nykyiseltään en vedä mitäänhappolappu wrote:ddisease wrote:15- vuotiaana, 45 kiloisena yhden yön saldo: tuntematon määrä piriä hihaan pitkin iltaa, n 15 kpl kymppimillisiä diapameja, puolen litran viinapullo, puolikas viinipullo, pilvee ja 1,5 essoa..... ja siis kyllä toleja oli jo noihin aikoihin...
sit on noita keissejä ettei oo vetäny mitää miljoonaa eri kamaa mutta on öykyttäny nii huolella et on ollu leikki kaukana
Ja tulevaisuus on taattu!
no ei, mut jotenki tuli surullinen fiilis 15v spiguttaa + kaikki muut viel päälle.
Toivottavasti oot pystyny skarppaa
Rankin päihtymystila minkä olet kokenut?
-
ddisease
- Tuppisuu
Re: Rankin päihtymystila minkä olet kokenut?
-
Happotatti
- Apteekki
JWH-018, aivan saatanan iso annos, kokoluokkaa ??????
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
Hupu
- Psykonautti
Klonatsepaami, alpratsolaami ja oksikodoni on kaikista rankin päihtymystila mitä olen kokenut. Itse asiassa niin rankka, että se oli viedä hengen.
Olin ottanut suunnilleen 30x2mg Rivatrillia ja 10x1mg Xanoria vrk sisällä ja siihen päälle kiskoin vielä oksikodonia oikein huolella. Oli 20mg ja 40mg tabletteja joista tein vetoja. Viimeisiä vetoja en sitten enää muistakaan.
Seuraava muistikuva oli jäätävä herääminen teho-osastolta. Olin kuulemma vetänyt oxy vetoja ja kesken niiitä tippunut takapihalleni vermeet taipeessa ja lopettanut hengittämisen. Tyttöystäväni aloitti elvyttämisen löytäessään minut sinisenä sieltä takapihalta ja soitti paikalle ambulanssin.
Ambulanssi miehistö laittoi sitten sydämen takaisin käyntiin sähköllä ja teki intubaation keuhkoihin. Oli muuten helvetin kipeä kurkku muutama pvä noiden toimenpiteiden jälkeen. Onneksi jäin kuitenkin henkiin, joka oli ihme sillä ambulanssimiehistön antama ennuste paikalle tulleille kytille oli 15% luokkaa...
Olin ottanut suunnilleen 30x2mg Rivatrillia ja 10x1mg Xanoria vrk sisällä ja siihen päälle kiskoin vielä oksikodonia oikein huolella. Oli 20mg ja 40mg tabletteja joista tein vetoja. Viimeisiä vetoja en sitten enää muistakaan.
Seuraava muistikuva oli jäätävä herääminen teho-osastolta. Olin kuulemma vetänyt oxy vetoja ja kesken niiitä tippunut takapihalleni vermeet taipeessa ja lopettanut hengittämisen. Tyttöystäväni aloitti elvyttämisen löytäessään minut sinisenä sieltä takapihalta ja soitti paikalle ambulanssin.
Ambulanssi miehistö laittoi sitten sydämen takaisin käyntiin sähköllä ja teki intubaation keuhkoihin. Oli muuten helvetin kipeä kurkku muutama pvä noiden toimenpiteiden jälkeen. Onneksi jäin kuitenkin henkiin, joka oli ihme sillä ambulanssimiehistön antama ennuste paikalle tulleille kytille oli 15% luokkaa...
-
lanttu
- Apteekki
4vrk piril valvonu ja eri bentsoi alla sit joku 1650ug/happoo+60mg/2c-e, edellisenä päivänä 500ug otin, ton 1600mikin päälle pirii kolaa mdma 2c-e hbwr joku 4KPL pilvee lopuks ketamiinia ja bentsoja pilvee codeiinia ja tramadolia oksikodonia! EN MISSÄÄ NIMES OO YLPEE TOSTA PASKA KASASTA! huomio: noi on isoja annoksia+vaarallisia comboja et en kaikille suosittele ittel oli aivan loistava jumala olo pilvee koko ajan siin sivus! KONEMETSÄ KUOSIA! 
wtf
-
lanttu
- Apteekki
Mulle on tehty sama 2x intuboitu annettu sähköö lyöty rintalastan läpi adrenaliinii sit iv:nä kai naloksonii emt 80mg oraalisesti ja 120mg.iv ja 5kk tauon jälkeen sit bentsoi ja lyricaa ihan hyvät määrät! 4x joutunu nyt yhteensä oxyn takii tai muun opiaatin (subu ei kuulu siihe ei toimi mulla) niit on niin paljo eri kuoseja, mut deelit vie voiton! en suosittele ja tyhmä jos ton tarinan hienona pitääHupu wrote:Klonatsepaami, alpratsolaami ja oksikodoni on kaikista rankin päihtymystila mitä olen kokenut. Itse asiassa niin rankka, että se oli viedä hengen.
wtf
-
jondex
- Tuppisuu
Yhtenä kesäiltana tuli otettua tylsyyteen ~1 litra salmiakkikossua, ~22,5mg Imovanea ja tais mennä viel joku ~2mg Xanoria... muisti palaili seuraavana aamuna putkassa vaatteet risaisina ja tikkejä käsissä.
Päivä jatkui kuulusteluilla apteekkimurrosta...
-
MethAciD
- Lepakko
jondex wrote:Yhtenä kesäiltana tuli otettua tylsyyteen ~1 litra salmiakkikossua, ~22,5mg Imovanea ja tais mennä viel joku ~2mg Xanoria... muisti palaili seuraavana aamuna putkassa vaatteet risaisina ja tikkejä käsissä.
Varmasti yksi parhaista tavoista aloittaa uusi päivä putkassa, josta roudataan kuulusteluihin ja kerrotaan mitä on eilen tapahtunut
Ei pidä sekoilla liikaa!!!
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
-
Neste
- OD
Epämiellyttävin: JWH-018 överit oraalisesti, dosea en enää muista (löytyy kyllä vaultista mutten jaksa etsiä). Olin ihan paskana joku 24h
Sekavin: MDMA (100-150mg), mämmin laskettua otin +10mg loratsepaamia, pajaria ja 2.5-3g golden teachereitä. Paljoa tuosta en muista, mutta autoa tuli ajettua vaikka hädintuskin pystyssä pysyi
Onneksi mitään ei sattunut ja tuon tyylisiä kuosauksia ei ole tuon reissun jälkeen tullut harrastettua. Kämmi taisi olla se etten muistanut miten vahvoja nuo loratsepaamit oli ja liian suuri dose vei harkintakyvyn kokonaan.
Sekavin: MDMA (100-150mg), mämmin laskettua otin +10mg loratsepaamia, pajaria ja 2.5-3g golden teachereitä. Paljoa tuosta en muista, mutta autoa tuli ajettua vaikka hädintuskin pystyssä pysyi
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
boost
- Lepakko
Ylivoimasesti se, kun söin 4 raakaa pantteri kärpässientä+vähän teetä.....nytten, kun miettii, nii en edes ymmärrä, että mikä ihme idea oli ottaa tommonen dose?
Kuulemma yksi tommonen, jos oikein muistan vastaa 7 amanita muscariaa.
Vielä pahemmaksi sen teki se, että olin yksin omassa huoneessa tommosella vahvalla deliriantti tripillä (veli nukkui samassa huoneessa).
Yhtä vitun sairasta hulluutta oli toi trippi...ei lähes yhtään tajua todellisuudesta. Mm. jossain vaiheessa luulin oikeasti, että muutun itse sieneksi....ja jtn niin sairasta paskaa, että sitä on vaikea kuvailla sanoin. Päässä osaan ajatella, mistä siinä oli kyse, mutta vaikea selittää. Jouduin "purkaamaan" ja "kokoamaan" itteäni uudelleen ja uudelleen ja katsoa, onko tripin päättyessä maailmanloppu, psykoosi vai selvinpäisyys. Välillä sitä luuli selvinneensä, sitten huomaa, että taaskaan joku asia ei ole niin, miten pitäisi ja koko juttu jatkaa taas jollain sairaalla tavalla. Oli kyllä mahtavaa herätä aamulla selvinpäisenä ilman psykoosia. Joku trippi stoorikin tosta pitääisi jostain löytyä, jonka voisin tänne laittaa.
Vielä pahemmaksi sen teki se, että olin yksin omassa huoneessa tommosella vahvalla deliriantti tripillä (veli nukkui samassa huoneessa).
Yhtä vitun sairasta hulluutta oli toi trippi...ei lähes yhtään tajua todellisuudesta. Mm. jossain vaiheessa luulin oikeasti, että muutun itse sieneksi....ja jtn niin sairasta paskaa, että sitä on vaikea kuvailla sanoin. Päässä osaan ajatella, mistä siinä oli kyse, mutta vaikea selittää. Jouduin "purkaamaan" ja "kokoamaan" itteäni uudelleen ja uudelleen ja katsoa, onko tripin päättyessä maailmanloppu, psykoosi vai selvinpäisyys. Välillä sitä luuli selvinneensä, sitten huomaa, että taaskaan joku asia ei ole niin, miten pitäisi ja koko juttu jatkaa taas jollain sairaalla tavalla. Oli kyllä mahtavaa herätä aamulla selvinpäisenä ilman psykoosia. Joku trippi stoorikin tosta pitääisi jostain löytyä, jonka voisin tänne laittaa.
-
Musta8
- Lepakko
Ei ole mikään psykedeeli tuntunut mitenkään sekavalta
Ensimmäinen tutustuminen fenatsepaamiin tuntuu ehkä päihdyttävimmältä. 2 viikkoa hävinnyt muistista. Neljä muistikuvaa löytyy:
1. Laitoin oman pillumankelin alamäkeä valumaan porvarimersua päin, kiva lommohan siitä tuli.
2. Tulin kaverille kylään. Heitin suorilta jaloilta pannut; etuhampaat veks.
3. Hammaslääkärissä korjattiin hammas.
4. Syön äidillä raakoja karjalanpaitsilihoja haarukalla suoraan paketista. Varmaan maistunut tosi hyvälle..
Tällästä... Vissiin aika skutsissa on tullut oltua...
E: 10kpl söin purkkifenatsepameja, olisikohan 5mg?
E2: Niitä fenatsoja on siinä 2 viikon aikana ehkä mennyt kuitenki useampi kymmentä. Eihän muuten 2 viikkoa ole voinut hävitä noin vain. Tosin en edes tiedä onko mennyt 2 vai peräti 5 viikkoa tai 6.
Ensimmäinen tutustuminen fenatsepaamiin tuntuu ehkä päihdyttävimmältä. 2 viikkoa hävinnyt muistista. Neljä muistikuvaa löytyy:
1. Laitoin oman pillumankelin alamäkeä valumaan porvarimersua päin, kiva lommohan siitä tuli.
2. Tulin kaverille kylään. Heitin suorilta jaloilta pannut; etuhampaat veks.
3. Hammaslääkärissä korjattiin hammas.
4. Syön äidillä raakoja karjalanpaitsilihoja haarukalla suoraan paketista. Varmaan maistunut tosi hyvälle..
Tällästä... Vissiin aika skutsissa on tullut oltua...
E: 10kpl söin purkkifenatsepameja, olisikohan 5mg?
E2: Niitä fenatsoja on siinä 2 viikon aikana ehkä mennyt kuitenki useampi kymmentä. Eihän muuten 2 viikkoa ole voinut hävitä noin vain. Tosin en edes tiedä onko mennyt 2 vai peräti 5 viikkoa tai 6.
Hi..!
-
paarmasisti
- Apteekki
Rankin päihtymystila ... liittyy varmaan jotenkin bentsoihin.
Pahinta niis on se, et ite luulee, et on ihan selvinpäin, vaik on oikeesti ihan v*tun sekasin.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
Musta8
- Lepakko
mellow wrote:Rankin päihtymystila ... liittyy varmaan jotenkin bentsoihin.Pahinta niis on se, et ite luulee, et on ihan selvinpäin, vaik on oikeesti ihan v*tun sekasin.
KYLLÄ! Näin minulla kävi tossa mitä ylempänä mainitsin. Muistan sanoneeni että olen täysin selvä. En edes peilistä huomannut että olen sekaisin.
Tälläin minulla käy hyvin usein bentsojen kanssa. Diapam ja Xanor on ainut mikä ei tuota tätä vittuimaista fiilistä että olen "selvä".
Johtuuko se siitä että minulla on niin pieni sietokyky bentsodiatsepiineihin? Xanor ja Diapam ei tuota tätä fiilistä. Kaikki muut bentsot kylläkin..
Hi..!
-
myssypingviini
Tämä.mellow wrote:Pahinta niis on se, et ite luulee, et on ihan selvinpäin, vaik on oikeesti ihan v*tun sekasin.
Vaikea miettiä "rankinta" päihtymistilaa, mutta itsellä taitaa olla dokausputken aikana essoja, piriä ja päälle sitä perinteistä. Sitä pään tyhjyyttä laskujen tullessa
-
Musta8
- Lepakko
Toinen keissi:
2 listaa 150mg Lyricaa
4mg Subutexia
Tohon päälle käytiin kavereitten kanssa ostamassa lava kaljaa ja rantsuu juopottelemaan. Lopputulos:
Pääsin kotia, sokka auki viposta kaljasta. BLACKOUT. Seuraava muistikuva kun herään lattialta ja koitan samalla sekuntilla lyödä ambulanssidudeja. Adrenaliinipiikistä tuli tollanen reaktio kun alkoi futaa. Oli hengitys lamaantunut.. Kun pääsin takaisin tolpilleen koitin vielä kapakkaan lähteä mutta kaverit ei suostunu enää raahaamaa mua sinne. Enempää en illasta muista. Onneksi oli kaverit mukana. Muuten oltaisiin mullissa..
Olkaa varovaisia ja pitäkää toisistanne huolta!
PEACE!
2 listaa 150mg Lyricaa
4mg Subutexia
Tohon päälle käytiin kavereitten kanssa ostamassa lava kaljaa ja rantsuu juopottelemaan. Lopputulos:
Pääsin kotia, sokka auki viposta kaljasta. BLACKOUT. Seuraava muistikuva kun herään lattialta ja koitan samalla sekuntilla lyödä ambulanssidudeja. Adrenaliinipiikistä tuli tollanen reaktio kun alkoi futaa. Oli hengitys lamaantunut.. Kun pääsin takaisin tolpilleen koitin vielä kapakkaan lähteä mutta kaverit ei suostunu enää raahaamaa mua sinne. Enempää en illasta muista. Onneksi oli kaverit mukana. Muuten oltaisiin mullissa..
Olkaa varovaisia ja pitäkää toisistanne huolta!
PEACE!
Hi..!
-
Bentseeni
- Lepakko
Rankin päihtymystila...varmaankin 19-vuotiaana kun join pullon resilaaria ihan "raakana" Siis ei vittu menin niin kujalle siitä ettei mitään rajaa. Seuraavat 2 viikkoa tärisin ja olin ihan omissa maailmoissani taisi pieni psykoosi iskeä. Jotenkin tuntu että se jätti jonkun arven psyykeeseen. Eikä ollut mitään bentsoa silloin mikä olisi varmaan jeesannut, en mitään bentsoi silloin edes syönyt.
-
zero
- Kameleontti
mahdoton kysymys. ei tämmöseen voi vastata.
-
Dexma
- Moderator
Juu ohan niitä...
Kerran puolikas geesi fenetsepaamia päättyi siihen, kun iskin jonkun 30 mg 2c-t-7 päälle. Silloin olin kyl jo psykoosit varmaan aikoja sitten
Mut muuten ne menee jossain nois superdose deeleissä ja dissoissa. Kait jotkut muutama sata mg mexee on ollut aika järjetön taikka 3000mg dexmiä. Sit joku 200mg dpteetä oli aika stratosfääri kamaa.
Harvoin sitä päihtymystä saa vetämällä tuhat eri kemikaalia. Oikeastaan jossain deelikuoseissa jos ottaa oppareita, bentsoja tai stimuja niin ne vain skarpistaa oloa hieman. Ne sekavimmat olot tekee ihmisestä käyttökelvottoman yleensä.
Kerran puolikas geesi fenetsepaamia päättyi siihen, kun iskin jonkun 30 mg 2c-t-7 päälle. Silloin olin kyl jo psykoosit varmaan aikoja sitten
Mut muuten ne menee jossain nois superdose deeleissä ja dissoissa. Kait jotkut muutama sata mg mexee on ollut aika järjetön taikka 3000mg dexmiä. Sit joku 200mg dpteetä oli aika stratosfääri kamaa.
Harvoin sitä päihtymystä saa vetämällä tuhat eri kemikaalia. Oikeastaan jossain deelikuoseissa jos ottaa oppareita, bentsoja tai stimuja niin ne vain skarpistaa oloa hieman. Ne sekavimmat olot tekee ihmisestä käyttökelvottoman yleensä.
-
Tattinen
- Karvakuono
Ehdottomasti 5-6g kuivia cubensis thai tatteja!!! Melko uusi foorumilla oliko Se just Tää topic vai mikä ku joku sankari selittää että ei psykedeelit päihdytä nyt vaan ollaan epäselvinpäin tai jtn =D mut Joo psykoosiin asti meni tolla setillä ku meni liian keloihin... Never again en haluis niin tuskasta oloa kellekkään luulin olevani joku supershamaani Sillon 
-
Isis
- Karvakuono
Mä voin tähän väliin heittää tämmöstä kevyttä pikkupäihtymyssettiä, kerta en oo koskaan vetäny mitään jäätäviä kuoseja millään. Pajarit on tähän mennessä aiheuttaneet sekavimmat olot. Mm. irtaannuin ruumiista kerran
ja sitte jostain syystä mä saan jotain dissokohtauksia pajareissa, et kaikki muuttuu vitun oudon tai "väärän" kuuloiseksi ja järjettömän epätodelliseksi, niinkuin unessa. Meinaan flipata kun puhun itse tai kun joku muu tuttu puhuu, koska kuulostaa niin väärältä 
Too bad - so sad
-
Patterson
- Lepakko
Kombinaatioista rankin sisälsi MDMA:ta, piriä, sieniä, JWH-018 ja kukkaa. Määristä en mene takuuseen mutta n. 0.2 mämmilähdöt ja siitä se ajatus sitten lähti, olo kuitenkin oli suureksi yllätyksekseni aika zen.
Rankimman kuosin sekä henkisesti ja fyysisesti kuitenkin aiheutti vanha kunnon kannabis. Illan mittaan tuli hiisailtua aika tehokkaasti ja ensimmäistä kertaa pikku porukalla duunattiin hatsimuffinsseja - noh, kukkaa meni poikamaisesti hätäillen ihan vitusti liikaa ja itse en kyennyt tekemään muuta kun tuijottamaan valkoista seinää aistiärsykkeiden minimoimiseksi, leffaa katsoessa tuli välittömästi kamala olo ja silmät kiinni sama homma.
Rankimman kuosin sekä henkisesti ja fyysisesti kuitenkin aiheutti vanha kunnon kannabis. Illan mittaan tuli hiisailtua aika tehokkaasti ja ensimmäistä kertaa pikku porukalla duunattiin hatsimuffinsseja - noh, kukkaa meni poikamaisesti hätäillen ihan vitusti liikaa ja itse en kyennyt tekemään muuta kun tuijottamaan valkoista seinää aistiärsykkeiden minimoimiseksi, leffaa katsoessa tuli välittömästi kamala olo ja silmät kiinni sama homma.
Saatana elää ja voi hyvin.
-
Don
- Lepakko
En ole hyvin pitkään aikaan kokenut oikeasti kovaa päihtymistilaa, enkä sitä ole koskaan edes hakenutkaan, tietoisesti ainakaan. Pari vuotta takaperin kun alkoa vielä meni varsin runsaasti, niin sinne holleille
mun rankimmat sekoilut ajoittuvat, ihan perinteisen kirkkaan turvin. Toisaalta taas esim. ensimmäiset kerrat kun oli kunnolla pajareissa, olivat kyllä aika intensiivisiä kokemuksia, muttei kylläkään negatiivisella tavalla.
Bentsokännit monella listattu täällä rankimmiksi, itse olen sentään jotain oppinut olla vetämättä ihan puheiden perusteella. Välillä tulee otettua rivoja ja kaljaa kohtuudella, esim. 2mg rivan ja 3-4 bisseä päälle ja
toikin vetää jo aika lailla estot ja muut empimiset narikkaan. En muutenkaan bentsoja syö päivittäin niin toleranssit todella alhaalla aina.
Ainiin, salvia veti aikoinaan aika kunnolla pihalle. Eka kerta kun olin sitä polttamassa enkä tuolloin ollut edes pilveä polttanut koskaan, omalla tavallaan rankin vaikkei kestänytkään kauan ja hauskaa oli.
Nyt kun alkoi muistelee noita menneitä vuosia, niin alkoi tulemaan enemmänkin kokemuksia mieleen, lähinnä kuitenkin alkon ja pilven vedon seurauksena. Silloin ei vielä tiennyt niitä omia rajojaan,
mutta kokemallahan sitä parhaiten oppii....
mun rankimmat sekoilut ajoittuvat, ihan perinteisen kirkkaan turvin. Toisaalta taas esim. ensimmäiset kerrat kun oli kunnolla pajareissa, olivat kyllä aika intensiivisiä kokemuksia, muttei kylläkään negatiivisella tavalla.
Bentsokännit monella listattu täällä rankimmiksi, itse olen sentään jotain oppinut olla vetämättä ihan puheiden perusteella. Välillä tulee otettua rivoja ja kaljaa kohtuudella, esim. 2mg rivan ja 3-4 bisseä päälle ja
toikin vetää jo aika lailla estot ja muut empimiset narikkaan. En muutenkaan bentsoja syö päivittäin niin toleranssit todella alhaalla aina.
Ainiin, salvia veti aikoinaan aika kunnolla pihalle. Eka kerta kun olin sitä polttamassa enkä tuolloin ollut edes pilveä polttanut koskaan, omalla tavallaan rankin vaikkei kestänytkään kauan ja hauskaa oli.
Nyt kun alkoi muistelee noita menneitä vuosia, niin alkoi tulemaan enemmänkin kokemuksia mieleen, lähinnä kuitenkin alkon ja pilven vedon seurauksena. Silloin ei vielä tiennyt niitä omia rajojaan,
mutta kokemallahan sitä parhaiten oppii....
-
mentalhell
- Kameleontti
No yks on ainaki se ku söin fenatsepaami pulveria teelusikalla pussista.
Se aiheutti monen viikon täyden blackoutin. Hyi helvetti.
-
tRip
- Moderator
Joo, muistan sen kollektiivisen fenatse mustan-aukon, joka pyyhälsi läpi tän kansakunnan. Sen vielä muistan.mentalhell wrote:fenatsepaami pulveria teelusikalla pussista.Se aiheutti monen viikon täyden blackoutin. Hyi helvetti.
Se on ollut tosissaan yksi traumaattisimpia.
Muutamasta viikosta muista kuin jotain aivan välähdyksiä.
ja silti ollut toimintakykyisenä
Sen jälkeen mikään ei ollut enää entisellään.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
mentalhell
- Kameleontti
Mä olin tehnyt muummuassa muuton noiden viikkojen aikana, 500 mg sitä ostin ja kaikki oli menny, itse en muista lusikalla sitä suuhuni kaataneen mutta joku kaveri sano että olin näin tehnyt. Kaikki lähti siitä kun otin jonkun 10 mg dosen ja "ei tää toimi" ja toine sellane ja sit wiiiiuuuhhh...tRip wrote:Joo, muistan sen kollektiivisen fenatse mustan-aukon, joka pyyhälsi läpi tän kansakunnan. Sen vielä muistan.mentalhell wrote:fenatsepaami pulveria teelusikalla pussista.Se aiheutti monen viikon täyden blackoutin. Hyi helvetti.
Se on ollut tosissaan yksi traumaattisimpia.
Muutamasta viikosta muista kuin jotain aivan välähdyksiä.
ja silti ollut toimintakykyisenä![]()
Sen jälkeen mikään ei ollut enää entisellään.
Fenatse aiheuttaa ihan hullut blackoutit jotka kestää KAUAN. Yks turhimmista benjoista koska ei se tuntunu tekevä muutaku pistävä filmi poikki.
En käsitä miten oon voinu muuttokuormat kantaa autoo ja viiä uutee kämppää ja hoitaa kaiken sen ku oon ollu tossa tilassa. Todnäk. vedin sen 500 mg 1 - 3 pvn aikana koska muistan vaan sen tunteen et "ei tää toimi yhtään".
Rankkaa menoa. B)
-
XanTemNoct
Xanor+Imovane+Resilar
. Monta päivää tutkalla ja supermiesfiilikset jossa ihme ettei tullut onnettomuuksia.
Tai sitten Dolan+Codesan Comp+Tramadoli. Aivot ei toimi,näkyy kummituksia ja kuitenkin on helvetin euforinen olo. Ylhäällä olllessa kokeilin kytkeä kännykkää telkkariin
jota en tietenkään muista.
Tai sitten Dolan+Codesan Comp+Tramadoli. Aivot ei toimi,näkyy kummituksia ja kuitenkin on helvetin euforinen olo. Ylhäällä olllessa kokeilin kytkeä kännykkää telkkariin
-
LeFairylette
- OD
Tais olla tos kesällä rankin päihtymystila kun oli pari telaria alla, varmaan lyricaakin ja sit vetäisin 80mg conttivedot. Joutu seuralainen aika kovin herättelemään.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
bilehile
- Apteekki
Tosi harvoin tulee oltua ihan tolkuttomassa kunnossa, lähinnä sillon kun suututtaa hirveesti (mikä onkin aika huono lähtökohta hirveelle kuosittamiselle) syystä tai toisesta, sillon haluu nol(l)ata itteensä. Just tämmönen kerta oli ku heitin apoteekin parkkipaikalla 30 tennaria ja muutaman rivan naamaan ja lähin ajaan kohti kotia. Oli tosi lyhyt matka muuten en olis moista tehny, kelasin että alkaa vaikuttaa ku pääsen sohvalle kivasti makoileen. Olin väärässä, noin 20 metriä kotipihasta ajoin auton semmoseen pirun syvään ojaan. Ei naurattanu enää ku seuraavana päivänä oli perinteinen WTF-fiilis ja auto paskana!
Kiusallisin tapaus oli kuitenkin kun olin mäkkärissä ketamiinia nauttineena: ensin ei meinaa ees pystyy käveleen kassalle, sit ku pääsen sinne en muista mitä piti tilata, no katon jotain ja tilaan sen... Siis mikäli suusta kuuluu ees se mitä luulin sanoneeni. Kaikki tuijottaa ja kelaa et mikä tolla oikeen on.
Kiusallisin tapaus oli kuitenkin kun olin mäkkärissä ketamiinia nauttineena: ensin ei meinaa ees pystyy käveleen kassalle, sit ku pääsen sinne en muista mitä piti tilata, no katon jotain ja tilaan sen... Siis mikäli suusta kuuluu ees se mitä luulin sanoneeni. Kaikki tuijottaa ja kelaa et mikä tolla oikeen on.
Takana loistava tulevaisuus.
-
getto
- Apteekki
Kyl varmaan eka salviatrippi on rankin, koska en sen aikana tiennyt mitä olin nauttinut (luulin juoneeni jotain) ja lisäksi se oli fyysisesti tosi raskas ja rankka kokemus. Myös se vaikuttaa asiaan, että mulla ei ollut taustalla vastaavia kokemuksia enkä osannut varautua siihen että koko ympäröivä todellisuus ja oma kokemus muuttuis niin täysin ja niin radikaalisti nopeassa ajassa.
-
rufftuff
- Lepakko
Varmaan rajuimmat notkut ollu ikinä kun alla oli 1200mg lyricaa, jokunen pami ja alproxi, tähän päälle töötit jotka sisälti 80mg oxycontin ja 50ug durosta erotellusta litkusta noin puolet, samassa vedossa siis contti+fenta niin tärähti ihan törkeet yli tunnin mittaset nousut heti kun mäntä oli pohjassa ja nousujen jälkeen erittäin pitkäkestonen euforinen nuokku. Tätä en suosittele koittamaan missään nimessä, aika rajoilla mentiin varmasti, mutta jäänyt mieleen tuo olo. Omasin tuohon aikaan erittäin korkeet tolet jarruihin ja tein tuon vitutuspäissäni kun en juurikaa oloja fentasta/conteista yksinään saanut enään.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"
-
lp420
- Karvakuono
Taitaa olla rankin combo tähän mennessä DXM (redol comp koko pullo) + paja (vitusti) + alko (vitusti) + lyrica (en muista monta) + bentso (pari) + code (150mg kodeiiniä ,panacodeja erottelematta) + tramal (1 retard).
Ja rankin siinä mielessä että tolla combolla voi käydä jo huonostikin ja ihme ettei käyny. En kyl ton jälkee oo pahemmi viittiny mitää combotella. Tais olla 18v synttärit mitkä meni hivenen överiksi. Oli ihan sairaalareissu tämä combo. Ja oikeesti jälkikäteen aateltuna ei välttämättä ollu kaukana et ois jotain käyny. Oppiipaha ainaki combottelemaan varovaisemmin. En kyl oo enää alkon kans ottanu nappeja ollenkaa tai jos oon nii se on yks kalja maksimi. Sekavuustila oli aikamoinen. Ja se tunne ku kolmen päivän jälkeenkää ei tiiä yhtää mitä on touhunnu viimesen viikon aikana...
Ja rankin siinä mielessä että tolla combolla voi käydä jo huonostikin ja ihme ettei käyny. En kyl ton jälkee oo pahemmi viittiny mitää combotella. Tais olla 18v synttärit mitkä meni hivenen överiksi. Oli ihan sairaalareissu tämä combo. Ja oikeesti jälkikäteen aateltuna ei välttämättä ollu kaukana et ois jotain käyny. Oppiipaha ainaki combottelemaan varovaisemmin. En kyl oo enää alkon kans ottanu nappeja ollenkaa tai jos oon nii se on yks kalja maksimi. Sekavuustila oli aikamoinen. Ja se tunne ku kolmen päivän jälkeenkää ei tiiä yhtää mitä on touhunnu viimesen viikon aikana...
"Onko kuvittelu totuutta oikeaa, vai totuus onttoa kuvitelmaa?"