Oksikodoni

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
renttuni
Apteekki

Re: Oksikodoni

Post by renttuni »

rufftuff wrote:
renttuni wrote:Kyllä mun mielestä toimii iv:nä paremmin. Ihanasti humahtaa päähän.

Kannattaa lämmitellä niitä normeja lusikassa hellalla veden seassa ajan kanssa, siis ettei liian äkkiä väsää että ehtii liueta. Ja filtteröidä huolella! Mä oon pari kertaa saanut horkat oxynormien kanssa kun on ollut liian kiire.. :oops: :roll:
Ok. Kumpaan satsaisit ennemmin rahat oxycontin vai oxynormiin ja molemmat 20mg? Kestäiskö oc olo kuitenki kauemmin?

Sitä ostaisin kumpi olis halvempaa :P Samaa tavaraahan ne silleen on. Oxanestiä mieluiten niin sais tuupata ilman mitään väsäilyjä. Täällä katukaupassa oksikodoni maksaa 1e/mg joten kallista on. Mutta joo siis mä en oo huomannut silleen vaikutuksessa eroa, oli sitte normi vai contti. Paitsi viimeks 80mg conttia syötynä ei vaikuttanut mitään, harmittaa ku en viittiny alkaa väsäämään.
rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff »

renttuni wrote:
rufftuff wrote:
renttuni wrote:Kyllä mun mielestä toimii iv:nä paremmin. Ihanasti humahtaa päähän.

Kannattaa lämmitellä niitä normeja lusikassa hellalla veden seassa ajan kanssa, siis ettei liian äkkiä väsää että ehtii liueta. Ja filtteröidä huolella! Mä oon pari kertaa saanut horkat oxynormien kanssa kun on ollut liian kiire.. :oops: :roll:
Ok. Kumpaan satsaisit ennemmin rahat oxycontin vai oxynormiin ja molemmat 20mg? Kestäiskö oc olo kuitenki kauemmin?

Sitä ostaisin kumpi olis halvempaa :P Samaa tavaraahan ne silleen on. Oxanestiä mieluiten niin sais tuupata ilman mitään väsäilyjä. Täällä katukaupassa oksikodoni maksaa 1e/mg joten kallista on. Mutta joo siis mä en oo huomannut silleen vaikutuksessa eroa, oli sitte normi vai contti. Paitsi viimeks 80mg conttia syötynä ei vaikuttanut mitään, harmittaa ku en viittiny alkaa väsäämään.
Siis samaan hintaan kumpaakin mahd ostaa, mut pitää ottaa levy minimissään kerralla ni en viitti kumpaakin ottaa, kun tarkotus pari päivää viihteillä vaan. Taidan kallistua noihin contteihin kumminkin. Tuttuun ja turvalliseen :D oon tosiaan noita 5mg normeja testaillu joskus ja niinku taudiskin mainitsi ni mulla jääny sama mielikuva et ois heikompia ku contit. Tiedä sit.

Ehkä koitan kaupantekijöiks pummata pari normia päälle jos vaik irtois :D ite en pystyis taipuu 1e/mg hintaan kyl millää. Mä oon noista 20mg conteista maksellu 5-8e/kpl yleensä.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Ihan vinkkinä; mitään pillereitä ei kannata lämppää! Monet sidosaineet ym. paskat liukenee veteen silloin eikä lähe filtteröimällä.

Toki jos ei kiinnosta kauheasti ni sitte lämppää, enemmän vinkkinä heitin yleisesti niille jotka tätä sattuu lukemaan. Vastuullista käyttöä, you know. Mut EN SUOSITTELE TODELLAKAAN!

Laitoin topikkikohtaseen hakuun väsäys* ja löyty Petrin viesti;
Tätä ei tosiaan voi liikaa korostaa, en tiedä, mistä tuo tapa on oikein lähtöisin, mutta mitään lääkkeitä ei tosiaan väsäysvaiheessa kannata missään nimessä lämmittää yhtään. Oxynormin apuaineina on mikrokiteistä selluloosaa ja magnesiumstearaattia, joista kumpaakaan ei kannata sinne suoneen lykätä. Eli väsäys kylmään veteen ja filtteröinti mahdollisimman pienellä filtterillä (optimi taitaisi olla ensin röökifimalla/pumpulipallolla, toiseen kertaan Sterifiltillä ja lopuksi ns. wheel filterillä ja joka kerta tietenkin käyttämättömiin värkkeihin), jos sitä nyt on ihan pakko rätkiä. Jos tuntuu siltä, että osa menee hukkaan, niin sen sakan voi sitten vaikka lopuksi syödä (oksikodonin oraalinenkin hyötysuhde on parhaimmillaan 87 %).

Mitään syyraa ei kannata joukkoon laittaa, oksikodoni on hydrokloridimuodossa ja sitä liukenee siihen veteen paljon enemmän kuin useimmat pystyvät edes vetämään. Ylipäätään syyraa tarvitaan vaan, jos sattuu olemaan emäsmuotoista ainetta, joka tarvitsee muuttaa suolamuotoon eli käytännössä tarvitaan vain ns. ruskean heroiinin väsäyksessä.
. . . (--) °
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Miten noi oxycodon ratiopharmit pitäs väsätä? Siis nää ruosteenpunaiset pitkulaiset 10 mg tabletit.

Saan noita välillä ja olen murskannut 20 mg edestä noita paperin välissä ihan tomuksi ja pistänyt klikkiin, vettä perään ja huolellinen sekoitus ja sit filtterin läpi pumppuun. Ei tule nousuja, reflat lähtee mut toimii tosi vajaasti. 20 mg ei ole paljon mut kyl se reflasena ois pitäny pärähtää ja tuntea nousutkin mut ainoa efekti oli ettei ollut reflanen olo enää.

Mundipharman kontteja ainakin 20 mg on riittänyt vaikka tolea on ollut enemmmän kuin nyt on.

Huomasin myös että kun noi murskaa niin siinä murskatussa tablettijauho kasassa on sellaisia rakeita? Onko näis joku kikka ettei pystyis vetää hihaa vai onko toi depot rakenne niin kova ettei se ole hajonnut ja ainetta on jäänyt kuppiin? Olen kyllä vasaralla hakannut ne niin jauhoksi kuin pystyy.

On vituttanut kun jäänyt vedot ihan vajaaksi, etenkin ekalla kerralla innoissani väsäsin mielessä konttinousut ja sitten niitä ei tulekaan ja olo muuttuu vaan normaaliksi, pupilleista kyllä näki että jotain jarrua on elimistöön mennyt mutta kovasti ihmettelen mikä kikka noissa oikein on.

Kertokaa ohjeita miten noi pitäs väsätä että sais hyödyn irti kun kyllä noissa sitä oksikodonia pitäisi olla 10 milligrammaa per tabletti, epäilen nimittäin että ne ei ole väsäytynyt kunnolla ja olen saanut jonkun 5 mg oksikodonia vetoihini 20 mg sijaan ja 15 mg jäänyt kuppiin, tai jotain tämän tyylistä.
rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff »

Noniin nyt sainkin infoo että oxya luvassa tällä viikolla. Oxycontinia nyt päädyin ottaa ja ne olikin 40mg kokosia. Tällä tietoo keskiviikko on se päivä kun frendi ajelee ohi tästä missä asun, joten sitä ootellessa :D sain soviteltua 10kpl 160e ja kaupantekijöiks 1-2kpl niitä 20mg normeja.

Tarkotus pari päivää ottaa rennosti ja oon kyllä odottanu tätä. Ihan vitun kiree meno ollu viime viikkoina.
Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni »

rufftuff wrote:Noniin nyt sainkin infoo että oxya luvassa tällä viikolla. Oxycontinia nyt päädyin ottaa ja ne olikin 40mg kokosia. Tällä tietoo keskiviikko on se päivä kun frendi ajelee ohi tästä missä asun, joten sitä ootellessa :D sain soviteltua 10kpl 160e ja kaupantekijöiks 1-2kpl niitä 20mg normeja.

Tarkotus pari päivää ottaa rennosti ja oon kyllä odottanu tätä. Ihan vitun kiree meno ollu viime viikkoina.
^ Aika kova hinta, no jokunen 20mg normi päälle, tai vaikka levyllinen.
rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff »

Bentseeni wrote:
rufftuff wrote:Noniin nyt sainkin infoo että oxya luvassa tällä viikolla. Oxycontinia nyt päädyin ottaa ja ne olikin 40mg kokosia. Tällä tietoo keskiviikko on se päivä kun frendi ajelee ohi tästä missä asun, joten sitä ootellessa :D sain soviteltua 10kpl 160e ja kaupantekijöiks 1-2kpl niitä 20mg normeja.

Ihan hyvä hinta tuo 16e/40mg. 10-20e väliltä aina maksellu noista 40mg oxyistä. Yks tuskanen päivä viel pitää oottaa :D huomenna tähän aikaan meikä on jo pumpuleissa. Ekaa kertaa noin vuoteen otan hitaita.
Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni »

rufftuff wrote:
Bentseeni wrote:

Ihan hyvä hinta tuo 16e/40mg. 10-20e väliltä aina maksellu noista 40mg oxyistä. Yks tuskanen päivä viel pitää oottaa :D huomenna tähän aikaan meikä on jo pumpuleissa. Ekaa kertaa noin vuoteen otan hitaita.
Nojoono, itellä ei oo koskaa osunu 40mg tabletteja. 20mg tabletista maksanu 5€. Ei muuta kun hyvää huomisen odotusta :up:
Petri6
OD

Post by Petri6 »

rufftuff wrote:
Bentseeni wrote:

Sanoisin, että todella hyvä hinta, 440mg:lla olisi n. 0,36/mg ja 400 mg:lla 0,4e/mg, lisäksi kun sitä on tuon verran että isommallakin toleranssilla ja oraalisella käytöllä saa kuitenkin päivän tai puoltoist oltua hyvissä.

Turussa kuulemma normaalihinta lähentelee 1e/mg, ja itsekin heikkona hetkenä maksanut 0,7e/mg (tosin sillon niitä oli vain 70mg ja itsellä armoton vitutus). Mutta alle tuon 0,4e/mg olen saanut vain erittäin harvoin plus tietenkin Tarqinigeissä tuon 0,3e-0,35e/mg on aika perus. Tästä syystä ei tuota ainetta (tai sen puoleen muitakaan vahvoja oppareita) tulekaan käytettyä kuin äärimmäisen harvoin kun näillä toleransseilla saa ottaa 80-100mg startit ja redosettaa jo 1-1,5h päästä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff »

Mä oon ite noita 10mg nappeja saanu aina 2-3e kpl ja 20mg 5-8e kpl. Mut näissä 40mg napeissa hinta tuntuu useilla myyjillä olevan hituen kovempi ja oon niistä pulittanu tota 10-20e kpl ja samoin 80mg napit aina 30-40e kpl. En tiedä onko kuvitelmaa mutta noista 40mg ja 80mg napeista kaikki tuntuu pyytävän vähän enempi milligrammaa kohti?

Muistan sen ekan vuoden kun opiaatteja käytin päivittäin niin silloin sain tyyliin 80mg kontteja 15e kpl ja 40mg sai 20e kolme kipaletta. Mut se kontakti heitti veivit ja homma loppu siihen noilla hinnoilla

Edit. Onko ataraxeista buustimaan näitä? Tai apua jos iskee syyhy conteista? Ja kannattaako ottaa pohjalle pari vai sit vasta ku oxy vaikuttaa?
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Todella edullinen hinta mun mielestä. Täällä tosiaan maksaa 1e/mg eli tuosta määrästä saisi pulittaa 400 euroa.
rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff »

Noniin nyt on kodonit hallussa 400mg oc ja 40mg oxynormia. Otin normit kahvin kanssa äsken jo pohjalle ja kohta käy matka apteekkiin hakee värkkejä muutama paketti.

Hyväks havaittu taktiikka oxyjen kanssa ollu aina et 20-60mg oraalisesti alle ja loput hihaan. Kestää olot vähän kauemmin sit ja pysyy hyvissä. Tramal tai fentanyylihän on ihan mahtava kombottaa oxyn kans. Fenta ja oxy samassa vedossa mmmm mmmm :D nojoo parempi etten mitää laastaria ruvennu säätää tähän päälle, överöisin kumminkin kun taukoo opiaateista ollu. Mitä mieltä muut on oc+tramal kombosta tai oc+fentis?

Viel samaa myös kysyn että onko ataraxeista buustimaan näitä tai muuta hyötyä sim kutinoihin yms?
doof
Kameleontti

Post by doof »

Eikö tollasella määrää kontteja saa hirveet viekkarit aikaseksi? Itse sain tuossa ennen joulua 160mg jotka vedin kolmessa päivässä ja siitä tuli jo viekkarit! Luulen että oli viekkarit... Kuumeinen olo, päätä ja vatsaa särki ja kun menin apteekkiin ostamaan buranaa niin meinasin purjota ajaessa. Todella kamala olo
rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff »

doof wrote:Eikö tollasella määrää kontteja saa hirveet viekkarit aikaseksi? Itse sain tuossa ennen joulua 160mg jotka vedin kolmessa päivässä ja siitä tuli jo viekkarit! Luulen että oli viekkarit... Kuumeinen olo, päätä ja vatsaa särki ja kun menin apteekkiin ostamaan buranaa niin meinasin purjota ajaessa. Todella kamala olo
kai tuo vähän yksilöllistä on mistä määrästä viekkarit tulee, toivotaan ettei tuu :D eka kerta tosiaan n. vuoteen kun opiaatteja otin ja hyvin kyl skulaa, alle otin 40mg oxynormia oraalisesti ja nyt kahet vedot ottanu 40mg+40mg. upeet nousut tuli ekasta vedosta, yllätyin kun olin ajatellu paljon miedompaa oloo ja nousuja mut tauko tehny tehtävänsä ja sain enemmän irti kun olin ajatellu, muutenkin euforinen ja lepposa olo, vähän virkisti myös niinku konut tekee.

mut joo ikävämpi asia oli se et syyhy iski niinkun pelkäsin, otin hetki sit 25mg ataraxia ja ei vielä ainakaa jeesaa yhtään.ei tää nyt mikää ihan mahoton oo kumminkaa et häiritsis oloja.

vielä jos 120mg ottas kahessa osassa ivnä ja huomenna sit loput pois kuleksimasta ja yötä vasten vois pari kolme zopinoxia heittää huiviin.
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Mulla on jeesannut kutinoihin semmonen ilman respaa saatava allergialääke. En nyt mitenkään muista nimeä, ehkä K:lla alkava, keltanen paketti ja 20mg nappeja. Niitä ku ottaa pari niin hyvä on. Mä oikeen apteekista kyselin mikä auttais opiaattikutinaan, valehtelin että mulla on opiaattilääkitys.
rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff »

renttuni wrote:Mulla on jeesannut kutinoihin semmonen ilman respaa saatava allergialääke. En nyt mitenkään muista nimeä, ehkä K:lla alkava, keltanen paketti ja 20mg nappeja. Niitä ku ottaa pari niin hyvä on. Mä oikeen apteekista kyselin mikä auttais opiaattikutinaan, valehtelin että mulla on opiaattilääkitys.
Jees. No nyt voin sanoa että kyl tuosta yhestä ataraxista oli jonkinverran apua, vähän kutittaa vielä mut ei niin paljon että ois pakko raapia. Oxy on omalla kohalla sellanen opiaatti et se aiheuttaa eniten tota syyhyä ku muut opparit.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

doof wrote:Eikö tollasella määrää kontteja saa hirveet viekkarit aikaseksi? Itse sain tuossa ennen joulua 160mg jotka vedin kolmessa päivässä ja siitä tuli jo viekkarit! Luulen että oli viekkarit... Kuumeinen olo, päätä ja vatsaa särki ja kun menin apteekkiin ostamaan buranaa niin meinasin purjota ajaessa. Todella kamala olo
Saattaa tulla, jos on koukussa jo aikaisemmin ollut opioideihin. Itselleni ei ole kyllä koskaan aiheuttanut minkäänlaisia ongelmia suuremmistakaan täysagonistiopioidimääristä (tosin näillä toleilla isotkin määrät menevät max kolmessa vuorokaudessa) vaihtaa takaisin pieneen annokseen subua. Et varmaankaan kuitenkaan depot-muodossa tuota määrää käyttänyt?

Sedatiiviset antihistamiinit ovat aivan must opioidien kanssa, parantavat nuokkuja ja vähentävät kutinaa. Hydroksitsiini (Atarax) kuitenkin jonkin verran vaikuttaa CYP2D6-maksaentsyymiin, joten sitä tarvitsevien kanssa (esim. kodeiini) suosin jotain toista vaihtoehtoa. Oksikodonistakin äärimmäisen pieni määrä metabolisoituu tuon entsyymin kautta oksimorfoniksi, mutta yleinen konsensus on, että määrä on joka tapauksessa niin pieni, ettei sillä ole merkitystä oksikodonin vaikutusprofiilissa. Eli hyvin voi ottaa pienen määrän (25-50mg) oksikodonin kansssa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
doof
Kameleontti

Post by doof »

Petri6 wrote:
Saattaa tulla, jos on koukussa jo aikaisemmin ollut opioideihin. Itselleni ei ole kyllä koskaan aiheuttanut minkäänlaisia ongelmia suuremmistakaan täysagonistiopioidimääristä (tosin näillä toleilla isotkin määrät menevät max kolmessa vuorokaudessa) vaihtaa takaisin pieneen annokseen subua. Et varmaankaan kuitenkaan depot-muodossa tuota määrää käyttänyt?
En. Jauhoin oikeen hienoks jauhoks pillerinmurskaimella, mikä on muute helvetin näppärä, ja kippasin vesilasin kautta suuhun. Mulla saatto kyllä olla hienoinen krapulakin kun otin illalla vähän snapsiakin hhehehe
Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

rufftuff wrote:Noniin nyt on kodonit hallussa 400mg oc ja 40mg oxynormia. Otin normit kahvin kanssa äsken jo pohjalle ja kohta käy matka apteekkiin hakee värkkejä muutama paketti.

Hyväks havaittu taktiikka oxyjen kanssa ollu aina et 20-60mg oraalisesti alle ja loput hihaan. Kestää olot vähän kauemmin sit ja pysyy hyvissä. Tramal tai fentanyylihän on ihan mahtava kombottaa oxyn kans. Fenta ja oxy samassa vedossa mmmm mmmm :D nojoo parempi etten mitää laastaria ruvennu säätää tähän päälle, överöisin kumminkin kun taukoo opiaateista ollu. Mitä mieltä muut on oc+tramal kombosta tai oc+fentis?

Viel samaa myös kysyn että onko ataraxeista buustimaan näitä tai muuta hyötyä sim kutinoihin yms?
Itsellekin tulossa 40mg OC:ta ja 200mg Tramaleita. Aivan loistava kombo, kun ottaa Tramalit tunnin päästä conttien jälkeen. Buustaa ja pidentää vaikutusta oman kokemuksen mukaan. Viimeksi tuli ihan mielettömät euforiat, tuntui oikein lämpimiä aaltoja koko kehossa. Pitäisiköhän tehdä vielä greippimehua siihen alle... Tietysti 10-20mg diatsepaamia alle varmuuden vuoksi (ja tietysti buustaa samalla) Tramalin takia. Bentsoihin kohtuullinen toleranssi, samoin oppareihin.

Olen nuorempana saanut yhteensä 4 epileptistä tajunnanmenetys-kouristuskohtausta. 3 niistä taisi johtua pitkästä bentsoputkesta järjettömillä annoksilla (tyyliin 600mg tematsepaamia, 20mg klonatsepaamia, 20mg alpratsolaamia päivässä + alkot yms. oheiskäyttö) ja kun loppui lääkkeet niin meinasi loppua elämäkin. Yksi luultavasti isosta tramadoliannoksesta, muistaakseni jotain 10x150mg ilman bentsoja alla. Tuolloin en tiennyt tramadolin alentavan kouristuskynnystä.

Vuoden 2007 jälkeen ei ole ollut mitään oireita.
Cogito, ergo sum
Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

Otin Oxycontinia tuossa klo 17 maissa. Voinko ottaa vielä illalla Subua, vai tuleeko ns. "precipitated withdrawal"?
Cogito, ergo sum
Kisu
Psykonautti

Post by Kisu »

thejunkass wrote:Otin Oxycontinia tuossa klo 17 maissa. Voinko ottaa vielä illalla Subua, vai tuleeko ns. "precipitated withdrawal"?
Varmasti tulee, jos saman illan aikana meinasit subua ottaa. Lyhytkestoisillakin opioideilla (joihin oksy lukeutuu) pitäisi niiden nauttimisen jälkeen odottaa vähintäänkin se vuorokausi, tai kunnes vieroitusoireet ovat jo kunnolla voimissaan, ennen kuin subua kannattaa alkaa varovasti kokeilemaan.
zerk

Post by zerk »

Kisu wrote:
thejunkass wrote:Otin Oxycontinia tuossa klo 17 maissa. Voinko ottaa vielä illalla Subua, vai tuleeko ns. "precipitated withdrawal"?
Varmasti tulee, jos saman illan aikana meinasit subua ottaa. Lyhytkestoisillakin opioideilla (joihin oksy lukeutuu) pitäisi niiden nauttimisen jälkeen odottaa vähintäänkin se vuorokausi, tai kunnes vieroitusoireet ovat jo kunnolla voimissaan, ennen kuin subua kannattaa alkaa varovasti kokeilemaan.
Riippuu ihan täysin ihmisestä. Omalla kohdalla riittää kun alkaa tulla vähän edes nihkeä olo, eli aika nopeastikin opioidista riippuen.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Kisu wrote:
Ei tule, jollei ole koukussa täysagonistiopioideihin. Mitään järkeä ei kyllä ole ottaa subua heti oxyn perään, pilaa vain sen vaikutukset.
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Kannattaa todellakin odottaa, mikäli mahdollista.

Mä tietämättömänä kauan sitten kiskoin buprea fentanyylin päälle (kumpaakin isot annokset, fentistä en muista mutta buprea 12mg) ja se oli kuin jotain aivan käsittämättömän helvetillistä. Koskaan en ole ollut kuolemasta niin varma.
Kisu
Psykonautti

Post by Kisu »

Petri6 wrote:Ei tule, jollei ole koukussa täysagonistiopioideihin.
Tarkoitukseni ei ole vittuilla, mutta ekana tästä tuli mieleen vastata vain "no daa". Tietenkään vieroitusoireita ei tule sellaiselle ihmiselle, joka ei ole riippuvainen. Jos kuitenkin kysytään vieroitusoireiden suhteen turvallisesta välistä oksyn ja subun ottamisessa, oletusarvoisesti kysyjä on riippuvainen oppareista. Tuskinpa kukaan kysyisi sitäkään, että mahtaako kutina jalkovälissä johtua jostain sukupuolitaudista, jos ei ole koskaan harrastanut seksiä.
zerk

Post by zerk »

Kisu wrote:
Tarkoitukseni ei ole vittuilla, mutta ekana tästä tuli mieleen vastata vain "no daa". Tietenkään vieroitusoireita ei tule sellaiselle ihmiselle, joka ei ole riippuvainen. Jos kuitenkin kysytään vieroitusoireiden suhteen turvallisesta välistä oksyn ja subun ottamisessa, oletusarvoisesti kysyjä on riippuvainen oppareista. Tuskinpa kukaan kysyisi sitäkään, että mahtaako kutina jalkovälissä johtua jostain sukupuolitaudista, jos ei ole koskaan harrastanut seksiä.
Täällä on kysytty vitusti typerämpiäkin kysymyksiä. Tuo oli mun mielestä varsin pätevä tarkennus asiaan.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

zerk wrote:
Kisu wrote:
Täällä on kysytty vitusti typerämpiäkin kysymyksiä. Tuo oli mun mielestä varsin pätevä tarkennus asiaan.
Jep, jos joku tuollaista kysyy, niin en tosiaan ensimmäiseksi oleta kysyjän olevan riippuvainen oksikodonista tai muusta vahvasta täysagonistista, vaan että kyseessä on joko suburiippuvainen, joka 1-3 päivänä ottaa oksikodonia tai ettei kyseessä ole opioidiriippuvainen ollenkaan. Vai tunnetko Kisu montakin suomalaista opioidiriippuvaista (korvaushoidon ulkopuolelta), jotka ovat koukussa oksikodoniin, morfiiniin, heroiiniin, metadoniin tai fentanyyliin (tutkarifentanyylianalogit mukaanlukien)? Minä en nimittäin tunne henkilökohtaisesti ainuttakaan, ja niitä taitaa tällä palstallakin olla oman ilmoituksensa mukaan kokonaista yksi nykyinen ja pari entistä. Tosiasia on, että heikon saatavuuden ja kalliin hinnan vuoksi tuollaisia on Suomen opioidiriippuvaisista (again, korvaushoidon ulkopuolelta) aivan marginaalinen osa.
Kisu
Psykonautti

Post by Kisu »

Petri6 wrote:Jep, jos joku tuollaista kysyy, niin en tosiaan ensimmäiseksi oleta kysyjän olevan riippuvainen oksikodonista tai muusta vahvasta täysagonistista, vaan että kyseessä on joko suburiippuvainen, joka 1-3 päivänä ottaa oksikodonia tai ettei kyseessä ole opioidiriippuvainen ollenkaan. Vai tunnetko Kisu montakin suomalaista opioidiriippuvaista (korvaushoidon ulkopuolelta), jotka ovat koukussa oksikodoniin, morfiiniin, heroiiniin, metadoniin tai fentanyyliin (tutkarifentanyylianalogit mukaanlukien)? Minä en nimittäin tunne henkilökohtaisesti ainuttakaan, ja niitä taitaa tällä palstallakin olla oman ilmoituksensa mukaan kokonaista yksi nykyinen ja pari entistä. Tosiasia on, että heikon saatavuuden ja kalliin hinnan vuoksi tuollaisia on Suomen opioidiriippuvaisista (again, korvaushoidon ulkopuolelta) aivan marginaalinen osa.
Okei, ihan hyvä huomio. Itse kun en tunne ainuttakaan alkoholia ja kannabista kummempia päihteitä käyttävää (lukuunottamatta yhtä silloin tällöin sieniä syövää henkilöä), niin melkeinpä kaikki huumetietouteni tulee sitten netistä. Tämä, yhdistettynä omaan päihdetaustaani (tasan yhden kerran buprea kokeillut oopiumiriippuvainen), niin en tullut edes ajatelleeksi etteikö kysyjä olisikaan koukussa johonkin täysagonistioppariin.
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Miten nuo Mundipharman perus Oxycontinit sitten kannattaa väsätä jossei kannata kuumentaa vettä? Ei ole aikaa tuohon että 12h liottelee vedessä.

Olen värkännyt niin, että pillerit murskaksi ja lusikkaan. Vettä pari milliä ja sitten lämmittelee hellanlevyllä ja sekottelee. Liukeneeko nuo muka kylmään veteen? Mulla on nyt vaan 80mg niin ei huvittais kauheesti heittää hukkaan. Ja en halua viestejä että ota suun kautta. En ota, koska itse rakastan oksikodonin iv-nousuja.
bilehile
Apteekki

Post by bilehile »

Ite käyttäny huoneenlämpöstä/pikkusen viileetä vettä ja aina on toiminu vedot niinkun pitää. Lämmittäminen saattaa nopeuttaa liukenemista, mutta ainakin mua on varotettu niin tekemästä ja olen uskonut neuvojia. Sidosaineita ei kuitenkaan halua yhtään enempää suoniin.

Edit. väsänny siis niin et värillinen kuori pois, täysin murskaks ja vedet & sekotus. Sit vaa hihaan.
Takana loistava tulevaisuus.