The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Thoxium

Post by Thoxium »

Harold wrote:offia: mut onko codesan comp reseptivapaa ?
Ei ole, harmi kyllä.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Oijoi noi ohjeet olisi kyllä mahtava saada suomeksi, kun itselläkään tuo englanti ei mikään paras ole..
Kovin olisi hienoa jos joku jaksaisi ottaa sen haltuun..
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

jonza wrote:
Thoxium wrote:
Joniitti wrote:^^ Codesan compissa ei ole dekstrometorfaania...
Kodeiinia sisältää (kuten jo nimikin sen jo kertoo).
Siinä on lisäksi efedriiniä ja difenhydramiinia. Kodeiinia on aika paljon, ja toi difenhydramiini voimistaa sen vaikutusta, ja on jopa itsessään jollain lailla euforisoiva. Difenhydramiini on muistaakseni (voin siis olla väärässä) h5-histamiini, eli pitkälti samaa kamaa kuin marzinet. Tupla-annoksessa ois jo 25mg efedriiniä, n.63mg kodeiinia ja 25mg difenhydramiinia. En pidä mitenkään mahdottomana saada tosta coctailista jo ihan selkeitä vaikutuksia. Käsittääkseni monet herkemmät ihmiset pitävät tota codesan compia ihan liian vahvana jo sillä perusannoksella.
Mutta tämähän oli dexmi -topic. Vai onko tämä yleinen yskänlääke topic? Kun tuossa joku kyseli annostusta tsp.. Ihan sama siis, mutta :lol:.
kissankorva wrote:juujuu kiitos tiedoista.. hmm
Onkos tuos dxm:ssä muuten millainen mahdollisuus saada hengityslama??

Itse otin kerran kokeiluksi kodesan comppia tupla annoksen verrattuna normaali yskänlääke annokseen.. onko se nyt jotain 15ml se normaali annos.. tjn siinä, niin sain jo mukavan virkeän olon ja euforian kyseisestä annoksesta.
.. Epäilen vaan että olisinkohan aineelle jotenkin yliherkkä koska noinkin minimaalisen pieni annos vaikutti.. mitäs mieltä olette?
..Niin siis vastausta tähän :).. Kyllä sillä dexmillä voi hengityksensä lamata, niinkuin kaikilla keskushermoa lamauttavilla (vai onko dxm:än kohdalla vähän kyseenalaista?).
jonza
Psykonautti

Post by jonza »

Joniitti wrote: Kyllä sillä dexmillä voi hengityksensä lamata, niinkuin kaikilla keskushermoa lamauttavilla (vai onko dxm:än kohdalla vähän kyseenalaista?).
Ei ole kyseenalaista. Kyllähän noita sairaalaan tai hautaankin asti johtaneita "plateau 5" -trippejä on tietääkseni aika lailla tapahtunut. Jollain sivulla sanottiin suunnilleen että "beyond plateau 4 theres coma and death" (ei siis viitattu sigmaan). Väittäisin että ton plateau 4 kanssakin leikkiminen menee jo aika vaaralliseksi touhuksi. Onhan p-nelonenkin kuitenkin periaatteessa jonkinlainen unilla maustettu kooma.
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Onko DXM:ä pakko erotella Resilarista? Enkö voi vain juoda resilaria esim 50ml?
Olis pikkasen helmpompaa. :)
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Kyllähän sitä voi juoda vaikka monta pulloa erottelematta jos mieli tekee, saattaapi vain hiukkasen kuulua massusta kuplintaa, ihan pientä vain :)
-:- We're All Mad Here -:-
spasm
OD

Post by spasm »

Jussi wrote:Onko DXM:ä pakko erotella Resilarista? Enkö voi vain juoda resilaria esim 50ml?
Olis pikkasen helmpompaa. :)
Lue tämä topic alusta loppuun niin saat ihan hyvän käsityksen erottelemattoman/erotellun dxm:n eroista.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Kyllähän joku saattaa pitää vessanpöntöllä trippailusta, valtaosa tuskin kuitenkaan...
-:- We're All Mad Here -:-
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

hmmm erottelin tuossa yksipäivä dxmit tällä menetelmällä http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/dxm_erottelu.html noh kaikkihan sujui aluksi aivan hyvin. sitten kun olin saanut dxm mössön niin aloin epäröidä. maku oli niin happamainen ja väkevä.. voisiko olla että dexmiini oisi jääny bensaa? Kiehautin kyllä sitä litkua jokunen 2 min ja puolet siitäkin haihtui ilmaan =( eli miten kuvailete dexmin makua?

Kaikki vaiheet sujui ihan oikeen aineet erosivat toisistaan ym. jopa kiehautinkin.. jopa´kun tipan laittaa kielnpäälle niin tulee se hapan ja kirvelevä fiilis..

_kamalat pöhdät päällä =(
Thoxium

Post by Thoxium »

kissankorva wrote:hmmm erottelin tuossa yksipäivä dxmit tällä menetelmällä http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/dxm_erottelu.html noh kaikkihan sujui aluksi aivan hyvin. sitten kun olin saanut dxm mössön niin aloin epäröidä. maku oli niin happamainen ja väkevä.. voisiko olla että dexmiini oisi jääny bensaa? Kiehautin kyllä sitä litkua jokunen 2 min ja puolet siitäkin haihtui ilmaan =( eli miten kuvailete dexmin makua?

Kaikki vaiheet sujui ihan oikeen aineet erosivat toisistaan ym. jopa kiehautinkin.. jopa´kun tipan laittaa kielnpäälle niin tulee se hapan ja kirvelevä fiilis..

_kamalat pöhdät päällä =(
Happamaisuus tulee sitruunahaposta, tuo sitruunahappodxm-liuos maistuu äärettömän pahalle, jos tuota litkua osuu hiemankin kielelle niin siitä seuraa välittömästi kakomista ja pahaa oloa.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

mutta liuoksen voi silti juoda ihan normaalisiti ja tuo kuuluu desxmiin kenties?

Tuskin hirveän haitallista jos samalla nielaisee pienenmäärän bensaa jos sitä siihen vähän on jääny.. empäs tiedä heheh
tRip
Moderator

Post by tRip »

En ole koskaan niitä c-vitamiini poreita käyttänyt, mutta ihan 1000mg pillereistä uskoisin tulevan hieman neutraalimpi maku.. joskin sekin maku on aika hirveä.
Thoxium

Post by Thoxium »

kissankorva wrote:mutta liuoksen voi silti juoda ihan normaalisiti ja tuo kuuluu desxmiin kenties?

Tuskin hirveän haitallista jos samalla nielaisee pienenmäärän bensaa jos sitä siihen vähän on jääny.. empäs tiedä heheh
No eipä se pieni määrä bensiini tee mitään, mutta voihan sen dexmi-liuoksen aina kiehauttaa uudestaan, ei se muutu dxoksi kuten dihkalin ohjeissa sanotaan.
Thoxium

Post by Thoxium »

Tahnadxm ei sitte toimi, eli jos haihduttaa kaiken pois, ja jäljelle jää tahnaa. Otin tunti sitten, eikä mitään vaikutusta. No jonkunhan se piti testata totakin.
immuzu

Post by immuzu »

hmm.. tehtiin Inovixin kanssa myös tollasta tahna juttua. syötettiin kaverille sitä n.50 mg edestä. Se oli juonut jonkun verran bisseä siihen alle ja kyllä se ainaki valitteli, että ois toiminu. Näytti vaikutukset vaan jääneen aika lyhyiks. Tiedä sitten tuosta :roll:
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

no mutta elikkä tuoko siis voiko tuon juoda. voi vittu tarkottan että toi litku maistuu ihan vitun hapokkaalle :D:D eli siis happamalle ja melkein bensalle.. tuskin tuo nyt pahaa tekee.. kai se dexmi maistuu aina vitun kirpeelle ja syövyttävälle happamalle.. anteeksi kiroilu, hirvä perjantai pöhä taas päällä :D vois huomen kiskoo noi bensa deksimitjos en kuyole :D
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Antaa bensan haihtua rauhassa yön yli.
Kerran join aivan bensan makuista dexmiä eikä mitään muuta käynyt paitsi bensankatkuisia röyhtäyksiä. Ikävä maku.
Pienikin määrä riittää että se maistuu ja haisee siinä.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Oliskin hapanta se dexmi. Lähinnä kirpeä tai karvas se maku, toisin sanottuna aivan vastenmielinen. Tai voisihan se maistua makealle, sitä litkisi sitten aina huvikseenkin.
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Terve.
Mulla on nyt 300mg dexmiä.
Paljonkohan ensimmäisellä kerralla kannattaa ottaa? 300mg on minulle melkein 3P.
Ja onko järkeä juoda greippi mehua?
Ja kauankohan 200mg vaikuttaa?

Mitä jos juon pari kaljaa samalla?
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Ensiksi tulisi ottaa testiannos, ehkä suurinpiirtein reilut 30 mg (joka siis on mitätön annos mutta varmistaa ettei ole aineelle yliherkkyyttä)

300 mg voi olla ihan hyvä aloitusannos joka näyttää hyvin DXM:n luonteen, etenkin psykedeelisen/dissosiatiivisen sellaisen, pienemmätin annokset voivat toki olla miellyttäviä ensi kerran kokemuksia. Kannattaa kuitenkin varautua hurjahkoon menoon jos sen 3P suorittaa.

Kesto on annoksesta riippumatta pitkä, eli noin 10-12 tuntia, josta ehkä 4-6 tuntia varsinaista tripauttelua ja loput laskuja (usein vittumaiset)

Greippiä on turha alkuun yrittää ottaa mukaan, tuo vain lisää sekavuutta.
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Otin tunti sitten jotain 5mg tuota (:D). Oli muuten älyttömän pahaa ja väkevää.
Onko tuolla annoksella mahdollista huomata yliherkkyys? Mulla kirvelee vähän kurkkua ja pistelee random paikoista, vähän huimaa kun nousen tuolilta (saattaa johtua matalasta verenpaineesta) ja tuntuu päässä siltä että olisi normaalia korkeampi verenpaine.:roll: <- Voiko tämä johtua bensasta jota oli vielä vähän uutteessa?

Haittaako jos pistän dexmit vaikka coca-colaan ja juon sen?
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Jussi wrote:Haittaako jos pistän dexmit vaikka coca-colaan ja juon sen?
Itse en tekisi noin, koska pelkäisin sitä, että joka kerta tuon jälkeen maistaisin kokiksessa dxm:n.
CharlieBigPpotato
Kameleontti

Post by CharlieBigPpotato »

Oon kerran käyttänyt ekstraktiossa sitruunahapon tilalla bentsoehappoa (saa kaupoista säilöntäaineeksi), siitä tuli paremman makuista kuin sitruunahappo+DXM-liuoksesta.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Jussi wrote:Otin tunti sitten jotain 5mg tuota (:D). Oli muuten älyttömän pahaa ja väkevää.
Onko tuolla annoksella mahdollista huomata yliherkkyys? Mulla kirvelee vähän kurkkua ja pistelee random paikoista, vähän huimaa kun nousen tuolilta (saattaa johtua matalasta verenpaineesta) ja tuntuu päässä siltä että olisi normaalia korkeampi verenpaine.:roll: <- Voiko tämä johtua bensasta jota oli vielä vähän uutteessa?

En tiedä oikein, mutta en usko että tuon 5mg pitäisi sanoa yhtään mitään, saattaapi olla yliherkkyyttä ehkä? koska tuo 5mg on noin se annos jonka sat dxm:ää kun otat normiannoksen resilaria yskään, (sen noin 20ml) eikä siinä pitäisi tuntua mitää dexmimäistä vaikutusta.

Tämä nyt oli vaan mutuilua, jao mia ajatuksia, joku joka varmaksi tietää valistakoon lisää.

Ja juu ÄLÄ helvetissä sotke sitä niin jaloon juomaan kuin coca cola :D Voi olla koko cola pilalla loppuelämän ajaksi jos siinä maistuu dexmi. Itse lantraillu greippimehulla, ja kyseistä Mehua ei enään voi juoda, greippilimukin tuo mieleen tämän karvaan aineen.
"Taste
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

D.E.S wrote:
Jussi wrote:Otin tunti sitten jotain 5mg tuota (:D). Oli muuten älyttömän pahaa ja väkevää.

En tiedä oikein, mutta en usko että tuon 5mg pitäisi sanoa yhtään mitään, saattaapi olla yliherkkyyttä ehkä? koska tuo 5mg on noin se annos jonka sat dxm:ää kun otat normiannoksen resilaria yskään, (sen noin 20ml) eikä siinä pitäisi tuntua mitää dexmimäistä vaikutusta.

Tämä nyt oli vaan mutuilua, jao mia ajatuksia, joku joka varmaksi tietää valistakoon lisää.

Ja juu ÄLÄ helvetissä sotke sitä niin jaloon juomaan kuin coca cola :D Voi olla koko cola pilalla loppuelämän ajaksi jos siinä maistuu dexmi. Itse lantraillu greippimehulla, ja kyseistä Mehua ei enään voi juoda, greippilimukin tuo mieleen tämän karvaan aineen.
Nuo mun oireet olivat vähän liioiteltuja.
Mihinkä mä voisin sekoittaa? Ei sitä voi sellaisenaan juoda, ku maistuu yhtä hyvältä ku joku tärpätti. :D
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Jussi wrote:
D.E.S wrote:

Nuo mun oireet olivat vähän liioiteltuja.
Mihinkä mä voisin sekoittaa? Ei sitä voi sellaisenaan juoda, ku maistuu yhtä hyvältä ku joku tärpätti. :D
Kyl se siin rybb & deckersin greippimehussa menee alas ihan tehokkaasti, maistuu laimentamattomalta sitruunamehulta suunnilleen.

Antoisia nauttimishetkiä.
"Taste
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

D.E.S wrote:

30mg ja 10ml. Olematon annos.

En mä näe mitään ongelmaa sekoittaa kokikseen, olen sitäkin kokeillut. Ei siinä kokiksessa viinakaan maistu vaikka sitäkin on tullut sekoitettua siihen. Ja huonommin sopii kuin dxm.
AD_HD @ synirc
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Otin 1,5 tuntia sitten n. 300mg dexmiä. Kaikki vaikutukset oli tunne etttä on juonut pari kaljaa ja 20sekuntia tuntui samalta kuin olisin impannut bensaa. :(
Olipas hauskaa, sinne meni rahat taas.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Jussi wrote:Otin 1,5 tuntia sitten n. 300mg dexmiä. Kaikki vaikutukset oli tunne etttä on juonut pari kaljaa ja 20sekuntia tuntui samalta kuin olisin impannut bensaa. :(
Hetkinen, vasta näihin aikoihin sen pitäisikin alkaa toimia muutenkin. Kannattaisi tutustua edes jotenkin siihen mitä olet tekemässä, ei se deksmikään mikään hauska lelu ole.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Lasipallo wrote:
Jussi wrote:Otin 1,5 tuntia sitten n. 300mg dexmiä. Kaikki vaikutukset oli tunne etttä on juonut pari kaljaa ja 20sekuntia tuntui samalta kuin olisin impannut bensaa. :(
Hetkinen, vasta näihin aikoihin sen pitäisikin alkaa toimia muutenkin. Kannattaisi tutustua edes jotenkin siihen mitä olet tekemässä, ei se deksmikään mikään hauska lelu ole.
Luulin että se ei enää vaikuta tuon 20sekunnin jälkeen ja olin luketnut että alkaa vaikuttaa 45 min päästä.

E: Ei vaikuttanut edes 2,5 tunnin päästä. Paljonko se vähentää vaikutusta, kun olen juuri syönyt ja sitten juon dexmit?