Reflatopic

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
dredi
LD50

Re: Reflatopic

Post by dredi »

Parhaiten mulla on opioidirefloissa jeesannut pieni annos DXM:ää, joku 100-200mg.

Muutkin dissosiatiivit saattaisivat toimia.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

dredi wrote:Parhaiten mulla on opioidirefloissa jeesannut pieni annos DXM:ää, joku 100-200mg.

Muutkin dissosiatiivit saattaisivat toimia.
dxm on joku morhpiini kaltainen, eli luulisin, että tästä saattaisi olla helpotusta refloissa.

Toisaalta taas dxm vaikutus tapakin tuntuu olevan sellainen, että ihan sama mitkä reflat on päällä kaikki lähtee 2400 mg kohdalla. 8) 8)

Mutta siis joskus aikoinani käytin paljon pieniä annoksia dxm bentsojen, opiaattien kanssa ja reflojen kanssa.
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Vitut. Tänään meni nokkiin ~2mg suboxonea.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
dredi
LD50

Post by dredi »

dxm on joku morhpiini kaltainen, eli luulisin, että tästä saattaisi olla helpotusta refloissa.
Eikä ole, vaan levometorfaanin (3-metoksi-n-metyylimorfinaani) stereoisomeeri eli kemialliselta rakenteeltaan peilikuva. Se, että DXM:n peilikuva on opioidi ei tarkoita että DXM:llä olisi mitään opioidin kaltaisia ominaisuuksia itsessään.

Itse luulisin reflojen helpottuvan lähinnä NMDA-antagonismin kautta.
Vitut. Tänään meni nokkiin ~2mg suboxonea.
Elämä on.

Uutta yritystä sitten vaan...
tRip
Moderator

Post by tRip »

Tajusin viimeyönä et mä kurja-lurjus oon ajanu itteni aika pahaan opiaatti-riippuvuuteen :?
Vielä voisin perääntyä, mutten tiedä uskallanko enää.. :/
reflat pilaa elämääni
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Ketamiini on pop refloissa. Toissasunnuntaina vetäsin toiv. viimesen kontin, perjantaina kun olon ois pitänyt olla jo parempi ja piti pystyä toimimaan sorruin sitten buprea ottamaan ~0,2mg. Sama toistui myös toissapäivänä. Piru kun sais dormareita niin vois pitää ittensä tiedottomassa tilassa. (offarina, itäeuroopan flormidalit tuntuu jytisevän kovemmin kuin siniset enkelit)

Mutta! Kyllä jokaisen joka itsensä koukuttaa on hyvä kärsiä edes yhdet kunnon reflat että tietää mikä odottaa jos sille tielle taas lähtee..
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
tRip
Moderator

Post by tRip »

sxoxyvg wrote:Mutta! Kyllä jokaisen joka itsensä koukuttaa on hyvä kärsiä edes yhdet kunnon reflat että tietää mikä odottaa jos sille tielle taas lähtee..
Nimenomaan..
Kyl mä koitan kunnialla kärsiä reflat.. vaikka jotain jeesii tottakai täytyy saada, et elämä tuntuis edes jotensakin siedettävältä.
Ja oon kyl joskus kokeillu ihan 'cold turkey' reflat.. Se oli karmivaa, mut tavallaan se opetti myös pitämään etäisyyttä opiaatteihin, varsinkin niihin vähääkään vahvempiin.

Tullu nautittua oksikodonia vajaa viikon 5-20mg annoksilla ja tramalia 100-400mg.. :o
Pelottaa jo ajatuskin refloista. Mut kyl ne on kohdattava prkl :? :foil:
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Tsädäng, tuli sitten kituuteltua kodonireflat. Ja tänään aukes taas luukut, saa kattoo...
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Aijaijai. Yhdeksän päivää ilman, retkahti. Ei tullut refloja, älykkäänä päätin ottaa tänään pari milliä lisää.

Ei tästä tuu mitään. :roll:
I'm maybe bad
mauseri
LD50

Post by mauseri »

barbababa wrote:Aijaijai. Yhdeksän päivää ilman, retkahti. Ei tullut refloja, älykkäänä päätin ottaa tänään pari milliä lisää.

VOIMIA!! kyllä sä pääset siitä irti. oikeesti.. subukoukku on yhtä vittua.. mä pääsin irti pirillä.. en suosittele :D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

mauser1911 wrote:
barbababa wrote:Aijaijai. Yhdeksän päivää ilman, retkahti. Ei tullut refloja, älykkäänä päätin ottaa tänään pari milliä lisää.

VOIMIA!! kyllä sä pääset siitä irti. oikeesti.. subukoukku on yhtä vittua.. mä pääsin irti pirillä.. en suosittele :D
Joo olen mäkin kerran lopettanut pirin avulla. :roll: Enkä kyllä itsekään suosittele, noi amfetamiiniputket ei tee hyvää piälle, vaikka hyvinhän se reflat vie pois.

Kyllä mä tähän pystyn, tuli vaan hetkeksi semmonen saamaton olo..
I'm maybe bad
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

barbababa wrote:
mauser1911 wrote:

Joo olen mäkin kerran lopettanut pirin avulla. :roll: Enkä kyllä itsekään suosittele, noi amfetamiiniputket ei tee hyvää piälle, vaikka hyvinhän se reflat vie pois.

Voimia! ;) En voi ite kuvitella miten vittumaista oloa buprereflat tuottavat... Toivottavasti pääset itse irti.
"Taste
dredi
LD50

Post by dredi »

Pirillä lopettaminen onnistuu kyllä, mutta ei d-amfetamiinillä. Se ei vaan toimi buprerefloissa. Metamfetamiinillä onnistuu kyllä, mikäli pää kestää sitä vetämistä.
Kannattaa tehdä niin että on ensin ainakin viikon ilman mitään, ehkä pari pamia voi vetää ja unilääkkeitä nukkumiseen. Sitten aloittaa sen pirikuurin. Pirilaskuihin kannattaa varata sitten bentsoja tai gammaa, muuten käy helposti niin että vetää sitä buprea kun on piriputken jälkeen paska olo.
Amore
Karvakuono

Post by Amore »

Subu reflat on kyl vittumaiset ku ne vee tuntuu kestävän ja kestävän eikä loppua tule mutta noissa refloissa kyl fentanyyli anto sellasen aivan uuden kuvakulman refloihin. Fyysiset oireet loppuivat muistaakseni muutaman päivän päästä tai ainaki pääsi sohvalta ylös ja henkinen puoli oli todella pitkään aika rikki, sitten ku en saanu edes mitää lievitystä refloihin kun ei voinu tehdä mitään. ja Tuon bubren kanssa on sen verran onnellisesti vielä että olen saanu sitä yhtäjaksoisesti varmaan joku kolme viikkoa ja sitten se vain on ollut loppu niin ei ole mitään voinut joka jälkeen päin on ihan hyvä vaan :)
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Outoa etten huomannut viimeksi tulevani kipeeksi kun olin kolme - neljä päivää ilman. Otin kyllä jotain Panacodin vahvempaa rinnakkaisvalmistetta toisena päivänä mutta kelasin sen auttavan vain sen illan aikana...

Eilen meni kyllä ~3mg illan aikana että huomenna ollaan kyllä kipeinä. :D Mutta perkele että siitä tulee hyvä olo. Huomenna olisi bentsoja että olisi hyvät tsäänssit lopettaa, mutta riittääköhän n. 20mg Alprox ja 600mg Tenox koko ajaksi? Tai miten se määrä olisi järkevää säännöstellä..
I'm maybe bad
W10
Kameleontti

Post by W10 »

tRip wrote:toi mellow mood oli just hyvin sanottu ;)

Seinään lopettaminen on kyl aika karmeeta :/
dexe jeesaa aika hitosti tramali-refloihin.
Savut on lähes välttämättömyys ja bentsot kans jeesaa.
Mut ei siinä lopulta auta muu ku et laskut on maksettava.. Ainakin sillontällön.. se opettaa

Nykysin (onneks?) on turvattu lääkkein mun riippuvuuteni.. pitää vaan koittaa olla oikeesti järkevä.
Kannattaa hyvissä ajoin alkaa vähentämään annosta ja pidentämään annosten väliä. Vaikeaa se on, mutta huomattavasti mukavampaa kuin cold turkey. Sitäpaitsi pienemmätkin annokset toimivat, kun vähän aikaa on reflaillut ja nitkuillut. Use the force Luke!
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Siva wrote:
mauser1911 wrote:

hyvin onnistunu? kuukaus sitten postasit.. oliko se 3mg eilen? vai.. SKARPPAA! :shock:
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

mauser1911 wrote:
Siva wrote:
mauser1911 wrote: VOIMIA!! kyllä sä pääset siitä irti. oikeesti.. subukoukku on yhtä vittua.. mä pääsin irti pirillä.. en suosittele :D

hyvin onnistunu? kuukaus sitten postasit.. oliko se 3mg eilen? vai.. SKARPPAA! :shock:
Ei ole onnistunut mikään paitsi vitutus. tuon osalta, siis..
I'm maybe bad
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

En oo hirveesti mitään refloja kokenu ku harvoin oon pidempään yhtä ainetta kiskonu, mutta jossain vaiheessa tuli vähän vajaa pari viikkoa kiskottua päivittäin Tramalia (200-600), Xanoria (3-8), Diapamia (50-100) ja Rivatriliä (6-12) [yleisimmät päivittäiset annostukset, mg]. Oli muuten harvinaisen vittumaista olla itsensä kanssa (ja vielä vittumaisempaa muiden) seuraavat kolme, neljä päivää. Vitutti, ahdisti, masensi, paikat kramppaili, hikoilin, unta tuli heikosti, tiuskin kaikille, ja kehittelin ihme salaliittoteorioita päässäni että kaikki olivat minua vastaan.

Tästä viisaampana käytän nykyään bentsoja yleensä varovaisesti. Välillä lähtee päivätasolla käsistä, mutta jo seuraavan aamun vitutus eilisestä kuosista estää putken jatkon.
Spadukka

Post by Spadukka »

siis mul o hirveet ganjafreflat :lol:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mul on psykedeeli reflat. Ongelmana on enemmän se, että mää tiedän, että toi stashi loppuu ennenkuin sitä ehtii kunnolla pääseen vauhtiin...

oon psyykkisesti riippuvainen siitä tiedosta, että voin kuosata jos mulla on tarvetta siihen...
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Itse tässä vetänyt nyt reilu kolmatta kuukautta Oksikodonia eri valmistemuodoissa ja viimeinen hitti (35mg) oli Lauantaina. Alkoi ottamaan vähän liikaa lompakon päälle kun nuokuttavat annokset alkoivat olla sitä 150+mg luokkaa. Nyt vaan bentsoja ja sirkkoja niin saatanasti. Bentsokoukku (ja resepti) on jo valmiina niin ei haittaa vaikka tulisikin syötyä vähän enemmän, ja tietty niitä saa kadulta lisää jos sattuu omat loppumaan.

Toki tässä nyt on tullut kinnattua paljon muitakin opiaatteja/oideija kuten Buprenorfiinia, Tramadolia sekä joitain grammoja heroiinia, mutta herska viekkarit kärsin pois noin viikossa. Eli kai tähän putkeen voi tuon reilu viikon tauon laskea paussiksi kun vierottauduin Heroiinista. Ne olivat kyllä elämäni pahimmat päivät. Kun reflat alkoivat, niin ne alkoivat niinkuin nollasta sataan. Ensin tuntui pientä kylmää, ja tästä n. tunti niin olikin jo ihan petipotilas kaksi viikkoa.
Vai toimiiko?