Joo, ja mä otin perjantai-lauantai -välillä 280mg oksikodonia ja vielä Targiniq-muodossa (eli puolet naloksonia) ja hyvin skulasi, vaikka olen nokittanut sitä ennen 2-8mg buprea (yleensä kuitenkin vain 2mg) joka päivä melkein puoli vuotta putkeen ja viimeisestä annoksesta oli joku 20h aikaa. 100mg startit siis otin tuota oksikodonia pureskelemalla ja skulasi juuri niinkuin sen pitääkin. Ja aikaisempaan keskusteluun noista Tarqiniqeista viitaten niin ainakin 140mg voi ottaa 1,5h sisään pureskelemalla, ilman että naloksoni mitenkään vaikuttaisi asiaan.mentalhell wrote:Pitää kyllä pitempäänkin olla ilman jos on bupre kuuri takana, että saa oikeasti kaiken hyödyn. Viikko sanoisin että oikeasti oksikodoni toimii täysillä jos on buprea kiskonut putkeen. Jos taas on vetänyt päivän tai pari niin tuo 3 päivää riittää. Kerran itse vetäsin 80 mg iltapäivällä ja aamulla olin ottanut 2 mg buprea, ei mitään vaikutusta, ei yhtään mitään. Nistinä sitä vaan toivoi että toimis mutta mitäpä tuo tekis kun buprea kehossa ja tyhmänä vedin 50 euron pillerin josta en saanut vesi vetoja parempaa oloa. Kipeänä oisin ollut orgasmin partaalla tuolloinkin, osaa sitä olla tyhmä kun kitkuttaa..pallokorva wrote:3 päivää monet sanoo, ite sanoisin ettei toiminut 3 päivänkään kunnolla. Asiaan saattaa silti vaikuttaa se että otin ne oraalisesti, toki pureskelin. Ekaks otin muistaakseni 40mg, sit toiset ku ei skulannu.kuumottelija wrote:Ja oliko niin, että pitäisi olla jonkun aikaa ilman buprea että toimisi? Kauanko? Kiitos neuvoista!
Oksikodoni
-
Petri6
- OD
Re: Oksikodoni
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
mentalhell
- Kameleontti
Jos sul puole vuode bupre kuuri oli taustal ja 20h venasit et otit ni joko sul on super nopea aineenvaihdunta tai arvioit väärin, koska puolessa vuodessa bupre ehtii aika hyvin kertyä elimistöön ja 20h ei taida olla edes aineen puoliintumisaika joten uskoisin että oisit saanut kovemmat olot venaamalla pari vuorokautta.Joo, ja mä otin perjantai-lauantai -välillä 280mg oksikodonia ja vielä Targiniq-muodossa (eli puolet naloksonia) ja hyvin skulasi, vaikka olen nokittanut sitä ennen 2-8mg buprea (yleensä kuitenkin vain 2mg) joka päivä melkein puoli vuotta putkeen ja viimeisestä annoksesta oli joku 20h aikaa. 100mg startit siis otin tuota oksikodonia pureskelemalla ja skulasi juuri niinkuin sen pitääkin. Ja aikaisempaan keskusteluun noista Tarqiniqeista viitaten niin ainakin 140mg voi ottaa 1,5h sisään pureskelemalla, ilman että naloksoni mitenkään vaikuttaisi asiaan.
Voin olla väärässä, mutta pohjaan tietoni internetin tietolähteisiin + kokemukseen siitä miten jarrut ei pelaa buprekuurin jälkeen kunnolla.
Mut tosiaan uskon vain näin, voi olla että tuo aika riittää sit joillekin, oma kokemus on vaan muuta ja tieto mitä netistä kaivanut joten rohkenin epäillä.
-
Petri6
- OD
Joo, ei ole mitenkään supernopea aineenvaihdunta vaan olen läski, joka ei harrasta juuri ollenkaan liikuntaa. Todennäköisesti hieman kovemmat olot olisi saanut, jos olisi kauemmin odottanut. Viikko on kuitenkin liioittelua (siinä vaiheessa ei välttämättä näy enää edes seulassa, vaikka siinä testataan vielä norbuprenorfiiniakin, joka on täysagonisti eikä estä muiden opioidien toimivuutta). Ainahan parempi on, mitä kauemmin odottaa, mutta tässä suhteessa ihmiset tuppaavat sekoittamaan monta asiaa keskenään. Tässä lyhyt listaus mieleentulevista seikoista:mentalhell wrote:Jos sul puole vuode bupre kuuri oli taustal ja 20h venasit et otit ni joko sul on super nopea aineenvaihdunta tai arvioit väärin, koska puolessa vuodessa bupre ehtii aika hyvin kertyä elimistöön ja 20h ei taida olla edes aineen puoliintumisaika joten uskoisin että oisit saanut kovemmat olot venaamalla pari vuorokautta.Joo, ja mä otin perjantai-lauantai -välillä 280mg oksikodonia ja vielä Targiniq-muodossa (eli puolet naloksonia) ja hyvin skulasi, vaikka olen nokittanut sitä ennen 2-8mg buprea (yleensä kuitenkin vain 2mg) joka päivä melkein puoli vuotta putkeen ja viimeisestä annoksesta oli joku 20h aikaa. 100mg startit siis otin tuota oksikodonia pureskelemalla ja skulasi juuri niinkuin sen pitääkin. Ja aikaisempaan keskusteluun noista Tarqiniqeista viitaten niin ainakin 140mg voi ottaa 1,5h sisään pureskelemalla, ilman että naloksoni mitenkään vaikuttaisi asiaan.
Voin olla väärässä, mutta pohjaan tietoni internetin tietolähteisiin + kokemukseen siitä miten jarrut ei pelaa buprekuurin jälkeen kunnolla.
Mut tosiaan uskon vain näin, voi olla että tuo aika riittää sit joillekin, oma kokemus on vaan muuta ja tieto mitä netistä kaivanut joten rohkenin epäillä.
1) Vaikka buprenorfiini ei tottuneelle mitään oloja tuotakaan, on se silti erittäin potentti opioidi ja esimerkiksi jo tuo 2mg nasaalinen annos vastaa varsin suurta oksikodoniannosta (ekvivalenttiannokseltaan, ei siis tuottamiltaan oloilta)
2) Pitkään jatkunut bupren käyttö nostaa opioditoleranssia, joka sitten tippuu erittäin hitaasti
3) Jos odottaa bupren ja oksikodonin oton välillä "kunnon" refloihin asti, niin toki se oksikodoniannos tuntuu paremmalta
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Freshii
- Psykonautti
Itse oon myös aika isokokoinen, mut silti mulla lääkkeet imeytyy todella nopeasti ja esim. oxycontinin vaikutusaika on max 8h, vaikka sen pitäisi kantaa 12, jos suun kautta kokonaisena ottaa. Aikoinaan luulin, että on placebo-efekti, mut herään joskus jopa kesken unien siihen, että lääkkeen vaikutus on loppumassa. Mulla ei muutkaan lääkkeet kanna sitä suositeltavaa aikaa, vaan monta tuntia nopeammin loppuu vaikutus. Itse oon pitänyt 16-20h bupren jälkeen väliä ennen oksikodonia ja se on riittänyt mulle hyvin. 20h on ollut yleensä se optimaali aika, koska sitä pidempään ilman ollessa alkaa olla sen verran huono happi, että ennemmin otan sitä oksikodonia kuin kärvistelen..Petri6 wrote:Joo, ei ole mitenkään supernopea aineenvaihdunta vaan olen läski, joka ei harrasta juuri ollenkaan liikuntaa. Todennäköisesti hieman kovemmat olot olisi saanut, jos olisi kauemmin odottanut. Viikko on kuitenkin liioittelua (siinä vaiheessa ei välttämättä näy enää edes seulassa, vaikka siinä testataan vielä norbuprenorfiiniakin, joka on täysagonisti eikä estä muiden opioidien toimivuutta). Ainahan parempi on, mitä kauemmin odottaa, mutta tässä suhteessa ihmiset tuppaavat sekoittamaan monta asiaa keskenään. Tässä lyhyt listaus mieleentulevista seikoista:mentalhell wrote:Jos sul puole vuode bupre kuuri oli taustal ja 20h venasit et otit ni joko sul on super nopea aineenvaihdunta tai arvioit väärin, koska puolessa vuodessa bupre ehtii aika hyvin kertyä elimistöön ja 20h ei taida olla edes aineen puoliintumisaika joten uskoisin että oisit saanut kovemmat olot venaamalla pari vuorokautta.Joo, ja mä otin perjantai-lauantai -välillä 280mg oksikodonia ja vielä Targiniq-muodossa (eli puolet naloksonia) ja hyvin skulasi, vaikka olen nokittanut sitä ennen 2-8mg buprea (yleensä kuitenkin vain 2mg) joka päivä melkein puoli vuotta putkeen ja viimeisestä annoksesta oli joku 20h aikaa. 100mg startit siis otin tuota oksikodonia pureskelemalla ja skulasi juuri niinkuin sen pitääkin. Ja aikaisempaan keskusteluun noista Tarqiniqeista viitaten niin ainakin 140mg voi ottaa 1,5h sisään pureskelemalla, ilman että naloksoni mitenkään vaikuttaisi asiaan.
1) Vaikka buprenorfiini ei tottuneelle mitään oloja tuotakaan, on se silti erittäin potentti opioidi ja esimerkiksi jo tuo 2mg nasaalinen annos vastaa varsin suurta oksikodoniannosta (ekvivalenttiannokseltaan, ei siis tuottamiltaan oloilta)
2) Pitkään jatkunut bupren käyttö nostaa opioditoleranssia, joka sitten tippuu erittäin hitaasti
3) Jos odottaa bupren ja oksikodonin oton välillä "kunnon" refloihin asti, niin toki se oksikodoniannos tuntuu paremmalta
-
Blackened
- Apteekki
Kummallinen juttu sattui ensimmäistä kertaa kun otin konttivedot. Heti kun mäntää painoi, alkoi ensin poltella pistoskohtaa ja heti samalla hetkellä kättä, siis ranteesta alas päin kättä. Mistähän mahtaa johtua?
Kontit väsäsin samalla tavalla kuin ennenkin; kontti jauhoksi ja klikkiin, perään viileää vettä. Sekoitellaan viitisen minuuttia. Sitten filtterin läpi pumppuun ja pumpusta puhtaaseen klikkiin. Sitten uudestaan filtterin läpi pumpuun ja eikun vedot.
Kontit väsäsin samalla tavalla kuin ennenkin; kontti jauhoksi ja klikkiin, perään viileää vettä. Sekoitellaan viitisen minuuttia. Sitten filtterin läpi pumppuun ja pumpusta puhtaaseen klikkiin. Sitten uudestaan filtterin läpi pumpuun ja eikun vedot.
Cogito, ergo sum
-
Huiko
- LD50
Löitkö ohi?thejunkass wrote:Kummallinen juttu sattui ensimmäistä kertaa kun otin konttivedot. Heti kun mäntää painoi, alkoi ensin poltella pistoskohtaa ja heti samalla hetkellä kättä, siis ranteesta alas päin kättä. Mistähän mahtaa johtua?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Blackened
- Apteekki
En sentään, suoneen meni. Pakit otan aina ennen ja jälkeen. Hyvät suonet ja suhteellisen hyvä tekniikka, niin ei tule lyötyä ohi. Joskus stilkkaripäissään lyönyt ohi kun ei ole oikein tunnistanut/ymmärtänyt omaa kättään että mikä se edes on, jos ymmärrätte mitä tarkoitan...Huiko wrote:Löitkö ohi?thejunkass wrote:Kummallinen juttu sattui ensimmäistä kertaa kun otin konttivedot. Heti kun mäntää painoi, alkoi ensin poltella pistoskohtaa ja heti samalla hetkellä kättä, siis ranteesta alas päin kättä. Mistähän mahtaa johtua?
Cogito, ergo sum
-
kurttu
- Psykonautti
^ Kantsii lopetettaa hetialkutekijöiksee sen zolpparin rätkiminen, ikäviä juttuja käynjyt sen takia + itellä pari lähitilannetta....
Ja tuoskaan paskoo kyl rännit, jumaliste se ei kovin kirkkaan näkönstä ole se.. Mut topicciin, kylläpä se 2x 40mg conntria syömänä anto aivann hyvät ja pitkät olot vrt IV touhuun mutta jotenkin se kesto ja tasanen good flow
Ja tuoskaan paskoo kyl rännit, jumaliste se ei kovin kirkkaan näkönstä ole se.. Mut topicciin, kylläpä se 2x 40mg conntria syömänä anto aivann hyvät ja pitkät olot vrt IV touhuun mutta jotenkin se kesto ja tasanen good flow
-
bilehile
- Apteekki
Nää on välil tosi kivoi, semmonen pirtee euforia verrattuna vaikka koniin. Kalliita vaan!
Kerran otin 240 pureskeltuna ja jumitin sporassa varmaan pari tuntia. Hihaan ottanu yleensä vaan oxynormina, conteista tulee jotenkin puuromaista, ite en ainakaan saa kirkkaaks.
Takana loistava tulevaisuus.
-
mentalhell
- Kameleontti
Löysin tänää kämpilt 10 mg oxynormi.
Annoi kaverille ku ite yritän pitää jarruilut maks pvs paris ja tänää o toka pv ku otan buprea viel. Sit taukoo. Tällee bupreki toimii ja toki muut jarrutki et saa iha notkut. Vähä offtopic sori.
-
Bentseeni
- Lepakko
Oksikodoni on kyllä muikee opioidi. Lievää miinusta siitä että toimii vähän epävakaasti, no ekan kerrankun otin 40mg oxynorm, ni hoh hoh mikä pumpuli. Ite en oo tätä koskaan tykittäny, niinkun en mitään muutakaan niin en ihan kaikkea ole saanut irti. Viimeksi kun otin contteja max annos oli vain 60mg oxycontin, niin törmäsin semmoiseen tosi ikävään asiaan että hikoilin aika paljon oli semmonen lismanen olo, hiki on yksi vittumaisimista asioista elämässäni, kaikkien muiden oppareiden kohdalla hiksailu laskee, mutta toi ei ollu eka kerta kun hiki lens oxyissa, boxerit jalassa oli ihan ok olo, mutta heti jos laitto t-paidan ni meni lismaseks, mistähän mahtaa johtua. Kellään muulla samaa? Oon kuullut että metadoni laittais pukkaa hiksaa myös, siitä mulla on vain yksi kokemus ja silloin oli todella kuuma kesä, että paha sanoa..
-
rufftuff
- Lepakko
On tuttu ilmiö, kaikista jarruista tuli aina kuuma/lämmin olo, mut oxysta tuli lähes aina ärsyttävä ylihiostava olo ja sai vaatteita ottaa pois päältä. Annoksilla ei niin merkitystä et aina sama juttu, tietty jos tosi paljo veti niin ei sitä enää tajunnu nuokuissa.Bentseeni wrote:Oksikodoni on kyllä muikee opioidi. Lievää miinusta siitä että toimii vähän epävakaasti, no ekan kerrankun otin 40mg oxynorm, ni hoh hoh mikä pumpuli. Ite en oo tätä koskaan tykittäny, niinkun en mitään muutakaan niin en ihan kaikkea ole saanut irti. Viimeksi kun otin contteja max annos oli vain 60mg oxycontin, niin törmäsin semmoiseen tosi ikävään asiaan että hikoilin aika paljon oli semmonen lismanen olo, hiki on yksi vittumaisimista asioista elämässäni, kaikkien muiden oppareiden kohdalla hiksailu laskee, mutta toi ei ollu eka kerta kun hiki lens oxyissa, boxerit jalassa oli ihan ok olo, mutta heti jos laitto t-paidan ni meni lismaseks, mistähän mahtaa johtua. Kellään muulla samaa? Oon kuullut että metadoni laittais pukkaa hiksaa myös, siitä mulla on vain yksi kokemus ja silloin oli todella kuuma kesä, että paha sanoa..
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"
-
Bentseeni
- Lepakko
Juuri näin, ei tosiaan väliä vaikka ottaa 10mg niin kyllä hikoilutti. Ja tosiaan joskus -08 jouluaattona kävi korkeimillaan 260mg jauhoksi hakattuna 10mg kontteja ja diipeissä nuokuissa siitä hiksasta ei ollut haittaa, hirveesti havainnut sitärufftuff wrote:On tuttu ilmiö, kaikista jarruista tuli aina kuuma/lämmin olo, mut oxysta tuli lähes aina ärsyttävä ylihiostava olo ja sai vaatteita ottaa pois päältä. Annoksilla ei niin merkitystä et aina sama juttu, tietty jos tosi paljo veti niin ei sitä enää tajunnu nuokuissa.Bentseeni wrote:Oksikodoni on kyllä muikee opioidi. Lievää miinusta siitä että toimii vähän epävakaasti, no ekan kerrankun otin 40mg oxynorm, ni hoh hoh mikä pumpuli. Ite en oo tätä koskaan tykittäny, niinkun en mitään muutakaan niin en ihan kaikkea ole saanut irti. Viimeksi kun otin contteja max annos oli vain 60mg oxycontin, niin törmäsin semmoiseen tosi ikävään asiaan että hikoilin aika paljon oli semmonen lismanen olo, hiki on yksi vittumaisimista asioista elämässäni, kaikkien muiden oppareiden kohdalla hiksailu laskee, mutta toi ei ollu eka kerta kun hiki lens oxyissa, boxerit jalassa oli ihan ok olo, mutta heti jos laitto t-paidan ni meni lismaseks, mistähän mahtaa johtua. Kellään muulla samaa? Oon kuullut että metadoni laittais pukkaa hiksaa myös, siitä mulla on vain yksi kokemus ja silloin oli todella kuuma kesä, että paha sanoa..
-
Douppikukko
- Karvakuono
Paljos kesti tolen tippuminen?
Itellä menee päivittäin 40-120mg lekurin määräämällä tavalla ja sit taas kerran pari kuussa viihteillessä tarvii murskattuna 160-260mg riippuen miten pahat kivut ollut keskimäärin edellisellä viikolla, jotta ees tulee jotain selkeitä fiiliksiä tai nuokkuja. Kokeilin benzojakin tossa vaihtoehtoisena aineena viihteilyyn, mut siitä ei tullut yhtään mitään, kuten tosta benzoketjusta voi lukea
Saaks nalokseeniautoinjektoriin respaa miten iisisti? Noi määrät alkaa olee jo sellasia, että tottumatonhan delais noihin ja sit jos joku kerta nykäsen ton 260mg, eikä reilun puolen tunnin päästä tunnu mitään ja nykäsen "vähän" päälle ja sit onkin hengityslama tuloillaan...
Itellä menee päivittäin 40-120mg lekurin määräämällä tavalla ja sit taas kerran pari kuussa viihteillessä tarvii murskattuna 160-260mg riippuen miten pahat kivut ollut keskimäärin edellisellä viikolla, jotta ees tulee jotain selkeitä fiiliksiä tai nuokkuja. Kokeilin benzojakin tossa vaihtoehtoisena aineena viihteilyyn, mut siitä ei tullut yhtään mitään, kuten tosta benzoketjusta voi lukea
Saaks nalokseeniautoinjektoriin respaa miten iisisti? Noi määrät alkaa olee jo sellasia, että tottumatonhan delais noihin ja sit jos joku kerta nykäsen ton 260mg, eikä reilun puolen tunnin päästä tunnu mitään ja nykäsen "vähän" päälle ja sit onkin hengityslama tuloillaan...
-
Freshii
- Psykonautti
Vedätsä noi murskattuna suun kautta vai esim. nokittamalla?Douppikukko wrote:Paljos kesti tolen tippuminen?
Itellä menee päivittäin 40-120mg lekurin määräämällä tavalla ja sit taas kerran pari kuussa viihteillessä tarvii murskattuna 160-260mg riippuen miten pahat kivut ollut keskimäärin edellisellä viikolla, jotta ees tulee jotain selkeitä fiiliksiä tai nuokkuja. Kokeilin benzojakin tossa vaihtoehtoisena aineena viihteilyyn, mut siitä ei tullut yhtään mitään, kuten tosta benzoketjusta voi lukea![]()
Tuleeko sulla aamuisin sellaista närästyksen ja oksennuksen välimuotoa, jos lääkeväli venyy ns. liian pitkäksi? Itse tulee lähinnä nokitettua noi oxyt ja aamuisin olo on suht usein aika kehno. Vaikka söisin tai joisin jotain ennen kuin kiskaisen aamulääkkeet nokkaani, saa usein pidätellä oksennusta, ettei tule ulos. En varsinaisesti laattaa, vaan jos esim. oon syönyt banaanin tai juonut lasin mehua ennen kuin otan oxyt, tulee just se banaani takaisin suuhun. Ennen piti olla yli 10h väli, jotta toi reaktio tuli, mut nykyään tulee jopa muutaman tunnin jälkeen ja aina aamuisin
-
poppers
- Psykonautti
Nyt pääsin minäkin kokeileen ihan kunnolla tätä oksikodonia, kun bupre säätö kusi ja refloissa oli sit pakko hommata jotain. Satuin saamaan 80 oxycontinin halvalla, niin pitihän se sit poistaa. Aikasemmilla kerroilla oon ottanu 20mg nokittamalla erinäisiä kertoja, kerran oxynormeja IV, mutta alla oli buprea mikä sit blokkas. Nyt oon ottanut bupree viimeks keskiviikkona illasta. Vetojen väsääminen on kyl rasittavan hidasta näpräämistä. MUT HUHHUH, ku rupesin pesee värkkejä, niin päähän tuli outo paine ja sit se humahtiki kunnolla! En ois uskonut, et toimii näinkin hyvin näillä toleilla, lähinnä odotin, et pistäs mut terveeksi. Tosi energinen ja opparimainen olo tuli.
20mg nautin nytkin. Kannatti antaa tälle uus tilaisuus, kun noi aikasemmat kerrat on lähinnä jättänyt kysymyksen, miks ihmiset vetää tätä, kun buprekin tuntuu paremmalta? Kyl tää ihan kiva sillon-tällön nautittavaks varmasti on, mut pysyn kuitenki subunistinä. Hinta on kyl aika törkeä.
//Vedin vielä kuitenkin ~10mg boostit, kun tuntui et jäi hiukan vajaaksi. Nyt potkii jo aika buenosti.
//Vedin vielä kuitenkin ~10mg boostit, kun tuntui et jäi hiukan vajaaksi. Nyt potkii jo aika buenosti.
tajunta laajenee kunnes se hajoaa
-
Bentseeni
- Lepakko
Ohoh, Oxyhammasta rupes syyhyymään, kun on tämmönen rasittava sunnuntai, hah mitä paskaa. Otin 20mg tabletin jauhoksi murskattuna rizzlan sisään ja viellä 10mg tabletin kokonaisena, tossa hetkinen sitten. tänään on tullu nautittua 4mg rivatril, 20mg tenox ja 150mg tradolan. Insominia löytyis viellä kaapinpohjalta. Toivottavasti toi Oxy sanoo jottain. Bupree en oo ottanu 129 tuntiin. 
Buustausta: 10mg OC jauhona ja 5mg Insomin.
Buustausta: 10mg OC jauhona ja 5mg Insomin.
-
Bentseeni
- Lepakko
Oxyhammas syyhyää jo toisena päivänä putkeen. Nappasin rizzlan sisään jauhona 40mg. Mitenköhän toi viimenen 20mg kannattais käyttää, en hae mitään himonousuja vaan tasaista leppoisaa olotilaa loppupäiväksi, no eihän tolla määrällä mitään nousuja saakkaan, kun ei i.v tai peppuun tuu laitettua. Kannattaisko toi 20mg syödä vain kokonaisena kun 40mg käy toimimaan?
Bentsoista: rivat, tennarit ja insominit... en tiedä oikeen jeesasko ne eilen tähän soppaan, sain kaverilta 150mg lyrican se kyllä yllätys yllätys tuntuu buustaavan
Bentsoista: rivat, tennarit ja insominit... en tiedä oikeen jeesasko ne eilen tähän soppaan, sain kaverilta 150mg lyrican se kyllä yllätys yllätys tuntuu buustaavan
-
Bentseeni
- Lepakko
Tasan tunti sitten otettu 40mg jauhona, vähän lämmittää päässä. Hmm, pitäiskö tätä buustata vaikka 100mg tematsepaamia tai 25mg Insominilla, sais vähän notketta. Mutta poistaako se sitten euroforiaa, niinkun Petri6 aina sanoo jos opiaattien kanssa ottaa bentseenejä.
Lisää tarinaa: vaikutukset alkaa laskemaan. Ihme juttu toimi paremmin kun eilen, vaikka sama dose, tosin vähemmän aikaa. Ei tullut otettua noita bentsoja, olisko johtunut siitä että oli jotenkin euforisempi kokemus. 20mg tabletti olis viellä, pitäiskö se säästää pukinpäivään...jaa-a siinäpä vasta mietittävää.
Lisää tarinaa: vaikutukset alkaa laskemaan. Ihme juttu toimi paremmin kun eilen, vaikka sama dose, tosin vähemmän aikaa. Ei tullut otettua noita bentsoja, olisko johtunut siitä että oli jotenkin euforisempi kokemus. 20mg tabletti olis viellä, pitäiskö se säästää pukinpäivään...jaa-a siinäpä vasta mietittävää.
-
Petri6
- OD
Tossa aikasemmassa postissa kyllä sanoit, että otit eilen 20mg murskattuna ja 10mg kokonaisena. Noissa depot-tableteissa on se, että saa oikeasti ottaa tuplasti enemmän ja silti peakki on vähemmän voimakas kuin puolta pienemmällä määrällä nopeavaikutteisena. Varmasti on euforisempi ilman noinkin isoja bentsomääriä. Valitettavan lyhytkestostahan tuo oxy tosiaan on, että noilla toleransseilla melkein investoisin ennemmin vaikka just noihin depottitramaleihin. Tai jos vaan varaa on niin tietty esim. just vaikka niitten yhdistelmä on bueno. Tai jos oikeesti on varaa niin sitten ottaa jotain 50mg annoksia kokonaisina depot-tabletteina. Tai kaikkein paras tietty on kun pysyisi opioideista kokonaan erossa niin ei päädy samaan pisteeseen ku mä ja about kaikki muut niiden kanssa loppujen lopulta.Bentseeni wrote:Tasan tunti sitten otettu 40mg jauhona, vähän lämmittää päässä. Hmm, pitäiskö tätä buustata vaikka 100mg tematsepaamia tai 25mg Insominilla, sais vähän notketta. Mutta poistaako se sitten euroforiaa, niinkun Petri6 aina sanoo jos opiaattien kanssa ottaa bentseenejä.
-
Bentseeni
- Lepakko
Juu niin tosiaan sanoin, mutta buustasin sitä viellä 10mg:lla. Toi on kyllä totta että kaikki mitä on niin jauhoksi vaan ja rizzlan kautta massuun. Eilen tosiaan otin Tramalia ja Oxya ekaa kertaa yhtäaikaa, oon miettiny aina että ei se tramal sieltä pohjilta mitään sano, mutta se oli kumminkin siellä pohjilla kun päätin ottaa Oxya. Mun toleransseista sen verran opiodeissa, että on 12 vuoden pohjatoleranssi, kodeiinista, tramalista, mutta pääosin bupresta muodostunut. Nyt kun en ollut viikkoon ottanut buprea, niin olin ottanut joka toinen pv 75-150mg Tradolania, jotta työssäkäynti sujuu normaalisti. Äskön murskasin sen viimeisen 20mg Oxyn ja napaan. Bupre on pakko lopettaa, pienillä annoksilla tramalia eli se 35,7-150mg/vrk. Tai minimaalisilla lyrica annoksilla. Olin tossa kesällä reilun kuukauden ilman mitään opiaattia ja kyllä alko pää kirkastumaan. Mutta alkoholi sumenti sen juhannusattona ja otin buprea
Mutta näitä muutamia kertoja vuodessa tapahtuvia Oxy maistiaisia, ei voi kattoo pahalla silmällä, kun ne on ollut niitä muutamia kertoja sen 12v.
Mutta näitä muutamia kertoja vuodessa tapahtuvia Oxy maistiaisia, ei voi kattoo pahalla silmällä, kun ne on ollut niitä muutamia kertoja sen 12v.
-
Petri6
- OD
Aika jännä, mul ei olis tullu mieleenkään sen ihan ekan oksykerran jälkeen alle 30mg annosta nopeavaikutteisena edes sillon kun opioidien käyttöä oli vielä oikeasti max kahden viikon välein. Tosin en kyllä oo koskaan hakenutkaan niiltä mitään pientä hyvää oloa vaan aina sita maksimaalista hyvää oloa. Toisin sanoen ei haitannu esim. subuissa vaikka purjo olis lentäny ku ties et sit taas helpottaa ja se maksimaalisen hyvä olo palaa. Oksikodonissa tosin se ero hyvän ja huonon olon välillä on paljon häilyvämpi ja jos rajan ylittää niin ei tahdo oikein saada enää palautumaan hyvän olon puolelle.
-
Bentseeni
- Lepakko
Juu mä katsos hain tässä just semmosta pientä hyvää oloa. Olishan se toki ollu metkaa ottaa 200mg ja notkua hymy perseessä. Mutta kun oon viimeaikoina onnistunut tiputtelemaan opiaattitolea suhteellisen alas, välillä ei tarvii ottaa mittään, niin en sitä halua nostaa ylös.Petri6 wrote:Aika jännä, mul ei olis tullu mieleenkään sen ihan ekan oksykerran jälkeen alle 30mg annosta nopeavaikutteisena edes sillon kun opioidien käyttöä oli vielä oikeasti max kahden viikon välein. Tosin en kyllä oo koskaan hakenutkaan niiltä mitään pientä hyvää oloa vaan aina sita maksimaalista hyvää oloa. Toisin sanoen ei haitannu esim. subuissa vaikka purjo olis lentäny ku ties et sit taas helpottaa ja se maksimaalisen hyvä olo palaa. Oksikodonissa tosin se ero hyvän ja huonon olon välillä on paljon häilyvämpi ja jos rajan ylittää niin ei tahdo oikein saada enää palautumaan hyvän olon puolelle.
-
Velho
- LD50
Hei nyt on pien pattitilanne ku sain noita targiniq tabuja 20oxyy ja 10 naloxonii ja kuten arvaten saattaa haluisin nuo naloxonit pois ja mietin tässä että jos isopropanoli lapuilla sais eroteltuu mut en oo nyt iha 100% sen toimivuudesta enkä haluu kärvistellä 6 tuntia kipeenä (mitä se naloxoni vaikuttaa) ni ei kellää oo hajuu mite se ois paras tehdä? naloxonit pystyy eräästä valmisteesta erottelemaa ainakin silleen mutta mites se tässä? 
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
Petri6
- OD
En ole ikinä kuullutkaan, että isopropanolilla saisi naloksonia eroteltua, vaikka pitäisi paikkansakin niin uskon, että oksyakin erottelussa häviäisi sen verran, että järkevintä olisi vaan pureskella nuo, koska oksyn oraalinen hyötyosuus on niin korkea.Velho wrote:Hei nyt on pien pattitilanne ku sain noita targiniq tabuja 20oxyy ja 10 naloxonii ja kuten arvaten saattaa haluisin nuo naloxonit pois ja mietin tässä että jos isopropanoli lapuilla sais eroteltuu mut en oo nyt iha 100% sen toimivuudesta enkä haluu kärvistellä 6 tuntia kipeenä (mitä se naloxoni vaikuttaa) ni ei kellää oo hajuu mite se ois paras tehdä? naloxonit pystyy eräästä valmisteesta erottelemaa ainakin silleen mutta mites se tässä?
-
Velho
- LD50
Juu aika yhtä tyhjän kanssahan toi erottelu oli mutta kyllä lämmitti kummasti, ois voinu tehä kontrolli testin ja vetää yks sellasenaa mut ei oikei himottanu. Ja varmasti oxystäkin hävis osa tossa aikanaPetri6 wrote:En ole ikinä kuullutkaan, että isopropanolilla saisi naloksonia eroteltua, vaikka pitäisi paikkansakin niin uskon, että oksyakin erottelussa häviäisi sen verran, että järkevintä olisi vaan pureskella nuo, koska oksyn oraalinen hyötyosuus on niin korkea.Velho wrote:Hei nyt on pien pattitilanne ku sain noita targiniq tabuja 20oxyy ja 10 naloxonii ja kuten arvaten saattaa haluisin nuo naloxonit pois ja mietin tässä että jos isopropanoli lapuilla sais eroteltuu mut en oo nyt iha 100% sen toimivuudesta enkä haluu kärvistellä 6 tuntia kipeenä (mitä se naloxoni vaikuttaa) ni ei kellää oo hajuu mite se ois paras tehdä? naloxonit pystyy eräästä valmisteesta erottelemaa ainakin silleen mutta mites se tässä?
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
rufftuff
- Lepakko
Mites noi oxynormit skulaa iv:nä? En oo koittanu kuin noita 5mg kapseleita aika pienillä annoksilla 10-20mg kerta vetoina. Saisin tossa helmikuun alussa oxynorm 20mg kapseleita jos haluan vaan ottaa niin ihan kohtuu hintaan levyllisen verran. Siks kyselen kun en oo noilla pienemmillä saanu pahemmin oloja ni mitenhän näillä 20mg irtois jos jotain 40-60mg vetoja nappais iv:nä?
Edit: Tartteeko noiden oxynormien väsäämiseen iv:nä mitään ihmeempiä niksejä? Se jauho kuitenki vähän erilaista kuin mitä tulee kun murskaa oxycontteja. Ja jos ois mahdollista valita 20mg oxynormien ja 20mg oxycontinin väliltä niin kumpaa kannattas ostaa iv käyttöön ennemmin? Kokemusta siis reilusti oxycontinista mut ei normeista juuri yhtään.
Edit: Tartteeko noiden oxynormien väsäämiseen iv:nä mitään ihmeempiä niksejä? Se jauho kuitenki vähän erilaista kuin mitä tulee kun murskaa oxycontteja. Ja jos ois mahdollista valita 20mg oxynormien ja 20mg oxycontinin väliltä niin kumpaa kannattas ostaa iv käyttöön ennemmin? Kokemusta siis reilusti oxycontinista mut ei normeista juuri yhtään.
-
renttuni
- Apteekki
Kyllä mun mielestä toimii iv:nä paremmin. Ihanasti humahtaa päähän.
Kannattaa lämmitellä niitä normeja lusikassa hellalla veden seassa ajan kanssa, siis ettei liian äkkiä väsää että ehtii liueta. Ja filtteröidä huolella! Mä oon pari kertaa saanut horkat oxynormien kanssa kun on ollut liian kiire..

Kannattaa lämmitellä niitä normeja lusikassa hellalla veden seassa ajan kanssa, siis ettei liian äkkiä väsää että ehtii liueta. Ja filtteröidä huolella! Mä oon pari kertaa saanut horkat oxynormien kanssa kun on ollut liian kiire..
-
rufftuff
- Lepakko
Ok. Kumpaan satsaisit ennemmin rahat oxycontin vai oxynormiin ja molemmat 20mg? Kestäiskö oc olo kuitenki kauemmin?renttuni wrote:Kyllä mun mielestä toimii iv:nä paremmin. Ihanasti humahtaa päähän.
Kannattaa lämmitellä niitä normeja lusikassa hellalla veden seassa ajan kanssa, siis ettei liian äkkiä väsää että ehtii liueta. Ja filtteröidä huolella! Mä oon pari kertaa saanut horkat oxynormien kanssa kun on ollut liian kiire..![]()
-
taudis
- Lepakko
^^ite ottaisin kontteja. Mut mähän pureskelisin ne et en sit tiiä. Oon kyl oxycontteja joskus muutaman kerran rännittänyt, ja hyvin toimi kun väsää huolella. Normeja sen sijaan oon vaan syönyt ja täytyy nyt sanoo et ne ei jostain syystä toimi meitsillä läheskään yhtä hyvin kun continit (pureskeltuna) vaik normit ois niinku nopeavaikutteisia. Tyyliin joku 100 mg normia tuntuu samalta ku 50-60 mg konttia pureskeltuna. Tiiä sit mistä johtuu.
muox: Niin, piti vielä mainita, et kontit on siis sikäli huonoja rännäilyyn kun niissä on talkkia (no mitkä pillerit ei olis?) mut kun en oo näistä kahdesta ite piikitellyt kuin edellämainittua talkoosipirulaista niin en osaa sanoa oisko normit pätevämpiä siihen hommaan.
muox: Niin, piti vielä mainita, et kontit on siis sikäli huonoja rännäilyyn kun niissä on talkkia (no mitkä pillerit ei olis?) mut kun en oo näistä kahdesta ite piikitellyt kuin edellämainittua talkoosipirulaista niin en osaa sanoa oisko normit pätevämpiä siihen hommaan.
Last edited by taudis on Tue 12 Jan 2016, 15:51, edited 2 times in total.
Come up with your own damn quotes.