tasolla kuin ennen subukuuria.
murskasin huolella 40mg conttia ja niistin nokkaan,nasaalina eka kerta mutta innolla odotan ja toivon tasaista ja pitkää vaikutusta.mulla on kaikenkaikkiaan 1 todella positiivinen kokemus näistä ja se syötynä.joskus piripäissäni näitä sain haltuuni 10mg tabujen muodossa ja 9 kerkesin lataamaan tauluun ennenku kysyin et montako näitä kuuluu ottaa ja kaverit sano et jos eka kerta ni 20-40mg riittänee..."hups"tietysti oli 5mg norspan kanssa suussa likoomassa ja en sitten tiedä oliko yhteisvaikutus vai mikä mutta heroiinia parempi olo.
plugaamalla en ole saanut ikinä hevonpaskaa irti näistä.tosin suurin annos ollut 40mg ja todella haparointia väsäämisen kanssa.
depotteja ja kyllä noi koko päivän toimi(siis oletan että oli koska toimi koko pv).ei tosin kovin mutta kuitenkin.nyt 40mg startiks nokkaan ja 40mg boostit muutaman tunnin päästä.todella miellyttävä aine.näitä hintoja kauhistelen,siis maksan ite nyt kalleinta hintaa koskaan ja 10e/20mg ja toi on kyllä jo sellanen hinta että hyi helvetti.aikasemmin 5e/20mg 1e/10mg tosin toi viiminen ei käyttänyt ite midis ja oli vaan tohkeissaan kun maksoin 100e 100kpl en ikinä ala maksaa tästä enempää ku ton 0,5e/1mg(empä t:tuleva oxyhuora :p )
Tiberius wrote:murskasin huolella 40mg conttia ja niistin nokkaan,nasaalina eka kerta mutta innolla odotan ja toivon tasaista ja pitkää vaikutusta.mulla on kaikenkaikkiaan 1 todella positiivinen kokemus näistä ja se syötynä.joskus piripäissäni näitä sain haltuuni 10mg tabujen muodossa ja 9 kerkesin lataamaan tauluun ennenku kysyin et montako näitä kuuluu ottaa ja kaverit sano et jos eka kerta ni 20-40mg riittänee..."hups"tietysti oli 5mg norspan kanssa suussa likoomassa ja en sitten tiedä oliko yhteisvaikutus vai mikä mutta heroiinia parempi olo.
plugaamalla en ole saanut ikinä hevonpaskaa irti näistä.tosin suurin annos ollut 40mg ja todella haparointia väsäämisen kanssa.
Hyvät on plasebot jos luulet et norspan ja oxycontin tuottais loistavat fiilikset, entiä onko jatkuvaa bupren käyttöö sulla, mutta toi buprenorfiini blokkaa ihan kiitettävästi kaikki muut opioidit.
Itsellä ei mitään toivoo et oksikodoni sanois oikein mitään ellei vähintään 2vrk oo ilman bupree ja kun korvaushoidossa on ja tasanen annos ollut jo 4vuotta niin varmaan vielä pidempi aika.
emt hassua tästä aineesta tullu kovimmat eufforiat ikinä, ei edes mämmi oo vetäny vertoi oxyn tuomille oloille. voi ku sais tolet taas alemmas ja nassuteltua tätä . vai tuliskoha tuota viellä kunnon eufforiset olot ku tarpeeks vaan mässyttää, täysagoneissa ei tieten kattorajaa ole?
Ehdottomasti parhaat opioidieuforiat mistään, kuten olen aikaisemmin tässä ketjussa maininnut, ovat irronneet tästä. Paljonko tätä pitäisi nokittaa? Sainpahan eräältä asemalta pummailtua niinkin säälittävän määrän kuin 20-tabun, mutta ilmeisesti kuitenkin riittäisi johonkin kun opiaatit ovat huomattavasti enemmän puolella Herkku kuin Tapa?
kuumottelija wrote:Ehdottomasti parhaat opioidieuforiat mistään, kuten olen aikaisemmin tässä ketjussa maininnut, ovat irronneet tästä. Paljonko tätä pitäisi nokittaa? Sainpahan eräältä asemalta pummailtua niinkin säälittävän määrän kuin 20-tabun, mutta ilmeisesti kuitenkin riittäisi johonkin kun opiaatit ovat huomattavasti enemmän puolella Herkku kuin Tapa?
Ei ole järkeä nokittaa.
Hihaan paras, sitten toiseksi paras lihakseen. Jos et neuloihin koske, niin ota rektaalisesti. Jos et pylly-juttuja tee, niin sit ihan vaan oraalisesti suunkautta. Nokittaessa menee vaan hukkaan.
Mitä oksikodoniin tulee, niin kyllä ne OC vedot on vaan aika parhautta. Mutta kallis tapa tuosta voi tulla, jos on tapana vetää alkuun 40mg/vedot 4-5krt päivässä. Lopulta itellä se menee siihen että menee 3x80mg OC:ta hihaan päivässä. Ei olis nykyään ihan varaa tollaseen, mutta sillon hustlasin aika paljon eri juttujen parissa niin oli varaa vedellä.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Eiku ei mitään nappeja lihakseen. Ainakaan ilman tarpeeksi tarkkaa micronwheeliä. On se nyt kumma kun ei mene jakeluun.
Lihaksen menettäminen on vähän ikävämpi juttu sitte. Suonistossa kulkee ja sieltä poistuu vähän isommat partikkelit, joten sinne jos pitää neulahommia harrastaa. Silloinkin on syytä opetella toimenpide jotta säästyy tulehduksilta ja pahimmassa tapauksessa amputaatioilta.
IV/IM-topikista pitäisi löytyä ohjeita ja linkki vinkin sivuille josta oppaan voi ladata.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
Tiberius wrote:murskasin huolella 40mg conttia ja niistin nokkaan,nasaalina eka kerta mutta innolla odotan ja toivon tasaista ja pitkää vaikutusta.mulla on kaikenkaikkiaan 1 todella positiivinen kokemus näistä ja se syötynä.joskus piripäissäni näitä sain haltuuni 10mg tabujen muodossa ja 9 kerkesin lataamaan tauluun ennenku kysyin et montako näitä kuuluu ottaa ja kaverit sano et jos eka kerta ni 20-40mg riittänee..."hups"tietysti oli 5mg norspan kanssa suussa likoomassa ja en sitten tiedä oliko yhteisvaikutus vai mikä mutta heroiinia parempi olo.
Hyvät on plasebot jos luulet et norspan ja oxycontin tuottais loistavat fiilikset, entiä onko jatkuvaa bupren käyttöö sulla, mutta toi buprenorfiini blokkaa ihan kiitettävästi kaikki muut opioidit.
Itsellä ei mitään toivoo et oksikodoni sanois oikein mitään ellei vähintään 2vrk oo ilman bupree ja kun korvaushoidossa on ja tasanen annos ollut jo 4vuotta niin varmaan vielä pidempi aika.
Mulla ~12h viimeisimmästä subudosesta ja äsken nautin 55mg oksikodonia ja toimii juuri niinkuin 55mg näillä toleilla toimii! Hyvin tapauskohtaista nähtävästi tuo bupren blokkausefektin kesto. Itse en tosin ole korvaushoidossa, mutta toleranssia löytyy siitä huolimatta liikaa.
Hyvät nousut tästä tulee kyllä plugattuna, vaikutus harmillisen lyhyt tosiaan.
Eilen aloitin 20mg pluggauksella (toleranssia on oppareihin) ja otin sitten reilun tunnin päästä uuden 20mg ja laitoin kanssa reilu 120mg ketamiinia samaan truuttaan.. -,-
Joko otin liikaa tai sitten johtui laskuista mutta kävin kaks kertaa oksentaa parin tunnin päästä nauttimisesta, hyi helvetti. Ei se ketku nii kauheesti sopinut sen kanssa.. Pläh. Ens kerral nautin oraalisesti oksikodonia, annosta täytyy vähän sumplia vielä. Jospa ne laskutkin olis iisimmät.
Olin mä kyl nauttinut eilen aamulla unikonsiementeetä ja yhen 300mg Neurontinin, liekö nekin vaikuttanut kevyesti siihen että otin liikaa tms.. Äh. Oli vaa inhottavaa polttaa röökii n. puolet ja juosta vessaan oksennukset suussa. XDd Olin vaan varma että toleranssii ois sen verran et kestäis sen Yht. 40mg plugattuna, varsinkin kun en kerralla ottanut.
Mikä siinä on kun ei 40mg tunnu sanovan oikein mitään.. Toleja ei ole. Onko annostus vaan liian pieni? Vai johtuuko se siitä että nappulat olivat depotteja?
HommanNimi wrote:Mikä siinä on kun ei 40mg tunnu sanovan oikein mitään.. Toleja ei ole. Onko annostus vaan liian pieni? Vai johtuuko se siitä että nappulat olivat depotteja?
Ilmeisesti söit napit? Veditkö kokonaisina, murskasitko osittain tai kenties kokonaan?
HommanNimi wrote:Mikä siinä on kun ei 40mg tunnu sanovan oikein mitään.. Toleja ei ole. Onko annostus vaan liian pieni? Vai johtuuko se siitä että nappulat olivat depotteja?
Ilmeisesti söit napit? Veditkö kokonaisina, murskasitko osittain tai kenties kokonaan?
Kokonaisena syötynä 40mg depottina ei kyllä sano juurikaan mitään edes oikeasti toleranssittomalle ihmiselle. Näissäkin tapauksissa olisi aina hyvä määritellä niitä omia toleransseja hieman tarkemin kuin sanomalla "toleja ei ole" sillä epäsäännöllinenkin subun käyttö nostaa toleranssit oikeastaan pysyvästi (tai ainakin hyvin pitkäksi aikaa) tasolle, jossa 40mg on sopiva annos nopeavaikutteisena otettuna
Osaakohan joku täällä selittää oksikodonista ja naloksonista tullutta reaktiota: eli sain ulkomailla targic-nimistä lääkettä (vastaa varmaankin Suomessa myytävää tarqinicia), joka sisältää 10mg oksikodonia ja 5mg naloksonia. Menin sit tota nokittamaan ja jo parissa sekunnissa tuli päähän outo paine. Sit parissa minuutissa tuli täydet reflat päälle: tärinää, oksentelua jne. Yritin kiskoa diapamia ja buranaa, jotta loppuisi tärinä ja palelu. Oireet kesti ehkä 4 n. tuntia, joiden aikana olin ottanut noita pari suun kautta myös. Olin ymmärtänyt, ettei naloksoni vaikuta nokittamalla, mutta toihan todistaa, että kyllä se vaikuttaa?
Freshii wrote:Osaakohan joku täällä selittää oksikodonista ja naloksonista tullutta reaktiota: eli sain ulkomailla targic-nimistä lääkettä (vastaa varmaankin Suomessa myytävää tarqinicia), joka sisältää 10mg oksikodonia ja 5mg naloksonia. Menin sit tota nokittamaan ja jo parissa sekunnissa tuli päähän outo paine. Sit parissa minuutissa tuli täydet reflat päälle: tärinää, oksentelua jne. Yritin kiskoa diapamia ja buranaa, jotta loppuisi tärinä ja palelu. Oireet kesti ehkä 4 n. tuntia, joiden aikana olin ottanut noita pari suun kautta myös. Olin ymmärtänyt, ettei naloksoni vaikuta nokittamalla, mutta toihan todistaa, että kyllä se vaikuttaa?
Niin vaikuttaa, jenkeissä jopa jaetaan nenäsuihkeena addikteille yliannostuksen hoitoon. Bupren kohdalla tällä ei tietenkään ole mitään merkitystä, koska bupre sitoutuu naloksonia tehokkaammin myy-opioidireseptoriin. Eli Tarqinicia ei tosiaan kannata nokittaa.
Freshii wrote:Osaakohan joku täällä selittää oksikodonista ja naloksonista tullutta reaktiota: eli sain ulkomailla targic-nimistä lääkettä (vastaa varmaankin Suomessa myytävää tarqinicia), joka sisältää 10mg oksikodonia ja 5mg naloksonia. Menin sit tota nokittamaan ja jo parissa sekunnissa tuli päähän outo paine. Sit parissa minuutissa tuli täydet reflat päälle: tärinää, oksentelua jne. Yritin kiskoa diapamia ja buranaa, jotta loppuisi tärinä ja palelu. Oireet kesti ehkä 4 n. tuntia, joiden aikana olin ottanut noita pari suun kautta myös. Olin ymmärtänyt, ettei naloksoni vaikuta nokittamalla, mutta toihan todistaa, että kyllä se vaikuttaa?
Niin vaikuttaa, jenkeissä jopa jaetaan nenäsuihkeena addikteille yliannostuksen hoitoon. Bupren kohdalla tällä ei tietenkään ole mitään merkitystä, koska bupre sitoutuu naloksonia tehokkaammin myy-opioidireseptoriin. Eli Tarqinicia ei tosiaan kannata nokittaa.
Moni on raportoinut samoja vaikutuksia näitä nokittaessa.
Itse sain joskus näitä leikkauksen jälkeen konttien sijaan, onneksi en ole koskaan nokittanut oxytuotteita. En tosin jostain syystä siltikään saanut näistä irti juuri mitään euforiaa, vain nuokun. Ymmärtääkseni naloksonin ei pitäisi toimia syötynä, joten en tiedä mikä meni silloin vikaan.