Itse olen hifistelijä ja tekisin tuonkin niin loppuun asti fiksusti kuin vain voin. (Tolet 250mg oxyjä nuokkuja varten oxyissä ja viis vuotta suun kautta käyttöä takana.)
Terveellisin tapa on oikeasti seuraava:
1: Napit steriiliin veteen värikalvon poiston jälkeen. (Toimii monilla muillakin vastaavan hidasterakenteen omaavilla, kuten Depakotella, Palladonella, luulisin, että kaikilla?)
2: kupin päälle elmukelmua tms.
3: odota vähintään 12h (voi nopeuttaa esm. sitruunahapolla)
4: napit ovat muuttunut haperoksi, eli ime neste ruiskuun pienen varovan sekoituksen jälkeen..
6: filtteröi kevyesti käyttämälläsi filtterillä. Micronfilter ei ole pahitteeksi, eikä se mene tukkoon, kuten lusikalla kuumentamalla, mutta ei tarvitse sellasia käyttää. Steriili puuvilla sopii. Niitä saa muuten kertapakkauksina sähkötupakkakaupoista vähän eri tarkoitukseen.
Ei tule mitään aineita niinkään paljoa, joita kuumentamalla ja/tai murskaamalla napit tulisi.
Parasta tehdä isoissa erissä (98x 40mg, mut voi tehdä ihan kolmelle 20mg:lle) ja säilöä bakteriostaattiseen nesteeseen (isopropanolia pikkasen, jos apteekin kitkuhinnat aineesta tuntuu hirveiltä), jotta ei nitkuissa tarvitse tehdä tuota, sillä tärisevillä käsillä voi kaataa kipot ja 12 h odottaminen tuntuu helvetiltä refloissa.
Muistakaa sit tarkastaa, paljonko mitäkin ainetta imeytyy huoneenlämpöiseen veteen mg/ml, eli paljon pitää nestettä olla kokonaismilligrammamäärän mukaisesti.
Muuten kupin pohjalle jää itse vaikuttavaa ainetta. Iseäni toi ei kiinnosta, kun kuitenkin juon tuon nesteen
Ja sori, ei ole tarkotus dissata i.v. käyttäjiä, mulle ei vaan sovi se ja esm. oksikodonin 10% parempi bioavaiöabiliteetti (siis se paljon ainetta tulee kehoon) ei kiinnosta. Jos se olis 30 suunkautta, niin sit ehkä. Tai rektaalinen annostelu, johon toi menetelmä sopii kans.